Het is net alsof ik mezelf nu quote, haha. Ik heb precies hetzelfde. Sinds een paar maanden gaat het allemaal vanzelf. Afgelopen zaterdag vierde ik m'n verjaardag en liep constant met kannetjes bier iedereen die ik zag (bekend of onbekend) bij te schenken, er waren zoveel mooie meisjes die me aanspraken, echt niet normaal. Misschien ook omdat ik slingers omhadquote:Op maandag 28 juni 2010 12:38 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
Mijn omgeving snapt het soms ook niet echt. In het verleden was ik heel erg verlegen met meisjes, maar het gaat me nu steeds makkelijker af. En volgens mij ben ik nu ook aantrekkelijker geworden op de een of andere manier; krijg gewoon meer aandacht. Zou ook kunnen komen door een verandering in attitude trouwens.
Bovendien geef ik niet zoveel om relaties, ik raak niet zo snel verliefd ofzo.
Idd.. zeg dan dat ze een mooie neus heeft!!quote:Op maandag 28 juni 2010 12:50 schreef JackieBrown het volgende:
Een meisje met mooie ogen weet heus wel dat ze mooie ogen heeft, de 1000000e gast die daarmee gelijk een gesprek begintEn als je het al doet, zet dan door.. praat dan nog over iets anders!
ik vraag meestal waar dat vriendje is zodat ik m ff kan vertellen dat ik zn vriendin meeneem naar huis.quote:Op maandag 28 juni 2010 12:47 schreef Fes1-2 het volgende:
[..]
Je zegt gewoon heuj hoe is het? Dan zeg je hoi ik ben schenkstroop! Dan zeg je met wie ben je hier dan? Dan zegt zij ik ben met mn vriendje enzo. Dan zeg jij godver de godver, nouajaa heb je nog leuke vriendinnen dan? dan zeg .... etc.. ez cake
Volgens mij kunnen wij elkaar de hand schudden.. Bij mij heeft het vooral ook wel te maken met een andere attitude. Na een blauwtje of 20 te hebben gelopen bij een van de weinige meisjes/vrouwen (denk dat ik maar op 3 of 4 meiden verliefd ben geweest in heel mijn leven en ik ben al 25 jaar..) waarop ik ooit verliefd ben geweest ging de knop om zo snel mogelijk van die verliefdheid waar ik niks mee kon vanaf te komen en ben zoveel mogelijk op de versiertour gegaan (ook uit frustratie overigens) onder het motto dat het me eigenlijk geen reet kan schelen wat die meiden vinden. Blijkbaar zijn er genoeg vrouwen die onverschilligheid met zelfverzekerheid verwarren ofzo, want gemakkelijk gaat 't allemaal wel. Veel lol hebben tijdens het uitgaan werkt natuurlijk ook, maar dat heb ik altijd wel gehad, dus daar zit het verschil ook niet in.quote:Op maandag 28 juni 2010 12:38 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
Mijn omgeving snapt het soms ook niet echt. In het verleden was ik heel erg verlegen met meisjes, maar het gaat me nu steeds makkelijker af. En volgens mij ben ik nu ook aantrekkelijker geworden op de een of andere manier; krijg gewoon meer aandacht. Zou ook kunnen komen door een verandering in attitude trouwens.
Bovendien geef ik niet zoveel om relaties, ik raak niet zo snel verliefd ofzo.
Dan stap je toch ook gewoon op iemand af?... Of doe je dat ook bij dikke en lelijke chicks? Echt letterlijk op een meisje stappen is ook wel gaaf trouwens hoor.. Als je oogcontact hebt met een meisje aan andere kant van de discotheek en ze jou bij wijze van spreke jezelf al 5 minuten door de menigte heen ziet duwen voordat je haar aanspreekt zeg maar.quote:Op maandag 28 juni 2010 14:04 schreef johnx2007 het volgende:
Dus als je langs iemand loopt en je stoot diegene aan, maak je er een grapje over. Als iemand aan de bar staat en er gaat iets mis, idem. Als je daarop let gebeurt er zoveel waar je een opmerking over kan maken. Het grote voordeel is dat de vrouw niet direct doorheeft dát je haar gaat versieren, maar meer dat je gewoon een leuk toevallig gesprek begint.
Dit werkt voor mij altijd perfect en heb er tot nu toe veel mooie vrouwen mee kunnen krijgen.
tactieken, en plan komt ook lomp over maar zo bedoel ik het niet. Er is wel degelijk iets dat wel werkt bij vrouwen. je noemt er zelf ok al een paar. dat vind ik ook 'een plan'. Snappie?quote:Op maandag 28 juni 2010 12:50 schreef JackieBrown het volgende:
Sommige dingen in het topic vind ik zo gek.
Zoals achter een meisje aanlopen als ze al vertrekt, dat is al gedoemd om te mislukken!
Al die stress en gedachten om een leuk meisje aan te spreken, begin gewoon over iets wat recht voor je gebeurt, iets relevants. Zorg dat je een gesprek hebt om te beginnen, dan houd je toch langer haar aandacht vast en zie je zelf ook of ze wel echt leuk is of alleen leuk eruit ziet.
Beginnen met complimenten... beetje makkelijk. Een meisje met mooie ogen weet heus wel dat ze mooie ogen heeft, de 1000000e gast die daarmee gelijk een gesprek begintEn als je het al doet, zet dan door.. praat dan nog over iets anders!
Praat gewoon zo moeilijk is het echt niet, desnoods zoals iemand hier al noemde alsof ze gewoon een van je vrienden is. Tenminste iets, laat zien wat je te bieden hebt!
Verder wil ik nog iets zeggen wat sommigen niet zo leuk vinden om te horen maar: blijf realistisch. Als je onzeker bent over jezelf om wat voor reden dan ook, terecht of niet, ga dan niet voor dat meisje dat er geweldig hot uitziet en vrijwel iedere gast wel kan krijgen. En al helemaal niet met je slappe skills![]()
Tuurlijk stap je op een leuke meid af, maar ga dan niet voor de 'hard ten'.
(Zie film: she's out of my league)
En al raak je met zo'n meid aan de praat, dan heb je haar op zo'n voetstuk staan dat je er zelf nog veel meer onzeker van raakt tijdens het gesprek, omdat je zo aan het hopen bent dat ze niet ineens weggaat. Voor jezelf vermoeiend en voor haar ook vermoeiend + oninteressant als ze merkt dat jij je 'ondergeschikt' aan haar voelt.
Ja, maar schijt, toch? Ze was niet geinteresseerd, maar ze was verder niet gemeen toch? Het is niet alsof je een grote aanslag op je ego hebt gekregen, toch?quote:Op maandag 28 juni 2010 16:28 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
tactieken, en plan komt ook lomp over maar zo bedoel ik het niet. Er is wel degelijk iets dat wel werkt bij vrouwen. je noemt er zelf ok al een paar. dat vind ik ook 'een plan'. Snappie?
Als je zegt dat een meisje dat samen met vriendin vertrekt en dan aantikken en iets vragenhopeloos is, tsja dat had ik niet door, kijk en dat werkt dus niet. Dan heeft zij wellicht het idee dat. ik onzeker ben of het al op haar had vorozien, of ze is lesbisch of te jong of ze dnekt dta ikgelijk sex wil ipv eerst vriendschap achja... zie je 'plannen' is altijd het beste. wat sid e tactiek? Ik ben geen neger en geen marruk dus meisjes zullen zich nooity door mij laten hosselen maar door hen wel natuurlijk..
Niet hopeloos, maar geen kans op slagenquote:Op maandag 28 juni 2010 16:28 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
tactieken, en plan komt ook lomp over maar zo bedoel ik het niet. Er is wel degelijk iets dat wel werkt bij vrouwen. je noemt er zelf ok al een paar. dat vind ik ook 'een plan'. Snappie?
Als je zegt dat een meisje dat samen met vriendin vertrekt en dan aantikken en iets vragenhopeloos is, tsja dat had ik niet door, kijk en dat werkt dus niet. Dan heeft zij wellicht het idee dat. ik onzeker ben of het al op haar had vorozien, of ze is lesbisch of te jong of ze dnekt dta ikgelijk sex wil ipv eerst vriendschap achja... zie je 'plannen' is altijd het beste. wat sid e tactiek? Ik ben geen neger en geen marruk dus meisjes zullen zich nooity door mij laten hosselen maar door hen wel natuurlijk..
je vergeet de macht van een 'image' wat een bepaalde status geeft..quote:Op maandag 28 juni 2010 16:51 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Niet hopeloos, maar geen kans op slagen. Als je al een plan hebt, zou dat vooral moeten zijn om een normaal gesprek te voeren met zo'n meisje. En als je onzeker bent is er niks mis mee om er van te voren wel even over na te denken hoe je het wil aanpakken. Maar zoals ik al zei, ga ook voor realistische meiden.
En je hele negercomplex is echt zo fucking triest, laat het los jonge. Zoals Keep_Walking al zei: het zijn ook mensen en ze hebben geen speciale versierkrachten ofzo.
Zo storend hoe jij de focus op anderen legt: ja maar zij zijn/hebben dit.. en daarom dat.. en daarom heb ikg een kans boehoehoe, doe normaal man.
Trouwens wel goed dat je het gewoon geprobeerd hebt. Alleen op deze manier leer je dat het niet zo eng is en dat een afwijzing niet het einde van de wereld is.
Ja maar het valt mee.quote:Op maandag 28 juni 2010 18:18 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
je vergeet de macht van een 'image' wat een bepaalde status geeft..
Oke maar het ontkracht jouw hele stelling dat negers door een soort media hype alle chicks krijgen en Aziaten niks.quote:Op maandag 28 juni 2010 18:38 schreef Schenkstroop het volgende:
Dat zijn mooie aziatische jongens, zeg maar met blanke gelaatstrekken en dan spleetogen en een lichtgele huid. Maar nee dat ben ik ook niet. Wat ik ben, denk een 'neger' minus de dikke lippen en brede neus, spitse normale neus, niet zo heel erge spleetogen. Dan heb je mij ongeveer. Ik denk dat ik wel op jouw lijk maar dan aziatisch en een dikker/ronder gezicht.
Your point being? Marokkaans, Ghanees, Surinaams, Kaapverdiaans, het maakt allemaal geen fuck uit omdat het voor een héél groot deel om je eigen attitude draait.quote:Op maandag 28 juni 2010 18:45 schreef Schenkstroop het volgende:
Knappe of 'cute' mannelijke aziaten heb je niet zoveel vind ik hoor. Als ik over straat loop en alle aziaten, chinees, japanner, vietnamees, mandarijn-chinees, etc. eruit pik. Zie ik maar weinig mooie exepmplaren. Het is gewoon een lelijk ras.
Die jongen die jij aanhaalde heeft wel jukbeenderen en dat hebben veel aziaten niet. En zijn gezicht is niet zo breed. Dat zijn caucasianse trekken.
Die is ook nietsquote:Op maandag 28 juni 2010 18:33 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Dat van zulke Aziatische jongens houden:
[ afbeelding ]
Just saying.
En dan vergeet je volgens mij dat uiterlijk relatief isquote:Op maandag 28 juni 2010 18:52 schreef Schenkstroop het volgende:
Maar... ik liep afgelopen zaterdag over de wallen. En ik kwam heel toevallig een meisje tegen (lang, blond, heeft in een ander stad gestudeerd maar was ws. toch weer terug). Zij was daar in een chinese toko met een ik denk pakistaans/insische jongen met bril. Echt een nerdje. ze schrok zelfs een beetje dat ik dr herkende en ze zei hoi, en ik zo van wie zegt hoi.. hey "naam" ben jij dat??? en zij: hm hm ja ik ben het!die twee waren naar ik vermoed 'saampjes'. Zij langer dan mij, hij een dwerg. Dusja.. het kán wel.. Ik heb de hele dag mijn mening aangepast van knap = belangrijk naar, het kán wel als je lelijk bent je moet het maar net treffen..
quote:Op maandag 28 juni 2010 09:03 schreef Crutch het volgende:
Het is ook een wat ongelukkig gekozen TT.
Precies wat iedereen jou allang probeert wijs te maken.quote:Op maandag 28 juni 2010 18:52 schreef Schenkstroop het volgende:
Maar... ik liep afgelopen zaterdag over de wallen. En ik kwam heel toevallig een meisje tegen (lang, blond, heeft in een ander stad gestudeerd maar was ws. toch weer terug, en knap!). Zij was daar in een chinese toko met een ik denk pakistaans/indische jongen met bril. Echt een nerdje. ze schrok zelfs een beetje dat ik dr herkende en ze zei hoi, en ik zo van wie zegt hoi.. hey "naam" ben jij dat??? en zij: hm hm ja ik ben het!die twee waren naar ik vermoed 'saampjes'. Zij langer dan mij, hij een dwerg. Dusja.. het kán wel.. Ik heb de hele dag mijn mening aangepast van knap = belangrijk naar, het kán wel als je lelijk bent je moet het maar net treffen..
En je standaarden bijstellenquote:Op maandag 28 juni 2010 18:52 schreef Schenkstroop het volgende:
Maar... ik liep afgelopen zaterdag over de wallen. En ik kwam heel toevallig een meisje tegen (lang, blond, heeft in een ander stad gestudeerd maar was ws. toch weer terug, en knap!). Zij was daar in een chinese toko met een ik denk pakistaans/indische jongen met bril. Echt een nerdje. ze schrok zelfs een beetje dat ik dr herkende en ze zei hoi, en ik zo van wie zegt hoi.. hey "naam" ben jij dat??? en zij: hm hm ja ik ben het!die twee waren naar ik vermoed 'saampjes'. Zij langer dan mij, hij een dwerg. Dusja.. het kán wel.. Ik heb de hele dag mijn mening aangepast van knap = belangrijk naar, het kán wel als je lelijk bent je moet het maar net treffen..
Precies. Of tenminste niet een lelijke, maar niet die slanke blonde meisje met grote tieten. Maar gewoon iemand die wel iets heeft waardoor je tevreden naast haar wakker kan worden.quote:Op maandag 28 juni 2010 19:00 schreef Maanvis het volgende:
[..]
En je standaarden bijstellen. Je kunt beter voor lelijk en intelligent gaan dan voor mooi en andere defecten (borderline, kampwijf etc)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |