Ja echt he! Ik ook. Ik hoef alleen vrij weinig te doen voordat ik op vakantie ga volgende week woensdag. Alleen nog wat werken soms, lekker zonnen en harsen maandag.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:40 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik heb nu echt een lekker leven deze week. Bijna elke middag zonnen en zwemmen, daarna uit eten en vervolgens op het terras zitten bij onze 'thuisbasis'.
Wat ben je van plan op vakantie dat je gaat harsen?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:45 schreef Smart_ass het volgende:
Ja die vrouwelijke is ook lekker.
[ afbeelding ]
[..]
Ja echt he! Ik ook. Ik hoef alleen vrij weinig te doen voordat ik op vakantie ga volgende week woensdag. Alleen nog wat werken soms, lekker zonnen en harsen maandag.
Die kon ik nog niet eens, maar zo'n slechte muziek blijft niet in mijn hoofd hangen.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:48 schreef Smart_ass het volgende:
Ik heb telkens dit nummer in m'n hoofd:
Jahaaaa.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:48 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Wat ben je van plan op vakantie dat je gaat harsen?![]()
Ik hoef alleen donderdag te werken en vrijdag gaan mijn ouders naar Tenerife, dus dan zal het leven nog aangenamer worden hier.
Ik houd het bij scheren. Heb gelukkig ook niet de drang om mijzelf te willen harsen.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:50 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Jahaaaa.Ja nee opzich niets geks maar ik wilde dat sowieso altijd al wel eens proberen.
Ja ik ben gek.
Ohhh lekker zeg. Al hoeven we voor het weer niet weg hier.Dus je gaat eerst naar Tenerife met paps en mams en daarna nog met je vrienden? Luxe.
Ja, mijn ouders zijn ook niet zo van de actieve vakantie. Gewoon uitslapen, ergens lekker rustig ontbijten, dan naar het strand meestal en tegen de avond terug naar het appartement om te douchen en zo. Daarna ergens dineren en dan op een terrasje wat drinken. Alleen als het weer iets koeler is dan gaan ze winkelen, maar echt zo'n gekke dingen doen ze ook niet, want vakantie is gemaakt om te rusten.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:56 schreef Smart_ass het volgende:
Oh ja sorry las het verkeerd.
Twee keer Spanje en 1 keer Turkije lijkt me wel lekker in 3 maanden hoor.Ja nee je hebt wel gelijk. Al zou ik best nog wel meekunnen met mijn ouders, die "vieren" eigenlijk ook gewoon vakantie zoals ik dat wil. Soms hoor je van die ouders die per se alle steden moeten bekijken en allemaal actieve dingen gaan doen, daar zou ik dan geen zin meer in hebben.
Maargoed ik mág niet meer mee.
Als vrouw is het anders trouwens! Ontharen in 't algemeen.Maar i get it.
Nee, niet de benen, maar wel de oksels bijwerken, van onderen kaal en de baard onderhouden.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:01 schreef Smart_ass het volgende:
Ja precies, mijn ouders ook. Ik ben daar zelf ook wel van.
Jaaaaa ligt eraan. Je gaat als man zijnde toch niet je benen scheren, of wel dan.
Dat nummer heeft een uiterst herkenbare beat.
Die ken ik ook nog. Goede smaak qua zomermuziek.quote:
Ja wat is bijwerken? En onderen helemaal kaal?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:03 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Nee, niet de benen, maar wel de oksels bijwerken, van onderen kaal en de baard onderhouden.
Beetje kort houden, dat je niet zo'n stuk stro eronder hebt wat uitsteekt.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:05 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja wat is bijwerken? En onderen helemaal kaal?Mmm. Dat hoeft voor mij nou ook weer niet.
Ik wel bij vrouwen.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:08 schreef Smart_ass het volgende:
Mm, nou een beetje laten staan kan mijns inziens sowieso wel hoor, daar beneden. Maar ik heb daar eigenlijk geen voorkeur. Wat mannen betreft.
Ook gewoon 6 SC's doorheen jagen op een dag als gisterquote:
Ik heb niet meegedaan aan dat gekkenhuis.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:20 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ook gewoon 6 SC's doorheen jagen op een dag als gister![]()
GET REAL
Dat ze die maar eens de benen breken.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:19 schreef LudoSanders het volgende:
Vanavond de heugelijke aftocht van die verschrikkelijke janksmoel van een Ronaldo live bijwonen.
Ik was alles rustig aan het bekijken op m'n laptopje, lekker offline weergevenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:24 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik heb niet meegedaan aan dat gekkenhuis.
Ja inderdaad, lekker met de ventilator computeren en alle gordijnen dicht.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:25 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik was alles rustig aan het bekijken op m'n laptopje, lekker offline weergevenIk hou ook niet zo van dit weer, veel te plakkerig, bah
Geef mij maar winter hoor
ikweet vriend leven is een bitchquote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:30 schreef Chuck_Norris het volgende:
wat is dit. ik zou vandaag weer meertje pakken maar IK ZIE WOLKEN!?!??!
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:31 schreef Lakitu het volgende:
Hahah hoor deze:
Hey, al wakker? Pfft k kon bijna niet slapen vannacht, veel te verbrand;( waar heb jij leren insmeren joh xD kus
Smsje wat ik net krijg =$ =$ Even nadenken over reply.
Ik val tenminste op echte vrouwenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:33 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]![]()
VERKAPT IK SMEER IEMANDS MOEDER IN
![]()
=$quote:
Ik ook, amper zon.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:30 schreef Chuck_Norris het volgende:
wat is dit. ik zou vandaag weer meertje pakken maar IK ZIE WOLKEN!?!??!
Ja i know daarom juist, wil 'm niet inkoppenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:36 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
=$
alsof die reply moeilijk in te koppen is =$
Zeg dat je het met opzet hebt gedaan omdat je haar stom vindt.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:31 schreef Lakitu het volgende:
Hahah hoor deze:
Hey, al wakker? Pfft k kon bijna niet slapen vannacht, veel te verbrand;( waar heb jij leren insmeren joh xD kus
Smsje wat ik net krijg =$ =$ Even nadenken over reply.
Aan welke line denk jij dan.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:37 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja i know daarom juist, wil 'm niet inkoppenstraks maak ik dr bang.
Twijfel twijfel. Geef er eentje dan. =$quote:
Je weet er zelf gewoon geen.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:42 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Twijfel twijfel. Geef er eentje dan. =$
Geen goeie nee, dat zeg ik tochquote:
Een echte God zou weten dat het aan de zonnebrand ligt en niet aan de insmeertechnieken. Sowieso ben je wel matig als je met üntermenschen omgaat die zonnebrand nodig hebben.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:46 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Geen goeie nee, dat zeg ik tochHELP ME
Haha hard gay. Dunno als ze leuk/mooi is zeggen dat je het deze week WEL goed doet. =$ En dat ze een kusje krijgt om het goed te maken.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:42 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Twijfel twijfel. Geef er eentje dan. =$
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Twijfelen aan dat ze mooi isquote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:51 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Haha hard gay. Dunno als ze leuk/mooi is zeggen dat je het deze week WEL goed doet. =$ En dat ze een kusje krijgt om het goed te maken.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:53 schreef WillFerrell het volgende:
Eindelijk vakantie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je weet toch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |