abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 22 juni 2010 @ 19:46:19 #251
283230 DeBassist
met een hoofdletter B
pi_83158808
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 19:44 schreef mirved het volgende:

[..]

Vind je

Ik hou er totaal niet van.
ik wel
TOT: Als moderator kijk je goed naar de users: heb je te maken met een troll, een kutkloon of een racist?
Iemand die zeker NIET in dit rijtje hoort is DeBassist! :D
naatje_1: DeBassist, die ken je wel met een hoofdletter B en een harde L
  dinsdag 22 juni 2010 @ 19:48:23 #252
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_83158910
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 19:39 schreef Tware het volgende:
Heeft jou vader je nooit geleerd hoe chicks te versieren. Moet toch echt bij de opvoeding horen vind ik
Klopt klopt. helemaal mee eens. Ik blaam de feminisering van de maatschappij.

Dus daarom wend ik mij tot fok!.

Maar ik ga nu wasmiddel halen bij de deen en mijn blues wegwandelen. ciao!
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  dinsdag 22 juni 2010 @ 19:49:21 #253
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_83158964
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 19:48 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Klopt klopt. helemaal mee eens. Ik blaam de feminisering van de maatschappij.

Dus daarom wend ik mij tot fok!.
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
  dinsdag 22 juni 2010 @ 22:26:50 #254
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_83168280
oh okay. "ik geef de schuld aan" dan. ik denk teveel in het engels..
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  dinsdag 22 juni 2010 @ 23:02:11 #255
266250 ikhouvangroenesokken
Het vieste meisje van Fok!
pi_83170468
Gewoon niet zo moeilijk doen, een potje en dekseltje enzo.
pi_83172266
Waarom moeten de mannen altijd zo'n moeite doen om chicks te versieren? Is er geen perfecte wereld waar de vrouw al het werk moet doen? Kunnen wij ons meer bezig houden met bier drinken

I guess not..
  dinsdag 22 juni 2010 @ 23:40:58 #257
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_83172901
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 19:27 schreef Schenkstroop het volgende:
Dus als een jongen zegt van: hey, je lijkt me wel leuk, zullen we msn-en? Dan kom je zeker over en dan maak je meer kans?

it. can. not. be. that. easy.
(i wish it were tho)
In plaats van haar MSN vragen, vraag je haar nummer om een keer ergens te gaan chillen. Verder is het wel zo makkelijk.

Als ze je aantrekkelijk vindt, zegt ze ja. Als dat niet zo is, zegt ze nee.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_83173073
Waar blijft trouwens het dating-gedeelte op Fok! Ze moesten echt eens inspelen op de vraag van al die hitsige Fok!kers..
  woensdag 23 juni 2010 @ 00:43:00 #259
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_83175957
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 23:43 schreef Ijscodude het volgende:
Waar blijft trouwens het dating-gedeelte op Fok! Ze moesten echt eens inspelen op de vraag van al die hitsige Fok!kers..
Die was er ooit eens.
Je moeder is een hamster
  woensdag 23 juni 2010 @ 04:17:03 #260
303309 CooleVoorwerpNaam
Waarom lees je dit?
pi_83178081
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 23:40 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

In plaats van haar MSN vragen, vraag je haar nummer om een keer ergens te gaan chillen. Verder is het wel zo makkelijk.

Als ze je aantrekkelijk vindt, zegt ze ja. Als dat niet zo is, zegt ze nee.
Mijn slagingskans van de gegeven techniek is zeer laag
Ik moet meer moeite doen, zucht....
pi_83179571
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 04:17 schreef CooleVoorwerpNaam het volgende:

[..]

Mijn slagingskans van de gegeven techniek is zeer laag
Ik moet meer moeite doen, zucht....
Eigenlijk een tip voor iedereen in dit topic. Oefen op fugly chicks!
pi_83181361
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 23:32 schreef Ijscodude het volgende:
Waarom moeten de mannen altijd zo'n moeite doen om chicks te versieren? Is er geen perfecte wereld waar de vrouw al het werk moet doen? Kunnen wij ons meer bezig houden met bier drinken

I guess not..
Moet je maar eens naar Scandinavie gaan Daar zijn de vrouwen een stuk assertiever en moet je ze bijna van je afslaan
#winning
  woensdag 23 juni 2010 @ 09:54:19 #263
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_83181778
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 09:42 schreef Tware het volgende:

[..]

Moet je maar eens naar Scandinavie gaan Daar zijn de vrouwen een stuk assertiever en moet je ze bijna van je afslaan
Niet alleen in Scandinavie hoor, in heel erg veel landen. Nederlandse vrouwen zijn aardig passief, veeleisend en moeilijk, vergeleken met 'buitenlandse' vrouwen. Dat kun je zien als uitdaging.

want achter dat masker schuilt vaak ook een grotere onzekerheid dan in andere landen
Voor vrienden is het kortweg Wauw
pi_83183598
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 09:54 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

Niet alleen in Scandinavie hoor, in heel erg veel landen. Nederlandse vrouwen zijn aardig passief, veeleisend en moeilijk, vergeleken met 'buitenlandse' vrouwen. Dat kun je zien als uitdaging.

want achter dat masker schuilt vaak ook een grotere onzekerheid dan in andere landen
Tenzij ze dronken zijn. Ga maar eens naar een willekeurige danstoko en aan het eind van de avond is het te makkelijk
#winning
  woensdag 23 juni 2010 @ 10:44:39 #265
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_83183660
persoonlijk vraag ik me dit ook wel eens af, maar dan bedenk ik me weer dat ik beter 20kg kan afvallen dan zo'n personality change
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  woensdag 23 juni 2010 @ 10:49:51 #266
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_83183879
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 10:43 schreef Tware het volgende:

[..]

Tenzij ze dronken zijn. Ga maar eens naar een willekeurige danstoko en aan het eind van de avond is het te makkelijk
Drank versterkt emoties he, onzekerheid en daardoor drang naar aandacht.
Voor vrienden is het kortweg Wauw
pi_83378853
Grappig topic. Op basis van FoBo vroeg ik me al af of ts een kloon was. 'grappig' om te ervaren dat jongens die er relatief goed uit zien ook moeite hebben met t aanspreken etc. van vrouwen.

Maar aan de andere kant.. Gaat t al mis met openingszinnen als 'Ik kon me niet inhouden en MOEST naar je toe gaan'. Tissue nodig? Je MOEST je maar weer snel omdraaien.

Socios, ben je écht saai? Of gewoon onzeker dat je de indruk hebt saai te zijn, en dat er door die onzekerheid niets meer uit komt? Zit nog een wezenlijk verschil in. Hoe ben je met vrienden?
pi_83379253
quote:
Op zondag 27 juni 2010 22:57 schreef Cassandra87 het volgende:
Grappig topic. Op basis van FoBo vroeg ik me al af of ts een kloon was.
TS kloont sowieso niet.
quote:
Maar aan de andere kant.. Gaat t al mis met openingszinnen als 'Ik kon me niet inhouden en MOEST naar je toe gaan'. Tissue nodig? Je MOEST je maar weer snel omdraaien.
Nee, aan de 'openingszinnen´ ligt het niet. Het gaat erom dat ik een gesprek niet draaiende kan houden. De interesse van een vrouw daalt vaak hard. Simpelweg omdat het 'ineens' niet meer loopt na een aantal minuten.
quote:
Socios, ben je écht saai? Of gewoon onzeker dat je de indruk hebt saai te zijn, en dat er door die onzekerheid niets meer uit komt? Zit nog een wezenlijk verschil in.
Mjah, lastig. Ik heb gewoon het idee ook dat ik saai ben in zo´n gesprek. Ik merk dat natuurlijk ook aan mijn gesprekspartner op een gegeven moment. En ja, dan is het vaak al te laat om het tij te keren...
quote:
Hoe ben je met vrienden?
Dan ben ik vaak wat op de achtergrond, maar wel heel zeker. Ik ben vaak ook niet 'de prater' en 'de leider' in de groep, maar moet het hebben van mijn lachen momenten.
pi_83379693
Nee maar t is meer omdat je er goed uit lijkt te zien (dat is relatief) en hoewel ik weet dat dat vaker voorkomt is t soms toch nog wel apart om te ervaren.
En over die openingszinnen was natuurlijk een steek naar eerder gemaakte opmerkingen
Sowieso heb ik er een schijthekel aan als mijn nummer wordt gevraagd of als ik wordt benaderd zoals op R&P schijnt te horen, met een grote bek en een opgerolde sok in de broek Bij wijze van..
Maar ik val dan ook 9 van de 10 keer op de wat stillere muurbloempjes (Again, relatief..)

Maar Socios ik denk dat je daar mis gaat. Als je al niet sterk bent in het gaande houden van gesprekken maar jezelf wel een doel stelt (Immers, je wilt iemand beter leren kennen neem ik aan?) zul je na de zoveelste keer zoiets hebben van, oh, shit, help, ik ga dit toch weer verknallen want ik weet vast weer niets te zeggen en dan loopt ze weer weg. Of niet?
Beetje vertrouwen is t halve werk.
Toegegeven, dan moet je het nog hebben van de vrouw die daar doorheen kijkt, en die vind je niet snel in de kroeg (Toen ik nog uitging moest ik t ook hebben van de vlotte babbels. Vast de reden waarom ik sinds mijn 17e niet meer uitga )

Toevoeging: Het is geen geschreven regel dat je de prater of de leider van de groep moet zijn. Persoonlijk denk ik dat die meer denken te zijn dan ze daadwerkelijk zijn.
Op de zeldzame écht spontane en oprechte persoon na dan, maar die ben ik nog maar zelden tegen gekomen
pi_83380076
quote:
Op zondag 27 juni 2010 23:13 schreef Cassandra87 het volgende:
Maar ik val dan ook 9 van de 10 keer op de wat stillere muurbloempjes (Again, relatief..)
Dan is er nog hoop voor mij. Waar kan ik die vrouwen vinden?
quote:
Maar Socios ik denk dat je daar mis gaat. Als je al niet sterk bent in het gaande houden van gesprekken maar jezelf wel een doel stelt (Immers, je wilt iemand beter leren kennen neem ik aan?) zul je na de zoveelste keer zoiets hebben van, oh, shit, help, ik ga dit toch weer verknallen want ik weet vast weer niets te zeggen en dan loopt ze weer weg. Of niet?
Klopt helemaal, vaak begin ik er dan niet eens meer aan.
quote:
(Toen ik nog uitging moest ik t ook hebben van de vlotte babbels. Vast de reden waarom ik sinds mijn 17e niet meer uitga )
Waarom zijn ´vlotte babbels´ zo belangrijk dan? Waar is de vrouw die geen waarde hecht aan lompe verhalen?
quote:
Toevoeging: Het is geen geschreven regel dat je de prater of de leider van de groep moet zijn.
Mee eens. Dat wil ik ook niet zijn, dat past ook niet bij mij. Ik vind mijn ´positie´ in de vriendengroep(en) dan ook heel chill.
pi_83380273
quote:
Op zondag 27 juni 2010 23:21 schreef Socios het volgende:

[..]

Dan is er nog hoop voor mij. Waar kan ik die vrouwen vinden?
[..]

Klopt helemaal, vaak begin ik er dan niet eens meer aan.
[..]

Waarom zijn ´vlotte babbels´ zo belangrijk dan? Waar is de vrouw die geen waarde hecht aan lompe verhalen?
[..]

Mee eens. Dat wil ik ook niet zijn, dat past ook niet bij mij. Ik vind mijn ´positie´ in de vriendengroep(en) dan ook heel chill.
pstttttt pstttttttttt.... cassandra vind je er leuk uitzien... hint hint
pi_83380277
quote:
Op zondag 27 juni 2010 23:21 schreef Socios het volgende:
Tipje van de sluier: Ik ging niet uit om mijn soulmate te ontmoeten (ok ik was wel héél jong ) maar om lol te hebben met vriendinnen, om te kijken hoe we in de markt lagen en, nog belangrijker, hoe we zo dronken mogelijk konden worden zonder al te veel uit te geven.
Dan kwamen die slappe openingszinnen van corpsballen érg goed van pas.

Ik ging in ieder geval niet uit om stilletjes in een hoekje te zitten zonder actie of gesprek.

Dat wil niet zeggen dat er geen hoop voor je is Maar meer dat je in die scene niet moet zoeken. En waar dan wel, waar je vrouwen vind die op muurbloempjes vallen, ik heb geen idee..
pi_83380312
quote:
Op zondag 27 juni 2010 23:25 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

pstttttt pstttttttttt.... cassandra vind je er leuk uitzien... hint hint
En waar hint jij nou naar dan?
  zondag 27 juni 2010 @ 23:27:19 #274
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_83380348
quote:
Op zondag 27 juni 2010 23:13 schreef Cassandra87 het volgende:
Nee maar t is meer omdat je er goed uit lijkt te zien (dat is relatief) en hoewel ik weet dat dat vaker voorkomt is t soms toch nog wel apart om te ervaren.
En over die openingszinnen was natuurlijk een steek naar eerder gemaakte opmerkingen
Sowieso heb ik er een schijthekel aan als mijn nummer wordt gevraagd of als ik wordt benaderd zoals op R&P schijnt te horen, met een grote bek en een opgerolde sok in de broek Bij wijze van..

Beetje vertrouwen is t halve werk.
Toegegeven, dan moet je het nog hebben van de vrouw die daar doorheen kijkt, en die vind je niet snel in de kroeg (Toen ik nog uitging moest ik t ook hebben van de vlotte babbels. Vast de reden waarom ik sinds mijn 17e niet meer uitga )

Toevoeging: Het is geen geschreven regel dat je de prater of de leider van de groep moet zijn. Persoonlijk denk ik dat die meer denken te zijn dan ze daadwerkelijk zijn.
Op de zeldzame écht spontane en oprechte persoon na dan, maar die ben ik nog maar zelden tegen gekomen
Een vraagje, je valt toch meestal op de muur bloempjes? Of tenminste, de wat stillere rustige type?

Hoe kom je in gesprek met hun en aan een date met hun?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_83380351
quote:
Op zondag 27 juni 2010 23:26 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

En waar hint jij nou naar dan?
een date. obvious! met socios en jou dan he
pi_83380382
Zal mijn eigen muurbloempje leuk vinden
pi_83380438
quote:
Op zondag 27 juni 2010 23:28 schreef Cassandra87 het volgende:
Zal mijn eigen muurbloempje leuk vinden
als het een echte is dan zal ie weinig tegenstribbelen he... anders neem je socios voor erbij toch
pi_83380495
quote:
Op zondag 27 juni 2010 23:27 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Een vraagje, je valt toch meestal op de muur bloempjes? Of tenminste, de wat stillere rustige type?

Hoe kom je in gesprek met hun en aan een date met hun?
Ik date niet zoveel meer Ik ben van mijn 17e tot mijn 22e samen geweest met mijn ex en van mijn 22e tot 23 samen met Detroit op fok! dus van echt actief daten is t nooit gekomen.

Maar t gaat ook op voor vriendschappen want de échte muurbloempjes hebben sowieso moeite met vrouwelijk contact helaas Weet daar wel snel door heen te prikken, probeer ze altijd t gevoel te geven dat ze de moeite van t luisteren waard zijn.
Zo had ik vroeger een beste vriend die zo erg werd gepest dat hij geen mens meer vertrouwde. Had me 6 weken lang verrot laten schelden door hem (zelfbescherming van zijn kant) voor hij door had dat ik mij niet zo makkelijk liet wegjagen.
pi_83380558
quote:
Op zondag 27 juni 2010 23:29 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

als het een echte is dan zal ie weinig tegenstribbelen he... anders neem je socios voor erbij toch
Ik ben trouw.
Nee hoor mijn vriend is absoluut geen echt muurbloempje. Maar zou m niet als leider of prater bestempelen Niets mis mee.
Alleen lees je volkomen over t feit heen dat ik heb gezegd dat socios er relatief goed uit ziet.
Doet ie ook Maar wil er alleen mee aangeven dat dit niet direct aanleiding voor meer is
  zondag 27 juni 2010 @ 23:34:38 #280
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_83380593
quote:
Op zondag 27 juni 2010 23:31 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Ik date niet zoveel meer Ik ben van mijn 17e tot mijn 22e samen geweest met mijn ex en van mijn 22e tot 23 samen met Detroit op fok! dus van echt actief daten is t nooit gekomen.

Maar t gaat ook op voor vriendschappen want de échte muurbloempjes hebben sowieso moeite met vrouwelijk contact helaas Weet daar wel snel door heen te prikken, probeer ze altijd t gevoel te geven dat ze de moeite van t luisteren waard zijn.
Zo had ik vroeger een beste vriend die zo erg werd gepest dat hij geen mens meer vertrouwde. Had me 6 weken lang verrot laten schelden door hem (zelfbescherming van zijn kant) voor hij door had dat ik mij niet zo makkelijk liet wegjagen.
Is er een plek waar ik vrouwen zoals jou kan ontmoeten?
pi_83380619
Ik weet niet wat vrouwen zoals ik zijn maar als ik t wist zou ik t je zeggen!
pi_83380630
Ik wil ook weleens weten waar vrouwen zich bevinden die op Socios vallen.
  zondag 27 juni 2010 @ 23:36:29 #283
118585 Crutch
pi_83380661
Nou nou, 't is wat.

Socios? Heb je je al wat assertiever opgesteld inmiddels?

@Cassandra87 No offence, maar je lijkt me niet iemand waar mannen 'moeilijk' op afstappen.
Muurbloempjes, makkelijke prooi, lief enzo. Verder niks mis mee.
Je moeder is een hamster
pi_83380711
Hoe bedoel je dat Crutch? In combinatie met het no offence? Ik nam t ook niet kwalijk op aangezien ik weet dat ik toegankelijk ben, dat is mijn karakter. Maar impliceer je nu dat ik t anders moet opvatten?
  zondag 27 juni 2010 @ 23:38:27 #285
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_83380733
quote:
Op zondag 27 juni 2010 23:35 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik weet niet wat vrouwen zoals ik zijn maar als ik t wist zou ik t je zeggen!
De types die bijv. bij hun beste vrienden en liefde blijven, ook al zijn ze 6 weken lang depressief en asociaal.

...N'ja, ik ken ook een paar van zulke meisjes. Maar ze zijn moeilijk te vinden .
pi_83380787
quote:
Op zondag 27 juni 2010 23:36 schreef Crutch het volgende:
Socios? Heb je je al wat assertiever opgesteld inmiddels?
Ik probeer het.
pi_83380826
quote:
Op zondag 27 juni 2010 23:38 schreef Keep_Walking het volgende:
De types die bijv. bij hun beste vrienden en liefde blijven, ook al zijn ze 6 weken lang depressief en asociaal.
Zo´n vrouw moet ik ook hebben denk ik.
  zondag 27 juni 2010 @ 23:40:48 #288
118585 Crutch
pi_83380841
quote:
Op zondag 27 juni 2010 23:37 schreef Cassandra87 het volgende:
Hoe bedoel je dat Crutch? In combinatie met het no offence? Ik nam t ook niet kwalijk op aangezien ik weet dat ik toegankelijk ben, dat is mijn karakter. Maar impliceer je nu dat ik t anders moet opvatten?
Ja, het ging puur over je uiterlijk. Vandaar dat 'no offence'.
Je moeder is een hamster
pi_83381014
quote:
Op zondag 27 juni 2010 23:40 schreef Crutch het volgende:

[..]

Ja, het ging puur over je uiterlijk. Vandaar dat 'no offence'.
Dan kan ik m alsnog op twee manieren oppakken maar goed, non taken.
Ik ben alleen maar blij dat ik geen blonde stoot ben met cup dubbel d waarvan het gros van de mannen denkt, out of my league
pi_83381102
Ik vind Cassandra87 een knappe vrouw.

Mooie lange haren erbij.
pi_83381108
quote:
Op zondag 27 juni 2010 23:38 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

...N'ja, ik ken ook een paar van zulke meisjes. Maar ze zijn moeilijk te vinden .
Weet je ik mag gerust eerder mijn grens trekken Maar ik blijf altijd wikken en wegen of iemand er iets aan kan doen (Scheld hij me nu uit omdat ie zich zelf wilt beschermen wat ik mij gerust kan voorstellen, of omdat t een klootzak is? Is socios saai omdat hij saai is of omdat ie van gekkigheid niets weet te verzinnen? Om maar wat te noemen)
en ik kan pas oordelen als ik alle feiten weet en eerder oordeel ik niet.
Nu stoot ik ook gerust mijn neus hoor. Die beste vriend liet me vallen zodra zijn vertrouwen in mensen weer terug was en hij andere vrienden kreeg Maar goed ben allang blij dat hij nu gelukkig is!
pi_83381204
quote:
Op zondag 27 juni 2010 23:46 schreef Cassandra87 het volgende:
Weet je ik mag gerust eerder mijn grens trekken Maar ik blijf altijd wikken en wegen of iemand er iets aan kan doen (Scheld hij me nu uit omdat ie zich zelf wilt beschermen wat ik mij gerust kan voorstellen, of omdat t een klootzak is? Is socios saai omdat hij saai is of omdat ie van gekkigheid niets weet te verzinnen? Om maar wat te noemen)
en ik kan pas oordelen als ik alle feiten weet en eerder oordeel ik niet.
Dat siert je enorm! Zouden meer vrouwen moeten doen! Heel veel zijn heel oppervlakkig.
  zondag 27 juni 2010 @ 23:49:19 #293
118585 Crutch
pi_83381208
quote:
Op zondag 27 juni 2010 23:44 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Dan kan ik m alsnog op twee manieren oppakken maar goed, non taken.
Ik snap wat je bedoelt, later we het daarbij laten.
quote:
Ik ben alleen maar blij dat ik geen blonde stoot ben met cup dubbel d waarvan het gros van de mannen denkt, out of my league
Dat maakt zo'n blonde stoot ook wel weer benaderbaar. (mits juist uitgevoerd en niet al kwijlbekkend een gesprek proberen te voeren).
Je moeder is een hamster
pi_83381296
Zo had ik een bloedmooi klasgenootje, mix van indonesisch, braziliaans en gewoon hollands, de hele school lag aan haar voeten. Maar over 99% van de mannen/jongens toendertijd zei ze dat die niet goed genoeg waren voor haar. Ik ben allergisch voor arrogantie
Toegegeven ze vormt nu een setje met een mooiboy, om in te lijsten, dat dan weer wel
  zondag 27 juni 2010 @ 23:52:06 #295
118585 Crutch
pi_83381306
quote:
Op zondag 27 juni 2010 23:46 schreef Socios het volgende:
Ik vind Cassandra87 een knappe vrouw.

Mooie lange haren erbij.
Okay.
Volgens mij is ze nog bezet.
Je moeder is een hamster
pi_83381358
Ik denk sowieso dat er teveel op uiterlijk wordt gelet en dan nog snap ik t niet altijd.
Socios ken ik niet goed/weinig posts gelezen maar dan nog zou ik allereerst de moeite nemen hem te leren kennen alvorens ik hem afschrijf.
K_W bijv. ziet er goed uit en komt intelligent over, zijn posts laten een positieve indruk achter bij me.
En zelfs schenkstroop, die behoorlijk wat kommer en kwel over zijn uiterlijk post en hier t lachertje op fok schijnt te zijn. Tussen die berichten door vind ik echter ook een vent met hersens en humor, de moeite waard.
Maar soms ontstaat er al zo'n vibe rondom iemand dat dat allang niet meer gezien wordt. Zonde
pi_83381396
quote:
Op zondag 27 juni 2010 23:52 schreef Crutch het volgende:

[..]

Okay.
Volgens mij is ze nog bezet.
Ja
Maar dankjewel Socios
  zondag 27 juni 2010 @ 23:54:18 #298
118585 Crutch
pi_83381410
quote:
Op zondag 27 juni 2010 23:51 schreef Cassandra87 het volgende:
Zo had ik een bloedmooi klasgenootje, mix van indonesisch, braziliaans en gewoon hollands, de hele school lag aan haar voeten. Maar over 99% van de mannen/jongens toendertijd zei ze dat die niet goed genoeg waren voor haar. Ik ben allergisch voor arrogantie
Toegegeven ze vormt nu een setje met een mooiboy, om in te lijsten, dat dan weer wel

Tja, dat soort vrouwen zijn er ook natuurlijk.
Je moeder is een hamster
pi_83381427
Het lijkt mij heel leuk om een keer een FOK!ster echt te leren kennen. Zelfde interesse erbij. Altijd kunnen FOK!ken etc. Net even treffen met een type FOK!ster dat valt op Socios.
pi_83381573
quote:
Op zondag 27 juni 2010 23:53 schreef Cassandra87 het volgende:
Socios ken ik niet goed/weinig posts gelezen maar dan nog zou ik allereerst de moeite nemen hem te leren kennen alvorens ik hem afschrijf.
Op FOK! ziet men mij al gauw als ´treinennerd´. Maakt mij verder niet uit. Gelukkig heb zelfs ik meegemaakt dat er vrouwen zijn die dat niet erg vinden, lol.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')