abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83397310
quote:
Op maandag 28 juni 2010 12:38 schreef Fortitudo het volgende:

[..]

Mijn omgeving snapt het soms ook niet echt . In het verleden was ik heel erg verlegen met meisjes, maar het gaat me nu steeds makkelijker af. En volgens mij ben ik nu ook aantrekkelijker geworden op de een of andere manier; krijg gewoon meer aandacht. Zou ook kunnen komen door een verandering in attitude trouwens.
Bovendien geef ik niet zoveel om relaties, ik raak niet zo snel verliefd ofzo.
Het is net alsof ik mezelf nu quote, haha. Ik heb precies hetzelfde. Sinds een paar maanden gaat het allemaal vanzelf. Afgelopen zaterdag vierde ik m'n verjaardag en liep constant met kannetjes bier iedereen die ik zag (bekend of onbekend) bij te schenken, er waren zoveel mooie meisjes die me aanspraken, echt niet normaal. Misschien ook omdat ik slingers omhad Maar een echte relatie heb ik nooit gehad, maar daar heb ik ook eigenlijk niet zo'n behoefte aan. Het is altijd leuk om meisjes te leren kennen, maar vaak is na een tijdje de nieuwigheid er wel vanaf en dan weet ik weer dat ik niet verliefd ben maar gewoon 'het nieuwe' leuk vind.

Gewoon lol maken met allerlei mensen (vrienden, maar ook mensen die ik helemaal niet ken) is mijn motto met uitgaan, de rest komt dan vanzelf wel een keer. Ik vind het eigenlijk ook wel lekker als ik eens bij het uitgaan geen vrouwen heb gesproken
Amsterdamsche Football Club Ajax | Chelsea Football Club | Fútbol Club Barcelona
pi_83397373
quote:
Op maandag 28 juni 2010 12:50 schreef JackieBrown het volgende:
Een meisje met mooie ogen weet heus wel dat ze mooie ogen heeft, de 1000000e gast die daarmee gelijk een gesprek begint En als je het al doet, zet dan door.. praat dan nog over iets anders!
Idd.. zeg dan dat ze een mooie neus heeft!! .. in eerste gesprek met mn huidige vriendin zei ik aan het eind pas dat ze mooie ogen had haha.. Mja, of dat de doorslag heeft gegeven
pi_83397465
quote:
Op maandag 28 juni 2010 12:47 schreef Fes1-2 het volgende:

[..]

Je zegt gewoon heuj hoe is het? Dan zeg je hoi ik ben schenkstroop! Dan zeg je met wie ben je hier dan? Dan zegt zij ik ben met mn vriendje enzo. Dan zeg jij godver de godver, nouajaa heb je nog leuke vriendinnen dan? dan zeg .... etc.. ez cake
ik vraag meestal waar dat vriendje is zodat ik m ff kan vertellen dat ik zn vriendin meeneem naar huis.
pi_83397836
quote:
Op maandag 28 juni 2010 12:38 schreef Fortitudo het volgende:

[..]

Mijn omgeving snapt het soms ook niet echt . In het verleden was ik heel erg verlegen met meisjes, maar het gaat me nu steeds makkelijker af. En volgens mij ben ik nu ook aantrekkelijker geworden op de een of andere manier; krijg gewoon meer aandacht. Zou ook kunnen komen door een verandering in attitude trouwens.
Bovendien geef ik niet zoveel om relaties, ik raak niet zo snel verliefd ofzo.
Volgens mij kunnen wij elkaar de hand schudden.. Bij mij heeft het vooral ook wel te maken met een andere attitude. Na een blauwtje of 20 te hebben gelopen bij een van de weinige meisjes/vrouwen (denk dat ik maar op 3 of 4 meiden verliefd ben geweest in heel mijn leven en ik ben al 25 jaar..) waarop ik ooit verliefd ben geweest ging de knop om zo snel mogelijk van die verliefdheid waar ik niks mee kon vanaf te komen en ben zoveel mogelijk op de versiertour gegaan (ook uit frustratie overigens) onder het motto dat het me eigenlijk geen reet kan schelen wat die meiden vinden. Blijkbaar zijn er genoeg vrouwen die onverschilligheid met zelfverzekerheid verwarren ofzo, want gemakkelijk gaat 't allemaal wel. Veel lol hebben tijdens het uitgaan werkt natuurlijk ook, maar dat heb ik altijd wel gehad, dus daar zit het verschil ook niet in.
Helaas (voorlopig) alleen scharrels of eendagsvliegen aan over gehouden en niet op een ander verliefd geworden. Soms snap ik daar geen kloot van, want er zitten meiden bij die, als ik het ook maar een beetje rationeel bekijk, (stukken) leuker vind zowel qua uiterlijk als karakter (dat vooral) dan die laatste meid waar ik verliefd op was (en nu nog wel een zwak voor heb, maar het warme verliefdheidsgevoel als ik haar zie is wel weg).
Maar qua verliefd worden ben ik ook raar . Als ik al verliefd word is dat meestal al binnen een dag ofzo (heel snel in ieder geval), terwijl je dan niet eens weet hoe ze in elkaar steekt natuurlijk . Ben soms ook wel ergens bang dat ik nooit meer verliefd ga geraken overigens

[ Bericht 3% gewijzigd door VerrekteZakHooi op 28-06-2010 13:43:09 ]
pi_83399044
Vroeger was ik ook nooit een held in vrouwen versieren, maar de laatste tijd heb ik dit zelf in de hand. Het belangrijkste als je iemand wil versieren is dat jij je op je gemak voelt in de kroeg/club. Dit kan je bereiken door (obvious) naar een club toe te gaan met muziek die je leuk vindt en mensen die je leuk vindt. Zorg daarnaast dat je vrienden bij je hebt waar je je gemakkelijk bij voelt.

Vervolgens moet je laten zien dat je aan het genieten bent. Dit is wat lastig, want soms ben je dat gewoon niet, maar dit is het belangrijkste wat er is en trekt vrouwen aan. Je straalt dit uit door te (glim)lachen, met vrienden te praten en lachen en er gewoon zelfverzekerd bij te staan. Niet meteen overdreven trouwens. Besteed niet te veel tijd aan het bekijken van vrouwen, maar af en toe een momentje is goed. Dan komt natuurlijk een momentje dat je met vrouwen moet praten. Ikzelf ben nog nooit van m'n leven zelf op een vrouw afgestapt, maar pak altijd de "toevallige" momentjes. Dus als je langs iemand loopt en je stoot diegene aan, maak je er een grapje over. Als iemand aan de bar staat en er gaat iets mis, idem. Als je daarop let gebeurt er zoveel waar je een opmerking over kan maken. Het grote voordeel is dat de vrouw niet direct doorheeft dát je haar gaat versieren, maar meer dat je gewoon een leuk toevallig gesprek begint.

Dit werkt voor mij altijd perfect en heb er tot nu toe veel mooie vrouwen mee kunnen krijgen.
pi_83401649
quote:
Op maandag 28 juni 2010 14:04 schreef johnx2007 het volgende:
Dus als je langs iemand loopt en je stoot diegene aan, maak je er een grapje over. Als iemand aan de bar staat en er gaat iets mis, idem. Als je daarop let gebeurt er zoveel waar je een opmerking over kan maken. Het grote voordeel is dat de vrouw niet direct doorheeft dát je haar gaat versieren, maar meer dat je gewoon een leuk toevallig gesprek begint.

Dit werkt voor mij altijd perfect en heb er tot nu toe veel mooie vrouwen mee kunnen krijgen.
Dan stap je toch ook gewoon op iemand af?... Of doe je dat ook bij dikke en lelijke chicks? Echt letterlijk op een meisje stappen is ook wel gaaf trouwens hoor.. Als je oogcontact hebt met een meisje aan andere kant van de discotheek en ze jou bij wijze van spreke jezelf al 5 minuten door de menigte heen ziet duwen voordat je haar aanspreekt zeg maar.
  maandag 28 juni 2010 @ 16:28:24 #32
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_83404903
quote:
Op maandag 28 juni 2010 12:50 schreef JackieBrown het volgende:
Sommige dingen in het topic vind ik zo gek.
Zoals achter een meisje aanlopen als ze al vertrekt, dat is al gedoemd om te mislukken!

Al die stress en gedachten om een leuk meisje aan te spreken, begin gewoon over iets wat recht voor je gebeurt, iets relevants. Zorg dat je een gesprek hebt om te beginnen, dan houd je toch langer haar aandacht vast en zie je zelf ook of ze wel echt leuk is of alleen leuk eruit ziet.
Beginnen met complimenten... beetje makkelijk. Een meisje met mooie ogen weet heus wel dat ze mooie ogen heeft, de 1000000e gast die daarmee gelijk een gesprek begint En als je het al doet, zet dan door.. praat dan nog over iets anders!
Praat gewoon zo moeilijk is het echt niet, desnoods zoals iemand hier al noemde alsof ze gewoon een van je vrienden is. Tenminste iets, laat zien wat je te bieden hebt!

Verder wil ik nog iets zeggen wat sommigen niet zo leuk vinden om te horen maar: blijf realistisch. Als je onzeker bent over jezelf om wat voor reden dan ook, terecht of niet, ga dan niet voor dat meisje dat er geweldig hot uitziet en vrijwel iedere gast wel kan krijgen. En al helemaal niet met je slappe skills
Tuurlijk stap je op een leuke meid af, maar ga dan niet voor de 'hard ten'.
(Zie film: she's out of my league )
En al raak je met zo'n meid aan de praat, dan heb je haar op zo'n voetstuk staan dat je er zelf nog veel meer onzeker van raakt tijdens het gesprek, omdat je zo aan het hopen bent dat ze niet ineens weggaat. Voor jezelf vermoeiend en voor haar ook vermoeiend + oninteressant als ze merkt dat jij je 'ondergeschikt' aan haar voelt.
tactieken, en plan komt ook lomp over maar zo bedoel ik het niet. Er is wel degelijk iets dat wel werkt bij vrouwen. je noemt er zelf ok al een paar. dat vind ik ook 'een plan'. Snappie?
Als je zegt dat een meisje dat samen met vriendin vertrekt en dan aantikken en iets vragenhopeloos is, tsja dat had ik niet door, kijk en dat werkt dus niet. Dan heeft zij wellicht het idee dat. ik onzeker ben of het al op haar had vorozien, of ze is lesbisch of te jong of ze dnekt dta ikgelijk sex wil ipv eerst vriendschap achja... zie je 'plannen' is altijd het beste. wat sid e tactiek? Ik ben geen neger en geen marruk dus meisjes zullen zich nooity door mij laten hosselen maar door hen wel natuurlijk..
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  maandag 28 juni 2010 @ 16:43:14 #33
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_83405459
quote:
Op maandag 28 juni 2010 16:28 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

tactieken, en plan komt ook lomp over maar zo bedoel ik het niet. Er is wel degelijk iets dat wel werkt bij vrouwen. je noemt er zelf ok al een paar. dat vind ik ook 'een plan'. Snappie?
Als je zegt dat een meisje dat samen met vriendin vertrekt en dan aantikken en iets vragenhopeloos is, tsja dat had ik niet door, kijk en dat werkt dus niet. Dan heeft zij wellicht het idee dat. ik onzeker ben of het al op haar had vorozien, of ze is lesbisch of te jong of ze dnekt dta ikgelijk sex wil ipv eerst vriendschap achja... zie je 'plannen' is altijd het beste. wat sid e tactiek? Ik ben geen neger en geen marruk dus meisjes zullen zich nooity door mij laten hosselen maar door hen wel natuurlijk..
Ja, maar schijt, toch? Ze was niet geinteresseerd, maar ze was verder niet gemeen toch? Het is niet alsof je een grote aanslag op je ego hebt gekregen, toch?

En met dat andere meisje ook nog. Je gaf haar een compliment en ze vond het lief van je. Ze heeft je ervoor bedankt. Je bent niet dood, toch?

Wat ik al de hele tijd op dit forum zegt, het is echt niet zo erg. Dat van het weggaan uit een club wist je niet, want je had ook geen ervaring. Hoe meer je het doet, hoe beter je erin wordt. Want volgende keer weet je dat je een meisje niet moet aanspreken als ze aan het vertrekken is.

Maar in principe was er niks mis met wat je hebt gezegd. Eerst een gesprek openen en daarna mee flirten. Heel makkelijk, toch?

Ik kan je nu al waarschuwen, in het begin ga je wat blauwtjes lopen. Maar je leven eindigd niet. Ik weet niet of je overdrijft over je uiterlijk of als het echt zo erg is, maar als het erg zo erg is dan ga je waarschijnlijk niet meteen een meisje kunnen versieren. Maar schijt, JE GAAT NIET DOOD. Meeste meisjes zullen aardig tegen je zijn, ze zullen jou op een beleefde of directe niet kwetsend manier weigeren. Als een meisje wel kwetsend is, dan is ze gewoon een bitch en beeindigd ze later in een inrichting voor slaachtoffers vaan lover boys.

En denk de volgende keer aan die dikke neger. Hij was dik en lelijk, maar toch heeft hij een redelijk aantrekkelijke vrouw kunnen krijgen! Dat komt niet omdat hij een neger is, want lelijk is lelijk. Het is niet zo dat negers een of andere speciale kracht heeft waardoor ze wel meisjes kunnen krijgen. De meeste meisjes zien niks speciaals aan negers. Die dikke neger heeft gewoon veel durf gehad en een vlotte babbel (en misschien ook geld of dure dingen en een grote pik) waardoor hij dat meisje had kunnen krijgen. ALS HIJ HET KAN, KAN JIJ HET OOK.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_83405861
quote:
Op maandag 28 juni 2010 16:28 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Niet hopeloos, maar geen kans op slagen . Als je al een plan hebt, zou dat vooral moeten zijn om een normaal gesprek te voeren met zo'n meisje. En als je onzeker bent is er niks mis mee om er van te voren wel even over na te denken hoe je het wil aanpakken. Maar zoals ik al zei, ga ook voor realistische meiden.

En je hele negercomplex is echt zo fucking triest, laat het los jonge. Zoals Keep_Walking al zei: het zijn ook mensen en ze hebben geen speciale versierkrachten ofzo.
Zo storend hoe jij de focus op anderen legt: ja maar zij zijn/hebben dit.. en daarom dat.. en daarom heb ikg een kans boehoehoe, doe normaal man.
Trouwens wel goed dat je het gewoon geprobeerd hebt . Alleen op deze manier leer je dat het niet zo eng is en dat een afwijzing niet het einde van de wereld is.
  maandag 28 juni 2010 @ 18:18:06 #35
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_83409569
quote:
Op maandag 28 juni 2010 16:51 schreef JackieBrown het volgende:

[..]

Niet hopeloos, maar geen kans op slagen . Als je al een plan hebt, zou dat vooral moeten zijn om een normaal gesprek te voeren met zo'n meisje. En als je onzeker bent is er niks mis mee om er van te voren wel even over na te denken hoe je het wil aanpakken. Maar zoals ik al zei, ga ook voor realistische meiden.

En je hele negercomplex is echt zo fucking triest, laat het los jonge. Zoals Keep_Walking al zei: het zijn ook mensen en ze hebben geen speciale versierkrachten ofzo.
Zo storend hoe jij de focus op anderen legt: ja maar zij zijn/hebben dit.. en daarom dat.. en daarom heb ikg een kans boehoehoe, doe normaal man.
Trouwens wel goed dat je het gewoon geprobeerd hebt . Alleen op deze manier leer je dat het niet zo eng is en dat een afwijzing niet het einde van de wereld is.
je vergeet de macht van een 'image' wat een bepaalde status geeft..
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  maandag 28 juni 2010 @ 18:33:45 #36
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_83410108
quote:
Op maandag 28 juni 2010 18:18 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

je vergeet de macht van een 'image' wat een bepaalde status geeft..
Ja maar het valt mee.

Er zijn bijvoorbeeld ook Nederlandse meisjes die van anime, RPG en video games houden die een soort fetish hebben voor Aziatische jongens. Denk maar aan zulke blanke meisjes:

Dat van zulke Aziatische jongens houden:

Op Curacao was ik bevriend met een Chineze jongen van 1.77m die heel makkelijk Blanke en donkere vrieninnen kon krijgen. En hij was de eindbaas bij alle Chineze meisjes.

Just saying.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  maandag 28 juni 2010 @ 18:38:41 #37
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_83410269
Dat zijn mooie aziatische jongens, zeg maar met blanke gelaatstrekken en dan spleetogen en een lichtgele huid. Maar nee dat ben ik ook niet.
  maandag 28 juni 2010 @ 18:40:47 #38
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_83410344
quote:
Op maandag 28 juni 2010 18:38 schreef Schenkstroop het volgende:
Dat zijn mooie aziatische jongens, zeg maar met blanke gelaatstrekken en dan spleetogen en een lichtgele huid. Maar nee dat ben ik ook niet. Wat ik ben, denk een 'neger' minus de dikke lippen en brede neus, spitse normale neus, niet zo heel erge spleetogen. Dan heb je mij ongeveer. Ik denk dat ik wel op jouw lijk maar dan aziatisch en een dikker/ronder gezicht.
Oke maar het ontkracht jouw hele stelling dat negers door een soort media hype alle chicks krijgen en Aziaten niks.
  maandag 28 juni 2010 @ 18:45:47 #39
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_83410505
Knappe of 'cute' mannelijke aziaten heb je niet zoveel vind ik hoor. Als ik over straat loop en alle aziaten, chinees, japanner, vietnamees, mandarijn-chinees, etc. eruit pik. Zie ik maar weinig mooie exepmplaren. Het is gewoon een lelijk ras.

Die jongen die jij aanhaalde heeft wel jukbeenderen en dat hebben veel aziaten niet. En zijn gezicht is niet zo breed. Dat zijn caucasianse trekken.
pi_83410644
Smaken verschillen, de een valt op donkere jongens, de ander op aziatische en weer een ander op hollandse kaaskoppen.
Dat heeft totaal niets met een imago of iets dergelijks te maken.
Het is een combinatie van karakter en uiterlijk en hoe zwaar beiden wegen is per persoon afhankelijk, als je geen van beiden mee hebt ben je de lul. Maar je hebt wel karakter volgens mij
pi_83410660
quote:
Op maandag 28 juni 2010 18:45 schreef Schenkstroop het volgende:
Knappe of 'cute' mannelijke aziaten heb je niet zoveel vind ik hoor. Als ik over straat loop en alle aziaten, chinees, japanner, vietnamees, mandarijn-chinees, etc. eruit pik. Zie ik maar weinig mooie exepmplaren. Het is gewoon een lelijk ras.

Die jongen die jij aanhaalde heeft wel jukbeenderen en dat hebben veel aziaten niet. En zijn gezicht is niet zo breed. Dat zijn caucasianse trekken.
Your point being? Marokkaans, Ghanees, Surinaams, Kaapverdiaans, het maakt allemaal geen fuck uit omdat het voor een héél groot deel om je eigen attitude draait.
pi_83410667
quote:
Op maandag 28 juni 2010 18:33 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Dat van zulke Aziatische jongens houden:

[ afbeelding ]

Just saying.
Die is ook niets
  maandag 28 juni 2010 @ 18:51:24 #43
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_83410670
Schenkstrop, kijk naar Sunchaser. Dat is een dikke molukker met een bril. Die heeft ook gewoon een relatie
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  maandag 28 juni 2010 @ 18:52:35 #44
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_83410704
Maar... ik liep afgelopen zaterdag over de wallen. En ik kwam heel toevallig een meisje tegen (lang, blond, heeft in een ander stad gestudeerd maar was ws. toch weer terug, en knap!). Zij was daar in een chinese toko met een ik denk pakistaans/indische jongen met bril. Echt een nerdje. ze schrok zelfs een beetje dat ik dr herkende en ze zei hoi, en ik zo van wie zegt hoi.. hey "naam" ben jij dat??? en zij: hm hm ja ik ben het! die twee waren naar ik vermoed 'saampjes'. Zij langer dan mij, hij een dwerg. Dusja.. het kán wel.. Ik heb de hele dag mijn mening aangepast van knap = belangrijk naar, het kán wel als je lelijk bent je moet het maar net treffen..
pi_83410758
quote:
Op maandag 28 juni 2010 18:52 schreef Schenkstroop het volgende:
Maar... ik liep afgelopen zaterdag over de wallen. En ik kwam heel toevallig een meisje tegen (lang, blond, heeft in een ander stad gestudeerd maar was ws. toch weer terug). Zij was daar in een chinese toko met een ik denk pakistaans/insische jongen met bril. Echt een nerdje. ze schrok zelfs een beetje dat ik dr herkende en ze zei hoi, en ik zo van wie zegt hoi.. hey "naam" ben jij dat??? en zij: hm hm ja ik ben het! die twee waren naar ik vermoed 'saampjes'. Zij langer dan mij, hij een dwerg. Dusja.. het kán wel.. Ik heb de hele dag mijn mening aangepast van knap = belangrijk naar, het kán wel als je lelijk bent je moet het maar net treffen..
En dan vergeet je volgens mij dat uiterlijk relatief is
pi_83410872
quote:
Op maandag 28 juni 2010 09:03 schreef Crutch het volgende:
Het is ook een wat ongelukkig gekozen TT.
  maandag 28 juni 2010 @ 18:59:15 #47
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_83410908
quote:
Maar... ik liep afgelopen zaterdag over de wallen. En ik kwam heel toevallig een meisje tegen (lang, blond, heeft in een ander stad gestudeerd maar was ws. toch weer terug, en knap!). Zij was daar in een chinese toko met een ik denk pakistaans/indische jongen met bril. Echt een nerdje. ze schrok zelfs een beetje dat ik dr herkende en ze zei hoi, en ik zo van wie zegt hoi.. hey "naam" ben jij dat??? en zij: hm hm ja ik ben het! die twee waren naar ik vermoed 'saampjes'. Zij langer dan mij, hij een dwerg. Dusja.. het kán wel.. Ik heb de hele dag mijn mening aangepast van knap = belangrijk naar, het kán wel als je lelijk bent je moet het maar net treffen..
Precies wat iedereen jou allang probeert wijs te maken.

Ik ga niet liegen, uiterlijk helpt wel. Maar als je dat niet meehebt, dan kan je het compenseren met andere dingen zoals persoonlijkheid, intelligentie, status, enz.
  maandag 28 juni 2010 @ 19:00:23 #48
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_83410940
quote:
En je standaarden bijstellen . Je kunt beter voor lelijk en intelligent gaan dan voor mooi en andere defecten (borderline, kampwijf etc)
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  maandag 28 juni 2010 @ 19:04:24 #49
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_83411079
quote:
Op maandag 28 juni 2010 19:00 schreef Maanvis het volgende:

[..]

En je standaarden bijstellen . Je kunt beter voor lelijk en intelligent gaan dan voor mooi en andere defecten (borderline, kampwijf etc)
Precies. Of tenminste niet een lelijke, maar niet die slanke blonde meisje met grote tieten. Maar gewoon iemand die wel iets heeft waardoor je tevreden naast haar wakker kan worden.
pi_83412681
ik vraag me af waarom mijn serieuze reactie is verwijderd?
Lambo of Rekt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')