abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 14 juni 2010 @ 21:17:02 #101
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_82806677
quote:
Op maandag 14 juni 2010 21:08 schreef Socios het volgende:

[..]

Misschien is het probleem zo wel beter verwoord, ja. Zit ook wel een verband tussen denk ik.
[..]

Exact, ik zeg ook weleens "vroeger ging het erom dat je een gezin kon onderhouden, tegenwoordig gaat het erom dat je je zak scheert".
[..]

Dat wil ik zeker proberen, maar ja, moet ik dan hele verhalen verzinnen? Ik kan haar prima aan het woord laten, stukje interesse tonen erbij, maar goed, dat helpt ook maar voor even als ik zelf niets te melden heb natuurlijk.
Niet dat ik een fan ben van "Pick Up Artist" en David Deangelo, maar in zulke gevallen denk ik echt dat je wat Pick Up Artist boeken kan gaan lezen.

Maar behalve dat, je kan ook gewoon leuke dingen gaan doen en de ervaring op doen. In plaats van 5 uur lang te fokken, kan twee uurtjes gebruiken om jezelf interessanter te maken. Door te gaan dansen, uitgaan, dingen meemaken, enz.

Maar er zijn ook vrouwen die gewoon een serieuze man willen, maar dan moet je een gereformeerde zoeken of een minder aantrekkelijke vrouw in een boerendorp.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  maandag 14 juni 2010 @ 21:24:14 #102
283230 DeBassist
met een hoofdletter B
pi_82807229
quote:
Op maandag 14 juni 2010 21:17 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Niet dat ik een fan ben van "Pick Up Artist" en David Deangelo, maar in zulke gevallen denk ik echt dat je wat Pick Up Artist boeken kan gaan lezen.

Maar behalve dat, je kan ook gewoon leuke dingen gaan doen en de ervaring op doen. In plaats van 5 uur lang te fokken, kan twee uurtjes gebruiken om jezelf interessanter te maken. Door te gaan dansen, uitgaan, dingen meemaken, enz.

Maar er zijn ook vrouwen die gewoon een serieuze man willen, maar dan moet je een gereformeerde zoeken of een minder aantrekkelijke vrouw in een boerendorp.
overdrijven is ook een vak

niet alleen vrouwen uit boerendorpen en gereformeerden willen een serieuze man.
Al hebben 95% van de vrouwen natuurlijk liever een interessante man
TOT: Als moderator kijk je goed naar de users: heb je te maken met een troll, een kutkloon of een racist?
Iemand die zeker NIET in dit rijtje hoort is DeBassist! :D
naatje_1: DeBassist, die ken je wel met een hoofdletter B en een harde L
pi_82807357
Zo serieus ben ik trouwens niet, hoor. Ik ben wel saai, maar lang niet altijd serieus.
  maandag 14 juni 2010 @ 21:35:31 #104
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_82808069
quote:
Op maandag 14 juni 2010 21:26 schreef Socios het volgende:
Zo serieus ben ik trouwens niet, hoor. Ik ben wel saai, maar lang niet altijd serieus.
Losgaan dan Ik heb mijn huidige vriendin ook versierd met de grasmaaier-dansmove
Half bezopen is weggegooid geld.
  maandag 14 juni 2010 @ 21:41:17 #105
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_82808504
quote:
Op maandag 14 juni 2010 21:24 schreef DeBassist het volgende:

[..]

overdrijven is ook een vak

niet alleen vrouwen uit boerendorpen en gereformeerden willen een serieuze man.
Al hebben 95% van de vrouwen natuurlijk liever een interessante man
Elke vrouw wilt een serieuze man. Maar geen enkele wilt een saaie man hebben.

Probleem van Socios is niet dat hij serieus is, hij zegt zelf dat hij niet serieus is. Hij is gewoon saai.

Serious, inmiddels ken ik verschillende regulars hier op de forum, en socios heeft nooit iets interessants gezegd. Als je zelf op de internet niet een interessante mening kan hebben, dan kan je IRL niet eens een coma-patient bij je blijven houden.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  maandag 14 juni 2010 @ 21:43:02 #106
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_82808656
K_W ben jij dat echt of zit er nu iemand anders achter dat toetsenbord
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  maandag 14 juni 2010 @ 21:43:08 #107
283230 DeBassist
met een hoofdletter B
pi_82808663
quote:
Op maandag 14 juni 2010 21:41 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Probleem van Socios is niet dat hij serieus is, hij zegt zelf dat hij niet serieus is. Hij is gewoon saai.

Serious, inmiddels ken ik verschillende regulars hier op de forum, en socios heeft nooit iets interessants gezegd. Als je zelf op de internet niet een interessante mening kan hebben, dan kan je IRL niet eens een coma-patient bij je blijven houden.
helemaal mee eens
oftewel TS moet een hobby zoeken waarmee hij interessant wordt of het geluk hebben dat iemand opeens hopeloos verliefd op m wordt.
TOT: Als moderator kijk je goed naar de users: heb je te maken met een troll, een kutkloon of een racist?
  maandag 14 juni 2010 @ 21:45:04 #108
283230 DeBassist
met een hoofdletter B
pi_82808784
quote:

[..]

trouwens ik denk eerder een man die serieus KAN zijn. Een serieuze man is vaak ook saai lijkt me
pi_82808854
quote:
Serious, inmiddels ken ik verschillende regulars hier op de forum, en socios heeft nooit iets interessants gezegd.
Mjah... Dat valt wel mee toch? Ik kom in allerlei subfora op FOK!, zitten vast wel ergens wat interessante posts tussen van mij.
  maandag 14 juni 2010 @ 21:47:54 #110
283230 DeBassist
met een hoofdletter B
pi_82808975
quote:
Op maandag 14 juni 2010 21:46 schreef Socios het volgende:

[..]

Mjah... Dat valt wel mee toch? Ik kom in allerlei subfora op FOK!, zitten vast wel ergens wat interessante posts tussen van mij.
maar wat noem jij interessant ?
pi_82809180
quote:
Op maandag 14 juni 2010 21:47 schreef DeBassist het volgende:
maar wat noem jij interessant ?
Mijn hilarische topics, fipo´s, sepo´s, oneliners etc. Ook wel interessante posts in het treinentopic, maar daar komen maar een paar vrouwen die dat echt leuk vinden.
pi_82809276
quote:
Op maandag 14 juni 2010 20:58 schreef Socios het volgende:

[..]

Klopt, heb geen interessante dingen te vertellen. Al dat popi-jopigedoe over wereldreizen enzo die iedereen vertelt is niet aan mij besteed. Verder kan ik een gesprek niet lang boeiend houden.
Je moet jezelf zijn. dan komt het vanzelf goed.
pi_82809322
quote:
Op maandag 14 juni 2010 21:51 schreef Toppiet het volgende:
In de afgelopen jaren niets van gemerkt.
  maandag 14 juni 2010 @ 21:53:34 #114
283230 DeBassist
met een hoofdletter B
pi_82809404
quote:
Op maandag 14 juni 2010 21:52 schreef Socios het volgende:

[..]

wat voor hobby's heb je ?
pi_82809590
quote:
Op maandag 14 juni 2010 21:53 schreef DeBassist het volgende:
wat voor hobby's heb je ?
Geen. Beetje FOK!ken.

Het erge is nog dit dit serieus is ook.
pi_82809745
quote:
Op maandag 14 juni 2010 21:51 schreef Toppiet het volgende:

[..]

In bepaalde gevallen werkt dat niet.
Je moet jezelf zeker voelen en het meisje waar je mee in gesprek bent juist onzeker laten voelen. Zorg dat je jezelf boven haar plaats. Negatieve opmerkingen over haar kapsel of kleding bijvoorbeeld doen het vaak erg goed. Zorg ervoor dat ze zich zo onzeker gaat voelen dat ze zelfs wat met jou gaat zoenen omdat ze denkt dat ze niks beters kan krijgen.
[Dit bericht is gewijzigd door Kreator]
pi_82809783
quote:
Op maandag 14 juni 2010 21:58 schreef slashyou het volgende:
Negatieve opmerkingen over haar kapsel of kleding bijvoorbeeld doen het vaak erg goed. Zorg ervoor dat ze zich zo onzeker gaat voelen dat ze zelfs wat met jou gaat zoenen omdat ze denkt dat ze niks beters kan krijgen.
GOEDE TIP.
pi_82809938
quote:
Op maandag 14 juni 2010 21:59 schreef Socios het volgende:

[..]

GOEDE TIP.
Wel op de juiste manier brengen natuurlijk, niet haar tot op het bot toe afkraken (dat kan altijd nog als je eenmaal een relatie hebt). Beetje opbouwend houden.
Oh ja, het werkt vooral bij onzekere meisjes, niet bij mooigirls.
pi_82810005
quote:
Op maandag 14 juni 2010 21:52 schreef Socios het volgende:

[..]

Dat komt doordat jij jezelf niet kent, je weet niet wie jezelf bent. Iemand die zichzelf kent, kent anderen en weet hoe met anderen, vrouw of man om te gaan. Je moet jezelf weer leren kennen.
pi_82810221
quote:
Op maandag 14 juni 2010 21:58 schreef slashyou het volgende:

[..]

In bepaalde gevallen werkt dat niet.
Je moet jezelf zeker voelen en het meisje waar je mee in gesprek bent juist onzeker laten voelen. Zorg dat je jezelf boven haar plaats. Negatieve opmerkingen over haar kapsel of kleding bijvoorbeeld doen het vaak erg goed. Zorg ervoor dat ze zich zo onzeker gaat voelen dat ze zelfs wat met jou gaat zoenen omdat ze denkt dat ze niks beters kan krijgen.
En je zou met zon meisje willen gaan omdat ze zo makkelijk te manipuleren is?
  maandag 14 juni 2010 @ 22:08:33 #121
283230 DeBassist
met een hoofdletter B
pi_82810319
quote:
Op maandag 14 juni 2010 21:56 schreef Socios het volgende:

[..]

Geen. Beetje FOK!ken.

Het erge is nog dit dit serieus is ook.
dan lijkt het me sterk dat je ook echt weet wie je bent
zoek anders eerst eens een hobby. Met een beetje geluk vindt je een meisje die dan dezelfde interesses heeft als jou
pi_82810346
quote:
Op maandag 14 juni 2010 22:07 schreef Toppiet het volgende:
Waarom niet? Zonder trucs lukt het blijkbaar niet meer. Met gedichten voorlezen op de hei hoef je tegenwoordig niet meer aan te komen.
pi_82810409
quote:
Op maandag 14 juni 2010 22:08 schreef DeBassist het volgende:
dan lijkt het me sterk dat je ook echt weet wie je bent
zoek anders eerst eens een hobby. Met een beetje geluk vindt je een meisje die dan dezelfde interesses heeft als jou
Ach, er zijn natuurlijk wel dingen die ik leuk vind om te doen naast FOK!ken. Ik volg het WK Voetbal, ik reis graag met de trein, leuke studie erbij. Maar hobby´s... Mjah...
  maandag 14 juni 2010 @ 22:10:53 #124
283230 DeBassist
met een hoofdletter B
pi_82810421
quote:
Op maandag 14 juni 2010 22:09 schreef Socios het volgende:

[..]

Waarom niet? Zonder trucs lukt het blijkbaar niet meer. Met gedichten voorlezen op de hei hoef je tegenwoordig niet meer aan te komen.
ligt eraan hoe je het brengt
pi_82810482
quote:
Op maandag 14 juni 2010 22:07 schreef Toppiet het volgende:

[..]

Lijkt me een prima oplossing voor TS ja, lotgenoten zoeken. Persoonlijk heb ik dat niet nodig, probeer het af en toe echter wel uit op van die zelfverzekerde wijven die denken dat ze alles zijn, moeten soms even met beide voeten neergezet worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')