Leuk gesprek was dat.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:40 schreef Skylark. het volgende:
Laatst keek ik weer in m'n ontvangen bestanden map en daar zaten allemaal de chicks van Otis in vr z'n ex en ik hem die showen en hij weer nostalgie.
Zolang kennen wij elkaar al.
Ik weetquote:
Schnappi.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:41 schreef rijsttafel het volgende:
Ik wil muziek luisteren, maar weet niet wat.
Noem hier een nummer wat ik moet luisteren en ik zal hem .. jaja.. geloof het of niet.!!! HE-LE-MAAL afluisteren.
Ik weet dat ik hier het risico loop op Jantje Smit.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:41 schreef rijsttafel het volgende:
Noem hier een nummer wat ik moet luisteren en ik zal hem .. jaja.. geloof het of niet.!!! HE-LE-MAAL afluisteren.
JUSTIN BIEBER- BABYquote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:41 schreef rijsttafel het volgende:
Ken ik niet.quote:
Faggot...quote:
Ik ga hem op youtube opzoeken. ZO terug.quote:
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:41 schreef rijsttafel het volgende:
goeie toevoeging haha die was echt nodig om de grap te maken zeker een post waardquote:
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:43 schreef wolvendagen het volgende:
jeg ik moet met mn zusje en haar vriendin een film kijken die ik vannacht gekeken heb.
WTFquote:
Die zieke film?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:43 schreef wolvendagen het volgende:
jeg ik moet met mn zusje en haar vriendin een film kijken die ik vannacht gekeken heb.
Heyquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |