ik welquote:
Klopt klopt. helemaal mee eens. Ik blaam de feminisering van de maatschappij.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:39 schreef Tware het volgende:
Heeft jou vader je nooit geleerd hoe chicks te versieren. Moet toch echt bij de opvoeding horen vind ik
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:48 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Klopt klopt. helemaal mee eens. Ik blaam de feminisering van de maatschappij.
Dus daarom wend ik mij tot fok!.
In plaats van haar MSN vragen, vraag je haar nummer om een keer ergens te gaan chillen. Verder is het wel zo makkelijk.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:27 schreef Schenkstroop het volgende:
Dus als een jongen zegt van: hey, je lijkt me wel leuk, zullen we msn-en? Dan kom je zeker over en dan maak je meer kans?
it. can. not. be. that. easy.![]()
(i wish it were tho)
Die was er ooit eens.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:43 schreef Ijscodude het volgende:
Waar blijft trouwens het dating-gedeelte op Fok! Ze moesten echt eens inspelen op de vraag van al die hitsige Fok!kers..
Mijn slagingskans van de gegeven techniek is zeer laagquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:40 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
In plaats van haar MSN vragen, vraag je haar nummer om een keer ergens te gaan chillen. Verder is het wel zo makkelijk.
Als ze je aantrekkelijk vindt, zegt ze ja. Als dat niet zo is, zegt ze nee.
Eigenlijk een tip voor iedereen in dit topic. Oefen op fugly chicks!quote:Op woensdag 23 juni 2010 04:17 schreef CooleVoorwerpNaam het volgende:
[..]
Mijn slagingskans van de gegeven techniek is zeer laag
Ik moet meer moeite doen, zucht....
Moet je maar eens naar Scandinavie gaanquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:32 schreef Ijscodude het volgende:
Waarom moeten de mannen altijd zo'n moeite doen om chicks te versieren? Is er geen perfecte wereld waar de vrouw al het werk moet doen? Kunnen wij ons meer bezig houden met bier drinken![]()
I guess not..
Niet alleen in Scandinavie hoor, in heel erg veel landen. Nederlandse vrouwen zijn aardig passief, veeleisend en moeilijk, vergeleken met 'buitenlandse' vrouwen. Dat kun je zien als uitdaging.quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:42 schreef Tware het volgende:
[..]
Moet je maar eens naar Scandinavie gaanDaar zijn de vrouwen een stuk assertiever en moet je ze bijna van je afslaan
Tenzij ze dronken zijn. Ga maar eens naar een willekeurige danstoko en aan het eind van de avond is het te makkelijkquote:Op woensdag 23 juni 2010 09:54 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Niet alleen in Scandinavie hoor, in heel erg veel landen. Nederlandse vrouwen zijn aardig passief, veeleisend en moeilijk, vergeleken met 'buitenlandse' vrouwen. Dat kun je zien als uitdaging.![]()
want achter dat masker schuilt vaak ook een grotere onzekerheid dan in andere landen
Drank versterkt emoties he, onzekerheid en daardoor drang naar aandacht.quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:43 schreef Tware het volgende:
[..]
Tenzij ze dronken zijn. Ga maar eens naar een willekeurige danstoko en aan het eind van de avond is het te makkelijk
TS kloont sowieso niet.quote:Op zondag 27 juni 2010 22:57 schreef Cassandra87 het volgende:
Grappig topic. Op basis van FoBo vroeg ik me al af of ts een kloon was.
Nee, aan de 'openingszinnen´ ligt het niet. Het gaat erom dat ik een gesprek niet draaiende kan houden. De interesse van een vrouw daalt vaak hard. Simpelweg omdat het 'ineens' niet meer loopt na een aantal minuten.quote:Maar aan de andere kant.. Gaat t al mis met openingszinnen als 'Ik kon me niet inhouden en MOEST naar je toe gaan'. Tissue nodig? Je MOEST je maar weer snel omdraaien.
Mjah, lastig. Ik heb gewoon het idee ook dat ik saai ben in zo´n gesprek. Ik merk dat natuurlijk ook aan mijn gesprekspartner op een gegeven moment. En ja, dan is het vaak al te laat om het tij te keren...quote:Socios, ben je écht saai? Of gewoon onzeker dat je de indruk hebt saai te zijn, en dat er door die onzekerheid niets meer uit komt? Zit nog een wezenlijk verschil in.
Dan ben ik vaak wat op de achtergrond, maar wel heel zeker. Ik ben vaak ook niet 'de prater' en 'de leider' in de groep, maar moet het hebben van mijn lachen momenten.quote:Hoe ben je met vrienden?
Dan is er nog hoop voor mij.quote:Op zondag 27 juni 2010 23:13 schreef Cassandra87 het volgende:
Maar ik val dan ook 9 van de 10 keer op de wat stillere muurbloempjes(Again, relatief..)
Klopt helemaal, vaak begin ik er dan niet eens meer aan.quote:Maar Socios ik denk dat je daar mis gaat. Als je al niet sterk bent in het gaande houden van gesprekken maar jezelf wel een doel stelt (Immers, je wilt iemand beter leren kennen neem ik aan?) zul je na de zoveelste keer zoiets hebben van, oh, shit, help, ik ga dit toch weer verknallen want ik weet vast weer niets te zeggen en dan loopt ze weer weg. Of niet?
Waarom zijn ´vlotte babbels´ zo belangrijk dan?quote:(Toen ik nog uitging moest ik t ook hebben van de vlotte babbels. Vast de reden waarom ik sinds mijn 17e niet meer uitga)
Mee eens. Dat wil ik ook niet zijn, dat past ook niet bij mij. Ik vind mijn ´positie´ in de vriendengroep(en) dan ook heel chill.quote:Toevoeging: Het is geen geschreven regel dat je de prater of de leider van de groep moet zijn.
pstttttt pstttttttttt.... cassandra vind je er leuk uitzien... hint hintquote:Op zondag 27 juni 2010 23:21 schreef Socios het volgende:
[..]
Dan is er nog hoop voor mij.Waar kan ik die vrouwen vinden?
[..]
Klopt helemaal, vaak begin ik er dan niet eens meer aan.
[..]
Waarom zijn ´vlotte babbels´ zo belangrijk dan?Waar is de vrouw die geen waarde hecht aan lompe verhalen?
[..]
Mee eens. Dat wil ik ook niet zijn, dat past ook niet bij mij. Ik vind mijn ´positie´ in de vriendengroep(en) dan ook heel chill.
Tipje van de sluier: Ik ging niet uit om mijn soulmate te ontmoeten (ok ik was wel héél jongquote:Op zondag 27 juni 2010 23:21 schreef Socios het volgende:
Waarom zijn ´vlotte babbels´ zo belangrijk dan?Waar is de vrouw die geen waarde hecht aan lompe verhalen?
En waar hint jij nou naar dan?quote:Op zondag 27 juni 2010 23:25 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
pstttttt pstttttttttt.... cassandra vind je er leuk uitzien... hint hint
Een vraagje, je valt toch meestal op de muur bloempjes? Of tenminste, de wat stillere rustige type?quote:Op zondag 27 juni 2010 23:13 schreef Cassandra87 het volgende:
Nee maar t is meer omdat je er goed uit lijkt te zien (dat is relatief) en hoewel ik weet dat dat vaker voorkomt is t soms toch nog wel apart om te ervaren.
En over die openingszinnen was natuurlijk een steek naar eerder gemaakte opmerkingen
Sowieso heb ik er een schijthekel aan als mijn nummer wordt gevraagd of als ik wordt benaderd zoals op R&P schijnt te horen, met een grote bek en een opgerolde sok in de broekBij wijze van..
Maar ik val dan ook 9 van de 10 keer op de wat stillere muurbloempjes(Again, relatief..)
Maar Socios ik denk dat je daar mis gaat. Als je al niet sterk bent in het gaande houden van gesprekken maar jezelf wel een doel stelt (Immers, je wilt iemand beter leren kennen neem ik aan?) zul je na de zoveelste keer zoiets hebben van, oh, shit, help, ik ga dit toch weer verknallen want ik weet vast weer niets te zeggen en dan loopt ze weer weg. Of niet?
Beetje vertrouwen is t halve werk.
Toegegeven, dan moet je het nog hebben van de vrouw die daar doorheen kijkt, en die vind je niet snel in de kroeg (Toen ik nog uitging moest ik t ook hebben van de vlotte babbels. Vast de reden waarom ik sinds mijn 17e niet meer uitga)
Toevoeging: Het is geen geschreven regel dat je de prater of de leider van de groep moet zijn. Persoonlijk denk ik dat die meer denken te zijn dan ze daadwerkelijk zijn.
Op de zeldzame écht spontane en oprechte persoon na dan, maar die ben ik nog maar zelden tegen gekomen
als het een echte is dan zal ie weinig tegenstribbelen he... anders neem je socios voor erbij tochquote:Op zondag 27 juni 2010 23:28 schreef Cassandra87 het volgende:
Zal mijn eigen muurbloempje leuk vinden
Ik date niet zoveel meerquote:Op zondag 27 juni 2010 23:27 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Een vraagje, je valt toch meestal op de muur bloempjes? Of tenminste, de wat stillere rustige type?
Hoe kom je in gesprek met hun en aan een date met hun?
quote:Op zondag 27 juni 2010 23:29 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
als het een echte is dan zal ie weinig tegenstribbelen he... anders neem je socios voor erbij toch
Is er een plek waar ik vrouwen zoals jou kan ontmoeten?quote:Op zondag 27 juni 2010 23:31 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik date niet zoveel meerIk ben van mijn 17e tot mijn 22e samen geweest met mijn ex en van mijn 22e tot 23 samen met Detroit op fok! dus van echt actief daten is t nooit gekomen.
Maar t gaat ook op voor vriendschappen want de échte muurbloempjes hebben sowieso moeite met vrouwelijk contact helaasWeet daar wel snel door heen te prikken, probeer ze altijd t gevoel te geven dat ze de moeite van t luisteren waard zijn.
Zo had ik vroeger een beste vriend die zo erg werd gepest dat hij geen mens meer vertrouwde. Had me 6 weken lang verrot laten schelden door hem (zelfbescherming van zijn kant) voor hij door had dat ik mij niet zo makkelijk liet wegjagen.
De types die bijv. bij hun beste vrienden en liefde blijven, ook al zijn ze 6 weken lang depressief en asociaal.quote:Op zondag 27 juni 2010 23:35 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik weet niet wat vrouwen zoals ik zijn maar als ik t wist zou ik t je zeggen!
Ik probeer het.quote:Op zondag 27 juni 2010 23:36 schreef Crutch het volgende:
Socios? Heb je je al wat assertiever opgesteld inmiddels?
Zo´n vrouw moet ik ook hebben denk ik.quote:Op zondag 27 juni 2010 23:38 schreef Keep_Walking het volgende:
De types die bijv. bij hun beste vrienden en liefde blijven, ook al zijn ze 6 weken lang depressief en asociaal.
Ja, het ging puur over je uiterlijk. Vandaar dat 'no offence'.quote:Op zondag 27 juni 2010 23:37 schreef Cassandra87 het volgende:
Hoe bedoel je dat Crutch? In combinatie met het no offence? Ik nam t ook niet kwalijk op aangezien ik weet dat ik toegankelijk ben, dat is mijn karakter. Maar impliceer je nu dat ik t anders moet opvatten?
Dan kan ik m alsnog op twee manieren oppakken maar goed, non taken.quote:Op zondag 27 juni 2010 23:40 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ja, het ging puur over je uiterlijk. Vandaar dat 'no offence'.
Weet je ik mag gerust eerder mijn grens trekkenquote:Op zondag 27 juni 2010 23:38 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
De types die bijv. bij hun beste vrienden en liefde blijven, ook al zijn ze 6 weken lang depressief en asociaal.
...N'ja, ik ken ook een paar van zulke meisjes. Maar ze zijn moeilijk te vinden.
Dat siert je enorm! Zouden meer vrouwen moeten doen! Heel veel zijn heel oppervlakkig.quote:Op zondag 27 juni 2010 23:46 schreef Cassandra87 het volgende:
Weet je ik mag gerust eerder mijn grens trekkenMaar ik blijf altijd wikken en wegen of iemand er iets aan kan doen (Scheld hij me nu uit omdat ie zich zelf wilt beschermen wat ik mij gerust kan voorstellen, of omdat t een klootzak is? Is socios saai omdat hij saai is of omdat ie van gekkigheid niets weet te verzinnen? Om maar wat te noemen)
en ik kan pas oordelen als ik alle feiten weet en eerder oordeel ik niet.
Ik snap wat je bedoelt, later we het daarbij laten.quote:Op zondag 27 juni 2010 23:44 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Dan kan ik m alsnog op twee manieren oppakken maar goed, non taken.
Dat maakt zo'n blonde stoot ook wel weer benaderbaar. (mits juist uitgevoerd en niet al kwijlbekkend een gesprek proberen te voeren).quote:Ik ben alleen maar blij dat ik geen blonde stoot ben met cup dubbel d waarvan het gros van de mannen denkt, out of my league
Okay.quote:Op zondag 27 juni 2010 23:46 schreef Socios het volgende:
Ik vind Cassandra87 een knappe vrouw.
Mooie lange haren erbij.
quote:Op zondag 27 juni 2010 23:51 schreef Cassandra87 het volgende:
Zo had ik een bloedmooi klasgenootje, mix van indonesisch, braziliaans en gewoon hollands, de hele school lag aan haar voeten. Maar over 99% van de mannen/jongens toendertijd zei ze dat die niet goed genoeg waren voor haar. Ik ben allergisch voor arrogantie
Toegegeven ze vormt nu een setje met een mooiboy, om in te lijsten, dat dan weer wel
Op FOK! ziet men mij al gauw als ´treinennerd´.quote:Op zondag 27 juni 2010 23:53 schreef Cassandra87 het volgende:
Socios ken ik niet goed/weinig posts gelezen maar dan nog zou ik allereerst de moeite nemen hem te leren kennen alvorens ik hem afschrijf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |