Zal wel een foutje van een mod zijn. Want het is gebruikelijk om gewoon te editten. Dus ik zou zeggen plaats hem gewoon weer.quote:Op maandag 28 juni 2010 19:48 schreef EggsTC het volgende:
ik vraag me af waarom mijn serieuze reactie is verwijderd?
Dat zijn de zenuwen omdat je bang bent 'niet leuk' gevonden te worden.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:31 schreef RudyCarell het volgende:
Ik ben ook zo onzeker als de pest... Ten eerste al lastig om ze aan te spreken (zelfs online)... Gerbuik dan vaak humor, maar dan word je weer niet serieues genomen... Ach ik heb er me leren leven...
Meer foutjes dus. Want het is policy om gewoon te edittenquote:Op maandag 28 juni 2010 21:25 schreef Socios het volgende:
Nee, van mij zijn ook al 1 of 2 reacties verwijderd. En dat van de originele TS!
Niet leuk gevonden worden, inderdaad... Ik ben wat dat betreft zo een Einzelganger... En ik denk altijd maar als ik niets doe kan het niet fout gaan ook... Maar dat werkt omgekeerd ook zo... Doe ik wel wat, wordt het weer verkeerd opgevat...quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:51 schreef Crutch het volgende:
[..]
Dat zijn de zenuwen omdat je bang bent 'niet leuk' gevonden te worden.
Als je daar nou gewoon schijt aan hebt is er niks aan de hand.
Bedenk je in dat de meeste mensen het eigenlijk geen ruk kan schelen hoe je je gedraagt of eruit ziet.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:16 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Niet leuk gevonden worden, inderdaad... Ik ben wat dat betreft zo een Einzelganger... En ik denk altijd maar als ik niets doe kan het niet fout gaan ook... Maar dat werkt omgekeerd ook zo... Doe ik wel wat, wordt het weer verkeerd opgevat...
Soms zou je met dit soort dingen weer terug bij 16 zijn en overnieuw beginnen met relaties etc...
met humor kan je een heel eind komen, maar niet over de eindstreep als je begrijpt wat ik bedoelquote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:31 schreef RudyCarell het volgende:
Ik ben ook zo onzeker als de pest... Ten eerste al lastig om ze aan te spreken (zelfs online)... Gerbuik dan vaak humor, maar dan word je weer niet serieues genomen... Ach ik heb er me leren leven...
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:10 schreef dikke_donder het volgende:
[..]
met humor kan je een heel eind komen, maar niet over de eindstreep als je begrijpt wat ik bedoel
zelf ben ik ook een persoon die alles met humor probeert te doen, dus ook met meiden praten. je zal een combinatie moeten maken van humor en serieus zijn. dat op een zodanige manier dat het goed te onderscheiden is van elkaar.
en meiden in de ogen kijken als je met ze praat is belangrijk. natuurlijk niet constant, dat is freaky. maar wees er niet bang voor. had ik eerst ook moeite mee, maar als je leert oogcontact te hebben dan heb je meer kans met meiden dan als je altijd je ogen neerslaat of wegkijkt
wat ook schijnt te werken is lichtelijk contact maken. als je in de kroeg staat en je wilt iets tegen haar zeggen, wees niet bang om even je hand op haar schouder te leggen wanneer je wat in haar oor verteld.
mbt je online kwestie is het afvoelen met wat voor een meid je te maken hebt. is ze serieus of meer humoristisch aangelegd. is ze open of praat ze niet snel over persoonlijke dingen. dat zijn allerlei kleine dingetjes die je moet uitpluizen.
ik heb vriendinnen in de kroeg en via internet leren kennen en beiden zijn een goeie optie
wat de gozer boven mij zegt is prima advies
Nee, juist niet! Gewoon nergens aan denken. In principe moet je er gewoon schijt aan hebben. Natuurlijk loop je een paar blauwtjes, maar 10 blauwtjes en 1tje raak op een avond is toch ook goed?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:17 schreef Socios het volgende:
Ik vind het maar ingewikkeld allemaal. Je moet aan zoveel denken om op die manier over te komen zoals de vrouw dat gewenst acht. Alles moet precies kloppen en dan maar hopen dat ze verder wil...
mijn vriendin 1 avondje gesproken op msn, gesmst en gebeld voor 2 dagen en het kwam tot een date. zijn nu nog steeds samen sinds 9 maanden geleden.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:16 schreef Ijscodude het volgende:
Ik zou wel oppassen met het ontmoeten van mensen via een online kanaal. Het is zeker geen slechte manier maar ik zou geen half jaar gaan chatten alvorens af te spreken.
Ten eerste wil je genoeg gesprekstof hebben, wanneer je online praat kan je soms al snel alles hebben gezegd. Ook is online een stuk anders, je ziet bijv geen emoties e.d. Dan krijg je zulke heel ongemakkelijke momenten omdat je dan niet meer weet wat te zeggen, terwijl het online misschien heel vloeiend gaat. Dat komt doordat je online zo afstandelijk van elkaar bent.
Ja zeker weten, ben ik het helemaal met je eens. Mijn punt was juist alleen dat je niet een half jaar moet gaan chatten. Inderdaad gewoon afspreken en afwerken. Als het klikt dan klikt het, anders helaas pindakaas!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:34 schreef dikke_donder het volgende:
[..]
mijn vriendin 1 avondje gesproken op msn, gesmst en gebeld voor 2 dagen en het kwam tot een date. zijn nu nog steeds samen sinds 9 maanden geleden.
een snelle date is in mijn ogen beter dan 1tje die je afwacht. als de date is geweest en het is bevallen kan je doorbouwen. als het niet bevallen is kan je het afkappen en op zoek gaan naar de volgende.
And, how is that working out for you...quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:48 schreef Socios het volgende:
Ik had laatst een date met een meisje dat ik al 8 jaar via MSN kende.
Ik heb haar niet gegeven... Misschien dat we nog eens afspreken.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:49 schreef Ijscodude het volgende:
And, how is that working out for you...
Meest zinvolle opmerking van de week +50quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:05 schreef Ijscodude het volgende:
Praat bijvoorbeeld ook even met een vriendin van haar. Een vrouw vraagt altijd aan haar vriendinnen wat ze van je vindt. Als je een goede indruk bij haar vriendinnen achterlaat zullen ze positief over je reageren. Besteedt natuurlijk niet ALLE tijd aan haar vriendinnen, anders voelt je
Mogen knappe meisjes alleen maar met knappe mannen praten dan? Mogn ze niet bevriend zijn met iemand die lelijk is in jouw ogen, misschien heeft hij de gezelligheid wel die jij mist...quote:Op maandag 28 juni 2010 05:31 schreef Schenkstroop het volgende:
Eerder zag ik een dikke dikke neger, zo eentje met vel achter in zn nek en een dikke kop, iets kleiner dan mij (ik ben 1.72 ofzo), liep daar een stoot op het terrein, met hakken en een zwart cocktail jurkje te parraderen. mager en sexy. dat lijfje kwa tengerheid 15 ofzo, strak kontje strak cocktail jurkje, high heels you get the picture?Zie ik haar bij het podium gewoon met die gast praten alsof ze iets van em moest. Hij: dik, lelijk, met zonnebril en een achterlijke vrouwenhandstas om zijn nek. Zo'n type dus.. Daar is Verschaik niets bij. ik denken: wat de..?
en vergeet vooral het gepruts in haar haar niet.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:10 schreef Tware het volgende:
Als ze geïnteresseerd is zal ze :
- bij jou blijven
- je gaan aanraken (vaak 'per ongeluk')
- lachen
- vragen hoe je heet/ wat je doet
- etc.
Hou dus gewoon wat van deze dingen in het achterhoofd terwijl je met welk meisje wanneer dan ook praat, dan moet het niet al te moeilijk meer zijn.
Succes
Dan is de vraag of je probeert ergens anders aan te zitten waaruit blijkt dat je iemand leuk vindt.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:24 schreef Xs2Shanna het volgende:
Ik probeer juist niet aan mijn haar te zitten als ik met iemand praat die ik leuk vind.
Want je wilt niet dat diegene misschien wel denkt van: "Oh, ze vindt me leuk. Nou ik eigenlijk ook wel, zou wel iets moois kunnen worden."?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:24 schreef Xs2Shanna het volgende:
Ik probeer juist niet aan mijn haar te zitten als ik met iemand praat die ik leuk vind.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:23 schreef Waterpijp02 het volgende:
[..]
en vergeet vooral het gepruts in haar haar niet.
vrouwen gaan vaak aan hun haar zitten als ze je interessant vinden, jeweet wel haarlokken om hun vinger wentelen. echt, je zou bijna denken dat ze het uit verveling doen, maar niets is minder waar.
OK, ingewikkelde kuthoeren, allemaal. Zoiets?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:46 schreef eurabia het volgende:
Gasten die onzeker overkomen bij vrouwen beschouwen vrouwen als heilig, maar hoe lager je vrouwen plaatst, des te meer vrouwen op je afkomen. Zo werkt de natuur nu eenmaal en don´t fight it.
Het is ook gewoon zo. Het is dwangmatig, ingebakken gedrag.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:40 schreef Tware het volgende:
[..]
Dit hoor je altijd wel, maar ik merk het zelden. Meestal zijn ze dan juist echt verveeld
Truequote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:46 schreef eurabia het volgende:
Gasten die onzeker overkomen bij vrouwen beschouwen vrouwen als heilig, maar hoe lager je vrouwen plaatst, des te meer vrouwen op je afkomen. Zo werkt de natuur nu eenmaal en don´t fight it.
In bepaalde culturen gaat dat op ja.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:46 schreef eurabia het volgende:
Ghehe, funny guy. Ik zeg nergens dat vrouwen lager zijn dan mannen. Ik zeg gewoon dat je ze lager moet plaatsen als je ze zo graag wilt versieren. Zo werkt het nu éénmaal. Als dit systeem je niet bevalt, dan hoor je daar de vrouwen op aan te kijken.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:05 schreef Waterpijp02 het volgende:
[..]
In bepaalde culturen gaat dat op ja.
al komen ze niet echt op je af natuurlijk..die worden door haar familie onder dwang bij je op de stoep gezet.
Mij wel hoor.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:24 schreef eurabia het volgende:
[..]
Ghehe, funny guy. Ik zeg nergens dat vrouwen lager zijn dan mannen. Ik zeg gewoon dat je ze lager moet plaatsen als je ze zo graag wilt versieren. Zo werkt het nu éénmaal. Als dit systeem je niet bevalt, dan hoor je daar de vrouwen op aan te kijken.
Back in the day kon je nog vrouwen voor je winnen door een echte heer te zijn. Maar dat zal je nu in 2010 niet meer lukken.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:24 schreef eurabia het volgende:
[..]
Back in the day kon je nog vrouwen voor je winnen door een echte heer te zijn. Maar dat zal je nu in 2010 niet meer lukken.
Ja een echte heer, is tegelijkertijd ook een echte kerel die weet wat ie wil. Ook al issie zo keurig en welgemanierd, is hij een doetje dan schiet dit nog niet op.quote:
Klopt, maar als heer zijn inderdaad samengaat met een beetje initiatief nemen (date plannen bijvoorbeeld) dan vind ik dat toch echt wel een pluspunt.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:33 schreef Tware het volgende:
[..]
[..]
Ja een echte heer, is tegelijkertijd ook een echte kerel die weet wat ie wil. Ook al issie zo keurig en welgemanierd, is hij een doetje dan schiet dit nog niet op.
Je bedoeld dat je niet als een hopeloze kneus met je tong op de grond een vrouw moet proberen te versieren. alsof ze meer voorstellen dan jezelf. er als een hondje erachteraan huppelen.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:24 schreef eurabia het volgende:
[..]
Ghehe, funny guy. Ik zeg nergens dat vrouwen lager zijn dan mannen. Ik zeg gewoon dat je ze lager moet plaatsen als je ze zo graag wilt versieren. Zo werkt het nu éénmaal. Als dit systeem je niet bevalt, dan hoor je daar de vrouwen op aan te kijken.
Nee omdat het echte kleine meisjes gedrag is. Ik ben niet (echt) onzeker, dus ik heb geen andere middelen nodig om mijn zenuwen onder dwang te houden, ik kijk en luister gewoon, leg zo hier en daar subtiel een aanraking...quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:37 schreef Crutch het volgende:
[..]
Want je wilt niet dat diegene misschien wel denkt van: "Oh, ze vindt me leuk. Nou ik eigenlijk ook wel, zou wel iets moois kunnen worden."?
Overigens zijn er nog -tig andere vormen van lichaamstaal waaruit 'eventueel' valt op te maken hoe diegene over iemand denkt.
Goed punt.quote:Op woensdag 30 juni 2010 09:42 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
Nee omdat het echte kleine meisjes gedrag is. Ik ben niet (echt) onzeker, dus ik heb geen andere middelen nodig om mijn zenuwen onder dwang te houden, ik kijk en luister gewoon, leg zo hier en daar subtiel een aanraking...
We zijn inmiddels de "hihihihihihihih" leeftijd toch zeker wel voorbij?
Eindelijk iemand die het snapt. Vooral regel 2 en 4 zijn belangrijk,quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:10 schreef Tware het volgende:
my recipe:
1. Zorg dat je er goed verzorgd uitziet.
2. Wees zelf verzekerd, of zorg dat je zo overkomt; dit kan o.a door:
2.a Niet direct te aanhankelijk doen/ don't care attitude hebben (niet te erg). Het moet overkomen als 'Als zij niet wil, dan heb ik zo een nieuw chickie gehosseld.'
2.b Lichaamstaal. Sta er open en relaxed bij, shouders recht, kijk niet zenuwachtig om je heen en loop ook niet te frutselen aan je kleren.
3. Wees grappig, niet per se grappen maar meer snelle opmerkingen over dingen of iets zeg absurds; ,Maar zorg ervoor dat je niet als een clown over gaat komen.
4. Heb fun. Tease haar een beetje. Ga niet mee in alles wat ze zegt maar maak haar ook afentoe belachelijk als ze in jou ogen iets stoms zegt. Uiteraard met mate en een smile op je face. Als je dit goed aanpakt kan je hier ook wat foute ambigu semi sexuele opmerkingen tussen plakken. doe dit wel met mate, anders ben je al snel een pervert.
5. Wees een beetje mysterieus. Spui niet meteen je hele levensverhaal als ze enigszins geïnteresseerd is.
6. Kijk ook hoe gasten uit je omgeving die altijd veel vrouwen krijgen het doen.
Als ze geïnteresseerd is zal ze :
- bij jou blijven
- je gaan aanraken (vaak 'per ongeluk')
- lachen
- vragen hoe je heet/ wat je doet
- etc.
Hou dus gewoon wat van deze dingen in het achterhoofd terwijl je met welk meisje wanneer dan ook praat, dan moet het niet al te moeilijk meer zijn.
Succes
Is inderdaad een hele belangrijke.. veel meiden hebben een totaal beinvloedbare mening, of eigenlijk gewoon geen eigen mening, en het is niet verkeerd om daar op in te spelen.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:05 schreef Ijscodude het volgende:
.. Ga lachen met je vrienden en besteed niet alle aandacht aan de meid waarmee je aan het praten ben. Praat bijvoorbeeld ook even met een vriendin van haar. Een vrouw vraagt altijd aan haar vriendinnen wat ze van je vindt. Als je een goede indruk bij haar vriendinnen achterlaat zullen ze positief over je reageren. Besteedt natuurlijk niet ALLE tijd aan haar vriendinnen, anders voelt je 'date' zich buitengesloten...
mee eens.quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:15 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die het snapt. Vooral regel 2 en 4 zijn belangrijk,
wauw, die lijst van tips, dat is nou duidelijk tenminste.!quote:
Je hoeft haar ook niet keihard te beledigenquote:Op woensdag 30 juni 2010 14:02 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
wauw, die lijst van tips, dat is nou duidelijk tenminste.!
mar
als ik 4 toepas heb ik het idee dat ik meer denigrerend overkom, en alsof ik haar minderwaardig vind.
en zelf lomp ben.
maar ik heb zelf dan ook geen leuke persoonlijkheid he.
fun hebben is te moeilijk
ahh. jamaar dat klinkt heel logisch.. *druk noteert*quote:Op woensdag 30 juni 2010 15:23 schreef ssebass het volgende:
Grote fout is meteen te beginnen met versieren tenzij daar een duidelijke aanleiding voor is. Kom niet over alsof jij iets van haar moet.
Jawel, hoe grover hoe beter. Dan pak je hun aandacht.quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:04 schreef Crutch het volgende:
[..]
Je hoeft haar ook niet keihard te beledigen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |