Ja, dronken mannen die naar bier stinken en staan te blaten ren ik ook voor weg hoorquote:Op donderdag 17 juni 2010 01:14 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Je hebt ook van die spraakwatervallen in café's met een bierbek die niet kunnen stoppen met ouwehoeren over dingen die je totaal niet interesseren. Wat dat betreft zijn verlegen mannen bedachtzaam. Die denken namelijk steeds, wat zou zij leuk vinden, neh dat vind ze vast niet leuk neuh ik zeg wel niks.
Ik pakte ooit een zondag krantje op en begon de "das pas kras" verhalen hardop voortelezen aan tafel in een cafe met vrienden. Heb je iig iets om over te lachen enzo. Eigenlijk was ik doodsbenauwd want er zat een verskrikkelijk leuk meisje naast me. Trillende handen enzo. geen oogcontact (neuh geen oogcantact stel je voor dat ze denkt dat jij wat van dr moet, vindt ze vast een afknapperr!)
Geloven jullie trouwens in mentale ankers, welles geprobeerd?
quote:Op donderdag 17 juni 2010 03:37 schreef PierreTT het volgende:
Elvanera is allang de kroeg uitgelopen
Chuck Norris, daar ga je al fout....quote:Op donderdag 17 juni 2010 02:40 schreef Schenkstroop het volgende:
OK. "Chuck_Norris" (stoere nederlandse fokker) komt naast Elvenara zitten, en begint.
Laat maar zien Chuckie, hoe pak je dat aan. (Elvenara jij bent effe fraulein in een café minding her own business. tot chuckie jjou benadert)
Elvenara ziet chuck op haar afkomen, en Chuck zegt: ..
"Owja wattan?"quote:Op donderdag 17 juni 2010 02:47 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ik ben geen Nederlander maar Indo. Maar ik speel wel even met je mee hoor.
"He! Ik kon me niet inhouden en MOEST gewoon naar je toe gaan"
Beste tip die ik je kan geven: Niet constant denken dat de vrouw in kwestie meer is dan jij. Niet denken dat alleen zij de macht heeft om je af te wijzen. Gewoon ervoor gaan, net doen of het een vent is voor mijn part en lekker kleppen. Pas als de klik er een beetje is fysieker wordenquote:Op zondag 13 juni 2010 01:35 schreef Socios het volgende:
Het schijnt zo te zijn dat de meeste vrouwen alleen geïnteresseerd zijn als men zeker overkomt. Onzekere trekjes zijn uit den boze voor een succesvolle afloop. Ook dient men interessante gespreksstof te hebben, dit gaat vaak samen met die (on)zekerheid.
- Hoe kan ik zekerder overkomen bij vrouwen zodat ze geïnteresseerd worden ft. blijven?
- Hoe houd ik een gesprek gaande zodat ze de interesse niet verliezen?
Als je nou van een afstandje naar jezelf kijkt, zou je dan jezelf interessant en aantrekkelijk vinden?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 01:45 schreef Socios het volgende:
[..]
Mooi gezegd, hoor. Heb er even een paar uur over nagedacht. Zeer goed punt. Ik denk dat je bijna precies verwoord wat op mij van toepassing is.
[..]
De laatste tijd zit ik gewoon al FOK!kend te wachten tot de dagen verstrijken. Uiteraard doe ik wel ´verplichte´ dingen tussendoor, maar dat was het dan wel.
Nee, vaak walg ik van mijzelf. Het slaat gewoon nergens op dat ik niet ´sociaal wenselijk een gesprek kan voeren´.quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:41 schreef Metro2005 het volgende:
Als je nou van een afstandje naar jezelf kijkt, zou je dan jezelf interessant en aantrekkelijk vinden?
af en toe stiltes laten vallen is helemaal niet zo erg.... het is maar hoe je er mee omgaat. Als je laat merken dat je relaxt bent en sowieso.... de meeste communicatie gebeurt non-verbaalquote:Op donderdag 17 juni 2010 19:17 schreef Socios het volgende:
[..]
Nee, vaak walg ik van mijzelf. Het slaat gewoon nergens op dat ik niet ´sociaal wenselijk een gesprek kan voeren´.
Nou.. op je FoBo kijkend zie je er uit als een gewone leuke normale Nederlandse knul? Aan je looks ligt het in ieder geval niet.quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:17 schreef Socios het volgende:
[..]
Nee, vaak walg ik van mijzelf. Het slaat gewoon nergens op dat ik niet ´sociaal wenselijk een gesprek kan voeren´.
FFFFUUUUUUUU..quote:
Je wekt de indruk jezelf niet de moeite waard te vinden. Bij een dergelijke indruk geven gaan mensen zich serieus afvragen waarom, en het waarschijnlijker achten dat je de moeite niet waard bent.quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:27 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
FFFFUUUUUUUU..
beschrijf stap voor stap wat er dan mis gaat?
Het werkt wel, maar mijn ervaringen zeggen toch dat nuchter op een chick afstappen toch beter werkt. De eerste 3-5 biertjes helpen goed zodat je een beetje aan de praat blijft, maar teveel van dat geweldige goedje in je bloed zorgt voor meer afknappers dan je lief is. En ja, zo eindigt je tong aan het eind van de avond in de mond van een lelijke trol en als het een beetje tegen zit je banaan in een flamoes die een stuk ouder aanvoelt dan de betreffende trol.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 01:18 schreef Fortitudo het volgende:
Mijn hobby is me klem zuipen met vrienden en chicks versieren. Fucking triest, maar het is gewoon nog echt zo ook. Zo word je trouwens wel een stuk zekerder met vrouwen kan ik je vertellen.
okay.. vrouwen leggen dus wel de nadruk op het willen van een macho super erectus presencus en geen liefus kromme slappus ofzo. eigenlijk snap ik dat niet zo, want mannen kijken naar vrouwen als ze maar mooi zijn en lief al lopen ze met ingezakte schouders of niet met kleding als een geil fotomodel van 16. een super geemancipeerde zelfstandige powerwijf hoeft voor de meeste mannen niet (voor mij niet iig, die zijn alleen vervelend, alles moet op een bepaalde manier, je moet dit zus moet zo dat hoort persé zo, pfff...)quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:34 schreef EviL_AleX het volgende:
[..]
Je wekt de indruk jezelf niet de moeite waard te vinden. Bij een dergelijke indruk geven gaan mensen zich serieus afvragen waarom, en het waarschijnlijker achten dat je de moeite niet waard bent.
Ik zou het niet willen stellen in zulke krachtige termen. Het kan dan zelfs fout gaan, dat macho gedrag. Zo heb ik een vriend die juist in z'n gedrag voor dat macho-imago probeert te gaan. Maar dat werkt gewoon niet, het is nogal geforceerd. Dat hebben een aantal meiden mij ook verteld over hem. Dat ze bij hem heel snel het gevoel krijgen van:"Hey, je kan niet anders dan me super-geweldig vinden". Dit omdat hij de meest indrukwekkende verhalen over zichzelf verteld. Diezelfde meiden vonden mij eigenlijk leuker, omdat ik een heel ontspannen indruk maakte.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 04:09 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
okay.. vrouwen leggen dus wel de nadruk op het willen van een macho super erectus presencus en geen liefus kromme slappus ofzo. eigenlijk snap ik dat niet zo, want mannen kijken naar vrouwen als ze maar mooi zijn en lief al lopen ze met ingezakte schouders of niet met kleding als een geil fotomodel van 16. een super geemancipeerde zelfstandige powerwijf hoeft voor de meeste mannen niet (voor mij niet iig, die zijn alleen vervelend, alles moet op een bepaalde manier, je moet dit zus moet zo dat hoort persé zo, pfff...)
Er moet niks, genoeg uitzonderingen. Maar het is redelijk algemeen bekend dat mannen veel meer naar het uiterlijk van vrouwen kijken dan vrouwen naar het uiterlijk van mannen kijken. Omdat mannen zo geilen op uiterlijk denken ze dat dat andersom ook zo is maar vrouwen kijken veel meer naar innerlijk (ben je aardig, ben je interessant, heb je een interessant leven etc) en naar uitstraling (zelfverzekerd en dat hoeft niet perse macho te zijn maar gewoon weten dat je leven ook zonder meid wel doordraait).quote:Op vrijdag 18 juni 2010 04:09 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
okay.. vrouwen leggen dus wel de nadruk op het willen van een macho super erectus presencus en geen liefus kromme slappus ofzo. eigenlijk snap ik dat niet zo, want mannen kijken naar vrouwen als ze maar mooi zijn en lief al lopen ze met ingezakte schouders of niet met kleding als een geil fotomodel van 16. een super geemancipeerde zelfstandige powerwijf hoeft voor de meeste mannen niet (voor mij niet iig, die zijn alleen vervelend, alles moet op een bepaalde manier, je moet dit zus moet zo dat hoort persé zo, pfff...)
Mwa, een 7,5quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:00 schreef Elvanera het volgende:
OMG, die cijfersIk schijn een 8,5 te zijn.
Eens, als je een vrouw aanspreekt moet je wel wat te vertellen hebben natuurlijk. Als je niks beleeft dan is de gespreksstof ook snel op natuurlijk. Even een stom voorbeeld: mijn schoonouders doen echt geen fuck met hun leven, het meest spannende uitje wat ze hebben is de wekelijkse rit naar de supermarktquote:Als je een vrouw aanspreek en vervolgens weinig te melden hebt. Dan is het vaak inderdaad van "nou euh, wat spreekt ie me aan alstie niks te vertellen heeft"
Het doel van dit topic is toch ook om zeker over te komen?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 19:10 schreef DenWauwelaar het volgende:
Zo'n topic openen is in elk geval geen blijk van zelfvertrouwen.
En ze moet van klote films houden wil ze überhaupt in aanmerking komenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:27 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Jij bent echt zo'n meisje dat je irl moet meemaken om te kunnen oordelen of het nog wat is of niet. Ik vind je fotos niet zo... Puur op de foto afgaande lijkt het alsof je een spontane lieve meid bent. Dat zou je irl wel weermaken. Mits je ook niet langer bent dan 1.70 / vleeskeuring
Jammerrrrrrrquote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:27 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Jij bent echt zo'n meisje dat je irl moet meemaken om te kunnen oordelen of het nog wat is of niet. Ik vind je fotos niet zo... Puur op de foto afgaande lijkt het alsof je een spontane lieve meid bent. Dat zou je irl wel weermaken. Mits je ook niet langer bent dan 1.70 / vleeskeuring
Weet je, de feit dat je zulke dingen doet maak je best wel interessant. Dus bijv. als ik in real life gesprekken met jou zou hebben, dan zou ik zoiets hebben van "ik wil wel weten hoe deze man denkt over bepaalde zaken".quote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:27 schreef Schenkstroop het volgende:
-bij nader inzien staat het best wel lomp dus weg - wilde reactie uitlokken maar dan maar niet-
vrouwen willen alleen macho'squote:Op vrijdag 18 juni 2010 04:09 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik had mezelf dan ook geen cijfer gegevenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:22 schreef Elvanera het volgende:
[..]
Agh ja, nog steeds te hoog voor jou!
Juist, het is vrouwen-kwaliteit.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 12:15 schreef Socios het volgende:
Hoezo is zelfvertrouwen überhaupt zo belangrijk?Onzekere vrouwen zijn vaak juist schattig.
Dat is het ook niet, per se. Alleen is de kans om in een kroeg, puur op de eerste indruk, iemand op te pikken gewoon groter als je zelfverzekerd bent. Maar goed, er zijn zat andere manieren om vrouwen te ontmoeten en ze eerst te leren kennen en dan hoeft het echt geen probleem te zijn.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 12:15 schreef Socios het volgende:
Hoezo is zelfvertrouwen überhaupt zo belangrijk?Onzekere vrouwen zijn vaak juist schattig.
Nee, dat vind ik laf. Ik gebruik geen ´kloons´. Ook niet voor een topic als dit.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:53 schreef Gochme het volgende:
Precies. Zoals op fok. Neem een nieuwe nick en doe je voor als een playboy.
Tegen wie praat je?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:27 schreef Schenkstroop het volgende:
Dus als een jongen zegt van: hey, je lijkt me wel leuk, zullen we msn-en? Dan kom je zeker over en dan maak je meer kans?
it. can. not. be. that. easy.![]()
(i wish it were tho)
je denkt er ook veel te veel over naquote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:27 schreef Schenkstroop het volgende:
Dus als een jongen zegt van: hey, je lijkt me wel leuk, zullen we msn-en? Dan kom je zeker over en dan maak je meer kans?
it. can. not. be. that. easy.![]()
(i wish it were tho)
jou bv. ?quote:
heeft mijn vader ook nooit gedaanquote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:39 schreef Tware het volgende:
Heeft jou vader je nooit geleerd hoe chicks te versieren. Moet toch echt bij de opvoeding horen vind ik
Vind jequote:Op zaterdag 19 juni 2010 12:15 schreef Socios het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |