Oké, thanks!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:35 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Zowel die eerste als de tweede zijn het resultaat van de 90 minute match.
Op het resultaat inclusief verlenging kan je zo te zien niet inzetten.
Ik win om de een of andere manier nooit met AA, dan valt er altijd wel een straat ofzo en dat zit ik daar met mijn paarquote:
Vond het juist fijnquote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:38 schreef Smart_ass het volgende:
Het is gewoon nu nog te heet om te douchen eigenlijk.
De douche heel warm zetten en daarna heel koudquote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:42 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Vond het juist fijn
Niet rillend onder de douche vandaan komen
Dat had ik gisteren. Waren nog met zn drieën. Ik AA, all in met 250k.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:42 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ik win om de een of andere manier nooit met AA, dan valt er altijd wel een straat ofzo en dat zit ik daar met mijn paar
Ja precies, ALTIJD.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat had ik gisteren. Waren nog met zn drieën. Ik AA, all in met 250k.Die andere gozer mee met K7. VALLEN ER TWEE ZEVENS. FUCK MY LIFE.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Over msn met je zusje praten die in hetzelfde huis zit!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:50 schreef wolvendagen het volgende:
Zusje van WD zegt:
*nee gewoon naar beneden lopen en zeggen: zullen we een waterpijp kopen G?
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:52 schreef Maisnon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
?Mooi plaatjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee niet eens zozeer, heb haar vandaag niet eens gezien. Maar gewoon alles, vind ik haar nou wel of niet leuk, zal ik nou wel of niet wat proberen af te spreken, hoe moet ik mijn tijd precies invullen, zou ik voor een nutteloze toets gaan leren, etc
Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
Aan de andere kant van het huis.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:52 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Over msn met je zusje praten die in hetzelfde huis zit!
Je vader/moeder die over msn zegt dat je moet komen eten.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:52 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Over msn met je zusje praten die in hetzelfde huis zit!
En jullie huis is ook zó groot.quote:
Ja, want je woont in een modderfokking groot kasteel.quote:
Nou ik heb wel ff gesmst of zo'n meisje van de week iets wilt gaan doen. Niet echt enorm goede hoop bij maar goed, zou het wel leuk vindenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:54 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Mooi plaatje![]()
Nee niet eens zozeer, heb haar vandaag niet eens gezien. Maar gewoon alles, vind ik haar nou wel of niet leuk, zal ik nou wel of niet wat proberen af te spreken, hoe moet ik mijn tijd precies invullen, zou ik voor een nutteloze toets gaan leren, etc
Hoe laat heb je gesmst?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 01:00 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Nou ik heb wel ff gesmst of zo'n meisje van de week iets wilt gaan doen. Niet echt enorm goede hoop bij maar goed, zou het wel leuk vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |