Tenzij het een Rap is... Girlies they clock, i say boomshockalock grab the microphone and rockquote:Op maandag 14 juni 2010 22:09 schreef Socios het volgende:
[..]
Waarom niet? Zonder trucs lukt het blijkbaar niet meer. Met gedichten voorlezen op de hei hoef je tegenwoordig niet meer aan te komen.
quote:Op maandag 14 juni 2010 22:12 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Tenzij het een Rap is... Girlies they clock, i say boomshockalock grab the microphone and rock
Echte mannen hoeven niet te manipulerenquote:Op maandag 14 juni 2010 22:09 schreef Socios het volgende:
[..]
Waarom niet? Zonder trucs lukt het blijkbaar niet meer. Met gedichten voorlezen op de hei hoef je tegenwoordig niet meer aan te komen.
Bah, een hippiequote:Op maandag 14 juni 2010 22:17 schreef Toppiet het volgende:
[..]
Echte mannen hoeven niet te manipuleren![]()
Waar is jouw ziel? Vertrappled door feminisme, individualisme, verwaarlozing van je ouders, de hedendaagse consumptiemaatschappij?? Je moet je eigen ziel proberen te hervinden. Wanneer is de laatste tijd dat je intense emoties hebt gevoelt? Slappe lach, intens verdriet, grandioos meelevendheid, verliefdheid, verwondering over de wereld, meegezongen met muziek en andere uitingen van emoties. Is er uberhaupt iemand waarmee jij regelmatig jouw emoties deelt?
Jij bent een lege huls vertrappeld door ideologieen, maar de kern verloren.
bah, een manipulatieve manquote:
Ja die dingen zijn dus echt internet gerelateerd en iedereen doet het. Zoals bassist zei, ken je jezelf wel? Weet je waar je voor staat, wat jou laat lachen, hevige emoties, en al dat andere wat hij heeft gezegd? Wel hippie-achtig, maar waar. Ga naar concerten, begin een mening te vormen over diverse onderwerpen (vooral onderwerpen dat een vrouw interessant zal vinden), leer hoe je je gevoelens moet uiten, enz.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:50 schreef Socios het volgende:
[..]
Mijn hilarische topics, fipo´s, sepo´s, oneliners etc. Ook wel interessante posts in het treinentopic, maar daar komen maar een paar vrouwen die dat echt leuk vinden.
Basgitaarspelendequote:Op maandag 14 juni 2010 22:30 schreef slashyou het volgende:
[..]
Bah, een gitaarspelende liedjeschrijver.
Als je het daadwerkelijk op de juiste manier brengt, werkt het op zowel onzekere als zekere vrouwen. Overigens zijn bijna alle vrouwen onzeker, hoe mooi ze ook zijn.quote:Op maandag 14 juni 2010 22:02 schreef slashyou het volgende:
[..]
Wel op de juiste manier brengen natuurlijk, niet haar tot op het bot toe afkraken (dat kan altijd nog als je eenmaal een relatie hebt). Beetje opbouwend houden.
Oh ja, het werkt vooral bij onzekere meisjes, niet bij mooigirls.
Dat is ook heel waar. Meisjes gaan toch voor de zanger van een band of de gitaarspeler of een graffiti artiest dat veel naamsbekendheid heeft. Dat zei een meisje ook tegen haar vriend over mij en nog iemand anders. Wat moeten zij nou doen om een vriendin te krijgen wat missen zij. En toen kwam dat als antwoord. "Zij doen niks dat interessant is, zij moeten wat doen waar ze mee uitblinken". tsja nu nog de vraag waar liggen mijn inetresses en waar kan ik in uitblinken?quote:Op maandag 14 juni 2010 21:43 schreef DeBassist het volgende:
[..]
helemaal mee eens![]()
oftewel TS moet een hobby zoeken waarmee hij interessant wordt of het geluk hebben dat iemand opeens hopeloos verliefd op m wordt.
met niks. denk je dat al die chicks alleen maar popsterren willen? think again.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 01:29 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Dat is ook heel waar. Meisjes gaan toch voor de zanger van een band of de gitaarspeler of een graffiti artiest dat veel naamsbekendheid heeft. Dat zei een meisje ook tegen haar vriend over mij en nog iemand anders. Wat moeten zij nou doen om een vriendin te krijgen wat missen zij. En toen kwam dat als antwoord. "Zij doen niks dat interessant is, zij moeten wat doen waar ze mee uitblinken". tsja nu nog de vraag waar liggen mijn inetresses en waar kan ik in uitblinken?
Als je half lam op lelijke Truusje van de buurtsuper ligt en je het de volgende dag niet meer kan herinneren.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 01:18 schreef Fortitudo het volgende:
Mijn hobby is me klem zuipen met vrienden en chicks versieren. Fucking triest, maar het is gewoon nog echt zo ook. Zo word je trouwens wel een stuk zekerder met vrouwen kan ik je vertellen.
Dat geloof ik niet helemaal. Ik heb een vriend dat de hele dag WoW speelt naast zijn baan in de IT. Hij houdt niet van uitgaan en krroegen heeft een beetje smetvrees en vindt zuipen maar belachelijk en duur. Ik begrijp hem wel dat betreft. . Maar hij is wel zichzelf, gewoon lekker a-sociaal en contact gestoord omdat hij gewoon zo is. Verder puike kerel en Ik zoek em welleens op want van zijn kant komt nooit initiatief. geen belletje niks. Maar hij komt natuurljik niet aan contact met vrouwen op deze manier.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:51 schreef Toppiet het volgende:
[..]
Je moet jezelf zijn.dan komt het vanzelf goed.
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 01:33 schreef boekenplank het volgende:
[..]
Als je half lam op lelijke Truusje van de buurtsuper ligt en je het de volgende dag niet meer kan herinneren.
Goed advies.
heb je een punt. Maar soms moet je ook wel wat aanpassen om wat gedaan te krijgen.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 01:36 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Dat geloof ik niet helemaal. Ik heb een vriend dat de hele dag WoW speelt naast zijn baan in de IT. Hij houdt niet van uitgaan en krroegen heeft een beetje smetvrees en vindt zuipen maar belachelijk en duur. Ik begrijp hem wel dat betreft. . Maar hij is wel zichzelf, gewoon lekker a-sociaal en contact gestoord omdat hij gewoon zo is. Verder puike kerel en Ik zoek em welleens op want van zijn kant komt nooit initiatief. geen belletje niks. Maar hij komt natuurljik niet aan contact met vrouwen op deze manier.
Jezelf zijn klopt niet helemaal. Je moet toch voldoen aan een bepaalde imago en vereisten. Of je groeit op en je deed al mee met bpaalde groepen. Urban, hardcore, sjonnies, hangmarokkaan of iets anders. En zo ontwikkel jij je identiteit. (jongeren lopen mekaar niet voor niets achterna denk ik zo) En als je die boot van ontwikkeling hebt gemist wat ben je dan nog?
Het is wel een goed beginpunt denk ik. Want als je ergens goed in bent volgt dat sociale aspect ook vanzelf. Omdat als je ergens goed in bent, dan raak je automatisch in contact met anderen die jou kunsten erkennen zeg maar. Je kan niets goeds tenzij anderen dat ook hebben erkend en gezien. Naja dat meisje legde het iig op het sociale aspect. En ik denk ook wel dat het een belangrijk aspect is.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 01:32 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
met niks. denk je dat al die chicks alleen maar popsterren willen? think again.
leuke baan, studie, hobby, gezellig, good looking, spontaan, sociaal, well dressed, sociaal leven, etc. etc. zijn allemaal belangrijk.
Mooi gezegd, hoor. Heb er even een paar uur over nagedacht. Zeer goed punt. Ik denk dat je bijna precies verwoord wat op mij van toepassing is.quote:Op maandag 14 juni 2010 22:17 schreef Toppiet het volgende:
Waar is jouw ziel? Vertrappled door feminisme, individualisme, verwaarlozing van je ouders, de hedendaagse consumptiemaatschappij?? Je moet je eigen ziel proberen te hervinden. Wanneer is de laatste tijd dat je intense emoties hebt gevoelt? Slappe lach, intens verdriet, grandioos meelevendheid, verliefdheid, verwondering over de wereld, meegezongen met muziek en andere uitingen van emoties. Is er uberhaupt iemand waarmee jij regelmatig jouw emoties deelt?
Jij bent een lege huls vertrappeld door ideologieen, maar de kern verloren.
De laatste tijd zit ik gewoon al FOK!kend te wachten tot de dagen verstrijken. Uiteraard doe ik wel ´verplichte´ dingen tussendoor, maar dat was het dan wel.quote:Op maandag 14 juni 2010 22:41 schreef Keep_Walking het volgende:
Ja die dingen zijn dus echt internet gerelateerd en iedereen doet het. Zoals bassist zei, ken je jezelf wel? Weet je waar je voor staat, wat jou laat lachen, hevige emoties, en al dat andere wat hij heeft gezegd? Wel hippie-achtig, maar waar. Ga naar concerten, begin een mening te vormen over diverse onderwerpen (vooral onderwerpen dat een vrouw interessant zal vinden), leer hoe je je gevoelens moet uiten, enz.
Blauwquote:Op dinsdag 15 juni 2010 01:49 schreef Schenkstroop het volgende:
Socios wat is jouw favoriete kleur?
Fugees - Ready Or Notquote:En wat is het allermooiste muziek-nummer dat je ooit hebt gehoord?
Open er een topic over?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 01:53 schreef Schenkstroop het volgende:
ik zla je verder niet lastig vallen met waar ik allemaal mee zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |