quote:Op maandag 28 juni 2010 22:25 schreef honda1990 het volgende:
Toen ik vanmiddag in de kroeg zat te krijgen begon ik een beetje bang te worden, maar ik hoef van der Gijp maar 10 sec. te horen en ik heb er vertrouwen in
quote:Op maandag 28 juni 2010 22:25 schreef honda1990 het volgende:
Toen ik vanmiddag in de kroeg zat te krijgen begon ik een beetje bang te worden, maar ik hoef van der Gijp maar 10 sec. te horen en ik heb er vertrouwen in
Precies.quote:Op maandag 28 juni 2010 22:28 schreef Rucebo het volgende:
Overdreven optimisme zeg. Vanmiddag op de BBC had ze tenminste normaal en realistisch commentaar (met Seedorf)...
Eerder Johanquote:Op maandag 28 juni 2010 22:30 schreef BansheeBoy het volgende:
Waarom is van Breukelen zo arrogant?²
Prima ga maar zuurpruimen tv kijken. Ik kijk wel naar amusement.quote:Op maandag 28 juni 2010 22:32 schreef -jos- het volgende:
Die van der Gijp is wel komisch maar ik ga toch echt studio sportzomer kijken daar geven ze tenminste wel normaal commentaar. Commerciele bagger dit.
Valt wel mee imo.quote:Op maandag 28 juni 2010 22:34 schreef Paul het volgende:
Wel goed dat Johan en Rene een beetje worden aangepakt een keer
absoluutquote:
Ik word altijd zo moe van dat soort types als Van Breukelen. Hij vraagt aan Gijp hoe Nederland het moet oplossen, Gijp zegt A en Breukelen zegt B. Gelijk er weer tegenin. Vervolgens zeggen Derksen of Gijp B en zegt Breukelen weer het tegenovergestelde A.quote:Op maandag 28 juni 2010 22:32 schreef Paul het volgende:
[..]
Eerder Johan
Hans heeft het recht daar toe
quote:Op maandag 28 juni 2010 22:34 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik vind Afellay een meer geavanceerde versie van Kaka.²
Ja idd.quote:Op maandag 28 juni 2010 22:36 schreef Rucebo het volgende:
Benieuwd hoe ze reageren als we er uit vliegen tegen Brazilie. Meer dan 50% kans op....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |