Maar wel van Italië wint. Afijn, normaliter moeten we dit kunnen winnen.quote:Op maandag 28 juni 2010 13:04 schreef gniffie het volgende:
Slowakije wat een grap is dat.
En al die laffe herders in het NL elftal die brullen dat we ze niet moeten onderschatten, terwijl slowakije 3 x zwakker is dan kameroen.
Italie kon ook niet van een stelletje amateurs winnen, Italie is sinds enkele jaren echt een B-land geworden. Daarvan winnen stelt geen fluit voorquote:Op maandag 28 juni 2010 13:07 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Maar wel van Italië wint. Afijn, normaliter moeten we dit kunnen winnen.
Yep en gelijkspeelde tegen Nieuw-Zeeland.quote:Op maandag 28 juni 2010 13:07 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Maar wel van Italië wint. Afijn, normaliter moeten we dit kunnen winnen.
Genoeg Italianen en Fransen.quote:Op maandag 28 juni 2010 13:09 schreef Toilutpaper het volgende:
Ja, waarom kunnen we niet winnen van Brazilië??
Ik vind onze controlerende middenvelders echt wel beter dan die van Brazlië, de verdediging van Brazilië is het zwakst op de linksback positie, en laat dat nou net het targetmannetje van Robben zijn. Tuurlijk, het word lastig, maar wie had gedacht dat Frankrijk en Italië eruit zouden vliegen, voor het WK?
Wij hadden ook van Italië kunnen winnen, dus doen we dat ook van Slowakije. Brazilië - Nederland wordt heel spannend, OF Brazilië walst over Nederland heen.quote:Op maandag 28 juni 2010 13:09 schreef gniffie het volgende:
[..]
Italie kon ook niet van een stelletje amateurs winnen, Italie is sinds enkele jaren echt een B-land geworden. Daarvan winnen stelt geen fluit voor
Braziliequote:Op maandag 28 juni 2010 13:12 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wij hadden ook van Italië kunnen winnen, dus doen we dat ook van Slowakije. Brazilië - Nederland wordt heel spannend, OF Brazilië walst over Nederland heen.
hahaha....dit wordt door Johan dus altijd aangeduid als "opportunistisch gezwam"......even italie neerzetten als een B-land sinds enkele jaren, terwijl dat land "enkele jaren" geleden met de wereldcup in zn handen stondquote:Op maandag 28 juni 2010 13:09 schreef gniffie het volgende:
[..]
Italie kon ook niet van een stelletje amateurs winnen, Italie is sinds enkele jaren echt een B-land geworden. Daarvan winnen stelt geen fluit voor
quote:Op maandag 28 juni 2010 12:13 schreef mr-green het volgende:
DEEL 2
Stel dat Nederland en Brazilië de 1/8 finale winnen, dan komen ze elkaar hoogstwaarschijnlijk tegen in de kwart finale.
Wie gaat er winnen en waar moet Nederland op letten?
Ik hoop natuurlijk wel dat Nederland wint enzo.quote:Op maandag 28 juni 2010 13:13 schreef gniffie het volgende:
[..]
Braziliehun sterspeler is Maicon dat zegt wel genoeg
Maar winnen van Italiëquote:Op maandag 28 juni 2010 13:05 schreef bascross het volgende:
Slowakije speelt 1-1 tegen de amateurs van Nieuw Zeeland.
Slowakije
Onderschat Chili niet.quote:
Zou ook mooi zijn, dat Chili van Brazilië wintquote:Op maandag 28 juni 2010 13:17 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik schat het serieus in op een 50/50, mocht het Nederland - Brazilie worden.
Al moet ik Brazilie nog maar zien winnen van Chili, wmb de revelatie van het toernooi.
Als je het allemaal in perspectief ziet, dan waren de poulewedstrijden van 2 jaar geleden tegen zowel Italie als Frankrijk dus helemaal niet zulke goede prestaties.quote:Op maandag 28 juni 2010 13:09 schreef gniffie het volgende:
[..]
Italië.quote:
Chili is gewoon een erg goede ploeg hoor. In de kwalificatie voor het WK hadden ze ook slechts één punt minder dan Brazilie, en ik vond ze tegen Spanje ook het betere spel hebben.quote:Op maandag 28 juni 2010 13:17 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Zou ook mooi zijn, dat Chili van Brazilië wint
Idd, wat is er nou goed aan om de twee WK-finalisten van twee jaar daarvoor met 3-0 en 4-1 op de broek te geven?quote:Op maandag 28 juni 2010 13:18 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Als je het allemaal in perspectief ziet, dan waren de poulewedstrijden van 2 jaar geleden tegen zowel Italie als Frankrijk dus helemaal niet zulke goede prestaties.
heb ik alvast gedaanquote:Op maandag 28 juni 2010 12:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Als je dat echt denkt, ga dan even naar Unibet en laat Slowakije winnen. Je krijgt je bod sowieso minstens 10 keer uitbetaald.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |