Ik teer gewoon nog op mijn herinneringen uit 1974. Wordt gewoon weer 2-0 voor ons.quote:Op maandag 28 juni 2010 22:29 schreef FireFox1 het volgende:
We gaan naar huis... voor de 3e keer verslagen door de Brazilianen
quote:Op maandag 28 juni 2010 22:29 schreef FireFox1 het volgende:
We gaan naar huis... voor de 3e keer verslagen door de Brazilianen
Lach je me uitquote:
meen je dat nu ? De voltallige verdediging van Brazilie is, althans op papier, al stukken sterker dan die van NL. En als je de balcirculatie bij momenten zag vanavond, ook voor ze op de counter konden spelen, dan gaat alles toch dat tikkeltje sneller. Van Persie is ook gewoon geen centrumspits, iets wat Luis Fabiano helemaal wél is. NL heeft natuurlijk wel een kans, maar het is duidelijk dat Brazilie torenhoog favoriet is. Niet vergeten dat Chili tot nu toe beter voetbal bracht dan oranje, al was het ook maar tegen Honduras en Zwitserland.quote:Op maandag 28 juni 2010 22:10 schreef golfer het volgende:
Qua techniek en individuele klasse hoeft Nederland echt niet onder te doen aan Brazilië.
zo goed speelde brazilie ook weer niet tochquote:Op maandag 28 juni 2010 22:34 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Lach je me uit![]()
Dit is een serieuze opmerking
Nederland gaat nu pas echt Seedorf, Maduro en een goede linksback missen.quote:Op maandag 28 juni 2010 22:35 schreef BramKVO het volgende:
[..]
meen je dat nu ? De voltallige verdediging van Brazilie is, althans op papier, al stukken sterker dan die van NL. En als je de balcirculatie bij momenten zag vanavond, ook voor ze op de counter konden spelen, dan gaat alles toch dat tikkeltje sneller. Van Persie is ook gewoon geen centrumspits, iets wat Luis Fabiano helemaal wél is. NL heeft natuurlijk wel een kans, maar het is duidelijk dat Brazilie torenhoog favoriet is. Niet vergeten dat Chili tot nu toe beter voetbal bracht dan oranje, al was het ook maar tegen Honduras en Zwitserland.
verwissel zwitserland en honduras met denemarken en japan die stug zitten verdediging voor een gelijkspel en je zult zien hoe ook brazilië en chili er niet zomaar doorheen lopen zoals brazilië nu deed met chili.quote:Op maandag 28 juni 2010 22:35 schreef BramKVO het volgende:
[..]
al was het ook maar tegen Honduras en Zwitserland.
Chili speelde beter (en sneller) dan Nederland tot nu toe heeft laten zien. De Brazilianen spelen gewoon een tandje sneller dan Nederland. In alle linies worden we overklast door de Brazilianen.quote:Op maandag 28 juni 2010 22:36 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
zo goed speelde brazilie ook weer niet toch?
Chili was gewoon zwak
nederland heeft dan ook niet hun beste kant laten zien, zakelijke overwinning hier, geen goals weggeven daar. tegen brazilië speelt nederland sowieso beter, een overwinning van nederland sluit ik niet uit mits ze beter spelen als vandaag.quote:Op maandag 28 juni 2010 22:39 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Chili speelde beter (en sneller) dan Nederland tot nu toe heeft laten zien. De Brazilianen spelen gewoon een tandje sneller dan Nederland. In alle linies worden we overklast door de Brazilianen.
Uiteraard hoop ik dat Nederland wint maar ik vrees gewoon dat we het niet gaan redden...
In '98 waren we gelijkwaardig aan Brazilië, nu niet.
Ik hoop op een totale off-day van Brazilië en een briljant Nederland.quote:Op maandag 28 juni 2010 22:41 schreef minutenman het volgende:
[..]
nederland heeft dan ook niet hun beste kant laten zien, zakelijke overwinning hier, geen goals weggeven daar. tegen brazilië speelt nederland sowieso beter, een overwinning van nederland sluit ik niet uit mits ze beter spelen als vandaag.
ja maar we hebben robben, van persie en sneijderquote:Op maandag 28 juni 2010 22:39 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Chili speelde beter (en sneller) dan Nederland tot nu toe heeft laten zien. De Brazilianen spelen gewoon een tandje sneller dan Nederland. In alle linies worden we overklast door de Brazilianen.
Uiteraard hoop ik dat Nederland wint maar ik vrees gewoon dat we het niet gaan redden...
In '98 waren we gelijkwaardig aan Brazilië, nu niet.
Tja...quote:Op maandag 28 juni 2010 22:46 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ja maar we hebben robben, van persie en sneijder
dan sloopt duitsland ons wel in de finalequote:Op maandag 28 juni 2010 22:43 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik hoop op een totale off-day van Brazilië en een briljant Nederland.
Als we Brazilië verslaan worden we wereldkampioen.
kaka toch niet?quote:
das een pluspunt btwquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |