1 2 3 4 5 6 7 | 16.00 – 19.00 uur De 538 Middagshow 17.00 – 18.00 uur Ontvangst voor VI Oranje 18.00 – 19.00 uur Live VI Oranje 19:00 – 20.30 uur BBQ 20.30 – 22.30 uur Wedstrijd kijken 22.30 – 23.30 uur Live VI Oranje met entertainment |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 | 10 juni: Jan Smit 11 juni: Jon Allen 12 juni: Alain Clark 13 juni: Vanessa Amorosi 14 juni: Di-rect 15 juni: Stevie-Ann 16 juni: Go Back To The Zoo 17 juni: A Silent Express |
Ga jij toch lekker kijken hoe Jack in iedereens kont kruipt. En er bruiner uitkomt dan dat ie er in ging.quote:Op maandag 28 juni 2010 22:35 schreef Blistering het volgende:
Studio Sportzomer it is, wat een commerciële rotzooi is dit zeg.
Blijf jij maar lekker naar deze discussies op tokkie niveau kijken. Jack mag dan wel een kontenlikkertje zijn, er wordt tenminste wel enigszins realistisch gediscussieerd.quote:Op maandag 28 juni 2010 22:39 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ga jij toch lekker kijken hoe Jack in iedereens kont kruipt. En er bruiner uitkomt dan dat ie er in ging.
En bullshit wat betreft commercieel rotzooi, want Studio Sportzomer draait volledig op onze belastingcenten.
quote:Live bijwonen van een opname van VI Oranje?
Helaas zijn er op 23, 24, 25, 26, 27, 28 en 29 juni en op 2 en 3 juli geen plaatsen meer beschikbaar. Per gast kan er één opname worden bijgewoond.
quote:Op maandag 28 juni 2010 22:41 schreef Swetsenegger het volgende:
kan iemand er even 'halve' van maken in de TT.
Nogmaals, ga lekker zuurpruimen tv kijken. Wij kijken naar entertainment.quote:Op maandag 28 juni 2010 22:40 schreef Blistering het volgende:
[..]
Blijf jij maar lekker naar deze discussies op tokkie niveau kijken. Jack mag dan wel een kontenlikkertje zijn, er wordt tenminste wel enigszins realistisch gediscussieerd.
Precies.quote:Op maandag 28 juni 2010 22:42 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nogmaals, ga lekker zuurpruimen tv kijken. Wij kijken naar entertainment.
helaas nemen jullie er wel wat van mee. das het probleemquote:Op maandag 28 juni 2010 22:42 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nogmaals, ga lekker zuurpruimen tv kijken. Wij kijken naar entertainment.
Waar nemen we wat van meequote:Op maandag 28 juni 2010 22:44 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
helaas nemen jullie er wel wat van mee. das het probleem
quote:Op maandag 28 juni 2010 22:45 schreef honda1990 het volgende:
Hoe heet dat openingsnummer van het programma nou eigenlijk?
als jullie het nu echt zien als hersenloos en dom entertainment dan was het nog tot daaraan toe geweest. velen laten zich er nog te veel door mee slepen en nemen er wat van mee. de houding, het blinde optimisme, het polonaise gedoe.quote:Op maandag 28 juni 2010 22:45 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Waar nemen we wat van meeIk zie vooral veel mensen gezuurpruim naar dit topic brengen.
Niet dat openingsdeuntjequote:
Ja, want nadat je alle wedstrijden tot nu toe op het hoogste podium gewonnen hebt is er geen ruimte voor optimisme.quote:Op maandag 28 juni 2010 22:50 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
als jullie het nu echt zien als hersenloos en dom entertainment dan was het nog tot daaraan toe geweest. velen laten zich er nog te veel door mee slepen en nemen er wat van mee. de houding, het blinde optimisme, het polonaise gedoe.
Ga je lekker studio sport kijken.quote:en daarnaast is het jammer dat er geen serieus voetbalprogramma meer bestaat. voetbal insite was vroeger een stuk serieuzer
Daar zou Jack de hele tijd beelden en herinneringen terug halen van '88.quote:Op maandag 28 juni 2010 22:52 schreef honda1990 het volgende:
Het mooie is, dat als Hans bij Studio Sportzomer zou zitten iedereen het met hem eens zou zijn.
Daar heb je het al....quote:Op maandag 28 juni 2010 22:52 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja, want nadat je alle wedstrijden tot nu toe op het hoogste podium gewonnen hebt is er geen ruimte voor optimisme.
Dat jij een sportprogramma met TROS-hoofd jack van gelder als serieus programma ziet zegt weer heel veel. Het is een stuk serieuzer dan VI Oranje ja, daar heb je gelijk in.quote:[..]
Ga je lekker studio sport kijken.
Inhoudelijke reactie weer.quote:
Waar zeg ik dat ik het een serieus programma vindquote:Dat jij een sportprogramma met TROS-hoofd jack van gelder als serieus programma ziet zegt weer heel veel.
Precies, dus tief lekker opquote:Het is een stuk serieuzer dan VI Oranje ja, daar heb je gelijk in.
quote:Van Marwijk's men have a 100% record in South Africa - matching their impressive achievement in winning all their qualification games for the tournament - and have now gone a Dutch record 23 games unbeaten, but there remains discontent amongst the Oranje Army, who feel their side are not winning with sufficient style. What England would give for such concerns.
Heeft Studio Sjek geen eigen topic waar je kan ouwhoeren?quote:Op maandag 28 juni 2010 22:53 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Daar heb je het al....
[..]
Dat jij een sportprogramma met TROS-hoofd jack van gelder als serieus programma ziet zegt weer heel veel. Het is een stuk serieuzer dan VI Oranje ja, daar heb je gelijk in.
ja hatersquote:Op maandag 28 juni 2010 22:58 schreef bascross het volgende:
Kneuzen die je nooit in het topic ziet gaan ineens posten dat ze overschakelen op SZ, vanwege Gijp en Johan.Flikker toch op, stelletje SZ-kneuzen die hier kijkers proberen over te halen.
Net of ze dat luktquote:Op maandag 28 juni 2010 22:58 schreef bascross het volgende:
Kneuzen die je nooit in het topic ziet gaan ineens posten dat ze overschakelen op SZ, vanwege Gijp en Johan.Flikker toch op, stelletje SZ-kneuzen die hier kijkers proberen over te halen.
quote:Op maandag 28 juni 2010 23:00 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
Net of ze dat luktEn SZ wordt herhaald na VI, prima om bij in slaap te vallen dus.
Ik vind het lekker dat iemand een mening heeft. Krijg je leuke discussies vanquote:Op maandag 28 juni 2010 22:59 schreef Chiappucci het volgende:
Ik vind Hans best zinnige dingen zeggen vanavond. Hij is in ieder geval een stuk realistischer dan Johan en René.
Hans moet altijd het laatste woord hebben: zegt iemand A, zegt Hans Bquote:Op maandag 28 juni 2010 23:03 schreef Stiggie het volgende:
[..]
Ik vind het lekker dat iemand een mening heeft. Krijg je leuke discussies van
duhquote:
ik vind het wel mooi hoe hij verteld hoe hij en Rene compleet anders in hun voetbalcarriere stondenquote:
Iddquote:Op maandag 28 juni 2010 23:07 schreef Pimski het volgende:
Vind Hans juist goed bezig. Een keertje wat tegengas...
Tsja, Johan en Gijp verkondigen ook vermakelijke onzin in principe.quote:Op maandag 28 juni 2010 23:07 schreef SemperSenseo het volgende:
Hans is echt met bijna elk puntje oneens, wat het ook is
Ik vind van der Gijp gezonderquote:Op maandag 28 juni 2010 23:08 schreef frensje het volgende:
[..]
ik vind het wel mooi hoe hij verteld hoe hij en Rene compleet anders in hun voetbalcarriere stonden
zoals hij al zegt bezeten was van het spel
Die is dit soort geneuzel wel gewend uit debatten.quote:Op maandag 28 juni 2010 23:10 schreef I.R.Baboon het volgende:
Bos is wel scherp, precies de angel te pakken.
True... maar ja, dan had ie goede begeleiding, en had ie de aanvalsplannen van de anderen al door... maar hoe hij nu vroeg 'zit iets je persoonlijk dwars' en dat ie dan ook meteen beet heeft... valt me mee van mquote:Op maandag 28 juni 2010 23:11 schreef Yonjuuni het volgende:
[..]
Die is dit soort geneuzel wel gewend uit debatten.
Tuurlijk heeft hij gelijk, maar in het programma van VI en dus van Derksen met al dat achterlijke klapvee in zijn rug is dit niet het moment om je gelijk te halen lijkt me...quote:Op maandag 28 juni 2010 23:12 schreef koemleit het volgende:
maar weet je wat het is hans heeft wel gelijk over dat persoonlijke leven.
dat yolante gebash... gewoon de afgelopen 2 weken 2x per dag... ging gewoon te ver.
Klopt, net zo'n nutteloos politiek debat.quote:Op maandag 28 juni 2010 23:14 schreef Drassss het volgende:
[..]
Tuurlijk heeft hij gelijk, maar in het programma van VI en dus van Derksen met al dat achterlijke klapvee in zijn rug is dit niet het moment om je gelijk te halen lijkt me...
Lees de VI's van de laatste 20 jaar nog eens terug.quote:Op maandag 28 juni 2010 23:14 schreef kikoooooo het volgende:
Van Breukelen, laat je niet zo kennen man, jankzak
ja is ook zo, maar kan me voorstellen dat een speler 100% voor zijn carriere gaat en Gijp toen al dacht: is toch mooi man, laat gaan johquote:Op maandag 28 juni 2010 23:11 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik vind van der Gijp gezonder
Ik zie nog dat interview dat Gijp in Zwitserland voetbalde en dat hij in een speedboot over het meer van neuchatel aan het varen was. En Gijp zei "Ja lekker hier... jammer dat ik af en toe moet voetballen"
Part off the show he, maar je verwacht het gros van de mensen dat die daar wel doorheen kijken.quote:Op maandag 28 juni 2010 23:15 schreef koemleit het volgende:
Johan heeft natuurlijk veel humor.
En hij is een geweldige debater.. Je lult hem werkelijk nooit onder de tafel. Maar dat wil niet zeggen dat hij niet een ongelofelijke hypocriete kerel is
Tis toch ook een dorpsidioot.quote:Op maandag 28 juni 2010 23:16 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Lees de VI's van de laatste 20 jaar nog eens terug.
Derksen heeft 'm altijd als een soort dorpsidioot neergezet
'Schei toch uit johhh'quote:Op maandag 28 juni 2010 23:16 schreef frensje het volgende:
[..]
ja is ook zo, maar kan me voorstellen dat een speler 100% voor zijn carriere gaat en Gijp toen al dacht: is toch mooi man, laat gaan joh
Muziek voor volwassenen.quote:
PVV alert.quote:
Zegt m'n oma ook altijdquote:
`quote:Op maandag 28 juni 2010 23:12 schreef koemleit het volgende:
maar weet je wat het is hans heeft wel gelijk over dat persoonlijke leven.
dat yolante gebash... gewoon de afgelopen 2 weken 2x per dag... ging gewoon te ver.
Het was ook niet zo'n beetje duidelijkquote:Op maandag 28 juni 2010 23:13 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
True... maar ja, dan had ie goede begeleiding, en had ie de aanvalsplannen van de anderen al door... maar hoe hij nu vroeg 'zit iets je persoonlijk dwars' en dat ie dan ook meteen beet heeft... valt me mee van m
Hoe heet dat nummer nou?quote:Op maandag 28 juni 2010 22:50 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Niet dat openingsdeuntje, maar dat nummer wat daarna komt.
Je kunt veel van Derksen zeggen, maar niet dat hij laf en achterbaks is. Hij was ook niet te beroerd om v/d Vlies even recht in z'n gezicht te zeggen wat elk weldenkend mens denkt.quote:Op maandag 28 juni 2010 23:20 schreef LammeBiek het volgende:
[..]
`
ik ben met je eens... johan is vaak laf, en gaat achter de rug van mensen om hele vervelende dingen zeggen.. ik bedoel dat zou jij ook niet als mensen telkens negatief over je zitten te roddelen...
en wat ook kwalijk is.. johan zint nu op wraak.... hans blijft rustig en scherp ook al kwam hij niet geheel uit zijn woorden..
Rene zat ook al moeilijk te kijken toen ze de break ingingenquote:Op maandag 28 juni 2010 23:20 schreef LammeBiek het volgende:
[..]
`
ik ben met je eens... johan is vaak laf, en gaat achter de rug van mensen om hele vervelende dingen zeggen.. ik bedoel dat zou jij ook niet als mensen telkens negatief over je zitten te roddelen...
en wat ook kwalijk is.. johan zint nu op wraak.... hans blijft rustig en scherp ook al kwam hij niet geheel uit zijn woorden..
ja achteraf iddquote:Op maandag 28 juni 2010 23:25 schreef RemcoW23 het volgende:
Ideaal moment om zijn nek te breken, was beter geweest.
Er zit véél meer achter.quote:Op maandag 28 juni 2010 23:21 schreef Littlerabbit het volgende:
Tering wat een zielig mannetje is die Van Breukelen. Dus hij is de hele avond opstandig, en is hier alleen komen zitten. Omdat Derksen 20 jaar geleden heeft gezegd dat Menzo beter was terwijl Van Breukelen toen der tijd een moeilijke periode had?
Nee dat zijn nou Oranje supporters in hart en nieren.quote:Op maandag 28 juni 2010 23:27 schreef LangzaamSprinten het volgende:
Dat publiek op de achtergrondHebben ze de plaatselijke gehandicapten vereniging uitgenodigd.
vind ik wel.. hij praat altijd alsof hij de uitsluitende waarheid in pacht heeft, dat combineert zich met mensen te vernederen die dat totaal niet verdienen.quote:Op maandag 28 juni 2010 23:22 schreef Monolith het volgende:
[..]
Je kunt veel van Derksen zeggen, maar niet dat hij laf en achterbaks is. Hij was ook niet te beroerd om v/d Vlies even recht in z'n gezicht te zeggen wat elk weldenkend mens denkt.
Ik ga in op wat hij hier als feiten geeft. Als iemand hier openlijk verteld dat hij is langs gekomen om een punt tegen Derksen te maken. Dan vind ik je echt een verschrikkelijke aansteller, maar als jij meer weet over zijn drijfveren om hier moeilijk te doen. Dan zegt ik brand los en overtuig mij.quote:Op maandag 28 juni 2010 23:31 schreef gniffie het volgende:
Die kortzichtige mensen die hans een aansteller vinden
Image training, kan zeker wel.quote:Op maandag 28 juni 2010 23:35 schreef Ambrosius het volgende:
Gelul Hans, dat kun je je niet voorstellen.
Jawel het kan wel maar je moet het kunnen.quote:Op maandag 28 juni 2010 23:35 schreef Ambrosius het volgende:
Gelul Hans, dat kun je je niet voorstellen.
ik vind het supersexyquote:Op maandag 28 juni 2010 23:40 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik vind die opperhuid van Bos ontzettend irritant.²
Wie vind jij naast Groenendijk niet irritant?. Zelfs je vrouw irriteert je regelmatig zo danig dat het meldenswaardig is in dit topic.quote:Op maandag 28 juni 2010 23:40 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik vind die opperhuid van Bos ontzettend irritant.²
Groenendijk is voor mij louter über. Wat een challenger. Jammer dat hij niet meer komt.quote:Op maandag 28 juni 2010 23:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wie vind jij naast Groenendijk niet irritant?. Zelfs je vrouw irriteert je regelmatig zo danig dat het meldenswaardig is in dit topic.
van zijn voetenbadijsklontjes dan denkquote:
Lekker vooruitzicht heb jijquote:Op maandag 28 juni 2010 23:45 schreef Bayswater het volgende:
Zal wat zijn als Van Breukelen morgen zelfmoord heeft gepleegd.
Toch wel vreemd dat hij er nu misschien niet eens meer was geweest..quote:Op maandag 28 juni 2010 23:45 schreef Bayswater het volgende:
quote:Op maandag 28 juni 2010 23:45 schreef Bayswater het volgende:
26 topics al!quote:Op maandag 28 juni 2010 23:50 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
Wat was het weer een treurig programma zeg.....
he's p0wnedquote:
quote:Op maandag 28 juni 2010 23:52 schreef Littlerabbit het volgende:
Leo Driessen heeft de aflevering gelukkig weer weten te redden. Wat is het toch ook een topper.
Oh, Frans Bauer is ook heel populair hoor. Beetje het zelfde publiek ookquote:
Je beweert in je oorspronkelijke reactie dat Derksen achterbaks zou zijn en mensen niet recht in hun gezicht durft te zeggen wat hij van ze vindt. Als er toch één iemand is die dat wél doet is het Derksen. Dat hij praat alsof hij de waarheid in pacht heeft is een ander verhaal.quote:Op maandag 28 juni 2010 23:32 schreef LammeBiek het volgende:
[..]
vind ik wel.. hij praat altijd alsof hij de uitsluitende waarheid in pacht heeft, dat combineert zich met mensen te vernederen die dat totaal niet verdienen.
Hans van breukelen is een van de beste keepers die nederland gekend heeft, niet voor niets een ek gewonnen... als je hem 20 jaar lang regelmatig zit te kleineren en af te kaffen vind ik dat hans het recht heeft om dat op een bepaald moment recht in zijn gezicht te zeggen...
Of je kijkt gewoon de hele herhaling na het Journaal.quote:
Je hoeft niet te kijken.quote:Op maandag 28 juni 2010 23:53 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
[..]
Oh, Frans Bauer is ook heel populair hoor. Beetje het zelfde publiek ook
Kijk maar gewoon niet en verveel ons iet met je mening.quote:Op maandag 28 juni 2010 23:50 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
Wat was het weer een treurig programma zeg.....
Heb je weer zo'n nerd die zich veels te oud voelt en naar muziek van m'n pa en Derksen luistert.quote:
Over 30 jaar vind je dat vast ook beter dan wat je nu luistert.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:02 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Heb je weer zo'n nerd die zich veels te oud voelt en naar muziek van m'n pa en Derksen luistert.
Als je bij je volle verstandelijke vermogens bent wel.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:05 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Over 30 jaar vind je dat vast ook beter dan wat je nu luistert.
Onzin, 30 jaar geleden zou Derksen dit ook al leuk gevonden hebben. Alsof je muzieksmaak na je 25e nog opeens omslaat.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:05 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Over 30 jaar vind je dat vast ook beter dan wat je nu luistert.
Mensen die alles serieus nemenquote:Op maandag 28 juni 2010 22:50 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
als jullie het nu echt zien als hersenloos en dom entertainment dan was het nog tot daaraan toe geweest. velen laten zich er nog te veel door mee slepen en nemen er wat van mee. de houding, het blinde optimisme, het polonaise gedoe.
en daarnaast is het jammer dat er geen serieus voetbalprogramma meer bestaat. voetbal insite was vroeger een stuk serieuzer
Krijgen we dit weerquote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:02 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Heb je weer zo'n nerd die zich veels te oud voelt en naar muziek van m'n pa en Derksen luistert.
Conclusie aflevering: NED - BRA : 6-0. Daar kwam het op neer.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:19 schreef Halve_Maen het volgende:
mensen ik heb deze gemist (staat nog niet online) Waren de heren nog steeds optimistisch over NED - BRA ??
Nee, waren ze serieus nog steeds zo gruwelijk optimistisch?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:21 schreef Mr.Chandon het volgende:
[..]
Conclusie aflevering: NED - BRA : 6-0. Daar kwam het op neer.
Halve finale tegen Uruguay was ook geen enkel probleem. Gewoon rechtstreeks naar de finale.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:22 schreef Halve_Maen het volgende:
[..]
Nee, waren ze serieus nog steeds zo gruwelijk optimistisch?
Hans die moest bijna janken johquote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:32 schreef DrDentz het volgende:
Eerder andersom. Johan heeft helemaal niets tegen Hans, maaaarrr
Over dorpspastoren gesproken.quote:Dinsdag 29 juni: Jan van Halst, Tijs van den Brink en Jakhals Erik Dijkstra.
Wederom iemand met een oninteressante mening die niets toevoegt. Wat doe je hier in hemelsnaam? Of zit je altijd bij alle programma's die je kut vindt in het topic te posten dat het niets is?quote:Op maandag 28 juni 2010 23:53 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
[..]
Oh, Frans Bauer is ook heel populair hoor. Beetje het zelfde publiek ook
Inderdaad.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:52 schreef Mistbank het volgende:
Het online plaatsen duurt weereens belachelijk lang.
Ik mag toch best een mening hebben? Daar is dit hele forum voor gemaakt. Eng hè, kritiek?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:43 schreef bascross het volgende:
[..]
Wederom iemand met een oninteressante mening die niets toevoegt. Wat doe je hier in hemelsnaam? Of zit je altijd bij alle programma's die je kut vindt in het topic te posten dat het niets is?
Iedere gek mag zijn mening hebben, ook jij.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 01:11 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
[..]
Ik mag toch best een mening hebben? Daar is dit hele forum voor gemaakt. Eng hè, kritiek?
Feit blijft dat het 1 grote show is, lekker bekvechten voor de kijkcijfers en alles verdedigen met "ja maar ik ben toch recht voor je raapje moet eens bijhouden hoe vaak die drolsnor zichzelf in een seizoen tegenspreekt.
op zich niet dom al dat gebekvecht, Jensen heeft er bijvoorbeeld flink aan verdiend. Maar bij dit programma vallen de kijkcijfers tegen en trekt het vooral tokkiepubliek aan. Vandaar de conclusie dat het een treurig programma is.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:16 schreef Friesz het volgende:
[..]
Mensen die alles serieus nemen
Lach is een keer voor de verandering, laat gaan joh, is toch leuk man
Doe maar niet. Zou lang niet zo leuk zijn als die van Johan Derksen.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Krijgen we dit weerer zou een Ritmo bingo moeten komen.
Ik hoop voor jou van wel.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:08 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Onzin, 30 jaar geleden zou Derksen dit ook al leuk gevonden hebben. Alsof je muzieksmaak na je 25e nog opeens omslaat.
Erg zielig inderdaad.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 02:33 schreef Mistbank het volgende:
Wat een huilie die Hans.. Lachwekkend om over zoiets als een enquette van 20 jaar geleden te beginnen.
Precies, zit diep. Maar ik dacht op dat moment; als je ergens mee zit dan moet het ook wel groot zijn om zo lang over te bitchen. Maar dit? Dit is pure kolder.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 02:33 schreef Mistbank het volgende:
Wat een huilie die Hans.. Lachwekkend om over zoiets als een enquette van 20 jaar geleden te beginnen.
Dit dus, totale chaos. En gewoon niet amusant genoeg om te volgen. Quasi grappig. VI is tenminste luchtig en daadwerkelijk om te lachen.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 02:44 schreef Perico het volgende:
Dit was 2 afleveringen lang geweldige televisie! Je kunt het wel of niet eens zijn met Hans van Breukelen, het was wel een vlijmscherpe discussie waarvoor je op het puntje van je stoel ging zitten.
Geweldig! Dat terwijl Studio Sportzomer vanavond helemaal niet te volgen was. Ruud Krol praatte de hele tijd door Keje Molenaar heen. Zij hadden ook een discussie, maar die werd door Krol onmogelijk gemaakt. Dat terwijl Hans en Johan mekaar wel lieten uitspreken.
Hij had zo'n schik dat hij maanden geisoleerd van de groep heeft getraind en op een gegeven moment suicidaal was. Hij zal wel 24/7 hebben genoten.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 03:06 schreef OmeCorn het volgende:
Prachtige man die Breuk, kan hij niet Hansie's stoel overnemen. Hij heeft zo'n enorm eergevoel. Toch zit ik nu de hele tijd te denken, hij vroeg aan Gijp of die de hele carrière schik had gehad. Ben benieuwd wat Breuk's antwoord zou zijn op dezelfde vraag, gezien zijn emotionele kwetsbaarheid.
Mja, destijds heeft hij kutmomenten gehad, dat zeker. Maar als zo iemand er achteraf op terugkijkt, zou hij dan masturberen op zijn eigen prestaties en zeggen: "Ja, geweldig, ik ben de meest succesvolle Nederlandse keeper ooit" of zal zo iemand het anno 2010 relativeren en zeggen dat hij liever minder succesvol was en het emotioneel liever op een rijtje had gehad. Daar ben ik benieuwd naar.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 03:07 schreef Mistbank het volgende:
[..]
Hij had zo'n schik dat hij maanden geisoleerd van de groep heeft getraind en op een gegeven moment suicidaal was. Hij zal wel 24/7 hebben genoten.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 03:27 schreef Mistbank het volgende:
Bos lijkt me de ideale man om Feyenoord weereens fatsoenlijk op te bouwen.
Je neemt het leven te serieus man. Ga gewoon genieten en hopen dat Nederland het goed doet ipv dat eeuwige verzuurde gehuil wat je bij sportzomer ziet. Als ik kijk naar VI Oranje word ik vrolijk, als ik kijk naar Sportzomer krijg ik moordneigingen. Dat is het verschilquote:Op maandag 28 juni 2010 22:50 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
en daarnaast is het jammer dat er geen serieus voetbalprogramma meer bestaat. voetbal insite was vroeger een stuk serieuzer
Zeker, vrijwel elke reactie was gefermenteerd. Zonde.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 09:04 schreef Scorpie het volgende:
Van Breukelen had gewoon wat oud zeer dat hij Johan nog aanrekende. Verder lijkt het mij een nare vent, zo zuur doen over van alles en nog wat.
Middeleeuws sprookjesboek-opmerkingquote:Op maandag 28 juni 2010 23:45 schreef wolferl het volgende:
Thijs vd Brink![]()
Gaat Johan weer over de EO beginnen.
En wat zijn de cijfers voor Sportzomer? Zakken die?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 09:41 schreef Symer het volgende:
Gisteren heeft VI Oranje nieuwe kijkcijfer records gezet![]()
Met 521.000 kijkers in de middag hebben ze ruim het dubbele gehaald van het gemiddelde.
's Avonds keken er 664.000 mensen. Da's bijna 100.000 meer dan het vorige record dat eergisteren gevestigd werd (577K).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |