Vorig topic: Zekerder overkomen bij vrouwen.quote:Op zondag 27 juni 2010 23:58 schreef Crutch het volgende:
Socios, volgens je FoBo heb je gewoon een goeie kop. Niks aan de hand gewoon lekker veel vrouwen aanspreken en leren van je fouten.
Niet opgeven als je voor de zoveelste keer wordt afgewezen. (kan het niet vaak genoeg zeggen)
Dat dus.quote:Op maandag 28 juni 2010 01:12 schreef Salvad0R het volgende:
Hoezo overkomen. Wil je doen alsof ofzo, hennige noob.
Haten op mannen die WEL flair hebbenquote:Op zondag 27 juni 2010 22:57 schreef Cassandra87 het volgende:
Grappig topic. Op basis van FoBo vroeg ik me al af of ts een kloon was. 'grappig' om te ervaren dat jongens die er relatief goed uit zien ook moeite hebben met t aanspreken etc. van vrouwen.
Maar aan de andere kant.. Gaat t al mis met openingszinnen als 'Ik kon me niet inhouden en MOEST naar je toe gaan'. Tissue nodig? Je MOEST je maar weer snel omdraaien.
Socios, ben je écht saai? Of gewoon onzeker dat je de indruk hebt saai te zijn, en dat er door die onzekerheid niets meer uit komt? Zit nog een wezenlijk verschil in. Hoe ben je met vrienden?
Het is een neger. Punt. Die krijgen de kutjes.quote:Op maandag 28 juni 2010 05:31 schreef Schenkstroop het volgende:
Eerder zag ik een dikke dikke neger, zo eentje met vel achter in zn nek en een dikke kop, iets kleiner dan mij (ik ben 1.72 ofzo), liep daar een stoot op het terrein, met hakken en een zwart cocktail jurkje te parraderen. mager en sexy. dat lijfje kwa tengerheid 15 ofzo, strak kontje strak cocktail jurkje, high heels you get the picture?Zie ik haar bij het podium gewoon met die gast praten alsof ze iets van em moest. Hij: dik, lelijk, met zonnebril en een achterlijke vrouwenhandstas om zijn nek. Zo'n type dus.. Daar is Verschaik niets bij. ik denken: wat de..?
Nou t wijf wijf noemen helpt meestal niet echt mee, dat is er 1 om heel goed te onthouden.quote:Op maandag 28 juni 2010 06:02 schreef Schenkstroop het volgende:
Maar on-topic, ik denk dat ik zelf wel de durf heb om meisjes te benaderen. Ik ben er vannacht namelijk achtergekomen dat het meer 'het plan is' wat mist. Hoe pak je dat aan, wat zeg je dan. Wat werkt? En vooral. Waar happen vbrouwen dus op. Ik denk dat je met een goed uiterlijk toch verder komt dan lelijk zijn met de best verzonnen tactieken/verhaaltjes/oneliners. 'Wat wil het wijf'?
Oh er is nog een factor dat meespeelt wat je (mij) weerhield om vrouwen aantespreken. Mannen.
Je zal maar een leuk meisje aanspreken en dr vriend staat ernaast of zit daar in de buurt... Hoe pak je dat aan.hoe omzeil je dat? verder is het heel simpel, jongens die het meisje zelf niet kennen zullen zich er niet mee bemoeien. Die zullen hoogstens versteld staan van je lef maar geen ballen hebben iets te zeggen.
Het is ook een wat ongelukkig gekozen TT.quote:Op maandag 28 juni 2010 01:00 schreef cerror het volgende:
Zeker overkomen. Pfrt. Zeker overkomen is voor mensen die komkommer eten.
Klopt, ik denk zelf bijv. dat 20kg afvallen meer effect zal hebben op mijn succes bij de vrouwtjes dan superzelfverzekerd overkomenquote:Op maandag 28 juni 2010 06:02 schreef Schenkstroop het volgende:
Maar on-topic, ik denk dat ik zelf wel de durf heb om meisjes te benaderen. Ik ben er vannacht namelijk achtergekomen dat het meer 'het plan is' wat mist. Hoe pak je dat aan, wat zeg je dan. Wat werkt? En vooral. Waar happen vbrouwen dus op. Ik denk dat je met een goed uiterlijk toch verder komt dan lelijk zijn met de best verzonnen tactieken/verhaaltjes/oneliners. 'Wat wil het wijf'?
hehe, lekker kansloos ook om alleen een meisje dat naar de uitgang loopt (en dus al aangeeft dat het feestje voor haar is afgelopen) lastig te vallen met slappe teksten.quote:Op maandag 28 juni 2010 05:31 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik was gister in het park op een festival met bandjes en gare muziek. Dus na lang eenzaam rond te zwerven (want me vrienden waren nergens te bekennen), stapte ik af op een meisje dat ik wel vaker had gezien. Ze had mooie ogen en dat wilde ik altijd al een keer zeggen. Dus ik erachteraan want ze verliet het terein/
Dus ik tik haar aan en zeg: hey jij hebt hele mooie ogen weetje dat dat wilde ik altijd al een keertje zeggen, mag ik daarvoor (dat compliment) mischien je naam weten? zij: "neej ik ben niet geinteresseerd ". En ze liep weg. Nou dat was duidelijk, damn..
Betraptquote:Op maandag 28 juni 2010 02:03 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Haten op mannen die WEL flair hebben
quote:Op maandag 28 juni 2010 05:31 schreef Schenkstroop het volgende:
Dus ik erachteraan want ze verliet het terein
Dus ik tik haar aan en zeg: hey jij hebt hele mooie ogen weetje dat dat wilde ik altijd al een keertje zeggen, mag ik daarvoor (dat compliment) mischien je naam weten? zij: "neej ik ben niet geinteresseerd ". En ze liep weg. Nou dat was duidelijk, damn...
Ik hoop maar dat je het over EEN vriend hebt en niet de daadwerkelijke vriendjes van die meiden. Dat zou wel erg sneu zijn om dat te willen ''omzeilen''.quote:Op maandag 28 juni 2010 06:02 schreef Schenkstroop het volgende:Oh er is nog een factor dat meespeelt wat je (mij) weerhield om vrouwen aantespreken. Mannen.
Je zal maar een leuk meisje aanspreken en dr vriend staat ernaast of zit daar in de buurt... Hoe pak je dat aan.hoe omzeil je dat? verder is het heel simpel, jongens die het meisje zelf niet kennen zullen zich er niet mee bemoeien. Die zullen hoogstens versteld staan van je lef maar geen ballen hebben iets te zeggen.
hey schenkstroop. zelfde problemen hier natuurlijk weer.quote:Op maandag 28 juni 2010 06:02 schreef Schenkstroop het volgende:
Oh er is nog een factor dat meespeelt wat je (mij) weerhield om vrouwen aantespreken. Mannen.
En toch heb jij nog nooit een vriendin gehad?quote:Op maandag 28 juni 2010 12:09 schreef Fortitudo het volgende:
afgelopen zaterdag hing er een groep van 6 meisjes om een vriend en mij heen. Wij toonden niet meteen interesse en hadden samen gewoon lol. Toch bleven die meisjes bij ons hangen en steeds met een schuine blik naar ons kijken. Het was denk ik toch dat zelfverzekerde dat het wel goed kwam met de meisjes dat ons aantrekkelijk maakte ofzo. Qua uiterlijk is het namelijk niet echt bijzonder ofzo.
En na eeen tijdje sprak ik er een aan (de meest aantrekkelijke natuurlijk) en kwam het helemaal goed.
Conclusie: zorg dat je onbevangen overkomt, lach veel, besteedt niet te veel aandacht aan je omgeving, kom niet desperate over en het komt helemaal goed! Succes!
Mijn omgeving snapt het soms ook niet echtquote:Op maandag 28 juni 2010 12:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En toch heb jij nog nooit een vriendin gehad?
Ik snap dat niet.
Je zegt gewoon heuj hoe is het? Dan zeg je hoi ik ben schenkstroop! Dan zeg je met wie ben je hier dan? Dan zegt zij ik ben met mn vriendje enzo. Dan zeg jij godver de godver, nouajaa heb je nog leuke vriendinnen dan? dan zeg .... etc.. ez cakequote:Op maandag 28 juni 2010 06:02 schreef Schenkstroop het volgende:
Het is net alsof ik mezelf nu quote, haha. Ik heb precies hetzelfde. Sinds een paar maanden gaat het allemaal vanzelf. Afgelopen zaterdag vierde ik m'n verjaardag en liep constant met kannetjes bier iedereen die ik zag (bekend of onbekend) bij te schenken, er waren zoveel mooie meisjes die me aanspraken, echt niet normaal. Misschien ook omdat ik slingers omhadquote:Op maandag 28 juni 2010 12:38 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
Mijn omgeving snapt het soms ook niet echt. In het verleden was ik heel erg verlegen met meisjes, maar het gaat me nu steeds makkelijker af. En volgens mij ben ik nu ook aantrekkelijker geworden op de een of andere manier; krijg gewoon meer aandacht. Zou ook kunnen komen door een verandering in attitude trouwens.
Bovendien geef ik niet zoveel om relaties, ik raak niet zo snel verliefd ofzo.
Idd.. zeg dan dat ze een mooie neus heeft!!quote:Op maandag 28 juni 2010 12:50 schreef JackieBrown het volgende:
Een meisje met mooie ogen weet heus wel dat ze mooie ogen heeft, de 1000000e gast die daarmee gelijk een gesprek begintEn als je het al doet, zet dan door.. praat dan nog over iets anders!
ik vraag meestal waar dat vriendje is zodat ik m ff kan vertellen dat ik zn vriendin meeneem naar huis.quote:Op maandag 28 juni 2010 12:47 schreef Fes1-2 het volgende:
[..]
Je zegt gewoon heuj hoe is het? Dan zeg je hoi ik ben schenkstroop! Dan zeg je met wie ben je hier dan? Dan zegt zij ik ben met mn vriendje enzo. Dan zeg jij godver de godver, nouajaa heb je nog leuke vriendinnen dan? dan zeg .... etc.. ez cake
Volgens mij kunnen wij elkaar de hand schudden.. Bij mij heeft het vooral ook wel te maken met een andere attitude. Na een blauwtje of 20 te hebben gelopen bij een van de weinige meisjes/vrouwen (denk dat ik maar op 3 of 4 meiden verliefd ben geweest in heel mijn leven en ik ben al 25 jaar..) waarop ik ooit verliefd ben geweest ging de knop om zo snel mogelijk van die verliefdheid waar ik niks mee kon vanaf te komen en ben zoveel mogelijk op de versiertour gegaan (ook uit frustratie overigens) onder het motto dat het me eigenlijk geen reet kan schelen wat die meiden vinden. Blijkbaar zijn er genoeg vrouwen die onverschilligheid met zelfverzekerheid verwarren ofzo, want gemakkelijk gaat 't allemaal wel. Veel lol hebben tijdens het uitgaan werkt natuurlijk ook, maar dat heb ik altijd wel gehad, dus daar zit het verschil ook niet in.quote:Op maandag 28 juni 2010 12:38 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
Mijn omgeving snapt het soms ook niet echt. In het verleden was ik heel erg verlegen met meisjes, maar het gaat me nu steeds makkelijker af. En volgens mij ben ik nu ook aantrekkelijker geworden op de een of andere manier; krijg gewoon meer aandacht. Zou ook kunnen komen door een verandering in attitude trouwens.
Bovendien geef ik niet zoveel om relaties, ik raak niet zo snel verliefd ofzo.
Dan stap je toch ook gewoon op iemand af?... Of doe je dat ook bij dikke en lelijke chicks? Echt letterlijk op een meisje stappen is ook wel gaaf trouwens hoor.. Als je oogcontact hebt met een meisje aan andere kant van de discotheek en ze jou bij wijze van spreke jezelf al 5 minuten door de menigte heen ziet duwen voordat je haar aanspreekt zeg maar.quote:Op maandag 28 juni 2010 14:04 schreef johnx2007 het volgende:
Dus als je langs iemand loopt en je stoot diegene aan, maak je er een grapje over. Als iemand aan de bar staat en er gaat iets mis, idem. Als je daarop let gebeurt er zoveel waar je een opmerking over kan maken. Het grote voordeel is dat de vrouw niet direct doorheeft dát je haar gaat versieren, maar meer dat je gewoon een leuk toevallig gesprek begint.
Dit werkt voor mij altijd perfect en heb er tot nu toe veel mooie vrouwen mee kunnen krijgen.
tactieken, en plan komt ook lomp over maar zo bedoel ik het niet. Er is wel degelijk iets dat wel werkt bij vrouwen. je noemt er zelf ok al een paar. dat vind ik ook 'een plan'. Snappie?quote:Op maandag 28 juni 2010 12:50 schreef JackieBrown het volgende:
Sommige dingen in het topic vind ik zo gek.
Zoals achter een meisje aanlopen als ze al vertrekt, dat is al gedoemd om te mislukken!
Al die stress en gedachten om een leuk meisje aan te spreken, begin gewoon over iets wat recht voor je gebeurt, iets relevants. Zorg dat je een gesprek hebt om te beginnen, dan houd je toch langer haar aandacht vast en zie je zelf ook of ze wel echt leuk is of alleen leuk eruit ziet.
Beginnen met complimenten... beetje makkelijk. Een meisje met mooie ogen weet heus wel dat ze mooie ogen heeft, de 1000000e gast die daarmee gelijk een gesprek begintEn als je het al doet, zet dan door.. praat dan nog over iets anders!
Praat gewoon zo moeilijk is het echt niet, desnoods zoals iemand hier al noemde alsof ze gewoon een van je vrienden is. Tenminste iets, laat zien wat je te bieden hebt!
Verder wil ik nog iets zeggen wat sommigen niet zo leuk vinden om te horen maar: blijf realistisch. Als je onzeker bent over jezelf om wat voor reden dan ook, terecht of niet, ga dan niet voor dat meisje dat er geweldig hot uitziet en vrijwel iedere gast wel kan krijgen. En al helemaal niet met je slappe skills![]()
Tuurlijk stap je op een leuke meid af, maar ga dan niet voor de 'hard ten'.
(Zie film: she's out of my league)
En al raak je met zo'n meid aan de praat, dan heb je haar op zo'n voetstuk staan dat je er zelf nog veel meer onzeker van raakt tijdens het gesprek, omdat je zo aan het hopen bent dat ze niet ineens weggaat. Voor jezelf vermoeiend en voor haar ook vermoeiend + oninteressant als ze merkt dat jij je 'ondergeschikt' aan haar voelt.
Ja, maar schijt, toch? Ze was niet geinteresseerd, maar ze was verder niet gemeen toch? Het is niet alsof je een grote aanslag op je ego hebt gekregen, toch?quote:Op maandag 28 juni 2010 16:28 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
tactieken, en plan komt ook lomp over maar zo bedoel ik het niet. Er is wel degelijk iets dat wel werkt bij vrouwen. je noemt er zelf ok al een paar. dat vind ik ook 'een plan'. Snappie?
Als je zegt dat een meisje dat samen met vriendin vertrekt en dan aantikken en iets vragenhopeloos is, tsja dat had ik niet door, kijk en dat werkt dus niet. Dan heeft zij wellicht het idee dat. ik onzeker ben of het al op haar had vorozien, of ze is lesbisch of te jong of ze dnekt dta ikgelijk sex wil ipv eerst vriendschap achja... zie je 'plannen' is altijd het beste. wat sid e tactiek? Ik ben geen neger en geen marruk dus meisjes zullen zich nooity door mij laten hosselen maar door hen wel natuurlijk..
Niet hopeloos, maar geen kans op slagenquote:Op maandag 28 juni 2010 16:28 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
tactieken, en plan komt ook lomp over maar zo bedoel ik het niet. Er is wel degelijk iets dat wel werkt bij vrouwen. je noemt er zelf ok al een paar. dat vind ik ook 'een plan'. Snappie?
Als je zegt dat een meisje dat samen met vriendin vertrekt en dan aantikken en iets vragenhopeloos is, tsja dat had ik niet door, kijk en dat werkt dus niet. Dan heeft zij wellicht het idee dat. ik onzeker ben of het al op haar had vorozien, of ze is lesbisch of te jong of ze dnekt dta ikgelijk sex wil ipv eerst vriendschap achja... zie je 'plannen' is altijd het beste. wat sid e tactiek? Ik ben geen neger en geen marruk dus meisjes zullen zich nooity door mij laten hosselen maar door hen wel natuurlijk..
je vergeet de macht van een 'image' wat een bepaalde status geeft..quote:Op maandag 28 juni 2010 16:51 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Niet hopeloos, maar geen kans op slagen. Als je al een plan hebt, zou dat vooral moeten zijn om een normaal gesprek te voeren met zo'n meisje. En als je onzeker bent is er niks mis mee om er van te voren wel even over na te denken hoe je het wil aanpakken. Maar zoals ik al zei, ga ook voor realistische meiden.
En je hele negercomplex is echt zo fucking triest, laat het los jonge. Zoals Keep_Walking al zei: het zijn ook mensen en ze hebben geen speciale versierkrachten ofzo.
Zo storend hoe jij de focus op anderen legt: ja maar zij zijn/hebben dit.. en daarom dat.. en daarom heb ikg een kans boehoehoe, doe normaal man.
Trouwens wel goed dat je het gewoon geprobeerd hebt. Alleen op deze manier leer je dat het niet zo eng is en dat een afwijzing niet het einde van de wereld is.
Ja maar het valt mee.quote:Op maandag 28 juni 2010 18:18 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
je vergeet de macht van een 'image' wat een bepaalde status geeft..
Oke maar het ontkracht jouw hele stelling dat negers door een soort media hype alle chicks krijgen en Aziaten niks.quote:Op maandag 28 juni 2010 18:38 schreef Schenkstroop het volgende:
Dat zijn mooie aziatische jongens, zeg maar met blanke gelaatstrekken en dan spleetogen en een lichtgele huid. Maar nee dat ben ik ook niet. Wat ik ben, denk een 'neger' minus de dikke lippen en brede neus, spitse normale neus, niet zo heel erge spleetogen. Dan heb je mij ongeveer. Ik denk dat ik wel op jouw lijk maar dan aziatisch en een dikker/ronder gezicht.
Your point being? Marokkaans, Ghanees, Surinaams, Kaapverdiaans, het maakt allemaal geen fuck uit omdat het voor een héél groot deel om je eigen attitude draait.quote:Op maandag 28 juni 2010 18:45 schreef Schenkstroop het volgende:
Knappe of 'cute' mannelijke aziaten heb je niet zoveel vind ik hoor. Als ik over straat loop en alle aziaten, chinees, japanner, vietnamees, mandarijn-chinees, etc. eruit pik. Zie ik maar weinig mooie exepmplaren. Het is gewoon een lelijk ras.
Die jongen die jij aanhaalde heeft wel jukbeenderen en dat hebben veel aziaten niet. En zijn gezicht is niet zo breed. Dat zijn caucasianse trekken.
Die is ook nietsquote:Op maandag 28 juni 2010 18:33 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Dat van zulke Aziatische jongens houden:
[ afbeelding ]
Just saying.
En dan vergeet je volgens mij dat uiterlijk relatief isquote:Op maandag 28 juni 2010 18:52 schreef Schenkstroop het volgende:
Maar... ik liep afgelopen zaterdag over de wallen. En ik kwam heel toevallig een meisje tegen (lang, blond, heeft in een ander stad gestudeerd maar was ws. toch weer terug). Zij was daar in een chinese toko met een ik denk pakistaans/insische jongen met bril. Echt een nerdje. ze schrok zelfs een beetje dat ik dr herkende en ze zei hoi, en ik zo van wie zegt hoi.. hey "naam" ben jij dat??? en zij: hm hm ja ik ben het!die twee waren naar ik vermoed 'saampjes'. Zij langer dan mij, hij een dwerg. Dusja.. het kán wel.. Ik heb de hele dag mijn mening aangepast van knap = belangrijk naar, het kán wel als je lelijk bent je moet het maar net treffen..
quote:Op maandag 28 juni 2010 09:03 schreef Crutch het volgende:
Het is ook een wat ongelukkig gekozen TT.
Precies wat iedereen jou allang probeert wijs te maken.quote:Op maandag 28 juni 2010 18:52 schreef Schenkstroop het volgende:
Maar... ik liep afgelopen zaterdag over de wallen. En ik kwam heel toevallig een meisje tegen (lang, blond, heeft in een ander stad gestudeerd maar was ws. toch weer terug, en knap!). Zij was daar in een chinese toko met een ik denk pakistaans/indische jongen met bril. Echt een nerdje. ze schrok zelfs een beetje dat ik dr herkende en ze zei hoi, en ik zo van wie zegt hoi.. hey "naam" ben jij dat??? en zij: hm hm ja ik ben het!die twee waren naar ik vermoed 'saampjes'. Zij langer dan mij, hij een dwerg. Dusja.. het kán wel.. Ik heb de hele dag mijn mening aangepast van knap = belangrijk naar, het kán wel als je lelijk bent je moet het maar net treffen..
En je standaarden bijstellenquote:Op maandag 28 juni 2010 18:52 schreef Schenkstroop het volgende:
Maar... ik liep afgelopen zaterdag over de wallen. En ik kwam heel toevallig een meisje tegen (lang, blond, heeft in een ander stad gestudeerd maar was ws. toch weer terug, en knap!). Zij was daar in een chinese toko met een ik denk pakistaans/indische jongen met bril. Echt een nerdje. ze schrok zelfs een beetje dat ik dr herkende en ze zei hoi, en ik zo van wie zegt hoi.. hey "naam" ben jij dat??? en zij: hm hm ja ik ben het!die twee waren naar ik vermoed 'saampjes'. Zij langer dan mij, hij een dwerg. Dusja.. het kán wel.. Ik heb de hele dag mijn mening aangepast van knap = belangrijk naar, het kán wel als je lelijk bent je moet het maar net treffen..
Precies. Of tenminste niet een lelijke, maar niet die slanke blonde meisje met grote tieten. Maar gewoon iemand die wel iets heeft waardoor je tevreden naast haar wakker kan worden.quote:Op maandag 28 juni 2010 19:00 schreef Maanvis het volgende:
[..]
En je standaarden bijstellen. Je kunt beter voor lelijk en intelligent gaan dan voor mooi en andere defecten (borderline, kampwijf etc)
Zal wel een foutje van een mod zijn. Want het is gebruikelijk om gewoon te editten. Dus ik zou zeggen plaats hem gewoon weer.quote:Op maandag 28 juni 2010 19:48 schreef EggsTC het volgende:
ik vraag me af waarom mijn serieuze reactie is verwijderd?
Dat zijn de zenuwen omdat je bang bent 'niet leuk' gevonden te worden.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:31 schreef RudyCarell het volgende:
Ik ben ook zo onzeker als de pest... Ten eerste al lastig om ze aan te spreken (zelfs online)... Gerbuik dan vaak humor, maar dan word je weer niet serieues genomen... Ach ik heb er me leren leven...
Meer foutjes dus. Want het is policy om gewoon te edittenquote:Op maandag 28 juni 2010 21:25 schreef Socios het volgende:
Nee, van mij zijn ook al 1 of 2 reacties verwijderd. En dat van de originele TS!
Niet leuk gevonden worden, inderdaad... Ik ben wat dat betreft zo een Einzelganger... En ik denk altijd maar als ik niets doe kan het niet fout gaan ook... Maar dat werkt omgekeerd ook zo... Doe ik wel wat, wordt het weer verkeerd opgevat...quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:51 schreef Crutch het volgende:
[..]
Dat zijn de zenuwen omdat je bang bent 'niet leuk' gevonden te worden.
Als je daar nou gewoon schijt aan hebt is er niks aan de hand.
Bedenk je in dat de meeste mensen het eigenlijk geen ruk kan schelen hoe je je gedraagt of eruit ziet.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:16 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Niet leuk gevonden worden, inderdaad... Ik ben wat dat betreft zo een Einzelganger... En ik denk altijd maar als ik niets doe kan het niet fout gaan ook... Maar dat werkt omgekeerd ook zo... Doe ik wel wat, wordt het weer verkeerd opgevat...
Soms zou je met dit soort dingen weer terug bij 16 zijn en overnieuw beginnen met relaties etc...
met humor kan je een heel eind komen, maar niet over de eindstreep als je begrijpt wat ik bedoelquote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:31 schreef RudyCarell het volgende:
Ik ben ook zo onzeker als de pest... Ten eerste al lastig om ze aan te spreken (zelfs online)... Gerbuik dan vaak humor, maar dan word je weer niet serieues genomen... Ach ik heb er me leren leven...
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:10 schreef dikke_donder het volgende:
[..]
met humor kan je een heel eind komen, maar niet over de eindstreep als je begrijpt wat ik bedoel
zelf ben ik ook een persoon die alles met humor probeert te doen, dus ook met meiden praten. je zal een combinatie moeten maken van humor en serieus zijn. dat op een zodanige manier dat het goed te onderscheiden is van elkaar.
en meiden in de ogen kijken als je met ze praat is belangrijk. natuurlijk niet constant, dat is freaky. maar wees er niet bang voor. had ik eerst ook moeite mee, maar als je leert oogcontact te hebben dan heb je meer kans met meiden dan als je altijd je ogen neerslaat of wegkijkt
wat ook schijnt te werken is lichtelijk contact maken. als je in de kroeg staat en je wilt iets tegen haar zeggen, wees niet bang om even je hand op haar schouder te leggen wanneer je wat in haar oor verteld.
mbt je online kwestie is het afvoelen met wat voor een meid je te maken hebt. is ze serieus of meer humoristisch aangelegd. is ze open of praat ze niet snel over persoonlijke dingen. dat zijn allerlei kleine dingetjes die je moet uitpluizen.
ik heb vriendinnen in de kroeg en via internet leren kennen en beiden zijn een goeie optie
wat de gozer boven mij zegt is prima advies
Nee, juist niet! Gewoon nergens aan denken. In principe moet je er gewoon schijt aan hebben. Natuurlijk loop je een paar blauwtjes, maar 10 blauwtjes en 1tje raak op een avond is toch ook goed?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:17 schreef Socios het volgende:
Ik vind het maar ingewikkeld allemaal. Je moet aan zoveel denken om op die manier over te komen zoals de vrouw dat gewenst acht. Alles moet precies kloppen en dan maar hopen dat ze verder wil...
mijn vriendin 1 avondje gesproken op msn, gesmst en gebeld voor 2 dagen en het kwam tot een date. zijn nu nog steeds samen sinds 9 maanden geleden.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:16 schreef Ijscodude het volgende:
Ik zou wel oppassen met het ontmoeten van mensen via een online kanaal. Het is zeker geen slechte manier maar ik zou geen half jaar gaan chatten alvorens af te spreken.
Ten eerste wil je genoeg gesprekstof hebben, wanneer je online praat kan je soms al snel alles hebben gezegd. Ook is online een stuk anders, je ziet bijv geen emoties e.d. Dan krijg je zulke heel ongemakkelijke momenten omdat je dan niet meer weet wat te zeggen, terwijl het online misschien heel vloeiend gaat. Dat komt doordat je online zo afstandelijk van elkaar bent.
Ja zeker weten, ben ik het helemaal met je eens. Mijn punt was juist alleen dat je niet een half jaar moet gaan chatten. Inderdaad gewoon afspreken en afwerken. Als het klikt dan klikt het, anders helaas pindakaas!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:34 schreef dikke_donder het volgende:
[..]
mijn vriendin 1 avondje gesproken op msn, gesmst en gebeld voor 2 dagen en het kwam tot een date. zijn nu nog steeds samen sinds 9 maanden geleden.
een snelle date is in mijn ogen beter dan 1tje die je afwacht. als de date is geweest en het is bevallen kan je doorbouwen. als het niet bevallen is kan je het afkappen en op zoek gaan naar de volgende.
And, how is that working out for you...quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:48 schreef Socios het volgende:
Ik had laatst een date met een meisje dat ik al 8 jaar via MSN kende.
Ik heb haar niet gegeven... Misschien dat we nog eens afspreken.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:49 schreef Ijscodude het volgende:
And, how is that working out for you...
Meest zinvolle opmerking van de week +50quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:05 schreef Ijscodude het volgende:
Praat bijvoorbeeld ook even met een vriendin van haar. Een vrouw vraagt altijd aan haar vriendinnen wat ze van je vindt. Als je een goede indruk bij haar vriendinnen achterlaat zullen ze positief over je reageren. Besteedt natuurlijk niet ALLE tijd aan haar vriendinnen, anders voelt je
Mogen knappe meisjes alleen maar met knappe mannen praten dan? Mogn ze niet bevriend zijn met iemand die lelijk is in jouw ogen, misschien heeft hij de gezelligheid wel die jij mist...quote:Op maandag 28 juni 2010 05:31 schreef Schenkstroop het volgende:
Eerder zag ik een dikke dikke neger, zo eentje met vel achter in zn nek en een dikke kop, iets kleiner dan mij (ik ben 1.72 ofzo), liep daar een stoot op het terrein, met hakken en een zwart cocktail jurkje te parraderen. mager en sexy. dat lijfje kwa tengerheid 15 ofzo, strak kontje strak cocktail jurkje, high heels you get the picture?Zie ik haar bij het podium gewoon met die gast praten alsof ze iets van em moest. Hij: dik, lelijk, met zonnebril en een achterlijke vrouwenhandstas om zijn nek. Zo'n type dus.. Daar is Verschaik niets bij. ik denken: wat de..?
en vergeet vooral het gepruts in haar haar niet.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:10 schreef Tware het volgende:
Als ze geïnteresseerd is zal ze :
- bij jou blijven
- je gaan aanraken (vaak 'per ongeluk')
- lachen
- vragen hoe je heet/ wat je doet
- etc.
Hou dus gewoon wat van deze dingen in het achterhoofd terwijl je met welk meisje wanneer dan ook praat, dan moet het niet al te moeilijk meer zijn.
Succes
Dan is de vraag of je probeert ergens anders aan te zitten waaruit blijkt dat je iemand leuk vindt.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:24 schreef Xs2Shanna het volgende:
Ik probeer juist niet aan mijn haar te zitten als ik met iemand praat die ik leuk vind.
Want je wilt niet dat diegene misschien wel denkt van: "Oh, ze vindt me leuk. Nou ik eigenlijk ook wel, zou wel iets moois kunnen worden."?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:24 schreef Xs2Shanna het volgende:
Ik probeer juist niet aan mijn haar te zitten als ik met iemand praat die ik leuk vind.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:23 schreef Waterpijp02 het volgende:
[..]
en vergeet vooral het gepruts in haar haar niet.
vrouwen gaan vaak aan hun haar zitten als ze je interessant vinden, jeweet wel haarlokken om hun vinger wentelen. echt, je zou bijna denken dat ze het uit verveling doen, maar niets is minder waar.
OK, ingewikkelde kuthoeren, allemaal. Zoiets?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:46 schreef eurabia het volgende:
Gasten die onzeker overkomen bij vrouwen beschouwen vrouwen als heilig, maar hoe lager je vrouwen plaatst, des te meer vrouwen op je afkomen. Zo werkt de natuur nu eenmaal en don´t fight it.
Het is ook gewoon zo. Het is dwangmatig, ingebakken gedrag.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:40 schreef Tware het volgende:
[..]
Dit hoor je altijd wel, maar ik merk het zelden. Meestal zijn ze dan juist echt verveeld
Truequote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:46 schreef eurabia het volgende:
Gasten die onzeker overkomen bij vrouwen beschouwen vrouwen als heilig, maar hoe lager je vrouwen plaatst, des te meer vrouwen op je afkomen. Zo werkt de natuur nu eenmaal en don´t fight it.
In bepaalde culturen gaat dat op ja.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:46 schreef eurabia het volgende:
Ghehe, funny guy. Ik zeg nergens dat vrouwen lager zijn dan mannen. Ik zeg gewoon dat je ze lager moet plaatsen als je ze zo graag wilt versieren. Zo werkt het nu éénmaal. Als dit systeem je niet bevalt, dan hoor je daar de vrouwen op aan te kijken.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:05 schreef Waterpijp02 het volgende:
[..]
In bepaalde culturen gaat dat op ja.
al komen ze niet echt op je af natuurlijk..die worden door haar familie onder dwang bij je op de stoep gezet.
Mij wel hoor.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:24 schreef eurabia het volgende:
[..]
Ghehe, funny guy. Ik zeg nergens dat vrouwen lager zijn dan mannen. Ik zeg gewoon dat je ze lager moet plaatsen als je ze zo graag wilt versieren. Zo werkt het nu éénmaal. Als dit systeem je niet bevalt, dan hoor je daar de vrouwen op aan te kijken.
Back in the day kon je nog vrouwen voor je winnen door een echte heer te zijn. Maar dat zal je nu in 2010 niet meer lukken.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:24 schreef eurabia het volgende:
[..]
Back in the day kon je nog vrouwen voor je winnen door een echte heer te zijn. Maar dat zal je nu in 2010 niet meer lukken.
Ja een echte heer, is tegelijkertijd ook een echte kerel die weet wat ie wil. Ook al issie zo keurig en welgemanierd, is hij een doetje dan schiet dit nog niet op.quote:
Klopt, maar als heer zijn inderdaad samengaat met een beetje initiatief nemen (date plannen bijvoorbeeld) dan vind ik dat toch echt wel een pluspunt.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:33 schreef Tware het volgende:
[..]
[..]
Ja een echte heer, is tegelijkertijd ook een echte kerel die weet wat ie wil. Ook al issie zo keurig en welgemanierd, is hij een doetje dan schiet dit nog niet op.
Je bedoeld dat je niet als een hopeloze kneus met je tong op de grond een vrouw moet proberen te versieren. alsof ze meer voorstellen dan jezelf. er als een hondje erachteraan huppelen.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:24 schreef eurabia het volgende:
[..]
Ghehe, funny guy. Ik zeg nergens dat vrouwen lager zijn dan mannen. Ik zeg gewoon dat je ze lager moet plaatsen als je ze zo graag wilt versieren. Zo werkt het nu éénmaal. Als dit systeem je niet bevalt, dan hoor je daar de vrouwen op aan te kijken.
Nee omdat het echte kleine meisjes gedrag is. Ik ben niet (echt) onzeker, dus ik heb geen andere middelen nodig om mijn zenuwen onder dwang te houden, ik kijk en luister gewoon, leg zo hier en daar subtiel een aanraking...quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:37 schreef Crutch het volgende:
[..]
Want je wilt niet dat diegene misschien wel denkt van: "Oh, ze vindt me leuk. Nou ik eigenlijk ook wel, zou wel iets moois kunnen worden."?
Overigens zijn er nog -tig andere vormen van lichaamstaal waaruit 'eventueel' valt op te maken hoe diegene over iemand denkt.
Goed punt.quote:Op woensdag 30 juni 2010 09:42 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
Nee omdat het echte kleine meisjes gedrag is. Ik ben niet (echt) onzeker, dus ik heb geen andere middelen nodig om mijn zenuwen onder dwang te houden, ik kijk en luister gewoon, leg zo hier en daar subtiel een aanraking...
We zijn inmiddels de "hihihihihihihih" leeftijd toch zeker wel voorbij?
Eindelijk iemand die het snapt. Vooral regel 2 en 4 zijn belangrijk,quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:10 schreef Tware het volgende:
my recipe:
1. Zorg dat je er goed verzorgd uitziet.
2. Wees zelf verzekerd, of zorg dat je zo overkomt; dit kan o.a door:
2.a Niet direct te aanhankelijk doen/ don't care attitude hebben (niet te erg). Het moet overkomen als 'Als zij niet wil, dan heb ik zo een nieuw chickie gehosseld.'
2.b Lichaamstaal. Sta er open en relaxed bij, shouders recht, kijk niet zenuwachtig om je heen en loop ook niet te frutselen aan je kleren.
3. Wees grappig, niet per se grappen maar meer snelle opmerkingen over dingen of iets zeg absurds; ,Maar zorg ervoor dat je niet als een clown over gaat komen.
4. Heb fun. Tease haar een beetje. Ga niet mee in alles wat ze zegt maar maak haar ook afentoe belachelijk als ze in jou ogen iets stoms zegt. Uiteraard met mate en een smile op je face. Als je dit goed aanpakt kan je hier ook wat foute ambigu semi sexuele opmerkingen tussen plakken. doe dit wel met mate, anders ben je al snel een pervert.
5. Wees een beetje mysterieus. Spui niet meteen je hele levensverhaal als ze enigszins geïnteresseerd is.
6. Kijk ook hoe gasten uit je omgeving die altijd veel vrouwen krijgen het doen.
Als ze geïnteresseerd is zal ze :
- bij jou blijven
- je gaan aanraken (vaak 'per ongeluk')
- lachen
- vragen hoe je heet/ wat je doet
- etc.
Hou dus gewoon wat van deze dingen in het achterhoofd terwijl je met welk meisje wanneer dan ook praat, dan moet het niet al te moeilijk meer zijn.
Succes
Is inderdaad een hele belangrijke.. veel meiden hebben een totaal beinvloedbare mening, of eigenlijk gewoon geen eigen mening, en het is niet verkeerd om daar op in te spelen.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:05 schreef Ijscodude het volgende:
.. Ga lachen met je vrienden en besteed niet alle aandacht aan de meid waarmee je aan het praten ben. Praat bijvoorbeeld ook even met een vriendin van haar. Een vrouw vraagt altijd aan haar vriendinnen wat ze van je vindt. Als je een goede indruk bij haar vriendinnen achterlaat zullen ze positief over je reageren. Besteedt natuurlijk niet ALLE tijd aan haar vriendinnen, anders voelt je 'date' zich buitengesloten...
mee eens.quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:15 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die het snapt. Vooral regel 2 en 4 zijn belangrijk,
wauw, die lijst van tips, dat is nou duidelijk tenminste.!quote:
Je hoeft haar ook niet keihard te beledigenquote:Op woensdag 30 juni 2010 14:02 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
wauw, die lijst van tips, dat is nou duidelijk tenminste.!
mar
als ik 4 toepas heb ik het idee dat ik meer denigrerend overkom, en alsof ik haar minderwaardig vind.
en zelf lomp ben.
maar ik heb zelf dan ook geen leuke persoonlijkheid he.
fun hebben is te moeilijk
ahh. jamaar dat klinkt heel logisch.. *druk noteert*quote:Op woensdag 30 juni 2010 15:23 schreef ssebass het volgende:
Grote fout is meteen te beginnen met versieren tenzij daar een duidelijke aanleiding voor is. Kom niet over alsof jij iets van haar moet.
Jawel, hoe grover hoe beter. Dan pak je hun aandacht.quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:04 schreef Crutch het volgende:
[..]
Je hoeft haar ook niet keihard te beledigen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |