Ik heb hem op mijn mobiel en bij mij werkt hij nog gewoon.quote:Op maandag 19 juli 2010 21:52 schreef DDDDDaaf het volgende:
Zijjn hier mensen die Twonkyserver Mobile op hun Hero gebruiken? Na de update naar 2.1 werkt 'ie hier niet meer...
ben je zo dom dat je dat zelf niet kunt dan?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:44 schreef hc-sjonny het volgende:
hé verdomme. sinds vanochtend werkt mijn internet helemaal niet meer, geen gprs, hsdpa of 3gwat een kuttelefoon zeg! ik ga er maar even weer mee heen. ze maken hem maar mooi klaar.
Wat ik zelf niet kan. ik heb alles goed ingesteld tot 3 keer aan toe.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:21 schreef Incolumis het volgende:
[..]
ben je zo dom dat je dat zelf niet kunt dan?
Dus niet zo perfect.quote:Op maandag 19 juli 2010 18:54 schreef Moron het volgende:
Wat heeft iedereen toch een problemen met zijn/haar Hero. Mijn Hero werkt nog gewoon perfect en na de update werkt ie nog fijner!!
Ik heb af en toe wel een paar vastlopers met applicaties, maar voor de rest
Euh, het is bij hi zo dat als je een internet-abo hebt. dat je youtube kijken kan, en dat je gewoon dingen voor je phone kan downloaden. en ook als je tetheren doet via je phone. maar daar moet je mee uitkijken. blijkt illegaal te zijn! tenzij je het aan geeft bij je provider en zei daar ermee eens zijn!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:13 schreef honda1990 het volgende:
Mijn Hero werkt ook perfect na de update (na dattie gejat was en ik een nieuwe heb gekregen) Ik ben er erg blij mee, als ik overigens uit ga dan knal ik mijn simkaart wel even in mijn Nokia N95
![]()
Vraagje: Als ik download met mijn hero moet ik daar extra voor betalen? Of moet ik alleen betalen als ik te veel bel of sms? Ik heb een web 'n walk abo van T-mobile van 9.95 euro per maand. Iemand een idee?
Stuur hem gewoon nog een keer op, nu baal je er van, maar hoe erg baal je als hij straks over een paar maanden kapot gaat aan dat scherm en ze zeggen dat je het eerder had moeten zeggen dat het niet goed is. Ik zou zeggen gewoon terug sturen en een tijdje met die Tourpro doen. Ookal is het niet zo leuk, ik zou het wel doenquote:Op woensdag 21 juli 2010 19:12 schreef Pandora73 het volgende:
Mijn Hero is weer terug van reparatie.
Ze hebben er een ander scherm ingezet, wat niet alleen blijkt uit het feit dat het scherm het nu weer doet, maar ook uit het feit dat het niet vlak ligt met de rest van de behuizing. Het scherm steekt nu licht uit, vooral aan de rechterbovenhoek, daar is het het ergst. Gelukkig zijn de randen afgeschuind, maar ik weet toch niet heel zeker of dit wel zo slim is. Aan de andere kant doet ie het nu weer, en heb ik geen zin om hem wéér anderhalve week kwijt te zijn. Dus tja... Wat nu he.
Ben ook nog erg benieuwd of de problemen met de SD-kaart nu ook zijn opgelost. Ik wacht het wel af...
(Maar ben ondertussen wel heeeeel blij dat ik mijn Hero weer heb en die gare TouchPro weer in de kast kan leggen!)
Bah, wat een gezeik heb je er mee. Ik weet ook niet goed wat ik zou kiezen.quote:Op woensdag 21 juli 2010 19:12 schreef Pandora73 het volgende:
Mijn Hero is weer terug van reparatie.
Ze hebben er een ander scherm ingezet, wat niet alleen blijkt uit het feit dat het scherm het nu weer doet, maar ook uit het feit dat het niet vlak ligt met de rest van de behuizing. Het scherm steekt nu licht uit, vooral aan de rechterbovenhoek, daar is het het ergst. Gelukkig zijn de randen afgeschuind, maar ik weet toch niet heel zeker of dit wel zo slim is. Aan de andere kant doet ie het nu weer, en heb ik geen zin om hem wéér anderhalve week kwijt te zijn. Dus tja... Wat nu he.
Ben ook nog erg benieuwd of de problemen met de SD-kaart nu ook zijn opgelost. Ik wacht het wel af...
(Maar ben ondertussen wel heeeeel blij dat ik mijn Hero weer heb en die gare TouchPro weer in de kast kan leggen!)
Ik gebruik nog altijd de gewone Sygic. alleen omdat ik dan geen internetverbinding te gebruiken hoefquote:Op donderdag 22 juli 2010 11:03 schreef Slickk het volgende:
Zo, deze topicreeks was ik dus even kwijt. Maar wat is die 2.1 update tof zeg
Navigatie van Google werkt zo enorm goed. Kreeg van vrienden te horen toen we een dagje strand gingen doen maar iemand TomTom vergeten was, dat Navigatie beter werkt dan TomTomOok als je door een dorpje rijd krijg je de navigatie op streetview te zien, erg tof.
Verder nog nooit problemen gehad met mijn HeroAlleen wel eens gehad dat in de browser hij steeds naar rechts gaat... maar browser opnieuw opstarten verhelpt dat altijd.
Ik bedacht het me net... ben twee versies aan het downloaden...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |