Lees de VI's van de laatste 20 jaar nog eens terug.quote:Op maandag 28 juni 2010 23:14 schreef kikoooooo het volgende:
Van Breukelen, laat je niet zo kennen man, jankzak
ja is ook zo, maar kan me voorstellen dat een speler 100% voor zijn carriere gaat en Gijp toen al dacht: is toch mooi man, laat gaan johquote:Op maandag 28 juni 2010 23:11 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik vind van der Gijp gezonder
Ik zie nog dat interview dat Gijp in Zwitserland voetbalde en dat hij in een speedboot over het meer van neuchatel aan het varen was. En Gijp zei "Ja lekker hier... jammer dat ik af en toe moet voetballen"
Part off the show he, maar je verwacht het gros van de mensen dat die daar wel doorheen kijken.quote:Op maandag 28 juni 2010 23:15 schreef koemleit het volgende:
Johan heeft natuurlijk veel humor.
En hij is een geweldige debater.. Je lult hem werkelijk nooit onder de tafel. Maar dat wil niet zeggen dat hij niet een ongelofelijke hypocriete kerel is
Tis toch ook een dorpsidioot.quote:Op maandag 28 juni 2010 23:16 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Lees de VI's van de laatste 20 jaar nog eens terug.
Derksen heeft 'm altijd als een soort dorpsidioot neergezet
'Schei toch uit johhh'quote:Op maandag 28 juni 2010 23:16 schreef frensje het volgende:
[..]
ja is ook zo, maar kan me voorstellen dat een speler 100% voor zijn carriere gaat en Gijp toen al dacht: is toch mooi man, laat gaan joh
Muziek voor volwassenen.quote:
PVV alert.quote:
Zegt m'n oma ook altijdquote:
`quote:Op maandag 28 juni 2010 23:12 schreef koemleit het volgende:
maar weet je wat het is hans heeft wel gelijk over dat persoonlijke leven.
dat yolante gebash... gewoon de afgelopen 2 weken 2x per dag... ging gewoon te ver.
Het was ook niet zo'n beetje duidelijkquote:Op maandag 28 juni 2010 23:13 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
True... maar ja, dan had ie goede begeleiding, en had ie de aanvalsplannen van de anderen al door... maar hoe hij nu vroeg 'zit iets je persoonlijk dwars' en dat ie dan ook meteen beet heeft... valt me mee van m
Hoe heet dat nummer nou?quote:Op maandag 28 juni 2010 22:50 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Niet dat openingsdeuntje, maar dat nummer wat daarna komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |