Je bedoelt hoe je hem internet laat delen? Aansluiten via USB op je notebook en dan is de optie wel klikbaar. Het modem wordt vervolgens automatisch gedetecteerd door windows.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 09:16 schreef Haamschaartje het volgende:
![]()
Weet iemand hoe ik een hotspot maak van me HTC? Hij geeft de functie wel aan maar kan er niet op klikken
bij mij ook, maar nu moet ik de Hero van mijn broer ok updaten, hij had een geflashed versie.. achja. moet ik maar eerst even weer downloaden. hij zegt niet dat er een nieuwe up is namelijkquote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:21 schreef Pandora73 het volgende:
Bij mij is de installatie ook gewoon goed gegaan hoor. Ik ben er wel blij mee... Hij lijkt inderdaad wel sneller ook.
Backups zijn nooit "niet nodig"quote:
eigenlijk niet nodig, heb zelf hero (wat doe ik hier anders;quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:59 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Van het weekend maar eens de Hero van mijn zusje updaten. Ik lees hier en daar dat het verstandig is eerst een backup te maken. Hoe doe ik dat het best? Mijn iPhone hang ik gewoon aan iTunes als ik dat wil doen, maar dat gaat niet met een Hero.
gewoon je internetverbinding aanzetten, in elk geval anders even bij je instellingen kijken voor 3g, heb er nu al standaard 3g opquote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:47 schreef 9611Niels het volgende:
Hoe kun je nou 3G instellen? ik snap het niet meer
Gewoon met HTCSyncquote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:59 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Van het weekend maar eens de Hero van mijn zusje updaten. Ik lees hier en daar dat het verstandig is eerst een backup te maken. Hoe doe ik dat het best? Mijn iPhone hang ik gewoon aan iTunes als ik dat wil doen, maar dat gaat niet met een Hero.
hij doet het alweer:pquote:Op woensdag 30 juni 2010 00:29 schreef hc-sjonny het volgende:
[..]
gewoon je internetverbinding aanzetten, in elk geval anders even bij je instellingen kijken voor 3g, heb er nu al standaard 3g op
Ja maar die instellingen zien er nu heel anders uitquote:Op woensdag 30 juni 2010 00:29 schreef hc-sjonny het volgende:
[..]
gewoon je internetverbinding aanzetten, in elk geval anders even bij je instellingen kijken voor 3g, heb er nu al standaard 3g op
bij mij niet hoor.. hmmm... probeer eens zo- Homescreen-> menu-> instellingen-> draadloos en netwerken (2nd)-> (scroll down) mobiele netwerken -> en dan staat er bij de eerste 2 gegevensroaming en de 2e- geluid bij......quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:25 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Ja maar die instellingen zien er nu heel anders uitMisschien moet ik T-mobile maar ff bellen of ze de 3G instellingen nog even willen sturen
![]()
Ja, geluktquote:Op woensdag 30 juni 2010 19:51 schreef hc-sjonny het volgende:
[..]
bij mij niet hoor.. hmmm... probeer eens zo- Homescreen-> menu-> instellingen-> draadloos en netwerken (2nd)-> (scroll down) mobiele netwerken -> en dan staat er bij de eerste 2 gegevensroaming en de 2e- geluid bij......
bij mij stond geluid bij dataroaming aan, en gegevensroaming uit. dus daar lag het bij mij aan.
2nd optie! Homescreen-> menu-> instellingen-> draadloos en netwerken (2nd)-> (scroll down) mobiele netwerken -> namen en toegangspunten-> mobiel internet( wss heet het bij jou anders,) en dan de instellingen die je wss ook kan vinden op t-mobile site erin voeren.
ik heb zelf hi, heb het vannacht nog zitten invoeren, dus bij mij werkt alles weer toptop
wel mooi uiterlijk btw:P ben er al helemaal aan gewend
geen dank. wat was er nu bij jou verkeerd, ook verkeerde standaard instellingen dan? of stond het bij jou gewoon alleen geluid roaming ipv verbinding roaming aan?quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:51 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Ja, gelukt![]()
Was wel veel werk, had eerst de verkeerde instellingen
Dankjewel!!
nog niet ondervonden, gebruikt namelijk Opera browser.quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:09 schreef Schanulleke het volgende:
Nadeel van de browser in 2.1 vind ik dat je de favorieten niet meer standaard kan ordenen op meestgebruikt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |