ik zal eens kijken welke ik heb...quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:51 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Ik bedacht het me net... ben twee versies aan het downloaden...
Eens zien of ik het draaiende krijg voordat we op vakantie gaan
Niet als je naar een strand gaat waar je nog nooit geweest bent en ergens bij een tankstation bij een snelweg bentquote:Op donderdag 22 juli 2010 16:32 schreef hc-sjonny het volgende:
[..]
Ik gebruik nog altijd de gewone Sygic. alleen omdat ik dan geen internetverbinding te gebruiken hoef![]()
enniet weten hoe te rijden naar het strand
dat ruik je toch wel :p
10 v8.14 en Sygic Mobile Maps 2010quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:58 schreef hc-sjonny het volgende:
[..]
ik zal eens kijken welke ik heb...
ik heb versie: 8.06 die werkt als een zonnetje na de regen. heel erg lekker ik gebruik.
op FTD staat ie neit meer, wel een nieuwere versie. maar die gooit mijn hero steeds uit, hij sluit hem steeds na 10 seconden af. maar als je bij zoek dit intypt: 1322939 dan heb je denk ik wel een goeie
en waar gaat de reis heen? of is dat topgeheim
![]()
Welke ben jij aan ut downloaden dan?
ohquote:Op donderdag 22 juli 2010 17:22 schreef -J-D- het volgende:
[..]
10 v8.14 en Sygic Mobile Maps 2010
Volgens mij is een van die twee die 1322939.
Naar Noord-Frankrijk overigensHet werkt
Merci!
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:35 schreef hc-sjonny het volgende:
hmm, valt dat zwarte draadje ook onder de garantie? die van de oplader!
is stuk bij mij
euhm, jawel., maar ik ga niet zo'n on-officiele erin proppen, zo'n met van die ribbels. niet dat ze niet passen. maar als er wel wat mee is, en htc kan het wss zien dmv slijtage binnenin. dan heb ik ook wss op de gehele telefoon geen garantie meer, en daar zit ik nou ook niet bepaald op te wachten.quote:
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 23:17 schreef hc-sjonny het volgende:
[..]
euhm, jawel., maar ik ga niet zo'n on-officiele erin proppen, zo'n met van die ribbels. niet dat ze niet passen. maar als er wel wat mee is, en htc kan het wss zien dmv slijtage binnenin. dan heb ik ook wss op de gehele telefoon geen garantie meer, en daar zit ik nou ook niet bepaald op te wachten.
maar kunnen ze dat niet zien ivm slijting? of maakt dat htc niks uit?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 23:40 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Omdat je een andere mini-usb-kabel hebt gebruikt geen garantie meer? Whahahahaha, prop dat kabeltje erin en gaaaannnn.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 23:44 schreef hc-sjonny het volgende:
[..]
maar kunnen ze dat niet zien ivm slijting? of maakt dat htc niks uit?
nja, boeit me nu ook nog maar weinig... zie het vanzelf![]()
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:24 schreef Cpt. het volgende:
Heb ik ook een keer gehad.
Dat heb ik toen op wonderbaarlijke wijze gerepareerd door de sdkaart te verwijderen opnieuw op te starten en de sd kaart weer terug te doen.
Geen idee of dat echt de oplossing was of dat het toeval was, maar lijkt me het proberen waard.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 09:44 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
HTC zegt toch zelf dat de Hero compatible is met Mini-USB? Waarom zou je het dan niet mogen gebruiken?
omdat het een andere vorm is maar ik heb mail terug dat accessies onder een 1 jaars garantie valt,quote:Op zaterdag 24 juli 2010 16:15 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Omdat hij dan een kabel van een ander merk gebruikt en dan kan HTC dat zien door "slijting"!!!!11!!
Daar heb ik ook heel vaak last van. Echt irritant.quote:Op donderdag 22 juli 2010 11:03 schreef Slickk het volgende:
Verder nog nooit problemen gehad met mijn HeroAlleen wel eens gehad dat in de browser hij steeds naar rechts gaat... maar browser opnieuw opstarten verhelpt dat altijd.
Niemand ?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 22:27 schreef Vinniiee het volgende:
Môgge,
Hebben jullie er ook wel eens last van dat je telefoon niet trilt bij een smsje? Ik heb er de afgelopen tijd nogal vaak last van (aan 1 stuk door zeg maar).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |