Conclusie aflevering: NED - BRA : 6-0. Daar kwam het op neer.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:19 schreef Halve_Maen het volgende:
mensen ik heb deze gemist (staat nog niet online) Waren de heren nog steeds optimistisch over NED - BRA ??
Nee, waren ze serieus nog steeds zo gruwelijk optimistisch?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:21 schreef Mr.Chandon het volgende:
[..]
Conclusie aflevering: NED - BRA : 6-0. Daar kwam het op neer.
Halve finale tegen Uruguay was ook geen enkel probleem. Gewoon rechtstreeks naar de finale.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:22 schreef Halve_Maen het volgende:
[..]
Nee, waren ze serieus nog steeds zo gruwelijk optimistisch?
Hans die moest bijna janken johquote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:32 schreef DrDentz het volgende:
Eerder andersom. Johan heeft helemaal niets tegen Hans, maaaarrr
Over dorpspastoren gesproken.quote:Dinsdag 29 juni: Jan van Halst, Tijs van den Brink en Jakhals Erik Dijkstra.
Wederom iemand met een oninteressante mening die niets toevoegt. Wat doe je hier in hemelsnaam? Of zit je altijd bij alle programma's die je kut vindt in het topic te posten dat het niets is?quote:Op maandag 28 juni 2010 23:53 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
[..]
Oh, Frans Bauer is ook heel populair hoor. Beetje het zelfde publiek ook
Inderdaad.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:52 schreef Mistbank het volgende:
Het online plaatsen duurt weereens belachelijk lang.
Ik mag toch best een mening hebben? Daar is dit hele forum voor gemaakt. Eng hè, kritiek?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:43 schreef bascross het volgende:
[..]
Wederom iemand met een oninteressante mening die niets toevoegt. Wat doe je hier in hemelsnaam? Of zit je altijd bij alle programma's die je kut vindt in het topic te posten dat het niets is?
Iedere gek mag zijn mening hebben, ook jij.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 01:11 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
[..]
Ik mag toch best een mening hebben? Daar is dit hele forum voor gemaakt. Eng hè, kritiek?
Feit blijft dat het 1 grote show is, lekker bekvechten voor de kijkcijfers en alles verdedigen met "ja maar ik ben toch recht voor je raapje moet eens bijhouden hoe vaak die drolsnor zichzelf in een seizoen tegenspreekt.
op zich niet dom al dat gebekvecht, Jensen heeft er bijvoorbeeld flink aan verdiend. Maar bij dit programma vallen de kijkcijfers tegen en trekt het vooral tokkiepubliek aan. Vandaar de conclusie dat het een treurig programma is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |