Neen, en? Het duurt zolang het duurt. En als we verliezen dan stopt het feest. Klaar.quote:
Er zijn wel mensen die hopen dat het lukt en denken dat het kan.quote:Op maandag 28 juni 2010 23:31 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Geen enkele hond die geloofd dat Nederland wint van die kut-Brazilianen.
*woef*quote:Op maandag 28 juni 2010 23:31 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
Geen enkele hond die geloofd dat Nederland wint van die kut-Brazilianen.
Ja maar dat zie je verkeerd. Mensen die Nederland nu al zien verliezen zijn de echte kenners. De echte pessimisten. Waarschijnlijk zitten die wekelijks bij PSV of Feyenoord op de tribune.quote:Op maandag 28 juni 2010 23:32 schreef Otis2.0 het volgende:
Van voorhand ervanuitgaan dat we gaan verliezen vind ik minstens net zo dom als op voorhand ervan uitgaan dat we gaan winnen.
Dus van elke 3 wedstrijden win je er 1. 94 en 98 gingen verloren, tword nu tijdquote:Op maandag 28 juni 2010 23:35 schreef Johan_Haas_ het volgende:
Volgens de bookmakers heeft Nederland ongeveer 35% kans om door te gaan en Brazilië 65%.
Inderdaad, van Marwijk maakt gewoon logische keuzes en laat zich niet zo meeslepen door de waan van de dag. Brazilië is in mijn ogen de favoriet Vrijdag, maar dat kan ook in het voordeel van Nederland zijn maar ik denk dat Brazilië zich zelfs gaat terugtrekken en gokt op de counter. Maar gelukkig hebben we Sneijder,Robben,Van Persie etc. die gewoon ineens uit het niets iets kunnen beslissen ook al speel je opnieuw een beroerde wedstrijd.quote:Op maandag 28 juni 2010 23:33 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat ie met dezelfde 11 begint.
Dus toch met Van Persie.quote:Op maandag 28 juni 2010 23:33 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat ie met dezelfde 11 begint.
niet mee eensquote:Op maandag 28 juni 2010 23:35 schreef Johan_Haas_ het volgende:
Volgens de bookmakers heeft Nederland ongeveer 35% kans om door te gaan en Brazilië 65%.
yups..quote:Op maandag 28 juni 2010 23:36 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Dus toch met Van Persie.
Dat dus. Brazilië is dé counterploeg van dit WK. Gewoon rustig aanvallen en breien en niet teveel risico's nemen.quote:Op maandag 28 juni 2010 23:36 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Inderdaad, van Marwijk maakt gewoon logische keuzes en laat zich niet zo meeslepen door de waan van de dag. Brazilië is in mijn ogen de favoriet Vrijdag, maar dat kan ook in het voordeel van Nederland zijn maar ik denk dat Brazilië zich zelfs gaat terugtrekken en gokt op de counter. Maar gelukkig hebben we Sneijder,Robben,Van Persie etc. die gewoon ineens uit het niets iets kunnen beslissen ook al speel je opnieuw een beroerde wedstrijd.
Ik vind Nederlanders anders toch echt de allergrootste azijnpissers die er op deze aardkloot rondlopen.quote:Op maandag 28 juni 2010 12:22 schreef jpg97 het volgende:
Typisch Nederland.
Je al rijk rekenen, om vervolgens al keihard in de 1e knock-out ronde eruit te vliegen.
Je hebt wel een punt, maar toch, Huntelaar zou ( met de vorm van Van Persie, waar hij al het gehele WK mee ruziet ) wellicht een optie zijn. Groot nadeel is dat je met Huntelaar amper kan combineren.quote:
Dit dus.quote:Op maandag 28 juni 2010 23:38 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik vind Nederlanders anders toch echt de allergrootste azijnpissers die er op deze aardkloot rondlopen.
Het is gewoon nooit goed en altijd maar de kat uit de boom kijken. Lam kutvolk..
Niet mee eens.quote:
quote:
Tja het probleem is dat Huntelaar gebaat is bij ballen die van de vleugels komen en die heb ik nog nauwelijks gezien, daarom is met dezelfde 11 beginnen misschien wel de beste optie.quote:Op maandag 28 juni 2010 23:39 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Je hebt wel een punt, maar toch, Huntelaar zou ( met de vorm van Van Persie, waar hij al het gehele WK mee ruziet ) wellicht een optie zijn. Groot nadeel is dat je met Huntelaar amper kan combineren.
Denkkansen van mij over de wedstrijd. Nederland 49, Brazilië 51.quote:
het scheelt maar 2%quote:Op maandag 28 juni 2010 23:42 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Denkkansen van mij over de wedstrijd. Nederland 49, Brazilië 51.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |