boefjequote:Op dinsdag 29 juni 2010 08:03 schreef tliciouz het volgende:
Als je een xbox game haalt bij de mediamarkt, zit het spel er dan al in of doen ze dat bij de balie of zo?
toen ik nog bij mijn ouders woonde had ik in de middag de zon er vol opquote:Op dinsdag 29 juni 2010 08:50 schreef wolvendagen het volgende:
Het is zo warm in mn kamer omdat die tyfus zon er vol op staat.
Dat maakt niet uit want dan ben je niet in je kamer. Tenzij je autist bent. Ik word gewoon mn nest uitgebrand. Ik lig boven de deken met de ventiltor op z'n hardst en het is nog niet te harden.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 08:53 schreef Salatrel het volgende:
[..]
toen ik nog bij mijn ouders woonde had ik in de middag de zon er vol op
Dat kon je voorkomen door je ven aan te zetten 's morgens.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 08:56 schreef Salatrel het volgende:
tuurlijk maakt dat wel uitdie warmte is echt niet zomaar weg als de zon onder gaat hoor
ja dat helpt ook echtquote:Op dinsdag 29 juni 2010 08:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat kon je voorkomen door je ven aan te zetten 's morgens.
Ik heb zo'n grote.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 08:59 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
ja dat helpt ook echtDat ding blaast warme lucht, schiet je niks mee op.. behalv als je zon grote hebt die heel je kamer leeg trekt
je hebt zequote:Op dinsdag 29 juni 2010 09:01 schreef wolvendagen het volgende:
Mensen die geen grote ven hebben._!!!
Niet dronken op fok zitten en tegen meisjes pratenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 01:22 schreef Skylark. het volgende:
[..]
okay haha ik heb dus serieus gezgd![]()
ik moet nu al lachen
![]()
of zij als ze een scheet laat op de fiets ook doet alsof het een turbo is
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Is het een rustig nummer of rock of zo?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 09:04 schreef Japsnars het volgende:
Ik heb echt al de hele tijd zo'n liedje in mijn hoofd maar ik kan het nummer niet terugvinden (verkeerde lyrics?)
Iets met: "Say you love me now" en 'volgens mij' iets van "Don't tell me that you've been gone"
Beetje pop/rock top40 achtig spul. Gezongen door een man.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 09:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Is het een rustig nummer of rock of zo?
Beetje gay danquote:Op dinsdag 29 juni 2010 09:13 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Beetje pop/rock top40 achtig spul. Gezongen door een man.
Nee, een leuk nummer. Maar ik heb net de hele tipparade geluisterd en ben hem nog steeds niet tegengekomenquote:
Je bent zelf gay.quote:
Niks mis mee hoor.quote:
Nah, niet die.quote:
Ik heb ook slecht geslapen, van 1 uur tot 8 uur vanmorgen.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:35 schreef Smart_ass het volgende:
Goed! Wel vrij slecht geslapen met die hitte.
Ga zo naar Utrecht denk ik.
Wat jij!?
Ik heb nu echt een lekker leven deze week. Bijna elke middag zonnen en zwemmen, daarna uit eten en vervolgens op het terras zitten bij onze 'thuisbasis'.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:39 schreef Smart_ass het volgende:
Jaaaaa lekker.Ik ga met vriendin naar de stad en op terras enzo.
Altijd goed.
Is die ook lekker?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:39 schreef Smart_ass het volgende:
Oja lekker. Ik heb die vrouwelijke varariant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |