abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83380382
Zal mijn eigen muurbloempje leuk vinden
pi_83380438
quote:
Op zondag 27 juni 2010 23:28 schreef Cassandra87 het volgende:
Zal mijn eigen muurbloempje leuk vinden
als het een echte is dan zal ie weinig tegenstribbelen he... anders neem je socios voor erbij toch
pi_83380495
quote:
Op zondag 27 juni 2010 23:27 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Een vraagje, je valt toch meestal op de muur bloempjes? Of tenminste, de wat stillere rustige type?

Hoe kom je in gesprek met hun en aan een date met hun?
Ik date niet zoveel meer Ik ben van mijn 17e tot mijn 22e samen geweest met mijn ex en van mijn 22e tot 23 samen met Detroit op fok! dus van echt actief daten is t nooit gekomen.

Maar t gaat ook op voor vriendschappen want de échte muurbloempjes hebben sowieso moeite met vrouwelijk contact helaas Weet daar wel snel door heen te prikken, probeer ze altijd t gevoel te geven dat ze de moeite van t luisteren waard zijn.
Zo had ik vroeger een beste vriend die zo erg werd gepest dat hij geen mens meer vertrouwde. Had me 6 weken lang verrot laten schelden door hem (zelfbescherming van zijn kant) voor hij door had dat ik mij niet zo makkelijk liet wegjagen.
pi_83380558
quote:
Op zondag 27 juni 2010 23:29 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

als het een echte is dan zal ie weinig tegenstribbelen he... anders neem je socios voor erbij toch
Ik ben trouw.
Nee hoor mijn vriend is absoluut geen echt muurbloempje. Maar zou m niet als leider of prater bestempelen Niets mis mee.
Alleen lees je volkomen over t feit heen dat ik heb gezegd dat socios er relatief goed uit ziet.
Doet ie ook Maar wil er alleen mee aangeven dat dit niet direct aanleiding voor meer is
  zondag 27 juni 2010 @ 23:34:38 #280
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_83380593
quote:
Op zondag 27 juni 2010 23:31 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Ik date niet zoveel meer Ik ben van mijn 17e tot mijn 22e samen geweest met mijn ex en van mijn 22e tot 23 samen met Detroit op fok! dus van echt actief daten is t nooit gekomen.

Maar t gaat ook op voor vriendschappen want de échte muurbloempjes hebben sowieso moeite met vrouwelijk contact helaas Weet daar wel snel door heen te prikken, probeer ze altijd t gevoel te geven dat ze de moeite van t luisteren waard zijn.
Zo had ik vroeger een beste vriend die zo erg werd gepest dat hij geen mens meer vertrouwde. Had me 6 weken lang verrot laten schelden door hem (zelfbescherming van zijn kant) voor hij door had dat ik mij niet zo makkelijk liet wegjagen.
Is er een plek waar ik vrouwen zoals jou kan ontmoeten?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_83380619
Ik weet niet wat vrouwen zoals ik zijn maar als ik t wist zou ik t je zeggen!
pi_83380630
Ik wil ook weleens weten waar vrouwen zich bevinden die op Socios vallen.
  zondag 27 juni 2010 @ 23:36:29 #283
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_83380661
Nou nou, 't is wat.

Socios? Heb je je al wat assertiever opgesteld inmiddels?

@Cassandra87 No offence, maar je lijkt me niet iemand waar mannen 'moeilijk' op afstappen.
Muurbloempjes, makkelijke prooi, lief enzo. Verder niks mis mee.
Je moeder is een hamster
pi_83380711
Hoe bedoel je dat Crutch? In combinatie met het no offence? Ik nam t ook niet kwalijk op aangezien ik weet dat ik toegankelijk ben, dat is mijn karakter. Maar impliceer je nu dat ik t anders moet opvatten?
  zondag 27 juni 2010 @ 23:38:27 #285
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_83380733
quote:
Op zondag 27 juni 2010 23:35 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik weet niet wat vrouwen zoals ik zijn maar als ik t wist zou ik t je zeggen!
De types die bijv. bij hun beste vrienden en liefde blijven, ook al zijn ze 6 weken lang depressief en asociaal.

...N'ja, ik ken ook een paar van zulke meisjes. Maar ze zijn moeilijk te vinden .
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_83380787
quote:
Op zondag 27 juni 2010 23:36 schreef Crutch het volgende:
Socios? Heb je je al wat assertiever opgesteld inmiddels?
Ik probeer het.
pi_83380826
quote:
Op zondag 27 juni 2010 23:38 schreef Keep_Walking het volgende:
De types die bijv. bij hun beste vrienden en liefde blijven, ook al zijn ze 6 weken lang depressief en asociaal.
Zo´n vrouw moet ik ook hebben denk ik.
  zondag 27 juni 2010 @ 23:40:48 #288
118585 Crutch
pi_83380841
quote:
Op zondag 27 juni 2010 23:37 schreef Cassandra87 het volgende:
Hoe bedoel je dat Crutch? In combinatie met het no offence? Ik nam t ook niet kwalijk op aangezien ik weet dat ik toegankelijk ben, dat is mijn karakter. Maar impliceer je nu dat ik t anders moet opvatten?
Ja, het ging puur over je uiterlijk. Vandaar dat 'no offence'.
Je moeder is een hamster
pi_83381014
quote:
Op zondag 27 juni 2010 23:40 schreef Crutch het volgende:

[..]

Ja, het ging puur over je uiterlijk. Vandaar dat 'no offence'.
Dan kan ik m alsnog op twee manieren oppakken maar goed, non taken.
Ik ben alleen maar blij dat ik geen blonde stoot ben met cup dubbel d waarvan het gros van de mannen denkt, out of my league
pi_83381102
Ik vind Cassandra87 een knappe vrouw.

Mooie lange haren erbij.
pi_83381108
quote:
Op zondag 27 juni 2010 23:38 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

...N'ja, ik ken ook een paar van zulke meisjes. Maar ze zijn moeilijk te vinden .
Weet je ik mag gerust eerder mijn grens trekken Maar ik blijf altijd wikken en wegen of iemand er iets aan kan doen (Scheld hij me nu uit omdat ie zich zelf wilt beschermen wat ik mij gerust kan voorstellen, of omdat t een klootzak is? Is socios saai omdat hij saai is of omdat ie van gekkigheid niets weet te verzinnen? Om maar wat te noemen)
en ik kan pas oordelen als ik alle feiten weet en eerder oordeel ik niet.
Nu stoot ik ook gerust mijn neus hoor. Die beste vriend liet me vallen zodra zijn vertrouwen in mensen weer terug was en hij andere vrienden kreeg Maar goed ben allang blij dat hij nu gelukkig is!
pi_83381204
quote:
Op zondag 27 juni 2010 23:46 schreef Cassandra87 het volgende:
Weet je ik mag gerust eerder mijn grens trekken Maar ik blijf altijd wikken en wegen of iemand er iets aan kan doen (Scheld hij me nu uit omdat ie zich zelf wilt beschermen wat ik mij gerust kan voorstellen, of omdat t een klootzak is? Is socios saai omdat hij saai is of omdat ie van gekkigheid niets weet te verzinnen? Om maar wat te noemen)
en ik kan pas oordelen als ik alle feiten weet en eerder oordeel ik niet.
Dat siert je enorm! Zouden meer vrouwen moeten doen! Heel veel zijn heel oppervlakkig.
  zondag 27 juni 2010 @ 23:49:19 #293
118585 Crutch
pi_83381208
quote:
Op zondag 27 juni 2010 23:44 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Dan kan ik m alsnog op twee manieren oppakken maar goed, non taken.
Ik snap wat je bedoelt, later we het daarbij laten.
quote:
Ik ben alleen maar blij dat ik geen blonde stoot ben met cup dubbel d waarvan het gros van de mannen denkt, out of my league
Dat maakt zo'n blonde stoot ook wel weer benaderbaar. (mits juist uitgevoerd en niet al kwijlbekkend een gesprek proberen te voeren).
Je moeder is een hamster
pi_83381296
Zo had ik een bloedmooi klasgenootje, mix van indonesisch, braziliaans en gewoon hollands, de hele school lag aan haar voeten. Maar over 99% van de mannen/jongens toendertijd zei ze dat die niet goed genoeg waren voor haar. Ik ben allergisch voor arrogantie
Toegegeven ze vormt nu een setje met een mooiboy, om in te lijsten, dat dan weer wel
  zondag 27 juni 2010 @ 23:52:06 #295
118585 Crutch
pi_83381306
quote:
Op zondag 27 juni 2010 23:46 schreef Socios het volgende:
Ik vind Cassandra87 een knappe vrouw.

Mooie lange haren erbij.
Okay.
Volgens mij is ze nog bezet.
Je moeder is een hamster
pi_83381358
Ik denk sowieso dat er teveel op uiterlijk wordt gelet en dan nog snap ik t niet altijd.
Socios ken ik niet goed/weinig posts gelezen maar dan nog zou ik allereerst de moeite nemen hem te leren kennen alvorens ik hem afschrijf.
K_W bijv. ziet er goed uit en komt intelligent over, zijn posts laten een positieve indruk achter bij me.
En zelfs schenkstroop, die behoorlijk wat kommer en kwel over zijn uiterlijk post en hier t lachertje op fok schijnt te zijn. Tussen die berichten door vind ik echter ook een vent met hersens en humor, de moeite waard.
Maar soms ontstaat er al zo'n vibe rondom iemand dat dat allang niet meer gezien wordt. Zonde
pi_83381396
quote:
Op zondag 27 juni 2010 23:52 schreef Crutch het volgende:

[..]

Okay.
Volgens mij is ze nog bezet.
Ja
Maar dankjewel Socios
  zondag 27 juni 2010 @ 23:54:18 #298
118585 Crutch
pi_83381410
quote:
Op zondag 27 juni 2010 23:51 schreef Cassandra87 het volgende:
Zo had ik een bloedmooi klasgenootje, mix van indonesisch, braziliaans en gewoon hollands, de hele school lag aan haar voeten. Maar over 99% van de mannen/jongens toendertijd zei ze dat die niet goed genoeg waren voor haar. Ik ben allergisch voor arrogantie
Toegegeven ze vormt nu een setje met een mooiboy, om in te lijsten, dat dan weer wel

Tja, dat soort vrouwen zijn er ook natuurlijk.
Je moeder is een hamster
pi_83381427
Het lijkt mij heel leuk om een keer een FOK!ster echt te leren kennen. Zelfde interesse erbij. Altijd kunnen FOK!ken etc. Net even treffen met een type FOK!ster dat valt op Socios.
pi_83381573
quote:
Op zondag 27 juni 2010 23:53 schreef Cassandra87 het volgende:
Socios ken ik niet goed/weinig posts gelezen maar dan nog zou ik allereerst de moeite nemen hem te leren kennen alvorens ik hem afschrijf.
Op FOK! ziet men mij al gauw als ´treinennerd´. Maakt mij verder niet uit. Gelukkig heb zelfs ik meegemaakt dat er vrouwen zijn die dat niet erg vinden, lol.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')