quote:Op maandag 28 juni 2010 12:14 schreef PPWB84 het volgende:
Lopen we niet een beetje op de zaken vooruit
quote:Op maandag 28 juni 2010 12:15 schreef Fortitudo het volgende:
Ik heb gedroomd dat Nederland verliest van Slowakije, dus dit is een beetje nutteloos.
speelt die gast nu nogquote:Op maandag 28 juni 2010 12:14 schreef Maravilla het volgende:
Niet uit laten komen op pingels, want die pakt Tafarel allemaal.
Als je dat echt denkt, ga dan even naar Unibet en laat Slowakije winnen. Je krijgt je bod sowieso minstens 10 keer uitbetaald.quote:Op maandag 28 juni 2010 12:22 schreef jpg97 het volgende:
Typisch Nederland.
Je al rijk rekenen, om vervolgens al keihard in de 1e knock-out ronde eruit te vliegen.
Ik denk niet dat ze in Brazilië verwachten er in de 1e ronde uit te gaan.quote:Op maandag 28 juni 2010 12:22 schreef jpg97 het volgende:
Typisch Nederland.
Je al rijk rekenen, om vervolgens al keihard in de 1e knock-out ronde eruit te vliegen.
van 10 euro, 100 euro maken.quote:Op maandag 28 juni 2010 12:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Als je dat echt denkt, ga dan even naar Unibet en laat Slowakije winnen. Je krijgt je bod sowieso minstens 10 keer uitbetaald.
quote:Op maandag 28 juni 2010 12:41 schreef Klummie het volgende:
Quizvraag,
Heeft Brazilie wel es verloren van een Europees land als het toernooi buiten Europa werd gehouden?
Hulde, na pingels in de KF tegen Frankrijk, ook zowat het enige land dat vaker wint dan verliest van Braziliëquote:
Las ik laatst ergens.quote:Op maandag 28 juni 2010 12:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Als je dat echt denkt, ga dan even naar Unibet en laat Slowakije winnen. Je krijgt je bod sowieso minstens 200 keer uitbetaald.
Als je Slowakije het WK laat winnen ja. Die kans acht ik toch niet zo heel groot.quote:Op maandag 28 juni 2010 12:46 schreef Lonker2.0 het volgende:
[..]
Las ik laatst ergens.
Slowakije werd als 16de geschat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |