abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 14 juni 2010 @ 22:12:35 #126
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_82810504
quote:
Op maandag 14 juni 2010 22:09 schreef Socios het volgende:

[..]

Waarom niet? Zonder trucs lukt het blijkbaar niet meer. Met gedichten voorlezen op de hei hoef je tegenwoordig niet meer aan te komen.
Tenzij het een Rap is... Girlies they clock, i say boomshockalock grab the microphone and rock
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  maandag 14 juni 2010 @ 22:13:51 #127
283230 DeBassist
met een hoofdletter B
pi_82810570
quote:
Op maandag 14 juni 2010 22:12 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Tenzij het een Rap is... Girlies they clock, i say boomshockalock grab the microphone and rock

wat dacht je van gewoon oldschool een nummer met je gitaar schrijven ?

werkt bij mij perfect
TOT: Als moderator kijk je goed naar de users: heb je te maken met een troll, een kutkloon of een racist?
Iemand die zeker NIET in dit rijtje hoort is DeBassist! :D
naatje_1: DeBassist, die ken je wel met een hoofdletter B en een harde L
pi_82810748
quote:
Op maandag 14 juni 2010 22:09 schreef Socios het volgende:

[..]

Waarom niet? Zonder trucs lukt het blijkbaar niet meer. Met gedichten voorlezen op de hei hoef je tegenwoordig niet meer aan te komen.
Echte mannen hoeven niet te manipuleren

Waar is jouw ziel? Vertrappled door feminisme, individualisme, verwaarlozing van je ouders, de hedendaagse consumptiemaatschappij?? Je moet je eigen ziel proberen te hervinden. Wanneer is de laatste tijd dat je intense emoties hebt gevoelt? Slappe lach, intens verdriet, grandioos meelevendheid, verliefdheid, verwondering over de wereld, meegezongen met muziek en andere uitingen van emoties. Is er uberhaupt iemand waarmee jij regelmatig jouw emoties deelt?

Jij bent een lege huls vertrappeld door ideologieen, maar de kern verloren.
  maandag 14 juni 2010 @ 22:21:14 #129
283230 DeBassist
met een hoofdletter B
pi_82811001
sowieso gaat het al een stuk makkelijker als je echt verliefd bent
manipuleren is onnodig en niet eerlijk
TOT: Als moderator kijk je goed naar de users: heb je te maken met een troll, een kutkloon of een racist?
pi_82811029
quote:
Op maandag 14 juni 2010 22:17 schreef Toppiet het volgende:

[..]

Echte mannen hoeven niet te manipuleren

Waar is jouw ziel? Vertrappled door feminisme, individualisme, verwaarlozing van je ouders, de hedendaagse consumptiemaatschappij?? Je moet je eigen ziel proberen te hervinden. Wanneer is de laatste tijd dat je intense emoties hebt gevoelt? Slappe lach, intens verdriet, grandioos meelevendheid, verliefdheid, verwondering over de wereld, meegezongen met muziek en andere uitingen van emoties. Is er uberhaupt iemand waarmee jij regelmatig jouw emoties deelt?

Bah, een hippie
[Dit bericht is gewijzigd door Kreator]
  maandag 14 juni 2010 @ 22:27:58 #131
283230 DeBassist
met een hoofdletter B
pi_82811454
quote:
Op maandag 14 juni 2010 22:21 schreef slashyou het volgende:

[..]

Bah, een hippie
bah, een manipulatieve man ?
pi_82811667
quote:
Op maandag 14 juni 2010 22:27 schreef DeBassist het volgende:

[..]

bah, een manipulatieve man ?
Bah, een gitaarspelende liedjeschrijver.
[Dit bericht is gewijzigd door Kreator]
  maandag 14 juni 2010 @ 22:41:30 #133
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_82812342
quote:
Op maandag 14 juni 2010 21:50 schreef Socios het volgende:

[..]

Mijn hilarische topics, fipo´s, sepo´s, oneliners etc. Ook wel interessante posts in het treinentopic, maar daar komen maar een paar vrouwen die dat echt leuk vinden.
Ja die dingen zijn dus echt internet gerelateerd en iedereen doet het. Zoals bassist zei, ken je jezelf wel? Weet je waar je voor staat, wat jou laat lachen, hevige emoties, en al dat andere wat hij heeft gezegd? Wel hippie-achtig, maar waar. Ga naar concerten, begin een mening te vormen over diverse onderwerpen (vooral onderwerpen dat een vrouw interessant zal vinden), leer hoe je je gevoelens moet uiten, enz.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  maandag 14 juni 2010 @ 22:44:10 #134
283230 DeBassist
met een hoofdletter B
pi_82812490
quote:
Op maandag 14 juni 2010 22:30 schreef slashyou het volgende:

[..]

Bah, een gitaarspelende liedjeschrijver.
Basgitaarspelende
  dinsdag 15 juni 2010 @ 00:30:54 #135
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_82817762
quote:
Op maandag 14 juni 2010 22:02 schreef slashyou het volgende:

[..]

Wel op de juiste manier brengen natuurlijk, niet haar tot op het bot toe afkraken (dat kan altijd nog als je eenmaal een relatie hebt). Beetje opbouwend houden.
Oh ja, het werkt vooral bij onzekere meisjes, niet bij mooigirls.
Als je het daadwerkelijk op de juiste manier brengt, werkt het op zowel onzekere als zekere vrouwen. Overigens zijn bijna alle vrouwen onzeker, hoe mooi ze ook zijn.

Je kan beginnen met een compliment en eindigen met kritiek.
Bijv: "Je ziet er fantastisch uit, maar die oorbellen. Heb je die van je oma gekregen?"
Je moeder is een hamster
  dinsdag 15 juni 2010 @ 01:18:28 #136
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_82818878
Mijn hobby is me klem zuipen met vrienden en chicks versieren. Fucking triest, maar het is gewoon nog echt zo ook. Zo word je trouwens wel een stuk zekerder met vrouwen kan ik je vertellen.
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
  dinsdag 15 juni 2010 @ 01:29:13 #137
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_82819027
quote:
Op maandag 14 juni 2010 21:43 schreef DeBassist het volgende:

[..]

helemaal mee eens
oftewel TS moet een hobby zoeken waarmee hij interessant wordt of het geluk hebben dat iemand opeens hopeloos verliefd op m wordt.
Dat is ook heel waar. Meisjes gaan toch voor de zanger van een band of de gitaarspeler of een graffiti artiest dat veel naamsbekendheid heeft. Dat zei een meisje ook tegen haar vriend over mij en nog iemand anders. Wat moeten zij nou doen om een vriendin te krijgen wat missen zij. En toen kwam dat als antwoord. "Zij doen niks dat interessant is, zij moeten wat doen waar ze mee uitblinken". tsja nu nog de vraag waar liggen mijn inetresses en waar kan ik in uitblinken?
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  dinsdag 15 juni 2010 @ 01:32:18 #138
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_82819070
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 01:29 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Dat is ook heel waar. Meisjes gaan toch voor de zanger van een band of de gitaarspeler of een graffiti artiest dat veel naamsbekendheid heeft. Dat zei een meisje ook tegen haar vriend over mij en nog iemand anders. Wat moeten zij nou doen om een vriendin te krijgen wat missen zij. En toen kwam dat als antwoord. "Zij doen niks dat interessant is, zij moeten wat doen waar ze mee uitblinken". tsja nu nog de vraag waar liggen mijn inetresses en waar kan ik in uitblinken?
met niks. denk je dat al die chicks alleen maar popsterren willen? think again.
leuke baan, studie, hobby, gezellig, good looking, spontaan, sociaal, well dressed, sociaal leven, etc. etc. zijn allemaal belangrijk.
  dinsdag 15 juni 2010 @ 01:33:20 #139
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_82819086
en als je en aantal dingen niet hebt is er nog geen man overboord.
pi_82819088
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 01:18 schreef Fortitudo het volgende:
Mijn hobby is me klem zuipen met vrienden en chicks versieren. Fucking triest, maar het is gewoon nog echt zo ook. Zo word je trouwens wel een stuk zekerder met vrouwen kan ik je vertellen.
Als je half lam op lelijke Truusje van de buurtsuper ligt en je het de volgende dag niet meer kan herinneren.
Goed advies.
Er is nog een boekenplank actief op ons mooie forum, dat is boekenplank. jawel deze creatieve geest jat mijn naam en zet er een punt achter. Deed hij dat laatste maar.
  dinsdag 15 juni 2010 @ 01:36:16 #141
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_82819131
quote:
Op maandag 14 juni 2010 21:51 schreef Toppiet het volgende:

[..]

Je moet jezelf zijn. dan komt het vanzelf goed.
Dat geloof ik niet helemaal. Ik heb een vriend dat de hele dag WoW speelt naast zijn baan in de IT. Hij houdt niet van uitgaan en krroegen heeft een beetje smetvrees en vindt zuipen maar belachelijk en duur. Ik begrijp hem wel dat betreft. . Maar hij is wel zichzelf, gewoon lekker a-sociaal en contact gestoord omdat hij gewoon zo is. Verder puike kerel en Ik zoek em welleens op want van zijn kant komt nooit initiatief. geen belletje niks. Maar hij komt natuurljik niet aan contact met vrouwen op deze manier.

Jezelf zijn klopt niet helemaal. Je moet toch voldoen aan een bepaalde imago en vereisten. Of je groeit op en je deed al mee met bpaalde groepen. Urban, hardcore, sjonnies, hangmarokkaan of iets anders. En zo ontwikkel jij je identiteit. (jongeren lopen mekaar niet voor niets achterna denk ik zo) En als je die boot van ontwikkeling hebt gemist wat ben je dan nog?
  dinsdag 15 juni 2010 @ 01:37:22 #142
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_82819144
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 01:33 schreef boekenplank het volgende:

[..]

Als je half lam op lelijke Truusje van de buurtsuper ligt en je het de volgende dag niet meer kan herinneren.
Goed advies.

nee, niet echt.

miss is dat bij jou het geval in je plaatselijke dorpscafe?
  dinsdag 15 juni 2010 @ 01:39:10 #143
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_82819168
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 01:36 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Dat geloof ik niet helemaal. Ik heb een vriend dat de hele dag WoW speelt naast zijn baan in de IT. Hij houdt niet van uitgaan en krroegen heeft een beetje smetvrees en vindt zuipen maar belachelijk en duur. Ik begrijp hem wel dat betreft. . Maar hij is wel zichzelf, gewoon lekker a-sociaal en contact gestoord omdat hij gewoon zo is. Verder puike kerel en Ik zoek em welleens op want van zijn kant komt nooit initiatief. geen belletje niks. Maar hij komt natuurljik niet aan contact met vrouwen op deze manier.

Jezelf zijn klopt niet helemaal. Je moet toch voldoen aan een bepaalde imago en vereisten. Of je groeit op en je deed al mee met bpaalde groepen. Urban, hardcore, sjonnies, hangmarokkaan of iets anders. En zo ontwikkel jij je identiteit. (jongeren lopen mekaar niet voor niets achterna denk ik zo) En als je die boot van ontwikkeling hebt gemist wat ben je dan nog?
heb je een punt. Maar soms moet je ook wel wat aanpassen om wat gedaan te krijgen.
  dinsdag 15 juni 2010 @ 01:39:38 #144
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_82819173
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 01:32 schreef Fortitudo het volgende:

[..]

met niks. denk je dat al die chicks alleen maar popsterren willen? think again.
leuke baan, studie, hobby, gezellig, good looking, spontaan, sociaal, well dressed, sociaal leven, etc. etc. zijn allemaal belangrijk.
Het is wel een goed beginpunt denk ik. Want als je ergens goed in bent volgt dat sociale aspect ook vanzelf. Omdat als je ergens goed in bent, dan raak je automatisch in contact met anderen die jou kunsten erkennen zeg maar. Je kan niets goeds tenzij anderen dat ook hebben erkend en gezien. Naja dat meisje legde het iig op het sociale aspect. En ik denk ook wel dat het een belangrijk aspect is.

Mijn vraag aan mezelf is, wat in godsnaam moet ik doen? Ik leg de nadruk wel op mijn eigen uiterlijk omdat ik ook wat te bieden wil hebben. Dat is waarom ik vrouwen niet benader. Ik zou ook niet door mijzelf benaderd willen worden, hell no. Dagelijks droom ik ervan dat ik genoeg geld heb om een aantal ingrepen te laten plegen waardoor mijn gezondheid omhoog gaat en ik eindelijk blijved kan afvallen. En werken aan een beter lcihaam en uiterlijk. ik denk echt dat als ik gezond was geweest, dat ik makkelijker kan werken aan hobbies en het sociale aspect in mijn leven.

Eigenlijk is dat laatste best makkelijk. En vrienden kunnen dat best beamen over mij. Contact is niet zo heel moeilijk. Contact met mooie vrouwen weer wel. Maar ik denk dat ik die brug makkelijker kan slaan als ik zelerder ben van mijzelf en er een paar punten beter uitzie.

[ Bericht 7% gewijzigd door Schenkstroop op 15-06-2010 01:45:47 ]
pi_82819242
quote:
Op maandag 14 juni 2010 22:17 schreef Toppiet het volgende:

Mooi gezegd, hoor. Heb er even een paar uur over nagedacht. Zeer goed punt. Ik denk dat je bijna precies verwoord wat op mij van toepassing is.
quote:
Op maandag 14 juni 2010 22:41 schreef Keep_Walking het volgende:
Ja die dingen zijn dus echt internet gerelateerd en iedereen doet het. Zoals bassist zei, ken je jezelf wel? Weet je waar je voor staat, wat jou laat lachen, hevige emoties, en al dat andere wat hij heeft gezegd? Wel hippie-achtig, maar waar. Ga naar concerten, begin een mening te vormen over diverse onderwerpen (vooral onderwerpen dat een vrouw interessant zal vinden), leer hoe je je gevoelens moet uiten, enz.
De laatste tijd zit ik gewoon al FOK!kend te wachten tot de dagen verstrijken. Uiteraard doe ik wel ´verplichte´ dingen tussendoor, maar dat was het dan wel.
  dinsdag 15 juni 2010 @ 01:49:40 #146
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_82819280
Socios wat is jouw favoriete kleur?
En wat is het allermooiste muziek-nummer dat je ooit hebt gehoord?
(effe testen)

Het punt is als je lang moet nadenken over deze vraag of het dom vind dan ben je zoals mij helaas. Hoef je dat niet dan ben je stappen verder dan mij.

En heb je ook issues met je uiterlijk. Zoja wat bijvoorbeeld?
pi_82819297
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 01:49 schreef Schenkstroop het volgende:
Socios wat is jouw favoriete kleur?
Blauw
quote:
En wat is het allermooiste muziek-nummer dat je ooit hebt gehoord?
Fugees - Ready Or Not

Simpele vragen.
  dinsdag 15 juni 2010 @ 01:53:31 #148
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_82819320
ok. you passed. ik zal je verder niet lastig vallen met waar ik allemaal mee zit.
En heb je ook issues met je uiterlijk? Daar ben ik persoonlijk wel benieuwd naar omdat ik dat zelf wel heb.
pi_82819325
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 01:53 schreef Schenkstroop het volgende:
ik zla je verder niet lastig vallen met waar ik allemaal mee zit.
Open er een topic over?
  dinsdag 15 juni 2010 @ 01:55:53 #150
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_82819346
Schenkstroop, echt mooie vrouwen kun je vergeten. Waarom neem je niet genoegen met iets minder. Je moet gewoon steeds een stapje omhoog doen. Eerst was ik echt super verlegen met meisjes, maar het gaat echt steeds beter. Eerst regelde ik alleen maar 5-jes, nu xijn het 7,5-en. Just move upwards. Gain confidence. Move on.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')