nee, maar werkt die Vittek ook maar een beetje 'normaal' af (zoals tegen Italie) kon het wél anders lopen. Twee loepzuivere kansen wrong ie vakkundig de nek om.quote:Op maandag 28 juni 2010 20:16 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ja, want verder was Slowakije de betere ploeg.
Nederland had ook flink wat kansen hoor schatje.quote:Op maandag 28 juni 2010 20:26 schreef BramKVO het volgende:
[..]
nee, maar werkt die Vittek ook maar een beetje 'normaal' af (zoals tegen Italie) kon het wél anders lopen. Twee loepzuivere kansen wrong ie vakkundig de nek om.
Waar heb jij naar zitten kijken, was jij je bril kwijt???quote:Op maandag 28 juni 2010 20:16 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ja, want verder was Slowakije de betere ploeg.
Hahaha. Sarcasme joh, als er iemand chauvinistisch is ben ik het wel.quote:Op maandag 28 juni 2010 20:29 schreef mamapan het volgende:
[..]
Waar heb jij naar zitten kijken, was jij je bril kwijt???
Verder vind ik iedereen die zo negatief over ONS elftal praat ontzettende eikels, die niet weten wat chauvinisme is en wanneer dat toe te passen.
Oranje wordt WERELDKAMPIOEN
quote:Op maandag 28 juni 2010 19:40 schreef Kekster het volgende:
Brazilië gaat Nederland vernietigen. Ik hoop dat de score op 1 hand te tellen is.
Vrijdag zul je zien dat ik gelijk heb. Het is gewoon een voorspelling vanuit realistisch oogpunt. Nederland gaat verliezen van Brazilië.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:24 schreef Happel het volgende:
[..]
Gast, we weten het nu wel. Niemand zit te wachten op jouw reacties.
Je kan het wel 100 keer blijven herhalen. We weten jouw standpunt, doei.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:25 schreef Kekster het volgende:
[..]
Vrijdag zul je zien dat ik gelijk heb. Het is gewoon een voorspelling vanuit realistisch oogpunt. Nederland gaat verliezen van Brazilië.
Nederland zou in de groepsfase er al uitgaan, Ze zouden klop krijgen van de Slowaken en nu weer van de Brazilianenquote:Op maandag 28 juni 2010 21:25 schreef Kekster het volgende:
[..]
Vrijdag zul je zien dat ik gelijk heb. Het is gewoon een voorspelling vanuit realistisch oogmerk. Nederland gaat verliezen van Brazilië.
quote:Op maandag 28 juni 2010 21:24 schreef Happel het volgende:
[..]
Gast, we weten het nu wel. Niemand zit te wachten op jouw reacties.
Inderdaad, kunnen we niet een soort Cyber schandpaal maken hiero, voor alle 'kenners' die voorspelden(hoopten) dat NL van slowakije/japan/denemarken/kameroen dik gingen verliezen?quote:Op maandag 28 juni 2010 21:27 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nederland zou in de groepsfase er al uitgaan, Ze zouden klop krijgen van de Slowaken en nu weer van de Brazilianen
Kijk, gelet op het feit dat je veel meer wedstrijden moet winnen om wereldkampioen te worden dan dat je er moet verliezen om eruit te liggen, is de kans dat je het goed voorspeld erg groot, maar dat ligt niet aan je verdragende voetbal kennis.
En nou lekker optyfen kuttroll
Een mening als waarheid betitelen.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:28 schreef Stefan het volgende:
[..]
Want niemand wil de waarheid onder ogen zien? Nederland kan echt niet winnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |