quote:Op maandag 28 juni 2010 12:14 schreef PPWB84 het volgende:
Lopen we niet een beetje op de zaken vooruit
quote:Op maandag 28 juni 2010 12:15 schreef Fortitudo het volgende:
Ik heb gedroomd dat Nederland verliest van Slowakije, dus dit is een beetje nutteloos.
speelt die gast nu nogquote:Op maandag 28 juni 2010 12:14 schreef Maravilla het volgende:
Niet uit laten komen op pingels, want die pakt Tafarel allemaal.
Als je dat echt denkt, ga dan even naar Unibet en laat Slowakije winnen. Je krijgt je bod sowieso minstens 10 keer uitbetaald.quote:Op maandag 28 juni 2010 12:22 schreef jpg97 het volgende:
Typisch Nederland.
Je al rijk rekenen, om vervolgens al keihard in de 1e knock-out ronde eruit te vliegen.
Ik denk niet dat ze in Brazilië verwachten er in de 1e ronde uit te gaan.quote:Op maandag 28 juni 2010 12:22 schreef jpg97 het volgende:
Typisch Nederland.
Je al rijk rekenen, om vervolgens al keihard in de 1e knock-out ronde eruit te vliegen.
van 10 euro, 100 euro maken.quote:Op maandag 28 juni 2010 12:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Als je dat echt denkt, ga dan even naar Unibet en laat Slowakije winnen. Je krijgt je bod sowieso minstens 10 keer uitbetaald.
quote:Op maandag 28 juni 2010 12:41 schreef Klummie het volgende:
Quizvraag,
Heeft Brazilie wel es verloren van een Europees land als het toernooi buiten Europa werd gehouden?
Hulde, na pingels in de KF tegen Frankrijk, ook zowat het enige land dat vaker wint dan verliest van Braziliëquote:
Las ik laatst ergens.quote:Op maandag 28 juni 2010 12:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Als je dat echt denkt, ga dan even naar Unibet en laat Slowakije winnen. Je krijgt je bod sowieso minstens 200 keer uitbetaald.
Als je Slowakije het WK laat winnen ja. Die kans acht ik toch niet zo heel groot.quote:Op maandag 28 juni 2010 12:46 schreef Lonker2.0 het volgende:
[..]
Las ik laatst ergens.
Slowakije werd als 16de geschat.
Maar wel van Italië wint. Afijn, normaliter moeten we dit kunnen winnen.quote:Op maandag 28 juni 2010 13:04 schreef gniffie het volgende:
Slowakije wat een grap is dat.
En al die laffe herders in het NL elftal die brullen dat we ze niet moeten onderschatten, terwijl slowakije 3 x zwakker is dan kameroen.
Italie kon ook niet van een stelletje amateurs winnen, Italie is sinds enkele jaren echt een B-land geworden. Daarvan winnen stelt geen fluit voorquote:Op maandag 28 juni 2010 13:07 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Maar wel van Italië wint. Afijn, normaliter moeten we dit kunnen winnen.
Yep en gelijkspeelde tegen Nieuw-Zeeland.quote:Op maandag 28 juni 2010 13:07 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Maar wel van Italië wint. Afijn, normaliter moeten we dit kunnen winnen.
Genoeg Italianen en Fransen.quote:Op maandag 28 juni 2010 13:09 schreef Toilutpaper het volgende:
Ja, waarom kunnen we niet winnen van Brazilië??
Ik vind onze controlerende middenvelders echt wel beter dan die van Brazlië, de verdediging van Brazilië is het zwakst op de linksback positie, en laat dat nou net het targetmannetje van Robben zijn. Tuurlijk, het word lastig, maar wie had gedacht dat Frankrijk en Italië eruit zouden vliegen, voor het WK?
Wij hadden ook van Italië kunnen winnen, dus doen we dat ook van Slowakije. Brazilië - Nederland wordt heel spannend, OF Brazilië walst over Nederland heen.quote:Op maandag 28 juni 2010 13:09 schreef gniffie het volgende:
[..]
Italie kon ook niet van een stelletje amateurs winnen, Italie is sinds enkele jaren echt een B-land geworden. Daarvan winnen stelt geen fluit voor
Braziliequote:Op maandag 28 juni 2010 13:12 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wij hadden ook van Italië kunnen winnen, dus doen we dat ook van Slowakije. Brazilië - Nederland wordt heel spannend, OF Brazilië walst over Nederland heen.
hahaha....dit wordt door Johan dus altijd aangeduid als "opportunistisch gezwam"......even italie neerzetten als een B-land sinds enkele jaren, terwijl dat land "enkele jaren" geleden met de wereldcup in zn handen stondquote:Op maandag 28 juni 2010 13:09 schreef gniffie het volgende:
[..]
Italie kon ook niet van een stelletje amateurs winnen, Italie is sinds enkele jaren echt een B-land geworden. Daarvan winnen stelt geen fluit voor
quote:Op maandag 28 juni 2010 12:13 schreef mr-green het volgende:
DEEL 2
Stel dat Nederland en Brazilië de 1/8 finale winnen, dan komen ze elkaar hoogstwaarschijnlijk tegen in de kwart finale.
Wie gaat er winnen en waar moet Nederland op letten?
Ik hoop natuurlijk wel dat Nederland wint enzo.quote:Op maandag 28 juni 2010 13:13 schreef gniffie het volgende:
[..]
Braziliehun sterspeler is Maicon dat zegt wel genoeg
Maar winnen van Italiëquote:Op maandag 28 juni 2010 13:05 schreef bascross het volgende:
Slowakije speelt 1-1 tegen de amateurs van Nieuw Zeeland.
Slowakije
Onderschat Chili niet.quote:
Zou ook mooi zijn, dat Chili van Brazilië wintquote:Op maandag 28 juni 2010 13:17 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik schat het serieus in op een 50/50, mocht het Nederland - Brazilie worden.
Al moet ik Brazilie nog maar zien winnen van Chili, wmb de revelatie van het toernooi.
Als je het allemaal in perspectief ziet, dan waren de poulewedstrijden van 2 jaar geleden tegen zowel Italie als Frankrijk dus helemaal niet zulke goede prestaties.quote:Op maandag 28 juni 2010 13:09 schreef gniffie het volgende:
[..]
Italië.quote:
Chili is gewoon een erg goede ploeg hoor. In de kwalificatie voor het WK hadden ze ook slechts één punt minder dan Brazilie, en ik vond ze tegen Spanje ook het betere spel hebben.quote:Op maandag 28 juni 2010 13:17 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Zou ook mooi zijn, dat Chili van Brazilië wint
Idd, wat is er nou goed aan om de twee WK-finalisten van twee jaar daarvoor met 3-0 en 4-1 op de broek te geven?quote:Op maandag 28 juni 2010 13:18 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Als je het allemaal in perspectief ziet, dan waren de poulewedstrijden van 2 jaar geleden tegen zowel Italie als Frankrijk dus helemaal niet zulke goede prestaties.
heb ik alvast gedaanquote:Op maandag 28 juni 2010 12:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Als je dat echt denkt, ga dan even naar Unibet en laat Slowakije winnen. Je krijgt je bod sowieso minstens 10 keer uitbetaald.
Chili geeft alleen zelf teveel weg, net zoals Mexico. Als je door grote fouten met 2-0 achter komt is het moeilijk winnen.quote:Op maandag 28 juni 2010 13:19 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Chili is gewoon een erg goede ploeg hoor. In de kwalificatie voor het WK hadden ze ook slechts één punt minder dan Brazilie, en ik vond ze tegen Spanje ook het betere spel hebben.
wat doe je hier??? zeker geen nieuws he in belgie.....waar het hele voetbal momenteel met zomerreces isquote:
Julio Cesar is wel een baasquote:
Italie was gewoon zwakquote:
1) is het verboden om een berekend gokje te wagen aan 10 tegen één notering ? Is heus niet de enige gok die ik doe op unibet dit WK.quote:Op maandag 28 juni 2010 13:25 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
wat doe je hier??? zeker geen nieuws he in belgie.....waar het hele voetbal momenteel met zomerreces is![]()
overigens ook zo genoten van de VI Oranje uitzending waarin Carl Huybregts met een gezicht als een oorwurm zat te luisteren naar het heerlijke zelfverzekerde chauvinistische gepraat van Johan en Rene?? Die al een voorschot op de wereldtitel namen door onze super kwaliteiten even aan te stippen? En waar Johan good old Carl nog even extra frustreerde door fijntjes op te merken dat de Belgen al jaren geen enkele rol van betekenis meer spelen in het internationale voetbal....?? Heeeerlijke uitzending was dat zeg, publiek lag helemaal dubbel en die Carl daar droop de frustratie vanaf![]()
wat dacht je, toen je daar naar zat te kijken??![]()
![]()
ik ookquote:Op maandag 28 juni 2010 12:15 schreef Fortitudo het volgende:
Ik heb gedroomd dat Nederland verloor van Slowakije, dus dit is een beetje nutteloos.
Dit jaar is anders!quote:Op maandag 28 juni 2010 12:22 schreef jpg97 het volgende:
Typisch Nederland.
2008 was ook anders, tot 21 juni, toen bleek het toch niet anders te zijn.quote:
QFTquote:Op maandag 28 juni 2010 14:37 schreef bascross het volgende:
Belgen die denken dat Nederland verliest van Slowakije zijn toch wel de meest lachwekkende mensen op aarde, overigens zijn Belgen dat sowieso.
Waarom toch altijd deze onzin terwijl de feiten zo makkelijk te vinden zijn?quote:Op maandag 28 juni 2010 12:22 schreef jpg97 het volgende:
Typisch Nederland.
graag gedaan.quote:Op maandag 28 juni 2010 14:37 schreef bascross het volgende:
Belgen die denken dat Nederland verliest van Slowakije zijn toch wel de meest lachwekkende mensen op aarde, overigens zijn Belgen dat sowieso.
eigenlijk doet NL het altijd veel beter op EK's dan op WK's als je dat eens bekijkt. Ok, in de jaren 70 twee finales, maar daarna, in de jaren 80 zelfs niet aanwezig op de twee WK's (82 en 86) en de overige WK's ook niet immens spectaculair (behalve halve finale in 98, toen hadden ze echt een hele goeie ploeg, niet toevallig de groep die ook in 2000 sterk speelde. Dat was volgens mij dé generatie die Holland aan een tornooizege kon geholpen hebben)quote:Op maandag 28 juni 2010 14:46 schreef kingmob het volgende:
[..]
Waarom toch altijd deze onzin terwijl de feiten zo makkelijk te vinden zijn?
http://nl.wikipedia.org/w(...)taties_op_eindrondes
Who cares dat de Belgen Nederland steunen. Overigens merk ik er weinig, meestal is het jaloezie. Jij zet ook geld op Slowakije, dus jij steunt Nederland iig niet.quote:Op maandag 28 juni 2010 14:48 schreef BramKVO het volgende:
[..]
graag gedaan.
Wat dan te zeggen van NL'ers die blijven denken dat ze tegen mindere goden sowieso winnen ? Dat terwijl het verleden hen al dikwijls ongelijk heeft gegeven. Ik las twee jaar geleden identieke commentaren zoals die van jou, de ontnuchtering was dan ook groot na de match tegen Rusland.
Dergelijke denigrerende commentaren over Belgen, daar zijn personen zoals jij echter goed in. Eigenlijk onvoorstelbaar dat nog zo veel Belgen hun steun geven aan Oranje, ondanks het denigrerende commentaar van Hollanders zoals jij.
Jij misschien niet, maar veel landgenoten van je blijkbaar wel. Daarom dat Antwerpen stampvol zit met Nederlanders ? En dat ze op grote schermen in 'oranje cafés' in Belgie naar Nederland kunnen/mogen kijken ?quote:Op maandag 28 juni 2010 15:05 schreef bascross het volgende:
[..]
Who cares dat de Belgen Nederland steunen.
Ieder land heeft cafés met schermen, met daarop het WK.quote:Op maandag 28 juni 2010 15:11 schreef BramKVO het volgende:
[..]
Jij misschien niet, maar veel landgenoten van je blijkbaar wel. Daarom dat Antwerpen stampvol zit met Nederlanders ? En dat ze op grote schermen in 'oranje cafés' in Belgie naar Nederland kunnen/mogen kijken ?
en zitten die ook in elk land vol met Nederlanders ? Noemen ze in elk land tijdelijk 'het Holland house' ? Hangen er in elk land oranje vlaggetjes ?quote:Op maandag 28 juni 2010 15:12 schreef bascross het volgende:
[..]
Ieder land heeft cafés met schermen, met daarop het WK.
Zou best kunnen en nogmaals who cares wat de Belgen doen? Laat ze zich eens kwalificeren voor een toernooi.quote:Op maandag 28 juni 2010 15:13 schreef BramKVO het volgende:
[..]
en zitten die ook in elk land vol met Nederlanders ? Noemen ze in elk land tijdelijk 'het Holland house' ? Hangen er in elk land oranje vlaggetjes ?![]()
![]()
![]()
dat zal id nabije toekomst wel gebeuren, wees gerustquote:Op maandag 28 juni 2010 15:15 schreef bascross het volgende:
[..]
Zou best kunnen en nogmaals who cares wat de Belgen doen? Laat ze zich eens kwalificeren voor een toernooi.
Je bent je geld kwijt.quote:Op maandag 28 juni 2010 15:19 schreef BramKVO het volgende:
[..]
dat zal id nabije toekomst wel gebeuren, wees gerust(beetje vertrouwen op z'n hollands) intussen hoef je heus niet zo denigrerend te doen, zeker als er geen enkele aanleiding toe is.
quote:Op maandag 28 juni 2010 19:08 schreef Otis2.0 het volgende:
Een team waarin Robben speelt kan van iedereen winnen.
Dezelfde 6 + Robben nu geloof ik.quote:Op maandag 28 juni 2010 19:10 schreef Morendo het volgende:
Welke spelers van Brazilië staan op scherp?
Ik zou als NL echt doorgaat na de overwinning op Brazilië de situatie niet onderschatten, want hoogmoed komt voor de val. Je zal zien dat het dan mis gaat.quote:Op maandag 28 juni 2010 13:06 schreef HaagsPietje het volgende:
geen idee of ze van brazilie kunnen winnen...de ene dag denk ik dat dat ze die verdediging gek kunnen tikken met alle toppers voorin maar op het andere moment voorzie ik comedy capers achterin met clown Mathijsen en opa Gio! dus tja.....zal zeker een interessante pot worden!
en de sleutel tot de finale van het WK voetbal![]()
![]()
Luis Fabiano, Juan, Felipe Melo, Ramires.quote:Op maandag 28 juni 2010 19:10 schreef Morendo het volgende:
Welke spelers van Brazilië staan op scherp?
Dan hoop ik dat iig Fabiano een twede gele pakt vanavond. Levensgevaarlijk tegens onze slappe verdediging........quote:Op maandag 28 juni 2010 19:13 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Luis Fabiano, Juan, Felipe Melo, Ramires.
Of allemaalquote:Op maandag 28 juni 2010 19:14 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat iig Fabiano een twede gele pakt vanavond. Levensgevaarlijk tegens onze slappe verdediging........
Dan krijg je Grafite of Nilmar, die kunnen onze verdediging ook problemen gevenquote:Op maandag 28 juni 2010 19:14 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat iig Fabiano een twede gele pakt vanavond. Levensgevaarlijk tegens onze slappe verdediging........
Niet in dezelfde mate als Fabiano dat kan denk ik.quote:Op maandag 28 juni 2010 19:18 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Dan krijg je Grafite of Nilmar, die kunnen onze verdediging ook problemen geven
Ik geloof dat Felipe Melo niet speelt.quote:Op maandag 28 juni 2010 19:13 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Wij hadden toen een beter team in verhouding tot de Brazilianen dan nu. Welke sterren? Buiten Robben hebben we geen absolute ster. Van Persie en Sneijder benaderen het sterrenniveau maar met name van Persie oogt traag en uitgeput en om te zwijgen over de droevenis achterin. Heitinga,quote:Op maandag 28 juni 2010 12:34 schreef rubje het volgende:
ik zeg dat dit de enige kans is op wraak te nemen voor 98 en 94 toen zij ons elke keer doorgang blokkeerden! Wij hebben nu de sterren en zij niet, dus HUP Oranje PAK ZE!!!![]()
enne ik wil nu weleens jankende samba negers zien![]()
Uiteraard niet, maar dat zijn spitsen die bij veel andere toplanden in de basis zouden staanquote:Op maandag 28 juni 2010 19:19 schreef Morendo het volgende:
[..]
Niet in dezelfde mate als Fabiano dat kan denk ik.
Heitinga en Mathijsen zijn gewoon erg goed bezig hoor vriend. Alsof Juan een fantastische verdediger isquote:Op maandag 28 juni 2010 19:27 schreef Fokski het volgende:
[..]
Wij hadden toen een beter team in verhouding tot de Brazilianen dan nu. Welke sterren? Buiten Robben hebben we geen absolute ster. Van Persie en Sneijder benaderen het sterrenniveau maar met name van Persie oogt traag en uitgeput en om te zwijgen over de droevenis achterin. Heitinga,Mathijsen
en dat waren onze echte verdedigers. Ik hoop dat van der Wiel op de bank blijft en Boulahrouz speelt. Meer verdedigende kwaliteiten zijn nodig.
Chili speelt heerlijk "aanvallend" voetbal en dat is de reden waarom ze nimmer een schijn van kans hebben tegen Brazilië. Die geilen op dat soort teams. Chili is geen sluw team dat een team kan verslaan ondanks dat men de mindere is. De laatste 7 wedstrijden verloor Chili dan ook kansloos:quote:Op maandag 28 juni 2010 19:15 schreef Groningert het volgende:
Iedereen die Brazilië nu al als onze volgende tegenstander ziet
Chilli word onderschat, heerlijk aanvallend ingestelde ploeg isdat. Zie ze zeker weten voor een verassing zorgen vanavond, aangezien Brazilië nog niet met zo'n tegenstander in aanraking is gekomen..
Hup Chilli
Onzin, onze verdediging is nog amper getest.quote:Op maandag 28 juni 2010 19:08 schreef Otis2.0 het volgende:
Een team waarin Robben speelt kan van iedereen winnen.
De Brazilianen speelden ook niet 'zo' door de defensie van Noord Korea heen.quote:Op maandag 28 juni 2010 19:32 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Onzin, onze verdediging is nog amper getest.
Die brazilianen spelen zo door onze defensie heen man. Daar doet Robben niks aan.
quote:Op maandag 28 juni 2010 19:34 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
De Brazilianen speelden ook niet 'zo' door de defensie van Noord Korea heen.
Dat dus. Ik heb meer vertrouwen tegen Brazilie dan tegen Argentinie.quote:Op maandag 28 juni 2010 19:36 schreef Disorder het volgende:
Ik vind Brazilie niet zo denderend spelen tot nu toe, eigenlijk.
Heb je wel opgelet? Slowakije kreeg drie 100% kansen en een penalty. Ballen door het midden, mislukte buitenspelvallen. We hadden er zo uit kunnen liggen en jij denk dat Juan niet beter is dan Heitinga?quote:Op maandag 28 juni 2010 19:32 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Heitinga en Mathijsen zijn gewoon erg goed bezig hoor vriend. Alsof Juan een fantastische verdediger is_!
Noord Korea verdedigde in die wedstrijd beter dan Nederland tot nu toe.quote:Op maandag 28 juni 2010 19:34 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
De Brazilianen speelden ook niet 'zo' door de defensie van Noord Korea heen.
Brazilië had een hands nodig die 100% rood was tegen Portugal om niet te verliezen. Ik hoop op een goede degelijke scheids die de spelers van Brazilië kent, dan gaan wij het ze heel erg lastig maken en verwacht ik een mooie pot. En dan vooral ivm de duikelaars.quote:Op maandag 28 juni 2010 19:39 schreef Fokski het volgende:
[..]
Heb je wel opgelet? Slowakije kreeg drie 100% kansen en een penalty. Ballen door het midden, mislukte buitenspelvallen. We hadden er zo uit kunnen liggen en jij denk dat Juan niet beter is dan Heitinga?
KKKloonquote:Op maandag 28 juni 2010 19:40 schreef Kekster het volgende:
Brazilië gaat Nederland vernietigen. Ik hoop dat de score op 1 hand te tellen is.
Ja, we speelden dan ook niet tegen RKC. Ieder team krijgt dit WK gewoon kansen tegen ieder team. Nieuw Zeeland kreeg 100% kansen tegen Italie, Zuid Korea kreeg ze tegen Argentinie en Zwitserland kreeg ze tegen Spanje.quote:Op maandag 28 juni 2010 19:39 schreef Fokski het volgende:
[..]
Heb je wel opgelet? Slowakije kreeg drie 100% kansen en een penalty. Ballen door het midden, mislukte buitenspelvallen. We hadden er zo uit kunnen liggen en jij denk dat Juan niet beter is dan Heitinga?
Portugal is nou geen kleintje en Brazilië was al door dus daar zou ik niet te veel waarde aan hechten. Ik maak mij meer zorgen om slome verdedigers (Heitinga en met name Mathijssen) en de verkapte middenvelders die we verdedigers noemen (van Bronkhorst en van der Wiel) dan de duikelaars (wij hebben ook een koning wat dat betreft namelijk Robben). Dat wordt een recept voor terechte penalty's.quote:Op maandag 28 juni 2010 19:41 schreef mikieu het volgende:
[..]
Brazilië had een hands nodig die 100% rood was tegen Portugal om niet te verliezen. Ik hoop op een goede degelijke scheids die de spelers van Brazilië kent, dan gaan wij het ze heel erg lastig maken en verwacht ik een mooie pot. En dan vooral ivm de duikelaars.
Laten we het hopen. Als we Brazilië kunnen verslaan dan kunnen we iedereen verslaan. Veel spelers spelen doodgewoon niet op hun topniveau (Van Persie al 4 wedstrijden niet en Sneijder is aardig maar niet geniaal) en als we het achterin ook al afleggen dan zie ik het somber in.quote:Op maandag 28 juni 2010 19:45 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ja, we speelden dan ook niet tegen RKC. Ieder team krijgt dit WK gewoon kansen tegen ieder team. Nieuw Zeeland kreeg 100% kansen tegen Italie, Zuid Korea kreeg ze tegen Argentinie en Zwitserland kreeg ze tegen Spanje.
En ik denk inderdaad dat het verschil tussen Juan en Mathijsen of Heitinga erg klein is.
Mathijsen was na Robben de beste aan Nederlandse zijde. Bronckhorst en Heitinga haalden ook gewoon hun niveau.quote:Op maandag 28 juni 2010 19:46 schreef Fokski het volgende:
[..]
Portugal is nou geen kleintje en Brazilië was al door dus daar zou ik niet te veel waarde aan hechten. Ik maak mij meer zorgen om slome verdedigers (Heitinga en met name Mathijssen) en de verkapte middenvelders die we verdedigers noemen (van Bronkhorst en van der Wiel) dan de duikelaars (wij hebben ook een koning wat dat betreft namelijk Robben). Dat wordt een recept voor terechte penalty's.
Ze halen hun niveau maar dat is het probleem. Hun niveau is onvoldoende.quote:Op maandag 28 juni 2010 19:57 schreef marcodej het volgende:
[..]
Mathijsen was na Robben de beste aan Nederlandse zijde. Bronckhorst en Heitinga haalden ook gewoon hun niveau.
nog meer zelfvertrouwen ??quote:Op maandag 28 juni 2010 19:11 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Maar wie weet, een WK titel mag wel een keertje, al is het alleen maar om dit land weer wat meer zelfvertrouwen te geven na alle ellende.
Van der Wiel is normaal ziek goed rechts achter hoor, volgens mij is die jongen gewoon onwijs zenuwachtig. Want ik herken hem echt niet, ik moet gewoon toegeven dat ie slecht wasquote:Op maandag 28 juni 2010 19:46 schreef Fokski het volgende:
[..]
Portugal is nou geen kleintje en Brazilië was al door dus daar zou ik niet te veel waarde aan hechten. Ik maak mij meer zorgen om slome verdedigers (Heitinga en met name Mathijssen) en de verkapte middenvelders die we verdedigers noemen (van Bronkhorst en van der Wiel) dan de duikelaars (wij hebben ook een koning wat dat betreft namelijk Robben). Dat wordt een recept voor terechte penalty's.
nee, maar werkt die Vittek ook maar een beetje 'normaal' af (zoals tegen Italie) kon het wél anders lopen. Twee loepzuivere kansen wrong ie vakkundig de nek om.quote:Op maandag 28 juni 2010 20:16 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ja, want verder was Slowakije de betere ploeg.
Nederland had ook flink wat kansen hoor schatje.quote:Op maandag 28 juni 2010 20:26 schreef BramKVO het volgende:
[..]
nee, maar werkt die Vittek ook maar een beetje 'normaal' af (zoals tegen Italie) kon het wél anders lopen. Twee loepzuivere kansen wrong ie vakkundig de nek om.
Waar heb jij naar zitten kijken, was jij je bril kwijt???quote:Op maandag 28 juni 2010 20:16 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ja, want verder was Slowakije de betere ploeg.
Hahaha. Sarcasme joh, als er iemand chauvinistisch is ben ik het wel.quote:Op maandag 28 juni 2010 20:29 schreef mamapan het volgende:
[..]
Waar heb jij naar zitten kijken, was jij je bril kwijt???
Verder vind ik iedereen die zo negatief over ONS elftal praat ontzettende eikels, die niet weten wat chauvinisme is en wanneer dat toe te passen.
Oranje wordt WERELDKAMPIOEN
quote:Op maandag 28 juni 2010 19:40 schreef Kekster het volgende:
Brazilië gaat Nederland vernietigen. Ik hoop dat de score op 1 hand te tellen is.
Vrijdag zul je zien dat ik gelijk heb. Het is gewoon een voorspelling vanuit realistisch oogpunt. Nederland gaat verliezen van Brazilië.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:24 schreef Happel het volgende:
[..]
Gast, we weten het nu wel. Niemand zit te wachten op jouw reacties.
Je kan het wel 100 keer blijven herhalen. We weten jouw standpunt, doei.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:25 schreef Kekster het volgende:
[..]
Vrijdag zul je zien dat ik gelijk heb. Het is gewoon een voorspelling vanuit realistisch oogpunt. Nederland gaat verliezen van Brazilië.
Nederland zou in de groepsfase er al uitgaan, Ze zouden klop krijgen van de Slowaken en nu weer van de Brazilianenquote:Op maandag 28 juni 2010 21:25 schreef Kekster het volgende:
[..]
Vrijdag zul je zien dat ik gelijk heb. Het is gewoon een voorspelling vanuit realistisch oogmerk. Nederland gaat verliezen van Brazilië.
quote:Op maandag 28 juni 2010 21:24 schreef Happel het volgende:
[..]
Gast, we weten het nu wel. Niemand zit te wachten op jouw reacties.
Inderdaad, kunnen we niet een soort Cyber schandpaal maken hiero, voor alle 'kenners' die voorspelden(hoopten) dat NL van slowakije/japan/denemarken/kameroen dik gingen verliezen?quote:Op maandag 28 juni 2010 21:27 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nederland zou in de groepsfase er al uitgaan, Ze zouden klop krijgen van de Slowaken en nu weer van de Brazilianen
Kijk, gelet op het feit dat je veel meer wedstrijden moet winnen om wereldkampioen te worden dan dat je er moet verliezen om eruit te liggen, is de kans dat je het goed voorspeld erg groot, maar dat ligt niet aan je verdragende voetbal kennis.
En nou lekker optyfen kuttroll
Een mening als waarheid betitelen.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:28 schreef Stefan het volgende:
[..]
Want niemand wil de waarheid onder ogen zien? Nederland kan echt niet winnen.
We zijn al 23 wedstrijden ongeslagen, maar van Brazilië kunnen we echt niet winnen inderdaad. Die zijn allemaal zó briljant.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:28 schreef Stefan het volgende:
[..]
Want niemand wil de waarheid onder ogen zien? Nederland kan echt niet winnen.
QFT.quote:
Hij maakt jou ook zeker gek met z'n mooie oogjes en zn prachtige lach...quote:Op maandag 28 juni 2010 21:30 schreef PirE het volgende:
[..]
QFT.
Maicon maakt die Nederlanders helemaal gek![]()
![]()
Maicon, Lucio en Julio César ook.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:31 schreef Saekerhett het volgende:
Dat dit ooit uit mijn mond gaat komen, maar laten we Brazilië lekker op zijn Inters aanpakken. Nederland blijkt dat aardig te kunnen en Sneijder weet natuurlijk als geen ander hoe dat moet.
Nog nooit op gelet tbh, maar ik let nooit zo op het uiterlijk van een speler, als hij zijn best maar doet en Maicon is altijd de bestequote:Op maandag 28 juni 2010 21:31 schreef Halve_Maen het volgende:
[..]
Hij maakt jou ook zeker gek met z'n mooie oogjes en zn prachtige lach...
Tegen Uruguay of Ghana. Dat kun je slechter treffen.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:27 schreef Morendo het volgende:
Maar als we vrijdag winnen dan hebben we in de halve finale een 'makkie'.
Bye, Bye Ramires.quote:Op maandag 28 juni 2010 19:13 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Denken dat ze niet kunnen winnen en juichen als het toch gebeurd wat is daar mis mee?quote:Op maandag 28 juni 2010 21:53 schreef DaDude1987 het volgende:
En dan straks wel staan te juichen als ze de halve finale bereiken....
Wij waren veel beter dan een verdedigend Slowakije, Brazilië was veel beter dan een naief meevoetballend Chili.quote:Op maandag 28 juni 2010 22:14 schreef speknek het volgende:
Pff, wij waren net iets beter dan Slowakije, zij rollen het eigenlijk betere Chili met 3-0 op. Ik ga de wedstrijd in m'n eentje thuis op de bank met de gordijnen dicht en een fles vodka in de buurt kijken.
quote:Op maandag 28 juni 2010 22:18 schreef Jojoortje het volgende:
Hier in huis veel discussie over wanneer de gele kaarten worden kwijtgescholden.
Iemand een linkje naar het goede antwoord?
Ik teer gewoon nog op mijn herinneringen uit 1974. Wordt gewoon weer 2-0 voor ons.quote:Op maandag 28 juni 2010 22:29 schreef FireFox1 het volgende:
We gaan naar huis... voor de 3e keer verslagen door de Brazilianen
quote:Op maandag 28 juni 2010 22:29 schreef FireFox1 het volgende:
We gaan naar huis... voor de 3e keer verslagen door de Brazilianen
Lach je me uitquote:
meen je dat nu ? De voltallige verdediging van Brazilie is, althans op papier, al stukken sterker dan die van NL. En als je de balcirculatie bij momenten zag vanavond, ook voor ze op de counter konden spelen, dan gaat alles toch dat tikkeltje sneller. Van Persie is ook gewoon geen centrumspits, iets wat Luis Fabiano helemaal wél is. NL heeft natuurlijk wel een kans, maar het is duidelijk dat Brazilie torenhoog favoriet is. Niet vergeten dat Chili tot nu toe beter voetbal bracht dan oranje, al was het ook maar tegen Honduras en Zwitserland.quote:Op maandag 28 juni 2010 22:10 schreef golfer het volgende:
Qua techniek en individuele klasse hoeft Nederland echt niet onder te doen aan Brazilië.
zo goed speelde brazilie ook weer niet tochquote:Op maandag 28 juni 2010 22:34 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Lach je me uit![]()
Dit is een serieuze opmerking
Nederland gaat nu pas echt Seedorf, Maduro en een goede linksback missen.quote:Op maandag 28 juni 2010 22:35 schreef BramKVO het volgende:
[..]
meen je dat nu ? De voltallige verdediging van Brazilie is, althans op papier, al stukken sterker dan die van NL. En als je de balcirculatie bij momenten zag vanavond, ook voor ze op de counter konden spelen, dan gaat alles toch dat tikkeltje sneller. Van Persie is ook gewoon geen centrumspits, iets wat Luis Fabiano helemaal wél is. NL heeft natuurlijk wel een kans, maar het is duidelijk dat Brazilie torenhoog favoriet is. Niet vergeten dat Chili tot nu toe beter voetbal bracht dan oranje, al was het ook maar tegen Honduras en Zwitserland.
verwissel zwitserland en honduras met denemarken en japan die stug zitten verdediging voor een gelijkspel en je zult zien hoe ook brazilië en chili er niet zomaar doorheen lopen zoals brazilië nu deed met chili.quote:Op maandag 28 juni 2010 22:35 schreef BramKVO het volgende:
[..]
al was het ook maar tegen Honduras en Zwitserland.
Chili speelde beter (en sneller) dan Nederland tot nu toe heeft laten zien. De Brazilianen spelen gewoon een tandje sneller dan Nederland. In alle linies worden we overklast door de Brazilianen.quote:Op maandag 28 juni 2010 22:36 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
zo goed speelde brazilie ook weer niet toch?
Chili was gewoon zwak
nederland heeft dan ook niet hun beste kant laten zien, zakelijke overwinning hier, geen goals weggeven daar. tegen brazilië speelt nederland sowieso beter, een overwinning van nederland sluit ik niet uit mits ze beter spelen als vandaag.quote:Op maandag 28 juni 2010 22:39 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Chili speelde beter (en sneller) dan Nederland tot nu toe heeft laten zien. De Brazilianen spelen gewoon een tandje sneller dan Nederland. In alle linies worden we overklast door de Brazilianen.
Uiteraard hoop ik dat Nederland wint maar ik vrees gewoon dat we het niet gaan redden...
In '98 waren we gelijkwaardig aan Brazilië, nu niet.
Ik hoop op een totale off-day van Brazilië en een briljant Nederland.quote:Op maandag 28 juni 2010 22:41 schreef minutenman het volgende:
[..]
nederland heeft dan ook niet hun beste kant laten zien, zakelijke overwinning hier, geen goals weggeven daar. tegen brazilië speelt nederland sowieso beter, een overwinning van nederland sluit ik niet uit mits ze beter spelen als vandaag.
ja maar we hebben robben, van persie en sneijderquote:Op maandag 28 juni 2010 22:39 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Chili speelde beter (en sneller) dan Nederland tot nu toe heeft laten zien. De Brazilianen spelen gewoon een tandje sneller dan Nederland. In alle linies worden we overklast door de Brazilianen.
Uiteraard hoop ik dat Nederland wint maar ik vrees gewoon dat we het niet gaan redden...
In '98 waren we gelijkwaardig aan Brazilië, nu niet.
Tja...quote:Op maandag 28 juni 2010 22:46 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ja maar we hebben robben, van persie en sneijder
dan sloopt duitsland ons wel in de finalequote:Op maandag 28 juni 2010 22:43 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik hoop op een totale off-day van Brazilië en een briljant Nederland.
Als we Brazilië verslaan worden we wereldkampioen.
kaka toch niet?quote:
das een pluspunt btwquote:
En de AKO literatuur prijs gaat naar...quote:Op maandag 28 juni 2010 22:51 schreef showmelove het volgende:
Als het Nederlands Elftal in staat is zijn ware gezicht te tonen, kunnen die Brazilianen wel inpakken.
Mooi gezegd al zeg ik het zelf
Kaka is niet geschorstquote:
Kaka was geschorst tegen Portugal.quote:
Ik vrees meer voor Brazilië, Spanje en Argentinië dan voor Duitslandquote:Op maandag 28 juni 2010 22:47 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
dan sloopt duitsland ons wel in de finale
Niet vergeten dat Chili tegen teams speelde die dachten dat ze tegen een team als Chili wel wat konden halen en dus gingen voetballen. Nederland speelde tegen muren.quote:Op maandag 28 juni 2010 22:35 schreef BramKVO het volgende:
[..]
Niet vergeten dat Chili tot nu toe beter voetbal bracht dan oranje, al was het ook maar tegen Honduras en Zwitserland.
duitsland als laatste?quote:Op maandag 28 juni 2010 22:56 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik vrees meer voor Brazilië, Spanje en Argentinië dan voor Duitsland
Nederland wint sowieso wel van Brazilië! Nja bij FIFA 10 dan. of het in real life ook zo is?quote:Op maandag 28 juni 2010 22:57 schreef HiZ het volgende:
Ik denk dat Nederland best kan winnen van Brazilie, of het ook gaat gebeuren zullen we vrijdag zien.
Duitsland heeft meer zwakke plekken dan de eerder genoemde landen.quote:
whehehehequote:Op maandag 28 juni 2010 22:59 schreef Mr.Chandon het volgende:
[..]
Nederland wint sowieso wel van Brazilië! Nja bij FIFA 10 dan. of het in real life ook zo is?
Hebben we hem weerquote:Op maandag 28 juni 2010 23:01 schreef Michielos het volgende:
Ik zie Nederland op basis van het vertoonde spel dit WK, de teamplay en feeling NEVER nooit NIET winnen van dit Brazilie. ik vind het ook zeer spijtig maar come on man.. er ontbreekt een vonk bij dit Nederlands elfta... het loopt helemaal niet, de spitsen zuigen, hebben geen aanvoer.. we kunnen het overanalyseren zoals we willen maar BRA heeft simpelweg 400x meer kwaliteit... echt megajammer![]()
GVD WEER NIET HEover 4 jaar?
Nee niet lullig bedoelt maar jij hebt toch ook de wedstrijd gezien?? come on manquote:
Gelijk heeft hij wel.quote:
Brazilie heeft 400x meer kwaliteit dan Nederland?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
Tegen welke topteam heb je dat ware gezicht gezien in de afgelopen tijd?quote:Op maandag 28 juni 2010 22:51 schreef showmelove het volgende:
Als het Nederlands Elftal in staat is zijn ware gezicht te tonen, kunnen die Brazilianen wel inpakken.
Mooi gezegd al zeg ik het zelf
Ja, en als we winnen ga je weer lopen huilen dat Nederland noooooooit kan winnen tegen Duitsland.quote:Op maandag 28 juni 2010 23:01 schreef Michielos het volgende:
Ik zie Nederland op basis van het vertoonde spel dit WK, de teamplay en feeling NEVER nooit NIET winnen van dit Brazilie. ik vind het ook zeer spijtig maar come on man.. er ontbreekt een vonk bij dit Nederlands elfta... het loopt helemaal niet, de spitsen zuigen, hebben geen aanvoer.. we kunnen het overanalyseren zoals we willen maar BRA heeft simpelweg 400x meer kwaliteit... echt megajammer![]()
GVD WEER NIET HEover 4 jaar?
niet mee eensquote:Op maandag 28 juni 2010 23:05 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Brazilie heeft 400x meer kwaliteit dan Nederland?
Waar kennen we dat van? 4 jaar geleden..hmm...P p p p p portuGALquote:Op maandag 28 juni 2010 23:11 schreef peaceman het volgende:
Dat zuigen van die Brazilianen tegen de scheids... bah!
Wartaal van de NOS.quote:Op maandag 28 juni 2010 23:13 schreef horned_reaper het volgende:
Op de NOS zijn ze positief voor Nederland.... de specialisten weten ons te vertellen dat Nederland een stuk geslepener is als Bra..... en we een grotere kans maken om te winnen dan onze tegenstander!
Dat dus en niet de fysieke duels aangaan. Tactisch goed opstellen en gegroepeerd spelen.quote:Op maandag 28 juni 2010 23:06 schreef peaceman het volgende:
Ik vind Brazilië ook niet bepaald geweldig. Het is profiteervoetbal. Achterin de boel dicht houden en bij balverlies van de aanvallend ingestelde tegenstander naar voren en scoren. Wel een gevaarlijke tegenstander, maar als Nederland geduldig is, zou het kunnen.
Eens. Werkelijk waar zum kotzen.quote:Op maandag 28 juni 2010 23:11 schreef peaceman het volgende:
Dat zuigen van die Brazilianen tegen de scheids... bah!
Slecht van de scheids was dat Maicon geen geel kreeg voor die schwalbe.quote:Op maandag 28 juni 2010 23:17 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Eens. Werkelijk waar zum kotzen.Godallemachtig zeg, die Kaka toch ook. Alsof er een aanslag op hem was gepleegd.
In de herhaling was te zien dat het een zéér lichte overtreding was, als het er al één was.
Daarbij moest Maicon natuurlijk weer een schwalbe laten zien, in de eerste helft. Hij dook nog voor het been van de tegenstander op hem kwam en die hem uiteindelijk nooit zou raken. WALGELIJK. En dan komt het nog: ongelovig blijven staren naar de scheids. Wat een toneelspelers pur sang.
Precies. Ongelofelijk zeg.quote:Op maandag 28 juni 2010 23:20 schreef peaceman het volgende:
[..]
Slecht van de scheids was dat Maicon geen geel kreeg voor die schwalbe.
Lucio was zich ook vreselijk aan t beklagen toen het nog 0-0 stond.
Dat dusquote:Op maandag 28 juni 2010 19:52 schreef bascross het volgende:
Natuurlijk kunnen we winnen, maar dit is wel de eerste tegenstander waarvan ik denk dat ze ook van Nederland kunnen winnen. Dat gevoel had ik de eerste 4 wedstrijden niet.
Dit WK is Van Persie ronduit slecht. In potentie is hij goed ja, maar ja, dit WK moet hij het laten zien en dat heeft hij nog niet gedaan.quote:Op maandag 28 juni 2010 23:21 schreef ReWout het volgende:
Probleem is (vind ik altans) dat Nederland heel weinig scoort. We hebben geen goaltjesdief. Of hebben we wel maar hij heeft bijna niet gespeelt het afgelopen jaar... Huntelaar bedoel ik dus. Van Persie is goed maar hij maakt geen goals... en goals is iets wat je nodig hebt. Je hebt denk ik veel meer aan Huntelaar dan aan Van Persie.
Of Kuyt centraal zetten...quote:Op maandag 28 juni 2010 23:21 schreef ReWout het volgende:
Probleem is (vind ik altans) dat Nederland heel weinig scoort. We hebben geen goaltjesdief. Of hebben we wel maar hij heeft bijna niet gespeelt het afgelopen jaar... Huntelaar bedoel ik dus. Van Persie is goed maar hij maakt geen goals... en goals is iets wat je nodig hebt. Je hebt denk ik veel meer aan Huntelaar dan aan Van Persie.
Godverdomme ja, dat is waar ook.quote:Op maandag 28 juni 2010 23:22 schreef peaceman het volgende:
En die 1-0 die gescoord werd, was van de speler die de vorige wedstrijd gewoon rood had MOETEN krijgen.
Goede punt is (vind ik althans) dat Nederland er ook heel weinig tegen krijgt. We hebben een solide verdediging. Iedereen kan continu Joris Mathijssen en Heitinga afkraken,maar ze doen het gewoon echt niet slecht en tis nou niet alsof er bij Brazilie 2 enorme bazen instaan ofzo. Die zijn echt niet beter hoorquote:Op maandag 28 juni 2010 23:21 schreef ReWout het volgende:
Zou Van Marwijk dat aandurven? En om dan ook nog eens met Elia en Robben te spelen tegen Brazilië of zijn dit retorische vragen?quote:
Hij speelt een beetje als een Portugees als je kijkt naar zijn schwalbe.quote:
man jij zegt in 1 post wat ik in 939939 posts nog niet kon duidelijk maken.. HULDEquote:Op maandag 28 juni 2010 23:24 schreef Schiphol het volgende:
Natuurlijk gaat Nederland verliezen van Brazilië.
Brazilië speelt als team beter dan Nederland en individueel hebben ze meer klasse dan Nederland. Nederland kan nu wel de focus op het winnen van de wereldtitel hebben, voor het eerst in 80 jaar zogenaamd, maar wat ze allemaal lopen te roepen is meer dat wij Oranje zo zien in plaats van Oranje dat aan ons laat zien.
Inmiddels durft naïef Nederland schaamteloos te roepen dat Nederland wereldkampioen wordt. Wat dat betreft heeft de Nederlandse media weer goed werk verricht. Van dat kuddevolk dat geen eigen mening kan vormen en de analisten van de voetbalprogramma's napapegaaien.
Wat moet het ellendig zijn om naast jou te staan in de kroeg tijdens een Oranje-wedstrijdquote:Op maandag 28 juni 2010 23:25 schreef Michielos het volgende:
[..]
man jij zegt in 1 post wat ik in 939939 posts nog niet kon duidelijk maken.. HULDE
Ah, gelukkig, we hebben ook weer iemand die lekker negatief is.quote:Op maandag 28 juni 2010 23:24 schreef Schiphol het volgende:
Brazilië speelt als team beter dan Nederland en individueel hebben ze meer klasse dan Nederland. Nederland kan nu wel de focus op het winnen van de wereldtitel hebben, voor het eerst in 80 jaar zogenaamd, maar wat ze allemaal lopen te roepen is meer dat wij Oranje zo moeten zien in plaats van Oranje dat aan ons laat zien.
Inmiddels durft naïef Nederland schaamteloos te roepen dat Nederland wereldkampioen wordt. Wat dat betreft hebben de Nederlandse media weer goed werk verricht. Van dat kuddevolk dat geen eigen mening kan vormen en de analisten van de voetbalprogramma's napapegaaien.
Gast ik juich voor NLD hoor.. maar die hele hype.. vrijdag kom ik i.i,g, hier stampij makenquote:Op maandag 28 juni 2010 23:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat moet het ellendig zijn om naast jou te staan in de kroeg tijdens een Oranje-wedstrijd
Je kunt Van Persie evt ook links zetten. Dus Elia gewoon op de bank. Vond Elia niet zo heel goed invallen eerlijk gezegd.quote:Op maandag 28 juni 2010 23:24 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Zou Van Marwijk dat aandurven? En om dan ook nog eens met Elia en Robben te spelen tegen Brazilië of zijn dit retorische vragen?
Ach, die persoon zegt de waarheid....wacht.....veel Nederlanders willen die waarheid natuurlijk niet onder ogen zien. He, vervelend nou toch.quote:Op maandag 28 juni 2010 23:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat moet het ellendig zijn om naast jou te staan in de kroeg tijdens een Oranje-wedstrijd
Gooi het dubbele er tegen aan en misschien wordt het dan een beetje duidelijk dat Nederland echt geen wereldkampioen wordt. Laat staan dat ze in staat zijn om Brazilië aan te pakkenquote:Op maandag 28 juni 2010 23:25 schreef Michielos het volgende:
[..]
man jij zegt in 1 post wat ik in 939939 posts nog niet kon duidelijk maken.. HULDE
Ik denk toch dat je van vliegtuigen meer verstand hebt. je ziet ze in ieder geval wel vliegen.quote:Op maandag 28 juni 2010 23:24 schreef Schiphol het volgende:
Brazilië speelt als team beter dan Nederland en individueel hebben ze meer klasse dan Nederland. Nederland kan nu wel de focus op het winnen van de wereldtitel hebben, voor het eerst in 80 jaar zogenaamd, maar wat ze allemaal lopen te roepen is meer dat wij Oranje zo moeten zien in plaats van Oranje dat aan ons laat zien.
Inmiddels durft naïef Nederland schaamteloos te roepen dat Nederland wereldkampioen wordt. Wat dat betreft hebben de Nederlandse media weer goed werk verricht. Van dat kuddevolk dat geen eigen mening kan vormen en de analisten van de voetbalprogramma's napapegaaien.
Ga uit en neuk een wijf op vrijdag, zoals je leeftijdsgenotenquote:Op maandag 28 juni 2010 23:27 schreef Michielos het volgende:
[..]
Gast ik juich voor NLD hoor.. maar die hele hype.. vrijdag kom ik i.i,g, hier stampij maken
"we werden wereldkampioen, toch?" enz.
![]()
Ik verheug me er al op
Ja ok, maar Van Persie staat dan direct weer op een heel andere positie. En ik vind Van Persie hoogst ongelukkig dit WK. En bij de wissel was duidelijk dat hij vreselijk ge-irriteerd is. Van Marwijk was evenals Van Persie niet blij. Wellicht staat Huntelaar daar 'gewoon' tegen Brazilië.quote:Op maandag 28 juni 2010 23:28 schreef peaceman het volgende:
[..]
Je kunt Van Persie evt ook links zetten. Dus Elia gewoon op de bank. Vond Elia niet zo heel goed invallen eerlijk gezegd.
Dat valt wel mee met die individuele klasse hoor. Nederlandse spelers zijn ook stuk voor stuk belangrijk in de top van Europa.quote:Op maandag 28 juni 2010 23:24 schreef Schiphol het volgende:
Vrijdag kom ik hier niet. Voor het eindsignaal kan ik al niet meer lopen. En zo hoort het! Maar van die azijnpissers ga ik altijd uit de weg in de kroegquote:Op maandag 28 juni 2010 23:27 schreef Michielos het volgende:
[..]
Gast ik juich voor NLD hoor.. maar die hele hype.. vrijdag kom ik i.i,g, hier stampij maken
"we werden wereldkampioen, toch?" enz.
![]()
Ik verheug me er al op
Ja hoor, iedereen die positief is is meteen kuddevolk...quote:Op maandag 28 juni 2010 23:24 schreef Schiphol het volgende:
Lekker belangrijk, ze zijn alledrie erg goed, en je ziet er maximaal 1 van in de finale. Moet je eerst nog van Brazilië en Uruguay winnen...quote:
Geen enkele hond die geloofd dat Nederland wint van die kut-Brazilianen.quote:Op maandag 28 juni 2010 23:28 schreef Schiphol het volgende:
[..]
Gooi het dubbele er tegen aan en misschien wordt het dan een beetje duidelijk dat Nederland echt geen wereldkampioen wordt. Laat staan dat ze in staat zijn om Brazilië aan te pakken...
Welke waarheid? Dat brazilie zoveel beter is? Ga toch weg man. Duitsland, dáár moet je bang voor zijn. Spanje of Argentinië, dat zijn teams om te vrezen. Brazilië is in mijn ogen echt de zwakste van die 3 en door Nederland te pakken. Het zal geen 8-0 worden ofzo, maar Nederland is echt niet minder ofzo hoor.quote:Op maandag 28 juni 2010 23:28 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Ach, die persoon zegt de waarheid....wacht.....veel Nederlanders willen die waarheid natuurlijk niet onder ogen zien. He, vervelend nou toch.
We zijn de underdog, absoluut, maar dat wil niet zeggen dat we ze niet kunnen grijpen. Al die zekerheden, ik geloof ze niet.quote:Op maandag 28 juni 2010 23:31 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Geen enkele hond die geloofd dat Nederland wint van die kut-Brazilianen.
Hebben we de WK gewonnen dan?quote:Op maandag 28 juni 2010 23:22 schreef KoosVogels het volgende:
Typisch Nederlands: je bent door en iedereen loopt te zeikenEn dan achteraf vol trots zeggen: ik zei toch dat we gingen verliezen. Ik word altijd zo droevig van dat soort mensen.
Nee, ik denk dat ie met dezelfde 11 begint.quote:Op maandag 28 juni 2010 23:29 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Ja ok, maar Van Persie staat dan direct weer op een heel andere positie. En ik vind Van Persie hoogst ongelukkig dit WK. En bij de wissel was duidelijk dat hij vreselijk ge-irriteerd is. Van Marwijk was evenals Van Persie niet blij. Wellicht staat Huntelaar daar 'gewoon' tegen Brazilië.
Neen, en? Het duurt zolang het duurt. En als we verliezen dan stopt het feest. Klaar.quote:
Er zijn wel mensen die hopen dat het lukt en denken dat het kan.quote:Op maandag 28 juni 2010 23:31 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
*woef*quote:Op maandag 28 juni 2010 23:31 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
Ja maar dat zie je verkeerd. Mensen die Nederland nu al zien verliezen zijn de echte kenners. De echte pessimisten. Waarschijnlijk zitten die wekelijks bij PSV of Feyenoord op de tribune.quote:Op maandag 28 juni 2010 23:32 schreef Otis2.0 het volgende:
Van voorhand ervanuitgaan dat we gaan verliezen vind ik minstens net zo dom als op voorhand ervan uitgaan dat we gaan winnen.
Dus van elke 3 wedstrijden win je er 1. 94 en 98 gingen verloren, tword nu tijdquote:Op maandag 28 juni 2010 23:35 schreef Johan_Haas_ het volgende:
Volgens de bookmakers heeft Nederland ongeveer 35% kans om door te gaan en Brazilië 65%.
Inderdaad, van Marwijk maakt gewoon logische keuzes en laat zich niet zo meeslepen door de waan van de dag. Brazilië is in mijn ogen de favoriet Vrijdag, maar dat kan ook in het voordeel van Nederland zijn maar ik denk dat Brazilië zich zelfs gaat terugtrekken en gokt op de counter. Maar gelukkig hebben we Sneijder,Robben,Van Persie etc. die gewoon ineens uit het niets iets kunnen beslissen ook al speel je opnieuw een beroerde wedstrijd.quote:Op maandag 28 juni 2010 23:33 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat ie met dezelfde 11 begint.
Dus toch met Van Persie.quote:Op maandag 28 juni 2010 23:33 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat ie met dezelfde 11 begint.
niet mee eensquote:Op maandag 28 juni 2010 23:35 schreef Johan_Haas_ het volgende:
Volgens de bookmakers heeft Nederland ongeveer 35% kans om door te gaan en Brazilië 65%.
yups..quote:Op maandag 28 juni 2010 23:36 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Dus toch met Van Persie.
Dat dus. Brazilië is dé counterploeg van dit WK. Gewoon rustig aanvallen en breien en niet teveel risico's nemen.quote:Op maandag 28 juni 2010 23:36 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Inderdaad, van Marwijk maakt gewoon logische keuzes en laat zich niet zo meeslepen door de waan van de dag. Brazilië is in mijn ogen de favoriet Vrijdag, maar dat kan ook in het voordeel van Nederland zijn maar ik denk dat Brazilië zich zelfs gaat terugtrekken en gokt op de counter. Maar gelukkig hebben we Sneijder,Robben,Van Persie etc. die gewoon ineens uit het niets iets kunnen beslissen ook al speel je opnieuw een beroerde wedstrijd.
Ik vind Nederlanders anders toch echt de allergrootste azijnpissers die er op deze aardkloot rondlopen.quote:Op maandag 28 juni 2010 12:22 schreef jpg97 het volgende:
Typisch Nederland.
Je hebt wel een punt, maar toch, Huntelaar zou ( met de vorm van Van Persie, waar hij al het gehele WK mee ruziet ) wellicht een optie zijn. Groot nadeel is dat je met Huntelaar amper kan combineren.quote:
Dit dus.quote:Op maandag 28 juni 2010 23:38 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik vind Nederlanders anders toch echt de allergrootste azijnpissers die er op deze aardkloot rondlopen.
Het is gewoon nooit goed en altijd maar de kat uit de boom kijken. Lam kutvolk..
Niet mee eens.quote:
quote:
Tja het probleem is dat Huntelaar gebaat is bij ballen die van de vleugels komen en die heb ik nog nauwelijks gezien, daarom is met dezelfde 11 beginnen misschien wel de beste optie.quote:Op maandag 28 juni 2010 23:39 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Je hebt wel een punt, maar toch, Huntelaar zou ( met de vorm van Van Persie, waar hij al het gehele WK mee ruziet ) wellicht een optie zijn. Groot nadeel is dat je met Huntelaar amper kan combineren.
Denkkansen van mij over de wedstrijd. Nederland 49, Brazilië 51.quote:
het scheelt maar 2%quote:Op maandag 28 juni 2010 23:42 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Denkkansen van mij over de wedstrijd. Nederland 49, Brazilië 51.![]()
Een zéér sterk punt dat je noemt. Maar zou Robben dat dan niet kunnen? Elke keer hetzelfde geniale kunstje gaat tegen de Brazilianen denk ik niet werken. ( zeg me als je daarover anders denkt )quote:Op maandag 28 juni 2010 23:41 schreef peaceman het volgende:
[..]
Tja het probleem is dat Huntelaar gebaat is bij ballen die van de vleugels komen en die heb ik nog nauwelijks gezien, daarom is met dezelfde 11 beginnen misschien wel de beste optie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |