als het een echte is dan zal ie weinig tegenstribbelen he... anders neem je socios voor erbij tochquote:Op zondag 27 juni 2010 23:28 schreef Cassandra87 het volgende:
Zal mijn eigen muurbloempje leuk vinden
Ik date niet zoveel meerquote:Op zondag 27 juni 2010 23:27 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Een vraagje, je valt toch meestal op de muur bloempjes? Of tenminste, de wat stillere rustige type?
Hoe kom je in gesprek met hun en aan een date met hun?
quote:Op zondag 27 juni 2010 23:29 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
als het een echte is dan zal ie weinig tegenstribbelen he... anders neem je socios voor erbij toch
Is er een plek waar ik vrouwen zoals jou kan ontmoeten?quote:Op zondag 27 juni 2010 23:31 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik date niet zoveel meerIk ben van mijn 17e tot mijn 22e samen geweest met mijn ex en van mijn 22e tot 23 samen met Detroit op fok! dus van echt actief daten is t nooit gekomen.
Maar t gaat ook op voor vriendschappen want de échte muurbloempjes hebben sowieso moeite met vrouwelijk contact helaasWeet daar wel snel door heen te prikken, probeer ze altijd t gevoel te geven dat ze de moeite van t luisteren waard zijn.
Zo had ik vroeger een beste vriend die zo erg werd gepest dat hij geen mens meer vertrouwde. Had me 6 weken lang verrot laten schelden door hem (zelfbescherming van zijn kant) voor hij door had dat ik mij niet zo makkelijk liet wegjagen.
De types die bijv. bij hun beste vrienden en liefde blijven, ook al zijn ze 6 weken lang depressief en asociaal.quote:Op zondag 27 juni 2010 23:35 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik weet niet wat vrouwen zoals ik zijn maar als ik t wist zou ik t je zeggen!
Ik probeer het.quote:Op zondag 27 juni 2010 23:36 schreef Crutch het volgende:
Socios? Heb je je al wat assertiever opgesteld inmiddels?
Zo´n vrouw moet ik ook hebben denk ik.quote:Op zondag 27 juni 2010 23:38 schreef Keep_Walking het volgende:
De types die bijv. bij hun beste vrienden en liefde blijven, ook al zijn ze 6 weken lang depressief en asociaal.
Ja, het ging puur over je uiterlijk. Vandaar dat 'no offence'.quote:Op zondag 27 juni 2010 23:37 schreef Cassandra87 het volgende:
Hoe bedoel je dat Crutch? In combinatie met het no offence? Ik nam t ook niet kwalijk op aangezien ik weet dat ik toegankelijk ben, dat is mijn karakter. Maar impliceer je nu dat ik t anders moet opvatten?
Dan kan ik m alsnog op twee manieren oppakken maar goed, non taken.quote:Op zondag 27 juni 2010 23:40 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ja, het ging puur over je uiterlijk. Vandaar dat 'no offence'.
Weet je ik mag gerust eerder mijn grens trekkenquote:Op zondag 27 juni 2010 23:38 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
De types die bijv. bij hun beste vrienden en liefde blijven, ook al zijn ze 6 weken lang depressief en asociaal.
...N'ja, ik ken ook een paar van zulke meisjes. Maar ze zijn moeilijk te vinden.
Dat siert je enorm! Zouden meer vrouwen moeten doen! Heel veel zijn heel oppervlakkig.quote:Op zondag 27 juni 2010 23:46 schreef Cassandra87 het volgende:
Weet je ik mag gerust eerder mijn grens trekkenMaar ik blijf altijd wikken en wegen of iemand er iets aan kan doen (Scheld hij me nu uit omdat ie zich zelf wilt beschermen wat ik mij gerust kan voorstellen, of omdat t een klootzak is? Is socios saai omdat hij saai is of omdat ie van gekkigheid niets weet te verzinnen? Om maar wat te noemen)
en ik kan pas oordelen als ik alle feiten weet en eerder oordeel ik niet.
Ik snap wat je bedoelt, later we het daarbij laten.quote:Op zondag 27 juni 2010 23:44 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Dan kan ik m alsnog op twee manieren oppakken maar goed, non taken.
Dat maakt zo'n blonde stoot ook wel weer benaderbaar. (mits juist uitgevoerd en niet al kwijlbekkend een gesprek proberen te voeren).quote:Ik ben alleen maar blij dat ik geen blonde stoot ben met cup dubbel d waarvan het gros van de mannen denkt, out of my league
Okay.quote:Op zondag 27 juni 2010 23:46 schreef Socios het volgende:
Ik vind Cassandra87 een knappe vrouw.
Mooie lange haren erbij.
quote:Op zondag 27 juni 2010 23:51 schreef Cassandra87 het volgende:
Zo had ik een bloedmooi klasgenootje, mix van indonesisch, braziliaans en gewoon hollands, de hele school lag aan haar voeten. Maar over 99% van de mannen/jongens toendertijd zei ze dat die niet goed genoeg waren voor haar. Ik ben allergisch voor arrogantie
Toegegeven ze vormt nu een setje met een mooiboy, om in te lijsten, dat dan weer wel
Op FOK! ziet men mij al gauw als ´treinennerd´.quote:Op zondag 27 juni 2010 23:53 schreef Cassandra87 het volgende:
Socios ken ik niet goed/weinig posts gelezen maar dan nog zou ik allereerst de moeite nemen hem te leren kennen alvorens ik hem afschrijf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |