ik vind het wel mooi hoe hij verteld hoe hij en Rene compleet anders in hun voetbalcarriere stondenquote:
Iddquote:Op maandag 28 juni 2010 23:07 schreef Pimski het volgende:
Vind Hans juist goed bezig. Een keertje wat tegengas...
Tsja, Johan en Gijp verkondigen ook vermakelijke onzin in principe.quote:Op maandag 28 juni 2010 23:07 schreef SemperSenseo het volgende:
Hans is echt met bijna elk puntje oneens, wat het ook is
Ik vind van der Gijp gezonderquote:Op maandag 28 juni 2010 23:08 schreef frensje het volgende:
[..]
ik vind het wel mooi hoe hij verteld hoe hij en Rene compleet anders in hun voetbalcarriere stonden
zoals hij al zegt bezeten was van het spel
Die is dit soort geneuzel wel gewend uit debatten.quote:Op maandag 28 juni 2010 23:10 schreef I.R.Baboon het volgende:
Bos is wel scherp, precies de angel te pakken.
True... maar ja, dan had ie goede begeleiding, en had ie de aanvalsplannen van de anderen al door... maar hoe hij nu vroeg 'zit iets je persoonlijk dwars' en dat ie dan ook meteen beet heeft... valt me mee van mquote:Op maandag 28 juni 2010 23:11 schreef Yonjuuni het volgende:
[..]
Die is dit soort geneuzel wel gewend uit debatten.
Tuurlijk heeft hij gelijk, maar in het programma van VI en dus van Derksen met al dat achterlijke klapvee in zijn rug is dit niet het moment om je gelijk te halen lijkt me...quote:Op maandag 28 juni 2010 23:12 schreef koemleit het volgende:
maar weet je wat het is hans heeft wel gelijk over dat persoonlijke leven.
dat yolante gebash... gewoon de afgelopen 2 weken 2x per dag... ging gewoon te ver.
Klopt, net zo'n nutteloos politiek debat.quote:Op maandag 28 juni 2010 23:14 schreef Drassss het volgende:
[..]
Tuurlijk heeft hij gelijk, maar in het programma van VI en dus van Derksen met al dat achterlijke klapvee in zijn rug is dit niet het moment om je gelijk te halen lijkt me...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |