Half 10 ongeveer. Niks terug, maarja ik zie morgen wel. Als ze niks wilt doen, jammer.quote:
Ja, soestdijk.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 01:00 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ja, want je woont in een modderfokking groot kasteel.
Succes ermee, hopelijk wil ze wat afspreken.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 01:05 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Half 10 ongeveer. Niks terug, maarja ik zie morgen wel. Als ze niks wilt doen, jammer.
Uurtje fietsen bij mij vandaanquote:
Erzahl!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 01:16 schreef Skylark. het volgende:
HAHAHAHHA ik ben zo dronken maar ik ehb het grappigste ding ooit tegen een meisje gezegdmaar ze was toch lelijk.
ik bwne zp droknequote:Op dinsdag 29 juni 2010 01:16 schreef Skylark. het volgende:
HAHAHAHHA ik ben zo dronken maar ik ehb het grappigste ding ooit tegen een meisje gezegdmaar ze was toch lelijk.
okay haha ik heb dus serieus gezgdquote:
Gastquote:Op dinsdag 29 juni 2010 01:22 schreef Skylark. het volgende:
[..]
okay haha ik heb dus serieus gezgd![]()
ik moet nu al lachen
![]()
of zij als ze een scheet laat op de fiets ook doet alsof het een turbo is
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wazup... ben nog aan een presentatie aan het werken die ik morgen moet geven op stagebedrijf.quote:
Samenvatting?(nee ik ga niet googlen, das niet leuk)quote:Op dinsdag 29 juni 2010 01:39 schreef wolvendagen het volgende:
DAMN ORPHAN IS EEN FUCKING ZIEKE FILMIk ben nu ook van het plan af om een kind van 16 te adopteren
ik ben op de helft. ze maakt een zuster dood met een hamer.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 01:40 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Samenvatting?(nee ik ga niet googlen, das niet leuk)
Zieke filmsquote:Op dinsdag 29 juni 2010 01:42 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ik ben op de helft. ze maakt een zuster dood met een hamer.
Zozo. Heb je nog geen vakantie?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 01:37 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Wazup... ben nog aan een presentatie aan het werken die ik morgen moet geven op stagebedrijf.
Neuh, vandaag rapport ingeleverd morgen presentatie op bedrijf en vrijdag assessment.quote:
Oh, en wanneer mag jij met vakantie.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 01:47 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Neuh, vandaag rapport ingeleverd morgen presentatie op bedrijf en vrijdag assessment.![]()
Vorige week tentamens gehad... moest je vandaag inschrijven voor enige hertentamens ... staan de cijfers er nog niet opOftewel iedereen heeft zich gewoon ingeschreven, lekker voor de administratie
Hopelijk na vrijdag ongeveerquote:Op dinsdag 29 juni 2010 01:54 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Oh, en wanneer mag jij met vakantie.
Renesse?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 01:56 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Hopelijk na vrijdag ongeveer![]()
En dan een beetje luieren, beetje werken, veel feesten en ook nog een week naar renesse![]()
Paar maten uit Tilburg gingen daar naartoe en ik was eerst niet van plan om op vakantie te gaan duss why not?quote:
Bierzuipend volk wat irritant doetquote:Op dinsdag 29 juni 2010 02:02 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Paar maten uit Tilburg gingen daar naartoe en ik was eerst niet van plan om op vakantie te gaan duss why not?
Lekker chillen met 16-17 jarige meisjes jeweet
hahaha.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 07:03 schreef Mozy het volgende:
een kankermug heeft mij in het velletje tussen mijn pink en ringvinger gestoken.
het jeukt niet normaal erg.
Ik denk niet dat hij kanker had, want steken is best intensief.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 07:03 schreef Mozy het volgende:
een kankermug heeft mij in het velletje tussen mijn pink en ringvinger gestoken.
het jeukt niet normaal erg.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 07:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij kanker had, want steken is best intensief.
Zit je weer te haten op mensen die WEL gelukkig zijn? Tevens is het wel discriminerend om dom Amerika te zeggen, beetje mensen over 1 kam scheren.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 07:21 schreef Lamon. het volgende:
De directors cut van Kindom of Heaven is 190 minuten. Hij is net afgelopen.
Wat ben ik blij dat ik nooit de geknipte versie gezien heb.
Volgens mij is iedere intelligente dialoog en overdenking er uit gehaald, door dom Amerika, gok ik.
Wat is jouw IQ, Mozy?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 07:23 schreef Mozy het volgende:
[..]
Zit je weer te haten op mensen die WEL gelukkig zijn? Tevens is het wel discriminerend om dom Amerika te zeggen, beetje mensen over 1 kam scheren.
Omdat ik even mijn respect gaf over een film, Amerikaanse mensen niet dom noemde, maar dom Amerika zei, wat wil zeggen dat mensen die graag censureren uit nationalisme niet de meest bedachtzame mensen ter wereld zijn imo. En ik niets haatte, maar juist onverwachts onder de indruk was van een film die ik niet eerder had gezien, gemaakt door Ridley Scott, 1 van de grotere regisseurs van de afgelopen 30 jaar.quote:
Dat.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 07:32 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Omdat ik even mijn respect gaf over een film, Amerikaanse mensen niet dom noemde, maar dom Amerika zei, wat wil zeggen dat mensen die graag censureren uit nationalisme niet de meest bedachtzame mensen ter wereld zijn imo. En ik niets haatte, maar juist onverwachts onder de indruk was van een film die ik niet eerder had gezien, gemaakt door Ridley Scott, 1 van de grotere regisseurs van de afgelopen 30 jaar.
En je reactie is nogal overdreven en slaat compleet de plank mis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |