Nee ik kom er zelf wel uit. een dagje jezelf allemaal rare vragen stellen, wat is je top 5 favoriete acteurs/actrices, welke films vind je leuk, wat is je favoriete kleur en boek etcetera. Wat is volgens jou de vestte hiphop nummer ooit. die vragen daar had ik zelf moeite mee. best gek. maar effe een lijst maken en momorizen en klaar.quote:
En qua inhoud, gaan ze er daar ook vooruit?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 01:55 schreef Fortitudo het volgende:
Schenkstroop, echt mooie vrouwen kun je vergeten. Waarom neem je niet genoegen met iets minder. Je moet gewoon steeds een stapje omhoog doen. Eerst was ik echt super verlegen met meisjes, maar het gaat echt steeds beter. Eerst regelde ik alleen maar 5-jes, nu xijn het 7,5-en. Just move upwards. Gain confidence. Move on.
Jahoor, geen probleem. Het is niet zo dat ik zenuwachtig en/ of bang ben ofzo. Het gaat er vooral om dat vrouwen het als onzeker zien als ik weer eens ´niets´ te vertellen heb en dat vaak een issue voor ze is, terwijl ik een vrouw op zoiets niet zou afrekenen.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 01:58 schreef Crutch het volgende:
Durf je überhaupt wel met mensen te praten irl? Of voel je je ongemakkelijk?
Schouders naar achter, borst vooruit!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 02:00 schreef Schenkstroop het volgende:
Hebben jullie nog tips om rechtop (en niet krom) te leren lopen, want das ook belangrijk bij een zelfverzekerde houding.
Kijk James Bond films en dan met name die met Jean Connery.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 02:00 schreef Schenkstroop het volgende:
Hebben jullie nog tips om rechtop (en niet krom) te leren lopen, want das ook belangrijk bij een zelfverzekerde houding.
Ik houd het maar 10 minuten vol. Eigenlijk nog korter..quote:Op dinsdag 15 juni 2010 02:06 schreef Akkerdjie het volgende:
[..]
Schouders naar achter, borst vooruit!
ja ik weet het, de george clooney act, de swagger act, het touwtje aan je kruin truc, de staart tussen je billen. Ik houd het maar 2 minuten vol en dan ga ik weer automatisch met mn hoofd omlaag..quote:Op dinsdag 15 juni 2010 02:09 schreef Crutch het volgende:
[..]
Kijk James Bond films en dan met name die met Jean Connery.
Patrick James, het typetje uit The Mentalist is ook een goed voorbeeld.
Schouders een tikje naar achteren houden en dan laten hangen, waardoor je wel ontspannen staat, maar meer rechtop.
En beweeg langzaam (niet sloom) en niet te druk.
Je hoeft ook helemaal niets te vertellen, stel liever veel vragen. En vraag door over haar onderwerpen.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 02:03 schreef Socios het volgende:
[..]
Jahoor, geen probleem. Het is niet zo dat ik zenuwachtig en/ of bang ben ofzo. Het gaat er vooral om dat vrouwen het als onzeker zien als ik weer eens ´niets´ te vertellen heb en dat vaak een issue voor ze is, terwijl ik een vrouw op zoiets niet zou afrekenen.
dit komt nooit meer goedquote:Op dinsdag 15 juni 2010 02:11 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
ja ik weet het, de george clooney act, de swagger act, het touwtje aan je kruin truc, de staart tussen je billen. Ik houd het maar 2 minuten vol en dan ga ik weer automatisch met mn hoofd omlaag..
Dan doe je het toch fout. Als dit een serieus probleem voor je is dan zijn er wel instanties die je ermee kunnen helpen.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 02:11 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
ja ik weet het, de george clooney act, de swagger act, het touwtje aan je kruin truc, de staart tussen je billen. Ik houd het maar 2 minuten vol en dan ga ik weer automatisch met mn hoofd omlaag..
Het is gewoon een kwestie van spieren trainen en oefeningen doen en dan wordt het al een stuk beterquote:Op dinsdag 15 juni 2010 02:17 schreef Crutch het volgende:
[..]
Dan doe je het toch fout. Als dit een serieus probleem voor je is dan zijn er wel instanties die je ermee kunnen helpen.
Klopt ja, ik heb een tijd intensief gesport waarbij ik met bepaalde krachtoefeningen goed op mijn houding moest letten.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 02:21 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Het is gewoon een kwestie van spieren trainen en oefeningen doen en dan wordt het al een stuk beter
Ik heb er ooit veel oefeningen voor gehad en dat in combinatie met sporten leverde wel een aardig resultaatquote:Op dinsdag 15 juni 2010 02:24 schreef Crutch het volgende:
[..]
Klopt ja, ik heb een tijd intensief gesport waarbij ik met bepaalde krachtoefeningen goed op mijn houding moest letten.
Ik mag trouwens wel weer gaan sporten
haha dat merk je gauw genoeg hoor. als je gene fatsoenlijk gesprek kunt voeren merk je dat al snel genoeg en komt het van 1 kant, of zijn de antwoorden zo dom dat ik me daaraan loop te ergeren. Dan is het snel schluss dus.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 01:57 schreef Bravebart het volgende:
[..]
En qua inhoud, gaan ze er daar ook vooruit?
dat zijn toch de onderwerpen die al snel aan bod komen bij een eerste gesprek. tenminste bij mij. small talk is leuk voor als je elkaar langer kent, of als je niks van elkaar moet.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 02:13 schreef Crutch het volgende:
[..]
Je hoeft ook helemaal niets te vertellen, stel liever veel vragen. En vraag door over haar onderwerpen.
Vragen over school, werk en liefdesrelaties kun je beter zo veel mogelijk achterwege laten.
En dat verkooppraatje over wat voor werk je doet kun je ook achterwege laten.
Sjezusquote:Op zondag 13 juni 2010 03:10 schreef EricOscuro het volgende:
[..]
Haha, ook een Groninger... ja dat werkt wel, als je wilt.
Voordat ik van nature "zelfverzekerd" was, gebruikte ik Nieuwstad soms om in the mood te komen.
Van alle kanten sjans... hou dat gevoel vol. Dan voel je jezelf het haantje, en je hebt medelijden met de vrouw die geen interesse heeft in jou. Op dat moment ben je extra zeker van jezelf... vanaf dat moment moet je een maat houden tussen alcohol en zelfverzekerdheid. Teveel alcohol, en je bent als een mongool op het dievenpad... te weinig alcohol en je blijft dokter bibber. Kortom; licht aangeschoten werkt het beste.
Als licht aangeschoten persoon kun je dan een macho zijn, zijn wie je wilt zijn... maar als je zwaar aangeschoten bent (of dronken) dan verpest je het omdat je dan in de draaikolk van "egocentrisme" komt...
Wordt je weer nuchter, dan wordt je weer onzeker en soms nog erger...; kruip je in een slachtoffer schild... wordt alles wat je niet zou willen... een kneus.
Dus kijk thuis in de spiegel en zeg tegen jezelf "I'm good, I'm feeling good" in de nieuwe kleren...en loop even door Nieuwstad om dat gevoel te bevestigen, op de weg naar het uitgaanscentrum.
En zodra je dit gevoel niet meer hebt... ga dan naar huis, blijf niet nog te lang rondhangen. Bedenk dat je indruk hebt gemaakt, maar dat het geheim van een goede indruk ook is, om op tijd te verdwijnen.
De volgende keer kent nieuwe kansen. En dan kom je er weer op jouw best aan.
Dat werkt niet echt, alleen in het begin.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 02:13 schreef Crutch het volgende:
[..]
Je hoeft ook helemaal niets te vertellen, stel liever veel vragen. En vraag door over haar onderwerpen.
Vragen over school, werk en liefdesrelaties kun je beter zo veel mogelijk achterwege laten.
En dat verkooppraatje over wat voor werk je doet kun je ook achterwege laten.
Ja maar het feit dat je al over zulke dingen kan denken maak je al iets meer interessant. Dat je een theorien hebt over verschillende onderwerpen en je eigen mening over veel dingen, dat zou je al boeiend genoeg maken. Sommige mensen zullen niet eens met je zijn, sommige wel. natuurlijk het feit dat je veel zeurt over je problemen en dat je heel onzeker/ongelukkig bent, maakt het zo dat de meeste meisjes van je zou afknappen. Maar als je dat probleem met je uiterlijk niet had en zelfverzekerd was, dan had je makkelijk genoeg een meisje geinteresseerd kunnen krijgen.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 01:53 schreef Schenkstroop het volgende:
ok. you passed. ik zal je verder niet lastig vallen met waar ik allemaal mee zit.
En heb je ook issues met je uiterlijk? Daar ben ik persoonlijk wel benieuwd naar omdat ik dat zelf wel heb.
daar kan ik je alleen maar gelijk in geven. Ben nu sinds een halfjaar ziek en gelijk heel je leven ligt op zn kop. Mn vrienden komen wel nog steeds langs maar uitgaan kan echt niet meer. Zelfs mn vriendin zie ik niet meer door die ziekte (vanwege afstanden enzo) maar het gaat gelukkig niet uitquote:Op dinsdag 15 juni 2010 01:39 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Het is wel een goed beginpunt denk ik. Want als je ergens goed in bent volgt dat sociale aspect ook vanzelf. Omdat als je ergens goed in bent, dan raak je automatisch in contact met anderen die jou kunsten erkennen zeg maar. Je kan niets goeds tenzij anderen dat ook hebben erkend en gezien. Naja dat meisje legde het iig op het sociale aspect. En ik denk ook wel dat het een belangrijk aspect is.
Mijn vraag aan mezelf is, wat in godsnaam moet ik doen? Ik leg de nadruk wel op mijn eigen uiterlijk omdat ik ook wat te bieden wil hebben. Dat is waarom ik vrouwen niet benader. Ik zou ook niet door mijzelf benaderd willen worden, hell no. Dagelijks droom ik ervan dat ik genoeg geld heb om een aantal ingrepen te laten plegen waardoor mijn gezondheid omhoog gaat en ik eindelijk blijved kan afvallen. En werken aan een beter lcihaam en uiterlijk. ik denk echt dat als ik gezond was geweest, dat ik makkelijker kan werken aan hobbies en het sociale aspect in mijn leven.
Eigenlijk is dat laatste best makkelijk. En vrienden kunnen dat best beamen over mij. Contact is niet zo heel moeilijk. Contact met mooie vrouwen weer wel. Maar ik denk dat ik die brug makkelijker kan slaan als ik zelerder ben van mijzelf en er een paar punten beter uitzie.
Identiteit is idd heel erg belangrijk. Maar uiteindelijk wordt dat ook wat je echt bentquote:Op dinsdag 15 juni 2010 01:36 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Jezelf zijn klopt niet helemaal. Je moet toch voldoen aan een bepaalde imago en vereisten. Of je groeit op en je deed al mee met bpaalde groepen. Urban, hardcore, sjonnies, hangmarokkaan of iets anders. En zo ontwikkel jij je identiteit. (jongeren lopen mekaar niet voor niets achterna denk ik zo) En als je die boot van ontwikkeling hebt gemist wat ben je dan nog?
eens. Ik denk dat er echt nog wel hoop voor schenkstroop is. Denk gewoon Fuck it, ik ben gewoon zo en gewoon gaanquote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:37 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ja maar het feit dat je al over zulke dingen kan denken maak je al iets meer interessant. Dat je een theorien hebt over verschillende onderwerpen en je eigen mening over veel dingen, dat zou je al boeiend genoeg maken. Sommige mensen zullen niet eens met je zijn, sommige wel. natuurlijk het feit dat je veel zeurt over je problemen en dat je heel onzeker/ongelukkig bent, maakt het zo dat de meeste meisjes van je zou afknappen. Maar als je dat probleem met je uiterlijk niet had en zelfverzekerd was, dan had je makkelijk genoeg een meisje geinteresseerd kunnen krijgen.
Socios daarintegen, hij heeft geen enkele mening of kijkpunt over geen enkele onderwerp. Geen enkele passie, geen enkele individualisme. Hij's gewoon de prototype fokker. Zo hou je niemand van een lang tijd geinteresseerd.
Aaw, ik krijg echt bijna medelijden. Wat zielig. Je weet toch ook wel dat die dames alleen geld willen verdienen en je waarschijnlijk ook afschuwelijk vinden?quote:Op zondag 13 juni 2010 03:10 schreef EricOscuro het volgende:
[..]
Haha, ook een Groninger... ja dat werkt wel, als je wilt.
Voordat ik van nature "zelfverzekerd" was, gebruikte ik Nieuwstad soms om in the mood te komen.
Van alle kanten sjans... hou dat gevoel vol. Dan voel je jezelf het haantje, en je hebt medelijden met de vrouw die geen interesse heeft in jou. Op dat moment ben je extra zeker van jezelf... vanaf dat moment moet je een maat houden tussen alcohol en zelfverzekerdheid. Teveel alcohol, en je bent als een mongool op het dievenpad... te weinig alcohol en je blijft dokter bibber. Kortom; licht aangeschoten werkt het beste.
Als licht aangeschoten persoon kun je dan een macho zijn, zijn wie je wilt zijn... maar als je zwaar aangeschoten bent (of dronken) dan verpest je het omdat je dan in de draaikolk van "egocentrisme" komt...
Wordt je weer nuchter, dan wordt je weer onzeker en soms nog erger...; kruip je in een slachtoffer schild... wordt alles wat je niet zou willen... een kneus.
Dus kijk thuis in de spiegel en zeg tegen jezelf "I'm good, I'm feeling good" in de nieuwe kleren...en loop even door Nieuwstad om dat gevoel te bevestigen, op de weg naar het uitgaanscentrum.
En zodra je dit gevoel niet meer hebt... ga dan naar huis, blijf niet nog te lang rondhangen. Bedenk dat je indruk hebt gemaakt, maar dat het geheim van een goede indruk ook is, om op tijd te verdwijnen.
De volgende keer kent nieuwe kansen. En dan kom je er weer op jouw best aan.
OMG, die cijfersquote:Op dinsdag 15 juni 2010 01:55 schreef Fortitudo het volgende:
Schenkstroop, echt mooie vrouwen kun je vergeten. Waarom neem je niet genoegen met iets minder. Je moet gewoon steeds een stapje omhoog doen. Eerst was ik echt super verlegen met meisjes, maar het gaat echt steeds beter. Eerst regelde ik alleen maar 5-jes, nu xijn het 7,5-en. Just move upwards. Gain confidence. Move on.
Dat soort vragen heb ik trouwens echt een hekel aan.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 01:56 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Nee ik kom er zelf wel uit. een dagje jezelf allemaal rare vragen stellen, wat is je top 5 favoriete acteurs/actrices, welke films vind je leuk, wat is je favoriete kleur en boek etcetera. Wat is volgens jou de vestte hiphop nummer ooit. die vragen daar had ik zelf moeite mee. best gek. maar effe een lijst maken en momorizen en klaar.
Als je een vrouw aanspreek en vervolgens weinig te melden hebt. Dan is het vaak inderdaad van "nou euh, wat spreekt ie me aan alstie niks te vertellen heeftquote:Op dinsdag 15 juni 2010 02:03 schreef Socios het volgende:
[..]
Jahoor, geen probleem. Het is niet zo dat ik zenuwachtig en/ of bang ben ofzo. Het gaat er vooral om dat vrouwen het als onzeker zien als ik weer eens ´niets´ te vertellen heb en dat vaak een issue voor ze is, terwijl ik een vrouw op zoiets niet zou afrekenen.
je bent toch ook een mooi meisje, vind ik wel terecht iigquote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:00 schreef Elvanera het volgende:
OMG, die cijfersIk schijn een 8,5 te zijn.
mwa bij mij is het gewoon of een ja of een neequote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:09 schreef Crutch het volgende:
Cijfers geven is bezigheid nummer 2 na bierdrinken op een terras.
Niet te vergeten dat het in combinatie met enkele opvallende uiterlijke kenmerken meteen een juiste indicatie heeft wat voor chick je aan de haak hebt geslagen.
Haha serieus? Nou, ik geef gewoon eerlijk toe dat ik eerst naar uiterlijk kijkquote:Op maandag 14 juni 2010 01:56 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoe ik op fok ben uitgescholden voor van alles om mijn stelling dat uiterlijk belangrijk is. Onder verschillende en oude accounts in het verleden.
Is dat niet duidelijk dan? Jij hebt dan toch ook allang bepaald of sex wil of niet?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:00 schreef Elvanera het volgende:
Als je een vrouw aanspreek en vervolgens weinig te melden hebt. Dan is het vaak inderdaad van "nou euh, wat spreekt ie me aan alstie niks te vertellen heeft"
Hehe, true.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:16 schreef slashyou het volgende:
[..]
Is dat niet duidelijk dan? Jij hebt dan toch ook allang bepaald of sex wil of niet?
Mensen die constant naar het verleden blijven kijken om hun ongelukkig leven te rechtvaardigenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 01:36 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Dat geloof ik niet helemaal. Ik heb een vriend dat de hele dag WoW speelt naast zijn baan in de IT. Hij houdt niet van uitgaan en krroegen heeft een beetje smetvrees en vindt zuipen maar belachelijk en duur. Ik begrijp hem wel dat betreft. . Maar hij is wel zichzelf, gewoon lekker a-sociaal en contact gestoord omdat hij gewoon zo is. Verder puike kerel en Ik zoek em welleens op want van zijn kant komt nooit initiatief. geen belletje niks. Maar hij komt natuurljik niet aan contact met vrouwen op deze manier.
Jezelf zijn klopt niet helemaal. Je moet toch voldoen aan een bepaalde imago en vereisten. Of je groeit op en je deed al mee met bpaalde groepen. Urban, hardcore, sjonnies, hangmarokkaan of iets anders. En zo ontwikkel jij je identiteit. (jongeren lopen mekaar niet voor niets achterna denk ik zo) En als je die boot van ontwikkeling hebt gemist wat ben je dan nog?
snap wel dat als heel je leven tot nu toe een grote teringzooi is geweest het moeilijk is om de knop om te zetten en gewoon "goed " door te gaan. Je weet dan toch immers niet beter ?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:22 schreef Toppiet het volgende:
[..]
Mensen die constant naar het verleden blijven kijken om hun ongelukkig leven te rechtvaardigen![]()
Pessimisten![]()
Glas half leeg![]()
Zelfmedelijden![]()
![]()
![]()
dat ook jaquote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:03 schreef Equites het volgende:
Als je elkaar echt leuk vind zijn er stiltes in gesprekken, maar dat merk je niet eens omdat je er niet op let.
Ha, een David DeAngelo naaperquote:Op zondag 13 juni 2010 03:33 schreef cablegunmaster het volgende:
Daarnaast een simpele geest Victor Verlon kan heel goed hierover praten.
http://www.aantrekkingskracht.com/
hij noemt het vrouwen veroveren. maar het is eigenlijk een cursus jezelf wezen![]()
Ja en dat is de schuld van de mooie meiden die zich laten inpalen door gladde stoere jongens?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:23 schreef DeBassist het volgende:
[..]
snap wel dat als heel je leven tot nu toe een grote teringzooi is geweest het moeilijk is om de knop om te zetten en gewoon "goed " door te gaan. Je weet dan toch immers niet beter ?
Van mij krijg jij nog wel een hoger cijfer hoor.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:00 schreef Elvanera het volgende:
Zou je mij doen als je mij nog niet zou kennen en ik op je af stap? (Je weet dan dus nog niet dat ik na 5 minuten geen interessante gespreksstof meer heb). Tot die tijd ben ik die spontane jongen.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:09 schreef Elvanera het volgende:
Hehe, true.
neucken?quote:Op zondag 13 juni 2010 01:41 schreef KissXSis het volgende:
Het probleem is dat echt zelfverzekerde mannen zich niet afvragen hoe ze zelfverzekerd over kunnen komen
7.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:00 schreef Elvanera het volgende:
[..]
Aaw, ik krijg echt bijna medelijden. Wat zielig. Je weet toch ook wel dat die dames alleen geld willen verdienen en je waarschijnlijk ook afschuwelijk vinden?
[..]
[..]
Dat soort vragen heb ik trouwens echt een hekel aan.
[..]
Als je een vrouw aanspreek en vervolgens weinig te melden hebt. Dan is het vaak inderdaad van "nou euh, wat spreekt ie me aan alstie niks te vertellen heeft"
Mwah, 't is eigenlijk het faken van zelfvertrouwen. Uiteindelijk raak je er zo gedreven in dat je het zonder erbij na te denken kan. Daarmee doel ik op gemakkelijk vrouwen aanspreken en een gesprek op gang houden.quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:45 schreef Techno het volgende:
[..]
Geloven mensen echt in die PUA onzin?
Je hebt ook van die spraakwatervallen in café's met een bierbek die niet kunnen stoppen met ouwehoeren over dingen die je totaal niet interesseren. Wat dat betreft zijn verlegen mannen bedachtzaam. Die denken namelijk steeds, wat zou zij leuk vinden, neh dat vind ze vast niet leuk neuh ik zeg wel niks.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:00 schreef Elvanera het volgende:
De tering zeg. Hoeveel klonen heb jij. Kan een Danny of Yvonne niet effe de kloon-scan aanzetten en 90% van jouw accounts naar de shredder gooien? cutevelociraptor, misshyde, captainmaximum, zealousist, stroopschenk en vast nog wel een paar meer.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:22 schreef Toppiet het volgende:
[..]
Mensen die constant naar het verleden blijven kijken om hun ongelukkig leven te rechtvaardigen![]()
Pessimisten![]()
Glas half leeg![]()
Zelfmedelijden![]()
![]()
![]()
Leuk dat er ook vrouwen bestaan die meer rechtdoor zee en eerlijk zijn. Ik krijg een draaihoofd van dat gedraai en de evenwichtig correct geformuleerde antwoorden van vrouwen. Die niet stroken met de praktijk natuurlijk.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:13 schreef Elvanera het volgende:
[..]
Haha serieus? Nou, ik geef gewoon eerlijk toe dat ik eerst naar uiterlijk kijkAls ik een random kerel regel is dat meestal puur uiterlijk.
LOLquote:Op donderdag 17 juni 2010 01:19 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
De tering zeg. Hoeveel klonen heb jij. Kan een Danny of Yvonne niet effe de kloon-scan aanzetten en 90% van jouw accounts naar de shredder gooien? cutevelociraptor, misshyde, captainmaximum, zealousist, stroopschenk en vast nog wel een paar meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |