Vorig topic: Zekerder overkomen bij vrouwen.quote:Op zondag 27 juni 2010 23:58 schreef Crutch het volgende:
Socios, volgens je FoBo heb je gewoon een goeie kop. Niks aan de hand gewoon lekker veel vrouwen aanspreken en leren van je fouten.
Niet opgeven als je voor de zoveelste keer wordt afgewezen. (kan het niet vaak genoeg zeggen)
Dat dus.quote:Op maandag 28 juni 2010 01:12 schreef Salvad0R het volgende:
Hoezo overkomen. Wil je doen alsof ofzo, hennige noob.
Haten op mannen die WEL flair hebbenquote:Op zondag 27 juni 2010 22:57 schreef Cassandra87 het volgende:
Grappig topic. Op basis van FoBo vroeg ik me al af of ts een kloon was. 'grappig' om te ervaren dat jongens die er relatief goed uit zien ook moeite hebben met t aanspreken etc. van vrouwen.
Maar aan de andere kant.. Gaat t al mis met openingszinnen als 'Ik kon me niet inhouden en MOEST naar je toe gaan'. Tissue nodig? Je MOEST je maar weer snel omdraaien.
Socios, ben je écht saai? Of gewoon onzeker dat je de indruk hebt saai te zijn, en dat er door die onzekerheid niets meer uit komt? Zit nog een wezenlijk verschil in. Hoe ben je met vrienden?
Het is een neger. Punt. Die krijgen de kutjes.quote:Op maandag 28 juni 2010 05:31 schreef Schenkstroop het volgende:
Eerder zag ik een dikke dikke neger, zo eentje met vel achter in zn nek en een dikke kop, iets kleiner dan mij (ik ben 1.72 ofzo), liep daar een stoot op het terrein, met hakken en een zwart cocktail jurkje te parraderen. mager en sexy. dat lijfje kwa tengerheid 15 ofzo, strak kontje strak cocktail jurkje, high heels you get the picture?Zie ik haar bij het podium gewoon met die gast praten alsof ze iets van em moest. Hij: dik, lelijk, met zonnebril en een achterlijke vrouwenhandstas om zijn nek. Zo'n type dus.. Daar is Verschaik niets bij. ik denken: wat de..?
Nou t wijf wijf noemen helpt meestal niet echt mee, dat is er 1 om heel goed te onthouden.quote:Op maandag 28 juni 2010 06:02 schreef Schenkstroop het volgende:
Maar on-topic, ik denk dat ik zelf wel de durf heb om meisjes te benaderen. Ik ben er vannacht namelijk achtergekomen dat het meer 'het plan is' wat mist. Hoe pak je dat aan, wat zeg je dan. Wat werkt? En vooral. Waar happen vbrouwen dus op. Ik denk dat je met een goed uiterlijk toch verder komt dan lelijk zijn met de best verzonnen tactieken/verhaaltjes/oneliners. 'Wat wil het wijf'?
Oh er is nog een factor dat meespeelt wat je (mij) weerhield om vrouwen aantespreken. Mannen.
Je zal maar een leuk meisje aanspreken en dr vriend staat ernaast of zit daar in de buurt... Hoe pak je dat aan.hoe omzeil je dat? verder is het heel simpel, jongens die het meisje zelf niet kennen zullen zich er niet mee bemoeien. Die zullen hoogstens versteld staan van je lef maar geen ballen hebben iets te zeggen.
Het is ook een wat ongelukkig gekozen TT.quote:Op maandag 28 juni 2010 01:00 schreef cerror het volgende:
Zeker overkomen. Pfrt. Zeker overkomen is voor mensen die komkommer eten.
Klopt, ik denk zelf bijv. dat 20kg afvallen meer effect zal hebben op mijn succes bij de vrouwtjes dan superzelfverzekerd overkomenquote:Op maandag 28 juni 2010 06:02 schreef Schenkstroop het volgende:
Maar on-topic, ik denk dat ik zelf wel de durf heb om meisjes te benaderen. Ik ben er vannacht namelijk achtergekomen dat het meer 'het plan is' wat mist. Hoe pak je dat aan, wat zeg je dan. Wat werkt? En vooral. Waar happen vbrouwen dus op. Ik denk dat je met een goed uiterlijk toch verder komt dan lelijk zijn met de best verzonnen tactieken/verhaaltjes/oneliners. 'Wat wil het wijf'?
hehe, lekker kansloos ook om alleen een meisje dat naar de uitgang loopt (en dus al aangeeft dat het feestje voor haar is afgelopen) lastig te vallen met slappe teksten.quote:Op maandag 28 juni 2010 05:31 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik was gister in het park op een festival met bandjes en gare muziek. Dus na lang eenzaam rond te zwerven (want me vrienden waren nergens te bekennen), stapte ik af op een meisje dat ik wel vaker had gezien. Ze had mooie ogen en dat wilde ik altijd al een keer zeggen. Dus ik erachteraan want ze verliet het terein/
Dus ik tik haar aan en zeg: hey jij hebt hele mooie ogen weetje dat dat wilde ik altijd al een keertje zeggen, mag ik daarvoor (dat compliment) mischien je naam weten? zij: "neej ik ben niet geinteresseerd ". En ze liep weg. Nou dat was duidelijk, damn..
Betraptquote:Op maandag 28 juni 2010 02:03 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Haten op mannen die WEL flair hebben
quote:Op maandag 28 juni 2010 05:31 schreef Schenkstroop het volgende:
Dus ik erachteraan want ze verliet het terein
Dus ik tik haar aan en zeg: hey jij hebt hele mooie ogen weetje dat dat wilde ik altijd al een keertje zeggen, mag ik daarvoor (dat compliment) mischien je naam weten? zij: "neej ik ben niet geinteresseerd ". En ze liep weg. Nou dat was duidelijk, damn...
Ik hoop maar dat je het over EEN vriend hebt en niet de daadwerkelijke vriendjes van die meiden. Dat zou wel erg sneu zijn om dat te willen ''omzeilen''.quote:Op maandag 28 juni 2010 06:02 schreef Schenkstroop het volgende:Oh er is nog een factor dat meespeelt wat je (mij) weerhield om vrouwen aantespreken. Mannen.
Je zal maar een leuk meisje aanspreken en dr vriend staat ernaast of zit daar in de buurt... Hoe pak je dat aan.hoe omzeil je dat? verder is het heel simpel, jongens die het meisje zelf niet kennen zullen zich er niet mee bemoeien. Die zullen hoogstens versteld staan van je lef maar geen ballen hebben iets te zeggen.
hey schenkstroop. zelfde problemen hier natuurlijk weer.quote:Op maandag 28 juni 2010 06:02 schreef Schenkstroop het volgende:
Oh er is nog een factor dat meespeelt wat je (mij) weerhield om vrouwen aantespreken. Mannen.
En toch heb jij nog nooit een vriendin gehad?quote:Op maandag 28 juni 2010 12:09 schreef Fortitudo het volgende:
afgelopen zaterdag hing er een groep van 6 meisjes om een vriend en mij heen. Wij toonden niet meteen interesse en hadden samen gewoon lol. Toch bleven die meisjes bij ons hangen en steeds met een schuine blik naar ons kijken. Het was denk ik toch dat zelfverzekerde dat het wel goed kwam met de meisjes dat ons aantrekkelijk maakte ofzo. Qua uiterlijk is het namelijk niet echt bijzonder ofzo.
En na eeen tijdje sprak ik er een aan (de meest aantrekkelijke natuurlijk) en kwam het helemaal goed.
Conclusie: zorg dat je onbevangen overkomt, lach veel, besteedt niet te veel aandacht aan je omgeving, kom niet desperate over en het komt helemaal goed! Succes!
Mijn omgeving snapt het soms ook niet echtquote:Op maandag 28 juni 2010 12:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En toch heb jij nog nooit een vriendin gehad?
Ik snap dat niet.
Je zegt gewoon heuj hoe is het? Dan zeg je hoi ik ben schenkstroop! Dan zeg je met wie ben je hier dan? Dan zegt zij ik ben met mn vriendje enzo. Dan zeg jij godver de godver, nouajaa heb je nog leuke vriendinnen dan? dan zeg .... etc.. ez cakequote:Op maandag 28 juni 2010 06:02 schreef Schenkstroop het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |