Chili geeft alleen zelf teveel weg, net zoals Mexico. Als je door grote fouten met 2-0 achter komt is het moeilijk winnen.quote:Op maandag 28 juni 2010 13:19 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Chili is gewoon een erg goede ploeg hoor. In de kwalificatie voor het WK hadden ze ook slechts één punt minder dan Brazilie, en ik vond ze tegen Spanje ook het betere spel hebben.
wat doe je hier??? zeker geen nieuws he in belgie.....waar het hele voetbal momenteel met zomerreces isquote:
Julio Cesar is wel een baasquote:
Italie was gewoon zwakquote:
1) is het verboden om een berekend gokje te wagen aan 10 tegen één notering ? Is heus niet de enige gok die ik doe op unibet dit WK.quote:Op maandag 28 juni 2010 13:25 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
wat doe je hier??? zeker geen nieuws he in belgie.....waar het hele voetbal momenteel met zomerreces is![]()
overigens ook zo genoten van de VI Oranje uitzending waarin Carl Huybregts met een gezicht als een oorwurm zat te luisteren naar het heerlijke zelfverzekerde chauvinistische gepraat van Johan en Rene?? Die al een voorschot op de wereldtitel namen door onze super kwaliteiten even aan te stippen? En waar Johan good old Carl nog even extra frustreerde door fijntjes op te merken dat de Belgen al jaren geen enkele rol van betekenis meer spelen in het internationale voetbal....?? Heeeerlijke uitzending was dat zeg, publiek lag helemaal dubbel en die Carl daar droop de frustratie vanaf![]()
wat dacht je, toen je daar naar zat te kijken??![]()
![]()
ik ookquote:Op maandag 28 juni 2010 12:15 schreef Fortitudo het volgende:
Ik heb gedroomd dat Nederland verloor van Slowakije, dus dit is een beetje nutteloos.
Dit jaar is anders!quote:Op maandag 28 juni 2010 12:22 schreef jpg97 het volgende:
Typisch Nederland.
Je al rijk rekenen, om vervolgens al keihard in de 1e knock-out ronde eruit te vliegen.
2008 was ook anders, tot 21 juni, toen bleek het toch niet anders te zijn.quote:
QFTquote:Op maandag 28 juni 2010 14:37 schreef bascross het volgende:
Belgen die denken dat Nederland verliest van Slowakije zijn toch wel de meest lachwekkende mensen op aarde, overigens zijn Belgen dat sowieso.
Waarom toch altijd deze onzin terwijl de feiten zo makkelijk te vinden zijn?quote:Op maandag 28 juni 2010 12:22 schreef jpg97 het volgende:
Typisch Nederland.
Je al rijk rekenen, om vervolgens al keihard in de 1e knock-out ronde eruit te vliegen.
graag gedaan.quote:Op maandag 28 juni 2010 14:37 schreef bascross het volgende:
Belgen die denken dat Nederland verliest van Slowakije zijn toch wel de meest lachwekkende mensen op aarde, overigens zijn Belgen dat sowieso.
eigenlijk doet NL het altijd veel beter op EK's dan op WK's als je dat eens bekijkt. Ok, in de jaren 70 twee finales, maar daarna, in de jaren 80 zelfs niet aanwezig op de twee WK's (82 en 86) en de overige WK's ook niet immens spectaculair (behalve halve finale in 98, toen hadden ze echt een hele goeie ploeg, niet toevallig de groep die ook in 2000 sterk speelde. Dat was volgens mij dé generatie die Holland aan een tornooizege kon geholpen hebben)quote:Op maandag 28 juni 2010 14:46 schreef kingmob het volgende:
[..]
Waarom toch altijd deze onzin terwijl de feiten zo makkelijk te vinden zijn?
http://nl.wikipedia.org/w(...)taties_op_eindrondes
Who cares dat de Belgen Nederland steunen. Overigens merk ik er weinig, meestal is het jaloezie. Jij zet ook geld op Slowakije, dus jij steunt Nederland iig niet.quote:Op maandag 28 juni 2010 14:48 schreef BramKVO het volgende:
[..]
graag gedaan.
Wat dan te zeggen van NL'ers die blijven denken dat ze tegen mindere goden sowieso winnen ? Dat terwijl het verleden hen al dikwijls ongelijk heeft gegeven. Ik las twee jaar geleden identieke commentaren zoals die van jou, de ontnuchtering was dan ook groot na de match tegen Rusland.
Dergelijke denigrerende commentaren over Belgen, daar zijn personen zoals jij echter goed in. Eigenlijk onvoorstelbaar dat nog zo veel Belgen hun steun geven aan Oranje, ondanks het denigrerende commentaar van Hollanders zoals jij.
Jij misschien niet, maar veel landgenoten van je blijkbaar wel. Daarom dat Antwerpen stampvol zit met Nederlanders ? En dat ze op grote schermen in 'oranje cafés' in Belgie naar Nederland kunnen/mogen kijken ?quote:Op maandag 28 juni 2010 15:05 schreef bascross het volgende:
[..]
Who cares dat de Belgen Nederland steunen.
Ieder land heeft cafés met schermen, met daarop het WK.quote:Op maandag 28 juni 2010 15:11 schreef BramKVO het volgende:
[..]
Jij misschien niet, maar veel landgenoten van je blijkbaar wel. Daarom dat Antwerpen stampvol zit met Nederlanders ? En dat ze op grote schermen in 'oranje cafés' in Belgie naar Nederland kunnen/mogen kijken ?
en zitten die ook in elk land vol met Nederlanders ? Noemen ze in elk land tijdelijk 'het Holland house' ? Hangen er in elk land oranje vlaggetjes ?quote:Op maandag 28 juni 2010 15:12 schreef bascross het volgende:
[..]
Ieder land heeft cafés met schermen, met daarop het WK.
Zou best kunnen en nogmaals who cares wat de Belgen doen? Laat ze zich eens kwalificeren voor een toernooi.quote:Op maandag 28 juni 2010 15:13 schreef BramKVO het volgende:
[..]
en zitten die ook in elk land vol met Nederlanders ? Noemen ze in elk land tijdelijk 'het Holland house' ? Hangen er in elk land oranje vlaggetjes ?![]()
![]()
![]()
dat zal id nabije toekomst wel gebeuren, wees gerustquote:Op maandag 28 juni 2010 15:15 schreef bascross het volgende:
[..]
Zou best kunnen en nogmaals who cares wat de Belgen doen? Laat ze zich eens kwalificeren voor een toernooi.
Je bent je geld kwijt.quote:Op maandag 28 juni 2010 15:19 schreef BramKVO het volgende:
[..]
dat zal id nabije toekomst wel gebeuren, wees gerust(beetje vertrouwen op z'n hollands) intussen hoef je heus niet zo denigrerend te doen, zeker als er geen enkele aanleiding toe is.
quote:Op maandag 28 juni 2010 19:08 schreef Otis2.0 het volgende:
Een team waarin Robben speelt kan van iedereen winnen.
Dezelfde 6 + Robben nu geloof ik.quote:Op maandag 28 juni 2010 19:10 schreef Morendo het volgende:
Welke spelers van Brazilië staan op scherp?
Ik zou als NL echt doorgaat na de overwinning op Brazilië de situatie niet onderschatten, want hoogmoed komt voor de val. Je zal zien dat het dan mis gaat.quote:Op maandag 28 juni 2010 13:06 schreef HaagsPietje het volgende:
geen idee of ze van brazilie kunnen winnen...de ene dag denk ik dat dat ze die verdediging gek kunnen tikken met alle toppers voorin maar op het andere moment voorzie ik comedy capers achterin met clown Mathijsen en opa Gio! dus tja.....zal zeker een interessante pot worden!
en de sleutel tot de finale van het WK voetbal![]()
![]()
Luis Fabiano, Juan, Felipe Melo, Ramires.quote:Op maandag 28 juni 2010 19:10 schreef Morendo het volgende:
Welke spelers van Brazilië staan op scherp?
Dan hoop ik dat iig Fabiano een twede gele pakt vanavond. Levensgevaarlijk tegens onze slappe verdediging........quote:Op maandag 28 juni 2010 19:13 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Luis Fabiano, Juan, Felipe Melo, Ramires.
Of allemaalquote:Op maandag 28 juni 2010 19:14 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat iig Fabiano een twede gele pakt vanavond. Levensgevaarlijk tegens onze slappe verdediging........
Dan krijg je Grafite of Nilmar, die kunnen onze verdediging ook problemen gevenquote:Op maandag 28 juni 2010 19:14 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat iig Fabiano een twede gele pakt vanavond. Levensgevaarlijk tegens onze slappe verdediging........
Niet in dezelfde mate als Fabiano dat kan denk ik.quote:Op maandag 28 juni 2010 19:18 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Dan krijg je Grafite of Nilmar, die kunnen onze verdediging ook problemen geven
Ik geloof dat Felipe Melo niet speelt.quote:Op maandag 28 juni 2010 19:13 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Luis Fabiano, Juan, Felipe Melo, Ramires.
Wij hadden toen een beter team in verhouding tot de Brazilianen dan nu. Welke sterren? Buiten Robben hebben we geen absolute ster. Van Persie en Sneijder benaderen het sterrenniveau maar met name van Persie oogt traag en uitgeput en om te zwijgen over de droevenis achterin. Heitinga,quote:Op maandag 28 juni 2010 12:34 schreef rubje het volgende:
ik zeg dat dit de enige kans is op wraak te nemen voor 98 en 94 toen zij ons elke keer doorgang blokkeerden! Wij hebben nu de sterren en zij niet, dus HUP Oranje PAK ZE!!!![]()
enne ik wil nu weleens jankende samba negers zien![]()
Uiteraard niet, maar dat zijn spitsen die bij veel andere toplanden in de basis zouden staanquote:Op maandag 28 juni 2010 19:19 schreef Morendo het volgende:
[..]
Niet in dezelfde mate als Fabiano dat kan denk ik.
Heitinga en Mathijsen zijn gewoon erg goed bezig hoor vriend. Alsof Juan een fantastische verdediger isquote:Op maandag 28 juni 2010 19:27 schreef Fokski het volgende:
[..]
Wij hadden toen een beter team in verhouding tot de Brazilianen dan nu. Welke sterren? Buiten Robben hebben we geen absolute ster. Van Persie en Sneijder benaderen het sterrenniveau maar met name van Persie oogt traag en uitgeput en om te zwijgen over de droevenis achterin. Heitinga,Mathijsen
en dat waren onze echte verdedigers. Ik hoop dat van der Wiel op de bank blijft en Boulahrouz speelt. Meer verdedigende kwaliteiten zijn nodig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |