Zal wel een foutje van een mod zijn. Want het is gebruikelijk om gewoon te editten. Dus ik zou zeggen plaats hem gewoon weer.quote:Op maandag 28 juni 2010 19:48 schreef EggsTC het volgende:
ik vraag me af waarom mijn serieuze reactie is verwijderd?
Dat zijn de zenuwen omdat je bang bent 'niet leuk' gevonden te worden.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:31 schreef RudyCarell het volgende:
Ik ben ook zo onzeker als de pest... Ten eerste al lastig om ze aan te spreken (zelfs online)... Gerbuik dan vaak humor, maar dan word je weer niet serieues genomen... Ach ik heb er me leren leven...
Meer foutjes dus. Want het is policy om gewoon te edittenquote:Op maandag 28 juni 2010 21:25 schreef Socios het volgende:
Nee, van mij zijn ook al 1 of 2 reacties verwijderd. En dat van de originele TS!
Niet leuk gevonden worden, inderdaad... Ik ben wat dat betreft zo een Einzelganger... En ik denk altijd maar als ik niets doe kan het niet fout gaan ook... Maar dat werkt omgekeerd ook zo... Doe ik wel wat, wordt het weer verkeerd opgevat...quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:51 schreef Crutch het volgende:
[..]
Dat zijn de zenuwen omdat je bang bent 'niet leuk' gevonden te worden.
Als je daar nou gewoon schijt aan hebt is er niks aan de hand.
Bedenk je in dat de meeste mensen het eigenlijk geen ruk kan schelen hoe je je gedraagt of eruit ziet.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:16 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Niet leuk gevonden worden, inderdaad... Ik ben wat dat betreft zo een Einzelganger... En ik denk altijd maar als ik niets doe kan het niet fout gaan ook... Maar dat werkt omgekeerd ook zo... Doe ik wel wat, wordt het weer verkeerd opgevat...
Soms zou je met dit soort dingen weer terug bij 16 zijn en overnieuw beginnen met relaties etc...
met humor kan je een heel eind komen, maar niet over de eindstreep als je begrijpt wat ik bedoelquote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:31 schreef RudyCarell het volgende:
Ik ben ook zo onzeker als de pest... Ten eerste al lastig om ze aan te spreken (zelfs online)... Gerbuik dan vaak humor, maar dan word je weer niet serieues genomen... Ach ik heb er me leren leven...
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:10 schreef dikke_donder het volgende:
[..]
met humor kan je een heel eind komen, maar niet over de eindstreep als je begrijpt wat ik bedoel
zelf ben ik ook een persoon die alles met humor probeert te doen, dus ook met meiden praten. je zal een combinatie moeten maken van humor en serieus zijn. dat op een zodanige manier dat het goed te onderscheiden is van elkaar.
en meiden in de ogen kijken als je met ze praat is belangrijk. natuurlijk niet constant, dat is freaky. maar wees er niet bang voor. had ik eerst ook moeite mee, maar als je leert oogcontact te hebben dan heb je meer kans met meiden dan als je altijd je ogen neerslaat of wegkijkt
wat ook schijnt te werken is lichtelijk contact maken. als je in de kroeg staat en je wilt iets tegen haar zeggen, wees niet bang om even je hand op haar schouder te leggen wanneer je wat in haar oor verteld.
mbt je online kwestie is het afvoelen met wat voor een meid je te maken hebt. is ze serieus of meer humoristisch aangelegd. is ze open of praat ze niet snel over persoonlijke dingen. dat zijn allerlei kleine dingetjes die je moet uitpluizen.
ik heb vriendinnen in de kroeg en via internet leren kennen en beiden zijn een goeie optie
wat de gozer boven mij zegt is prima advies
Nee, juist niet! Gewoon nergens aan denken. In principe moet je er gewoon schijt aan hebben. Natuurlijk loop je een paar blauwtjes, maar 10 blauwtjes en 1tje raak op een avond is toch ook goed?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:17 schreef Socios het volgende:
Ik vind het maar ingewikkeld allemaal. Je moet aan zoveel denken om op die manier over te komen zoals de vrouw dat gewenst acht. Alles moet precies kloppen en dan maar hopen dat ze verder wil...
mijn vriendin 1 avondje gesproken op msn, gesmst en gebeld voor 2 dagen en het kwam tot een date. zijn nu nog steeds samen sinds 9 maanden geleden.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:16 schreef Ijscodude het volgende:
Ik zou wel oppassen met het ontmoeten van mensen via een online kanaal. Het is zeker geen slechte manier maar ik zou geen half jaar gaan chatten alvorens af te spreken.
Ten eerste wil je genoeg gesprekstof hebben, wanneer je online praat kan je soms al snel alles hebben gezegd. Ook is online een stuk anders, je ziet bijv geen emoties e.d. Dan krijg je zulke heel ongemakkelijke momenten omdat je dan niet meer weet wat te zeggen, terwijl het online misschien heel vloeiend gaat. Dat komt doordat je online zo afstandelijk van elkaar bent.
Ja zeker weten, ben ik het helemaal met je eens. Mijn punt was juist alleen dat je niet een half jaar moet gaan chatten. Inderdaad gewoon afspreken en afwerken. Als het klikt dan klikt het, anders helaas pindakaas!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:34 schreef dikke_donder het volgende:
[..]
mijn vriendin 1 avondje gesproken op msn, gesmst en gebeld voor 2 dagen en het kwam tot een date. zijn nu nog steeds samen sinds 9 maanden geleden.
een snelle date is in mijn ogen beter dan 1tje die je afwacht. als de date is geweest en het is bevallen kan je doorbouwen. als het niet bevallen is kan je het afkappen en op zoek gaan naar de volgende.
And, how is that working out for you...quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:48 schreef Socios het volgende:
Ik had laatst een date met een meisje dat ik al 8 jaar via MSN kende.
Ik heb haar niet gegeven... Misschien dat we nog eens afspreken.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:49 schreef Ijscodude het volgende:
And, how is that working out for you...
Meest zinvolle opmerking van de week +50quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:05 schreef Ijscodude het volgende:
Praat bijvoorbeeld ook even met een vriendin van haar. Een vrouw vraagt altijd aan haar vriendinnen wat ze van je vindt. Als je een goede indruk bij haar vriendinnen achterlaat zullen ze positief over je reageren. Besteedt natuurlijk niet ALLE tijd aan haar vriendinnen, anders voelt je
Mogen knappe meisjes alleen maar met knappe mannen praten dan? Mogn ze niet bevriend zijn met iemand die lelijk is in jouw ogen, misschien heeft hij de gezelligheid wel die jij mist...quote:Op maandag 28 juni 2010 05:31 schreef Schenkstroop het volgende:
Eerder zag ik een dikke dikke neger, zo eentje met vel achter in zn nek en een dikke kop, iets kleiner dan mij (ik ben 1.72 ofzo), liep daar een stoot op het terrein, met hakken en een zwart cocktail jurkje te parraderen. mager en sexy. dat lijfje kwa tengerheid 15 ofzo, strak kontje strak cocktail jurkje, high heels you get the picture?Zie ik haar bij het podium gewoon met die gast praten alsof ze iets van em moest. Hij: dik, lelijk, met zonnebril en een achterlijke vrouwenhandstas om zijn nek. Zo'n type dus.. Daar is Verschaik niets bij. ik denken: wat de..?
en vergeet vooral het gepruts in haar haar niet.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:10 schreef Tware het volgende:
Als ze geïnteresseerd is zal ze :
- bij jou blijven
- je gaan aanraken (vaak 'per ongeluk')
- lachen
- vragen hoe je heet/ wat je doet
- etc.
Hou dus gewoon wat van deze dingen in het achterhoofd terwijl je met welk meisje wanneer dan ook praat, dan moet het niet al te moeilijk meer zijn.
Succes
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |