quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:22 schreef Bragi het volgende:
[..]
Alleen kneuzen die geen pussy kunnen krijgen nemen posters van pussy.
Ja, maar mijn figuur was precies goed.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:23 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Was zeg maar .. een compliment jeweet... catwalk modellen zijn meestal vel over bot en lelijk
Waar was je vanochtend dan toen ik comeback nodig had?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:22 schreef Skylark. het volgende:
Ik ben echt KILLING in comebacks vandaag.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:31 schreef Lakitu het volgende:
Hahah hoor deze:
Hey, al wakker? Pfft k kon bijna niet slapen vannacht, veel te verbrand;( waar heb jij leren insmeren joh xD kus
Smsje wat ik net krijg =$ =$ Even nadenken over reply.
Het was toch ook een compliment draakquote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:21 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
O ja want jij hebt mij gezien en beoordeelt. Mijn figuur was precies goed zeiden ze.
Jij hebt issues vriend, hoezo moeite met chicks praten danquote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:23 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Waar was je vanochtend dan toen ik comeback nodig had?
[..]
Ik ben ook nog eens goed in SMS-enquote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:23 schreef Lakitu het volgende:
[..]
[..]
F1 wagenquote:
ik ben 3egraads autistquote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:24 schreef reetveter het volgende:
[..]
Jij hebt issues vriend, hoezo moeite met chicks praten dan
Jonge hij wil even laten weten dat hij een chick heeft aangeraakt. Laat hem.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:24 schreef reetveter het volgende:
[..]
Jij hebt issues vriend, hoezo moeite met chicks praten dan
Gast..................................................quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:24 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
F1 wagen
Veerpont
Sjoelbak
Omega drie vetzuren
Die boze tovenaar van Lord of the rings
Friet
En nu?
Jij bent.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:24 schreef reetveter het volgende:
[..]
Het was toch ook een compliment draak. Anorexia is
Ik geef toe ik moest glimlachen om deze post.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:25 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Jonge hij wil even laten weten dat hij een chick heeft aangeraakt. Laat hem.
Jahaaa,maar haar figuur is precies goed.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:24 schreef reetveter het volgende:
[..]
Het was toch ook een compliment draak. Anorexia is
Waarom doe je niks met mijn bijdragequote:
Hee, ja haha, heerlijk geslapen! Misschien heb ik een insmeercursus nodig, want ik had nergens last van :$. Xquote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:23 schreef Lakitu het volgende:
[..]
[..]
Ej swa, was je probleem?quote:
Ja maar anorexia isquote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:25 schreef Bragi het volgende:
[..]
Jahaaa,maar haar figuur is precies goed.
Ga weg of ik geef je een ban.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:26 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ej swa, was je probleem?
[ afbeelding ]
Duidelijk geen SKILL. Geen aanleiding tot een vervolg.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:26 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Hee, ja haha, heerlijk geslapen! Misschien heb ik een insmeercursus nodig, want ik had nergens last van :$. X
Hoewel ik eigenlijk nooit smileys in sms-jes gebruik mag het voor deze ene keer.
In de SC geld de regel dat je niet zo heel serieus moet zijn.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:24 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
F1 wagen
Veerpont
Sjoelbak
Omega drie vetzuren
Die boze tovenaar van Lord of the rings
Friet
En nu?
Gast je moet dan iets zeggen over rietjes jeweetquote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:26 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ej swa, was je probleem?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |