Je kunt veel van Derksen zeggen, maar niet dat hij laf en achterbaks is. Hij was ook niet te beroerd om v/d Vlies even recht in z'n gezicht te zeggen wat elk weldenkend mens denkt.quote:Op maandag 28 juni 2010 23:20 schreef LammeBiek het volgende:
[..]
`
ik ben met je eens... johan is vaak laf, en gaat achter de rug van mensen om hele vervelende dingen zeggen.. ik bedoel dat zou jij ook niet als mensen telkens negatief over je zitten te roddelen...
en wat ook kwalijk is.. johan zint nu op wraak.... hans blijft rustig en scherp ook al kwam hij niet geheel uit zijn woorden..
Rene zat ook al moeilijk te kijken toen ze de break ingingenquote:Op maandag 28 juni 2010 23:20 schreef LammeBiek het volgende:
[..]
`
ik ben met je eens... johan is vaak laf, en gaat achter de rug van mensen om hele vervelende dingen zeggen.. ik bedoel dat zou jij ook niet als mensen telkens negatief over je zitten te roddelen...
en wat ook kwalijk is.. johan zint nu op wraak.... hans blijft rustig en scherp ook al kwam hij niet geheel uit zijn woorden..
ja achteraf iddquote:Op maandag 28 juni 2010 23:25 schreef RemcoW23 het volgende:
Ideaal moment om zijn nek te breken, was beter geweest.
Er zit véél meer achter.quote:Op maandag 28 juni 2010 23:21 schreef Littlerabbit het volgende:
Tering wat een zielig mannetje is die Van Breukelen. Dus hij is de hele avond opstandig, en is hier alleen komen zitten. Omdat Derksen 20 jaar geleden heeft gezegd dat Menzo beter was terwijl Van Breukelen toen der tijd een moeilijke periode had?
Nee dat zijn nou Oranje supporters in hart en nieren.quote:Op maandag 28 juni 2010 23:27 schreef LangzaamSprinten het volgende:
Dat publiek op de achtergrondHebben ze de plaatselijke gehandicapten vereniging uitgenodigd.
vind ik wel.. hij praat altijd alsof hij de uitsluitende waarheid in pacht heeft, dat combineert zich met mensen te vernederen die dat totaal niet verdienen.quote:Op maandag 28 juni 2010 23:22 schreef Monolith het volgende:
[..]
Je kunt veel van Derksen zeggen, maar niet dat hij laf en achterbaks is. Hij was ook niet te beroerd om v/d Vlies even recht in z'n gezicht te zeggen wat elk weldenkend mens denkt.
Ik ga in op wat hij hier als feiten geeft. Als iemand hier openlijk verteld dat hij is langs gekomen om een punt tegen Derksen te maken. Dan vind ik je echt een verschrikkelijke aansteller, maar als jij meer weet over zijn drijfveren om hier moeilijk te doen. Dan zegt ik brand los en overtuig mij.quote:Op maandag 28 juni 2010 23:31 schreef gniffie het volgende:
Die kortzichtige mensen die hans een aansteller vinden
Image training, kan zeker wel.quote:Op maandag 28 juni 2010 23:35 schreef Ambrosius het volgende:
Gelul Hans, dat kun je je niet voorstellen.
Jawel het kan wel maar je moet het kunnen.quote:Op maandag 28 juni 2010 23:35 schreef Ambrosius het volgende:
Gelul Hans, dat kun je je niet voorstellen.
ik vind het supersexyquote:Op maandag 28 juni 2010 23:40 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik vind die opperhuid van Bos ontzettend irritant.²
Wie vind jij naast Groenendijk niet irritant?. Zelfs je vrouw irriteert je regelmatig zo danig dat het meldenswaardig is in dit topic.quote:Op maandag 28 juni 2010 23:40 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik vind die opperhuid van Bos ontzettend irritant.²
Groenendijk is voor mij louter über. Wat een challenger. Jammer dat hij niet meer komt.quote:Op maandag 28 juni 2010 23:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wie vind jij naast Groenendijk niet irritant?. Zelfs je vrouw irriteert je regelmatig zo danig dat het meldenswaardig is in dit topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |