Haha, ga naar instellingen, over de telefoon, controleer op updates.quote:
Ik ben dus 2.xxx aan het installen over mijn 1.7xxx heen maar gek genoeg kapt die rom updater er halverwege mee... en zegt ie dattie geen verbinding kan maken met m'n USB ofzo... heb nu wel een wit scherm met skateboardende androids... moet ik nog even wachten tot dat scherm weggaat of issie gewoon fucked?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:33 schreef Hondenbrokken het volgende:
[..]
Haha, ga naar instellingen, over de telefoon, controleer op updates.
Je hebt toch wel de pre-update binnen? Zo niet, ga dan naar http://www.htc.com/www/supportdownloadlist.aspx?p_id=283&act=sd&cat=all en download de nieuwste rom.
Sweetdreamsquote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:38 schreef mstx het volgende:
Zijn er nog must-have apps die ik moet hebben die het niet deden op 1.5 maar nu wel op 2.1?
Die navigatie app van Google werkt op 2.1 toch?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:38 schreef mstx het volgende:
Zijn er nog must-have apps die ik moet hebben die het niet deden op 1.5 maar nu wel op 2.1?
Voor zover ik weet zit Friendstream niet in de 2.1-update voor de Hero.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:13 schreef Pandora73 het volgende:
Heb mijn best gedaan, iets beters weet ik er niet van te bakken met al die links.
Ik heb na de update nog de volgende vragen:
- Huidige locatie of locaties die niet in de lijst staan toevoegen in de Weer-widget gaat niet meer?
- Waar kan ik Friendstream vinden? Ik dacht dat dat in 2.1 zou zitten (Desire vandraait ook op 2.1 tenslotte) maar kan het vooralsnog nergens vinden. Is dat iets dat van de Desire specifiek is dan?
Verder doet bij mij via WiFi de Market het wel gewoon.
En de update was heerlijk, want alle instellingen en apps bleven gewoon aanwezig!
Ja, deel 1 van de update heb ik al binnen. Deel 2 nog niet.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:34 schreef Tware het volgende:
Iemand een idee of ie ook voor de T-mobile versie G2 uitkomt?
ik heb helemaal niets gezienquote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:48 schreef Karstman het volgende:
[..]
Ja, deel 1 van de update heb ik al binnen. Deel 2 nog niet.
Je moet volgens mij de klok een jaar vooruit zetten en dan naar de market gaan.quote:
Je bedoelt hoe je hem internet laat delen? Aansluiten via USB op je notebook en dan is de optie wel klikbaar. Het modem wordt vervolgens automatisch gedetecteerd door windows.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 09:16 schreef Haamschaartje het volgende:
![]()
Weet iemand hoe ik een hotspot maak van me HTC? Hij geeft de functie wel aan maar kan er niet op klikken
bij mij ook, maar nu moet ik de Hero van mijn broer ok updaten, hij had een geflashed versie.. achja. moet ik maar eerst even weer downloaden. hij zegt niet dat er een nieuwe up is namelijkquote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:21 schreef Pandora73 het volgende:
Bij mij is de installatie ook gewoon goed gegaan hoor. Ik ben er wel blij mee... Hij lijkt inderdaad wel sneller ook.
Backups zijn nooit "niet nodig"quote:
eigenlijk niet nodig, heb zelf hero (wat doe ik hier anders;quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:59 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Van het weekend maar eens de Hero van mijn zusje updaten. Ik lees hier en daar dat het verstandig is eerst een backup te maken. Hoe doe ik dat het best? Mijn iPhone hang ik gewoon aan iTunes als ik dat wil doen, maar dat gaat niet met een Hero.
gewoon je internetverbinding aanzetten, in elk geval anders even bij je instellingen kijken voor 3g, heb er nu al standaard 3g opquote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:47 schreef 9611Niels het volgende:
Hoe kun je nou 3G instellen? ik snap het niet meer
Gewoon met HTCSyncquote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:59 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Van het weekend maar eens de Hero van mijn zusje updaten. Ik lees hier en daar dat het verstandig is eerst een backup te maken. Hoe doe ik dat het best? Mijn iPhone hang ik gewoon aan iTunes als ik dat wil doen, maar dat gaat niet met een Hero.
hij doet het alweer:pquote:Op woensdag 30 juni 2010 00:29 schreef hc-sjonny het volgende:
[..]
gewoon je internetverbinding aanzetten, in elk geval anders even bij je instellingen kijken voor 3g, heb er nu al standaard 3g op
Ja maar die instellingen zien er nu heel anders uitquote:Op woensdag 30 juni 2010 00:29 schreef hc-sjonny het volgende:
[..]
gewoon je internetverbinding aanzetten, in elk geval anders even bij je instellingen kijken voor 3g, heb er nu al standaard 3g op
bij mij niet hoor.. hmmm... probeer eens zo- Homescreen-> menu-> instellingen-> draadloos en netwerken (2nd)-> (scroll down) mobiele netwerken -> en dan staat er bij de eerste 2 gegevensroaming en de 2e- geluid bij......quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:25 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Ja maar die instellingen zien er nu heel anders uitMisschien moet ik T-mobile maar ff bellen of ze de 3G instellingen nog even willen sturen
![]()
Ja, geluktquote:Op woensdag 30 juni 2010 19:51 schreef hc-sjonny het volgende:
[..]
bij mij niet hoor.. hmmm... probeer eens zo- Homescreen-> menu-> instellingen-> draadloos en netwerken (2nd)-> (scroll down) mobiele netwerken -> en dan staat er bij de eerste 2 gegevensroaming en de 2e- geluid bij......
bij mij stond geluid bij dataroaming aan, en gegevensroaming uit. dus daar lag het bij mij aan.
2nd optie! Homescreen-> menu-> instellingen-> draadloos en netwerken (2nd)-> (scroll down) mobiele netwerken -> namen en toegangspunten-> mobiel internet( wss heet het bij jou anders,) en dan de instellingen die je wss ook kan vinden op t-mobile site erin voeren.
ik heb zelf hi, heb het vannacht nog zitten invoeren, dus bij mij werkt alles weer toptop
wel mooi uiterlijk btw:P ben er al helemaal aan gewend
geen dank. wat was er nu bij jou verkeerd, ook verkeerde standaard instellingen dan? of stond het bij jou gewoon alleen geluid roaming ipv verbinding roaming aan?quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:51 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Ja, gelukt![]()
Was wel veel werk, had eerst de verkeerde instellingen
Dankjewel!!
nog niet ondervonden, gebruikt namelijk Opera browser.quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:09 schreef Schanulleke het volgende:
Nadeel van de browser in 2.1 vind ik dat je de favorieten niet meer standaard kan ordenen op meestgebruikt.
Wifi neem ik aan? Ja, dat is gratis. Als je geen internetabbo hebt zou ik 3G maar uitschakelen, je betaalt dan per MB en dat is vrij prijzig.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:42 schreef MB23 het volgende:
Hoi, ik heb een HTC Touch Pro Innovation ofzo geleend van m'n vader. Kan ik daar "gratis" op internetten, door verbinding te maken met hetzelfde netwerk als ik op mijn laptop doe?
Gewoon de instellingen verklotenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:51 schreef MB23 het volgende:
En hoe doe ik dat?Ik heb de verbinding wel al verbroken, kan ik het ook helemaal uitzetten?
Ik snap het nietquote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:52 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Gewoon de instellingen verkloten [ afbeelding ]
quote:Op zondag 4 juli 2010 18:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
De eerste werkende Froyo versies zijn er al.
http://gathering.tweakers(...)ge/34288153#34288153
Ik kan het me haast niet voorstellen... Maar helaas was de servicedesk al gesloten toen ik het mailtje las (pas na 6 uur, dat zal je altijd zien he)quote:Device HTC Hero, Serial No. HT..., is now awaiting shipment in our warehouse and should be returned to you within a couple of days.
quote:Op maandag 12 juli 2010 15:04 schreef Andyy het volgende:
Die batterij is nu echt bagger, gaat niet eens een dag mee.
Zit vaak in de middag al met een dode telefoon
Sinds de update is je helderheid weer naar 100% gezet. Dat scheelt enorm. Als je kiest voor menu -> instellingen -> over de telefoon -> accu -> accugebruik kan je, weergegeven in percentages, zien waar je accu voor gebruikt wordt. Daar kan je vast iets mee.quote:Op maandag 12 juli 2010 15:04 schreef Andyy het volgende:
Die batterij is nu echt bagger, gaat niet eens een dag mee.
Zit vaak in de middag al met een dode telefoon
Het zal wel exemplarisch zijn dan. Heb hem al sinds ´het begin´, maar herken eigenlijk geen enkele van deze problemen.quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:08 schreef DDDDDaaf het volgende:
Ik begreep dat HTC over een tijdje met een "Desire met uitschuifbaar qwerty-toetsenbord" zou gaan komen, wanneer die uit is verdwijnt mijn Hero hoogstwaarschijnlijk na nog geen half "trouwe" jaar dienst de vuilnisbak in. De upgrade naar 2.1 heeft duidelijk aan het licht gebracht dat de Hero gewoon een inferieur kuttoestel is. Vastlopen, oververhit raken, waardeloze bluetooth-connectiviteit, geregeld de pincode opnieuw moeten invoeren omdat de verbinding verbroken is en ga zo maar door. Nog nooit zo'n spijt gehad van de aanschaf van een mobiele telefoon...
quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:16 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het zal wel exemplarisch zijn dan. Heb hem al sinds ´het begin´, maar herken eigenlijk geen enkele van deze problemen.
Alleen had hij wel een snellere processor kunnen gebruiken, vind hem net te langzaam om behoorlijk te kunnen typen.
Ik ook wel, behalve dan het stukje dat het exemplarisch is, dat is het nou juist niet.quote:
Hier ook aan het downloadenquote:Op donderdag 15 juli 2010 13:07 schreef mamaisboos. het volgende:
Jeeeeej. de Eclair voor mijn G2 is zich aan het installeren
Wifi deed het hier eerst ook niet meer, bij de update naar 2.1 deed die het weer :xquote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:30 schreef DDDDDaaf het volgende:
Misschien mijn Hero ook maar eens ter reparatie gaan opsturen; iedere dag komt er weer een probleem bij. Inmiddels heb ik in huis amper nog wifi-ontvangst, als zit ik naast de router...
Join de club, boks ouwe.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:47 schreef 9611Niels het volgende:
Ik heb geen problemen met m'n Hero [ afbeelding ]
Hahaha ja erg he... Wat een achteruitgang als je eenmaal een Hero gewend bent!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:25 schreef Incolumis het volgende:
heb mijn hero voor reparatie opgestuurd, onderste deel van het scherm reageerde niet goed, alleen als ik mijn duim op de rechter bovenhoek van de foon hield. erg wennen aan een oude MDA
Als jij mij uitlegt hoe ik muziek van me pc op me hero kan zetten, is dat iid niet nodig;)quote:Op zaterdag 17 juli 2010 14:48 schreef Schanulleke het volgende:
Niet direct een idee maar waarom wil je hem überhaupt nog linken aan je PC. Alles kan in de cloud toch?
Je SD-kaartje in de pc stoppen?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 14:51 schreef Rakkatje het volgende:
[..]
Als jij mij uitlegt hoe ik muziek van me pc op me hero kan zetten, is dat iid niet nodig;)
Omfg, dat ik daar nog niet aan gedacht heb:Pquote:
Ik heb hem op mijn mobiel en bij mij werkt hij nog gewoon.quote:Op maandag 19 juli 2010 21:52 schreef DDDDDaaf het volgende:
Zijjn hier mensen die Twonkyserver Mobile op hun Hero gebruiken? Na de update naar 2.1 werkt 'ie hier niet meer...
ben je zo dom dat je dat zelf niet kunt dan?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:44 schreef hc-sjonny het volgende:
hé verdomme. sinds vanochtend werkt mijn internet helemaal niet meer, geen gprs, hsdpa of 3gwat een kuttelefoon zeg! ik ga er maar even weer mee heen. ze maken hem maar mooi klaar.
Wat ik zelf niet kan. ik heb alles goed ingesteld tot 3 keer aan toe.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:21 schreef Incolumis het volgende:
[..]
ben je zo dom dat je dat zelf niet kunt dan?
Dus niet zo perfect.quote:Op maandag 19 juli 2010 18:54 schreef Moron het volgende:
Wat heeft iedereen toch een problemen met zijn/haar Hero. Mijn Hero werkt nog gewoon perfect en na de update werkt ie nog fijner!!
Ik heb af en toe wel een paar vastlopers met applicaties, maar voor de rest
Euh, het is bij hi zo dat als je een internet-abo hebt. dat je youtube kijken kan, en dat je gewoon dingen voor je phone kan downloaden. en ook als je tetheren doet via je phone. maar daar moet je mee uitkijken. blijkt illegaal te zijn! tenzij je het aan geeft bij je provider en zei daar ermee eens zijn!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:13 schreef honda1990 het volgende:
Mijn Hero werkt ook perfect na de update (na dattie gejat was en ik een nieuwe heb gekregen) Ik ben er erg blij mee, als ik overigens uit ga dan knal ik mijn simkaart wel even in mijn Nokia N95
![]()
Vraagje: Als ik download met mijn hero moet ik daar extra voor betalen? Of moet ik alleen betalen als ik te veel bel of sms? Ik heb een web 'n walk abo van T-mobile van 9.95 euro per maand. Iemand een idee?
Stuur hem gewoon nog een keer op, nu baal je er van, maar hoe erg baal je als hij straks over een paar maanden kapot gaat aan dat scherm en ze zeggen dat je het eerder had moeten zeggen dat het niet goed is. Ik zou zeggen gewoon terug sturen en een tijdje met die Tourpro doen. Ookal is het niet zo leuk, ik zou het wel doenquote:Op woensdag 21 juli 2010 19:12 schreef Pandora73 het volgende:
Mijn Hero is weer terug van reparatie.
Ze hebben er een ander scherm ingezet, wat niet alleen blijkt uit het feit dat het scherm het nu weer doet, maar ook uit het feit dat het niet vlak ligt met de rest van de behuizing. Het scherm steekt nu licht uit, vooral aan de rechterbovenhoek, daar is het het ergst. Gelukkig zijn de randen afgeschuind, maar ik weet toch niet heel zeker of dit wel zo slim is. Aan de andere kant doet ie het nu weer, en heb ik geen zin om hem wéér anderhalve week kwijt te zijn. Dus tja... Wat nu he.
Ben ook nog erg benieuwd of de problemen met de SD-kaart nu ook zijn opgelost. Ik wacht het wel af...
(Maar ben ondertussen wel heeeeel blij dat ik mijn Hero weer heb en die gare TouchPro weer in de kast kan leggen!)
Bah, wat een gezeik heb je er mee. Ik weet ook niet goed wat ik zou kiezen.quote:Op woensdag 21 juli 2010 19:12 schreef Pandora73 het volgende:
Mijn Hero is weer terug van reparatie.
Ze hebben er een ander scherm ingezet, wat niet alleen blijkt uit het feit dat het scherm het nu weer doet, maar ook uit het feit dat het niet vlak ligt met de rest van de behuizing. Het scherm steekt nu licht uit, vooral aan de rechterbovenhoek, daar is het het ergst. Gelukkig zijn de randen afgeschuind, maar ik weet toch niet heel zeker of dit wel zo slim is. Aan de andere kant doet ie het nu weer, en heb ik geen zin om hem wéér anderhalve week kwijt te zijn. Dus tja... Wat nu he.
Ben ook nog erg benieuwd of de problemen met de SD-kaart nu ook zijn opgelost. Ik wacht het wel af...
(Maar ben ondertussen wel heeeeel blij dat ik mijn Hero weer heb en die gare TouchPro weer in de kast kan leggen!)
Ik gebruik nog altijd de gewone Sygic. alleen omdat ik dan geen internetverbinding te gebruiken hoefquote:Op donderdag 22 juli 2010 11:03 schreef Slickk het volgende:
Zo, deze topicreeks was ik dus even kwijt. Maar wat is die 2.1 update tof zeg
Navigatie van Google werkt zo enorm goed. Kreeg van vrienden te horen toen we een dagje strand gingen doen maar iemand TomTom vergeten was, dat Navigatie beter werkt dan TomTomOok als je door een dorpje rijd krijg je de navigatie op streetview te zien, erg tof.
Verder nog nooit problemen gehad met mijn HeroAlleen wel eens gehad dat in de browser hij steeds naar rechts gaat... maar browser opnieuw opstarten verhelpt dat altijd.
Ik bedacht het me net... ben twee versies aan het downloaden...quote:
ik zal eens kijken welke ik heb...quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:51 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Ik bedacht het me net... ben twee versies aan het downloaden...
Eens zien of ik het draaiende krijg voordat we op vakantie gaan
Niet als je naar een strand gaat waar je nog nooit geweest bent en ergens bij een tankstation bij een snelweg bentquote:Op donderdag 22 juli 2010 16:32 schreef hc-sjonny het volgende:
[..]
Ik gebruik nog altijd de gewone Sygic. alleen omdat ik dan geen internetverbinding te gebruiken hoef![]()
enniet weten hoe te rijden naar het strand
dat ruik je toch wel :p
10 v8.14 en Sygic Mobile Maps 2010quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:58 schreef hc-sjonny het volgende:
[..]
ik zal eens kijken welke ik heb...
ik heb versie: 8.06 die werkt als een zonnetje na de regen. heel erg lekker ik gebruik.
op FTD staat ie neit meer, wel een nieuwere versie. maar die gooit mijn hero steeds uit, hij sluit hem steeds na 10 seconden af. maar als je bij zoek dit intypt: 1322939 dan heb je denk ik wel een goeie
en waar gaat de reis heen? of is dat topgeheim
![]()
Welke ben jij aan ut downloaden dan?
ohquote:Op donderdag 22 juli 2010 17:22 schreef -J-D- het volgende:
[..]
10 v8.14 en Sygic Mobile Maps 2010
Volgens mij is een van die twee die 1322939.
Naar Noord-Frankrijk overigensHet werkt
Merci!
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:35 schreef hc-sjonny het volgende:
hmm, valt dat zwarte draadje ook onder de garantie? die van de oplader!
is stuk bij mij
euhm, jawel., maar ik ga niet zo'n on-officiele erin proppen, zo'n met van die ribbels. niet dat ze niet passen. maar als er wel wat mee is, en htc kan het wss zien dmv slijtage binnenin. dan heb ik ook wss op de gehele telefoon geen garantie meer, en daar zit ik nou ook niet bepaald op te wachten.quote:
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 23:17 schreef hc-sjonny het volgende:
[..]
euhm, jawel., maar ik ga niet zo'n on-officiele erin proppen, zo'n met van die ribbels. niet dat ze niet passen. maar als er wel wat mee is, en htc kan het wss zien dmv slijtage binnenin. dan heb ik ook wss op de gehele telefoon geen garantie meer, en daar zit ik nou ook niet bepaald op te wachten.
maar kunnen ze dat niet zien ivm slijting? of maakt dat htc niks uit?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 23:40 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Omdat je een andere mini-usb-kabel hebt gebruikt geen garantie meer? Whahahahaha, prop dat kabeltje erin en gaaaannnn.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 23:44 schreef hc-sjonny het volgende:
[..]
maar kunnen ze dat niet zien ivm slijting? of maakt dat htc niks uit?
nja, boeit me nu ook nog maar weinig... zie het vanzelf![]()
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:24 schreef Cpt. het volgende:
Heb ik ook een keer gehad.
Dat heb ik toen op wonderbaarlijke wijze gerepareerd door de sdkaart te verwijderen opnieuw op te starten en de sd kaart weer terug te doen.
Geen idee of dat echt de oplossing was of dat het toeval was, maar lijkt me het proberen waard.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 09:44 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
HTC zegt toch zelf dat de Hero compatible is met Mini-USB? Waarom zou je het dan niet mogen gebruiken?
omdat het een andere vorm is maar ik heb mail terug dat accessies onder een 1 jaars garantie valt,quote:Op zaterdag 24 juli 2010 16:15 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Omdat hij dan een kabel van een ander merk gebruikt en dan kan HTC dat zien door "slijting"!!!!11!!
Daar heb ik ook heel vaak last van. Echt irritant.quote:Op donderdag 22 juli 2010 11:03 schreef Slickk het volgende:
Verder nog nooit problemen gehad met mijn HeroAlleen wel eens gehad dat in de browser hij steeds naar rechts gaat... maar browser opnieuw opstarten verhelpt dat altijd.
Niemand ?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 22:27 schreef Vinniiee het volgende:
Môgge,
Hebben jullie er ook wel eens last van dat je telefoon niet trilt bij een smsje? Ik heb er de afgelopen tijd nogal vaak last van (aan 1 stuk door zeg maar).
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |