je bent toch ook een mooi meisje, vind ik wel terecht iigquote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:00 schreef Elvanera het volgende:
OMG, die cijfersIk schijn een 8,5 te zijn.
mwa bij mij is het gewoon of een ja of een neequote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:09 schreef Crutch het volgende:
Cijfers geven is bezigheid nummer 2 na bierdrinken op een terras.
Niet te vergeten dat het in combinatie met enkele opvallende uiterlijke kenmerken meteen een juiste indicatie heeft wat voor chick je aan de haak hebt geslagen.
Haha serieus? Nou, ik geef gewoon eerlijk toe dat ik eerst naar uiterlijk kijkquote:Op maandag 14 juni 2010 01:56 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoe ik op fok ben uitgescholden voor van alles om mijn stelling dat uiterlijk belangrijk is. Onder verschillende en oude accounts in het verleden.
Is dat niet duidelijk dan? Jij hebt dan toch ook allang bepaald of sex wil of niet?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:00 schreef Elvanera het volgende:
Als je een vrouw aanspreek en vervolgens weinig te melden hebt. Dan is het vaak inderdaad van "nou euh, wat spreekt ie me aan alstie niks te vertellen heeft"
Hehe, true.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:16 schreef slashyou het volgende:
[..]
Is dat niet duidelijk dan? Jij hebt dan toch ook allang bepaald of sex wil of niet?
Mensen die constant naar het verleden blijven kijken om hun ongelukkig leven te rechtvaardigenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 01:36 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Dat geloof ik niet helemaal. Ik heb een vriend dat de hele dag WoW speelt naast zijn baan in de IT. Hij houdt niet van uitgaan en krroegen heeft een beetje smetvrees en vindt zuipen maar belachelijk en duur. Ik begrijp hem wel dat betreft. . Maar hij is wel zichzelf, gewoon lekker a-sociaal en contact gestoord omdat hij gewoon zo is. Verder puike kerel en Ik zoek em welleens op want van zijn kant komt nooit initiatief. geen belletje niks. Maar hij komt natuurljik niet aan contact met vrouwen op deze manier.
Jezelf zijn klopt niet helemaal. Je moet toch voldoen aan een bepaalde imago en vereisten. Of je groeit op en je deed al mee met bpaalde groepen. Urban, hardcore, sjonnies, hangmarokkaan of iets anders. En zo ontwikkel jij je identiteit. (jongeren lopen mekaar niet voor niets achterna denk ik zo) En als je die boot van ontwikkeling hebt gemist wat ben je dan nog?
snap wel dat als heel je leven tot nu toe een grote teringzooi is geweest het moeilijk is om de knop om te zetten en gewoon "goed " door te gaan. Je weet dan toch immers niet beter ?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:22 schreef Toppiet het volgende:
[..]
Mensen die constant naar het verleden blijven kijken om hun ongelukkig leven te rechtvaardigen![]()
Pessimisten![]()
Glas half leeg![]()
Zelfmedelijden![]()
![]()
![]()
dat ook jaquote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:03 schreef Equites het volgende:
Als je elkaar echt leuk vind zijn er stiltes in gesprekken, maar dat merk je niet eens omdat je er niet op let.
Ha, een David DeAngelo naaperquote:Op zondag 13 juni 2010 03:33 schreef cablegunmaster het volgende:
Daarnaast een simpele geest Victor Verlon kan heel goed hierover praten.
http://www.aantrekkingskracht.com/
hij noemt het vrouwen veroveren. maar het is eigenlijk een cursus jezelf wezen![]()
Ja en dat is de schuld van de mooie meiden die zich laten inpalen door gladde stoere jongens?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:23 schreef DeBassist het volgende:
[..]
snap wel dat als heel je leven tot nu toe een grote teringzooi is geweest het moeilijk is om de knop om te zetten en gewoon "goed " door te gaan. Je weet dan toch immers niet beter ?
Van mij krijg jij nog wel een hoger cijfer hoor.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:00 schreef Elvanera het volgende:
Zou je mij doen als je mij nog niet zou kennen en ik op je af stap? (Je weet dan dus nog niet dat ik na 5 minuten geen interessante gespreksstof meer heb). Tot die tijd ben ik die spontane jongen.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:09 schreef Elvanera het volgende:
Hehe, true.
neucken?quote:Op zondag 13 juni 2010 01:41 schreef KissXSis het volgende:
Het probleem is dat echt zelfverzekerde mannen zich niet afvragen hoe ze zelfverzekerd over kunnen komen
7.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:00 schreef Elvanera het volgende:
[..]
Aaw, ik krijg echt bijna medelijden. Wat zielig. Je weet toch ook wel dat die dames alleen geld willen verdienen en je waarschijnlijk ook afschuwelijk vinden?
[..]
[..]
Dat soort vragen heb ik trouwens echt een hekel aan.
[..]
Als je een vrouw aanspreek en vervolgens weinig te melden hebt. Dan is het vaak inderdaad van "nou euh, wat spreekt ie me aan alstie niks te vertellen heeft"
Mwah, 't is eigenlijk het faken van zelfvertrouwen. Uiteindelijk raak je er zo gedreven in dat je het zonder erbij na te denken kan. Daarmee doel ik op gemakkelijk vrouwen aanspreken en een gesprek op gang houden.quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:45 schreef Techno het volgende:
[..]
Geloven mensen echt in die PUA onzin?
Je hebt ook van die spraakwatervallen in café's met een bierbek die niet kunnen stoppen met ouwehoeren over dingen die je totaal niet interesseren. Wat dat betreft zijn verlegen mannen bedachtzaam. Die denken namelijk steeds, wat zou zij leuk vinden, neh dat vind ze vast niet leuk neuh ik zeg wel niks.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:00 schreef Elvanera het volgende:
De tering zeg. Hoeveel klonen heb jij. Kan een Danny of Yvonne niet effe de kloon-scan aanzetten en 90% van jouw accounts naar de shredder gooien? cutevelociraptor, misshyde, captainmaximum, zealousist, stroopschenk en vast nog wel een paar meer.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:22 schreef Toppiet het volgende:
[..]
Mensen die constant naar het verleden blijven kijken om hun ongelukkig leven te rechtvaardigen![]()
Pessimisten![]()
Glas half leeg![]()
Zelfmedelijden![]()
![]()
![]()
Leuk dat er ook vrouwen bestaan die meer rechtdoor zee en eerlijk zijn. Ik krijg een draaihoofd van dat gedraai en de evenwichtig correct geformuleerde antwoorden van vrouwen. Die niet stroken met de praktijk natuurlijk.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:13 schreef Elvanera het volgende:
[..]
Haha serieus? Nou, ik geef gewoon eerlijk toe dat ik eerst naar uiterlijk kijkAls ik een random kerel regel is dat meestal puur uiterlijk.
LOLquote:Op donderdag 17 juni 2010 01:19 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
De tering zeg. Hoeveel klonen heb jij. Kan een Danny of Yvonne niet effe de kloon-scan aanzetten en 90% van jouw accounts naar de shredder gooien? cutevelociraptor, misshyde, captainmaximum, zealousist, stroopschenk en vast nog wel een paar meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |