We zijn al 23 wedstrijden ongeslagen, maar van Brazilië kunnen we echt niet winnen inderdaad. Die zijn allemaal zó briljant.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:28 schreef Stefan het volgende:
[..]
Want niemand wil de waarheid onder ogen zien? Nederland kan echt niet winnen.
QFT.quote:
Hij maakt jou ook zeker gek met z'n mooie oogjes en zn prachtige lach...quote:Op maandag 28 juni 2010 21:30 schreef PirE het volgende:
[..]
QFT.
Maicon maakt die Nederlanders helemaal gek![]()
![]()
Maicon, Lucio en Julio César ook.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:31 schreef Saekerhett het volgende:
Dat dit ooit uit mijn mond gaat komen, maar laten we Brazilië lekker op zijn Inters aanpakken. Nederland blijkt dat aardig te kunnen en Sneijder weet natuurlijk als geen ander hoe dat moet.
Nog nooit op gelet tbh, maar ik let nooit zo op het uiterlijk van een speler, als hij zijn best maar doet en Maicon is altijd de bestequote:Op maandag 28 juni 2010 21:31 schreef Halve_Maen het volgende:
[..]
Hij maakt jou ook zeker gek met z'n mooie oogjes en zn prachtige lach...
Tegen Uruguay of Ghana. Dat kun je slechter treffen.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:27 schreef Morendo het volgende:
Maar als we vrijdag winnen dan hebben we in de halve finale een 'makkie'.
Bye, Bye Ramires.quote:Op maandag 28 juni 2010 19:13 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Luis Fabiano, Juan, Felipe Melo, Ramires.
Denken dat ze niet kunnen winnen en juichen als het toch gebeurd wat is daar mis mee?quote:Op maandag 28 juni 2010 21:53 schreef DaDude1987 het volgende:
En dan straks wel staan te juichen als ze de halve finale bereiken....
Wij waren veel beter dan een verdedigend Slowakije, Brazilië was veel beter dan een naief meevoetballend Chili.quote:Op maandag 28 juni 2010 22:14 schreef speknek het volgende:
Pff, wij waren net iets beter dan Slowakije, zij rollen het eigenlijk betere Chili met 3-0 op. Ik ga de wedstrijd in m'n eentje thuis op de bank met de gordijnen dicht en een fles vodka in de buurt kijken.
quote:Op maandag 28 juni 2010 22:18 schreef Jojoortje het volgende:
Hier in huis veel discussie over wanneer de gele kaarten worden kwijtgescholden.
Iemand een linkje naar het goede antwoord?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |