quote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:16 schreef Friesz het volgende:
[..]
Mensen die alles serieus nemen
Lach is een keer voor de verandering, laat gaan joh, is toch leuk man
Doe maar niet. Zou lang niet zo leuk zijn als die van Johan Derksen.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Krijgen we dit weerer zou een Ritmo bingo moeten komen.
Ik hoop voor jou van wel.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:08 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Onzin, 30 jaar geleden zou Derksen dit ook al leuk gevonden hebben. Alsof je muzieksmaak na je 25e nog opeens omslaat.
Erg zielig inderdaad.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 02:33 schreef Mistbank het volgende:
Wat een huilie die Hans.. Lachwekkend om over zoiets als een enquette van 20 jaar geleden te beginnen.
Precies, zit diep. Maar ik dacht op dat moment; als je ergens mee zit dan moet het ook wel groot zijn om zo lang over te bitchen. Maar dit? Dit is pure kolder.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 02:33 schreef Mistbank het volgende:
Wat een huilie die Hans.. Lachwekkend om over zoiets als een enquette van 20 jaar geleden te beginnen.
Dit dus, totale chaos. En gewoon niet amusant genoeg om te volgen. Quasi grappig. VI is tenminste luchtig en daadwerkelijk om te lachen.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 02:44 schreef Perico het volgende:
Dit was 2 afleveringen lang geweldige televisie! Je kunt het wel of niet eens zijn met Hans van Breukelen, het was wel een vlijmscherpe discussie waarvoor je op het puntje van je stoel ging zitten.
Geweldig! Dat terwijl Studio Sportzomer vanavond helemaal niet te volgen was. Ruud Krol praatte de hele tijd door Keje Molenaar heen. Zij hadden ook een discussie, maar die werd door Krol onmogelijk gemaakt. Dat terwijl Hans en Johan mekaar wel lieten uitspreken.
Hij had zo'n schik dat hij maanden geisoleerd van de groep heeft getraind en op een gegeven moment suicidaal was. Hij zal wel 24/7 hebben genoten.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 03:06 schreef OmeCorn het volgende:
Prachtige man die Breuk, kan hij niet Hansie's stoel overnemen. Hij heeft zo'n enorm eergevoel. Toch zit ik nu de hele tijd te denken, hij vroeg aan Gijp of die de hele carrière schik had gehad. Ben benieuwd wat Breuk's antwoord zou zijn op dezelfde vraag, gezien zijn emotionele kwetsbaarheid.
Mja, destijds heeft hij kutmomenten gehad, dat zeker. Maar als zo iemand er achteraf op terugkijkt, zou hij dan masturberen op zijn eigen prestaties en zeggen: "Ja, geweldig, ik ben de meest succesvolle Nederlandse keeper ooit" of zal zo iemand het anno 2010 relativeren en zeggen dat hij liever minder succesvol was en het emotioneel liever op een rijtje had gehad. Daar ben ik benieuwd naar.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 03:07 schreef Mistbank het volgende:
[..]
Hij had zo'n schik dat hij maanden geisoleerd van de groep heeft getraind en op een gegeven moment suicidaal was. Hij zal wel 24/7 hebben genoten.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 03:27 schreef Mistbank het volgende:
Bos lijkt me de ideale man om Feyenoord weereens fatsoenlijk op te bouwen.
Je neemt het leven te serieus man. Ga gewoon genieten en hopen dat Nederland het goed doet ipv dat eeuwige verzuurde gehuil wat je bij sportzomer ziet. Als ik kijk naar VI Oranje word ik vrolijk, als ik kijk naar Sportzomer krijg ik moordneigingen. Dat is het verschilquote:Op maandag 28 juni 2010 22:50 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
als jullie het nu echt zien als hersenloos en dom entertainment dan was het nog tot daaraan toe geweest. velen laten zich er nog te veel door mee slepen en nemen er wat van mee. de houding, het blinde optimisme, het polonaise gedoe.
en daarnaast is het jammer dat er geen serieus voetbalprogramma meer bestaat. voetbal insite was vroeger een stuk serieuzer
Zeker, vrijwel elke reactie was gefermenteerd. Zonde.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 09:04 schreef Scorpie het volgende:
Van Breukelen had gewoon wat oud zeer dat hij Johan nog aanrekende. Verder lijkt het mij een nare vent, zo zuur doen over van alles en nog wat.
Middeleeuws sprookjesboek-opmerkingquote:Op maandag 28 juni 2010 23:45 schreef wolferl het volgende:
Thijs vd Brink![]()
Gaat Johan weer over de EO beginnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |