Ja, het contact leggen is wel het kutst maar ik kan bijvoorbeeld vragen hoe haar toets is gegaan (toetsweek) maar dan uiteindelijk het ondewerp veranderen en haar uitvragen is dan ook wel heel lastig.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:06 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Nou ja zeg, als je eenmaal aan het praten bent stelt het niets meer voor. Het moeilijkste gedeelte is om contact te leggen op een fatsoenlijke manier. Beter open je met een slecht grapje.
Lekker op/over de hei lopen/zitten.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:11 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Inderdaad, even met je gedachten ergens anders zitten.
Inderdaad, niet direct serieus beginnen. Gewoon subtiel en gezellig praten.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:12 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja, het contact leggen is wel het kutst maar ik kan bijvoorbeeld vragen hoe haar toets is gegaan (toetsweek) maar dan uiteindelijk het ondewerp veranderen en haar uitvragen is dan ook wel heel lastig.
Dat kan ook, maar tegenwoordig ga ik met de honden spelen als ik even iets wil vergeten. Die beesten geven mij alle liefde die ik nodig heb op die momenten.quote:
Ja maar zij heeft zich nu volgens mij echt volledig vastgebeten in die toetsweek, gaat steeds meteen naar huis om weer te leren, is (volgens mijquote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:13 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Inderdaad, niet direct serieus beginnen. Gewoon subtiel en gezellig praten.
Na de toets aanspreken.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:16 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja maar zij heeft zich nu volgens mij echt volledig vastgebeten in die toetsweek, gaat steeds meteen naar huis om weer te leren, is (volgens mij) niet op msn, tsja. Dan is het lastig om een moment te vinden om met haar te praten
Dat heb ik met mn verzorg paarden, gewoon even lekker hard rijden dan vergeet je ook allesquote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:14 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat kan ook, maar tegenwoordig ga ik met de honden spelen als ik even iets wil vergeten. Die beesten geven mij alle liefde die ik nodig heb op die momenten.
Ja maar dan loopt ze al gauw naar haar vriendinnen en dan heb je sowieso iedereen eromheen staan.quote:
YOU'RE NOT GONNA DO ITquote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:18 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja maar dan loopt ze al gauw naar haar vriendinnen en dan heb je sowieso iedereen eromheen staan.
Dan kun je toch vragen of je haar even kunt spreken onder 4 ogen. Net alsof ik al mijn ex-vriendinnen heb leren kennen omdat ze ergens alleen stonden.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:18 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja maar dan loopt ze al gauw naar haar vriendinnen en dan heb je sowieso iedereen eromheen staan.
Dat is standaard, als je haar in het openbaar en nuchter aanspreekt dan zal ze dat eerder waarderen.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:23 schreef Japsnars het volgende:
Als ik haar nou in de kroeg of weet ik veel waar zou tegenkomen..
Bullshit. Jij hebt altijd wel een excuus.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:23 schreef Japsnars het volgende:
Als ik haar nou in de kroeg of weet ik veel waar zou tegenkomen..
Dit.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:24 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Bullshit. Jij hebt altijd wel een excuus.
Ik zou zelf zo'n hond niet nemen, maar ze zijn vast wel heel lief?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:22 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
2 zwarte Mechelaars.Heb geen foto's van ze op de computer, maar zoals deze hieronder.
[ afbeelding ]
Inderdaad, faalhaas die ik benquote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:24 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Bullshit. Jij hebt altijd wel een excuus.
Verschuil je maar achter het feit dat je een faalhaas bent. Hoef je ook geen actie te ondernemen.quote:
Meh, beter onderneem ik wel actie want anders maak ik mijzelf alleen maar gek. Maar het is een soort vicieuze cirkelquote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:29 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Verschuil je maar achter het feit dat je een faalhaas bent. Hoef je ook geen actie te ondernemen.
die op 1314-jarige vallen?quote:
Net zo lief als je ze zelf maakt. Tegen mij en bekenden zijn ze lief, maar we hebben ze eigenlijk als waakhond.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik zou zelf zo'n hond niet nemen, maar ze zijn vast wel heel lief?
Blabla.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:29 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Meh, beter onderneem ik wel actie want anders maak ik mijzelf alleen maar gek. Maar het is een soort vicieuze cirkel
Ik hossel tenminste, age of niet. =$quote:
Als je het nu niet doet, dan durf je het over een jaar ook niet. Zo blijf je een eeuwige vrijgezel.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:29 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Meh, beter onderneem ik wel actie want anders maak ik mijzelf alleen maar gek. Maar het is een soort vicieuze cirkel
Ja wátquote:
op de computerquote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:31 schreef Potloodvis het volgende:
Weet iemand trouwens waar ik een samenvatting van Denemarken tegen Japan kan zien?
lol xDquote:
Ah, kut voor jequote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:30 schreef Potloodvis het volgende:
Ik heb trouwens een 'nee' als antwoord gekregen. Jammer, maar helaas.
SO RAND0M xD :p :pquote:
http://nos.nl/wk2010/gemist/quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:31 schreef Potloodvis het volgende:
Weet iemand trouwens waar ik een samenvatting van Denemarken tegen Japan kan zien?
Ik stond ook op de 50e plek he. 2 dagen later op nummer 2. Dus waarom praten?quote:
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:30 schreef Potloodvis het volgende:
Ik heb trouwens een 'nee' als antwoord gekregen. Jammer, maar helaas.
Ik vind dat kind ook nog eens een draak. Dat ze zichzelf graag op de foto terugziet is erg genoeg.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:38 schreef Japsnars het volgende:
Het PUB Userfototopic [#41]
Ik word zo gek van die gekruldemondhoek
Met z'n cap met prijstag er nog opquote:
Hehe, told you.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:38 schreef Japsnars het volgende:
Juist daarom word ik er ook gek vanquote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:38 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik vind dat kind ook nog eens een draak. Dat ze zichzelf graag op de foto terugziet is erg genoeg.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:38 schreef Japsnars het volgende:
True.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:38 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Geeft niet, er zwemmen genoeg vissen in de zee.
Ik kom toch niet in PUB, dat scheelt.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:39 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Juist daarom word ik er ook gek vanMy eyes, they're burning, argh.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:38 schreef Japsnars het volgende:
quote:
Ja maar er zijn maar een paar leuke visjes. En er komen ook steeds meer vissen die evolueren in zeekoeien, zo groot.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:38 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Geeft niet, er zwemmen genoeg vissen in de zee.
quote:
Die heb ik hier al 3x gepropageerd als nieuwe zomerhit maar niemand luisterdequote:
Oh. Let maar op, nu ik het gepost heb vindt iedereen het aan.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:42 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Die heb ik hier al 3x gepropageerd als nieuwe zomerhit maar niemand luisterde
Smaken verschillen, een homeboy van mij heeft ook zo'n kalf als vriendin. Moet hij zelf weten.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:42 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja maar er zijn maar een paar leuke visjes. En er komen ook steeds meer vissen die evolueren in zeekoeien, zo groot.
Goeie vriend ben je danquote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:43 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Smaken verschillen, een homeboy van mij heeft ook zo'n kalf als vriendin. Moet hij zelf weten.
Gelukkig welquote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:43 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Smaken verschillen, een homeboy van mij heeft ook zo'n kalf als vriendin. Moet hij zelf weten.
Niet alleen in bed.quote:
Deze manquote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:44 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Gelukkig welMaar juist daardoor ga ik ook weer twijfelen van hoe klein die kans wel niet moet zijn dat ik onder 'haar' smaak val
![]()
![]()
Die nieuwe met shaggy is aanaan als kofiquote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:45 schreef Potloodvis het volgende:
Zomerhits? Dan moet je Bob Sinclar's liedjes luisteren, dat zijn stuk voor stuk zomerhits.
Geef mij even het IQ van een vmbo'er, dan denk ik niet zo over alles naquote:
I Wanna?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:45 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Die nieuwe met shaggy is aanaan als kofi
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:45 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Hoe ze eruit ziet boeit hem volgens mij niet, als ze maar niet zeurtzuigt.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:46 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Geef mij even het IQ van een vmbo'er
Soms hebben VMBO'ers een hoger IQ dan VWO'ers hoor, alleen doen ze er niets mee.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:46 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Geef mij even het IQ van een vmbo'er, dan denk ik niet zo over alles na
Zijn er meerdere dan?quote:
Ik snap je totale issue eigenlijk niet, wat gebeurt er met de wereld als je het vraagt en ze nee zegt? Oke nou dan heb je dr niet. Maar je hebt dr nu ook niet. Sommige mensenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:46 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Geef mij even het IQ van een vmbo'er, dan denk ik niet zo over alles na
Je ging toch tot de vakantie niets meer regelen?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:48 schreef Potloodvis het volgende:
Als ik dat antwoord gisteren had geweten dan had ik nog een move op een nieuwe kunnen zetten. Die was gisteren de hele tijd over mijn buik en rug aan het wrijven na de wedstrijd buiten.
Maar was ze al een kalf toen ze wat kregen? Een maat van me heeft ook een vriendin die eerst heel mooi en slank was en nu gewoon een vette zeug omdat ze dan toch van de markt zijn en niet meer hun best hoeven te doen om bij anderen in de smaak te vallen.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:43 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Iemand moet hem gewoon peper in de mosterdpot duwen, want die man is niet vooruit te branden.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:48 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik snap je totale issue eigenlijk niet, wat gebeurt er met de wereld als je het vraagt en ze nee zegt? Oke nou dan heb je dr niet. Maar je hebt dr nu ook niet. Sommige mensen![]()
Omdat ik mijn ex terug wilde, maar als dat sowieso al niets meer gaat worden.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:48 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Je ging toch tot de vakantie niets meer regelen?
Ze is altijd al een kalf geweest, maar daarvoor had hij ook al een stevige vriendin. Zal wel zijn type zijn.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maar was ze al een kalf toen ze wat kregen? Een maat van me heeft ook een vriendin die eerst heel mooi en slank was en nu gewoon een vette zeug omdat ze dan toch van de markt zijn en niet meer hun best hoeven te doen om bij anderen in de smaak te vallen.
Ik kan nu niet bedenken dat ik ooit nog iemand anders leuk vind, maar dat is natuurlijk dikke bullshit want uiteindelijk gaan die gevoelens altijd wel na een tijd weg als je er niks mee doet. Dus ja, zoals jij het zegt is het wel logischquote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:48 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik snap je totale issue eigenlijk niet, wat gebeurt er met de wereld als je het vraagt en ze nee zegt? Oke nou dan heb je dr niet. Maar je hebt dr nu ook niet. Sommige mensen![]()
Dat eerste lijkt maar zo.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:50 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik kan nu niet bedenken dat ik ooit nog iemand anders leuk vind, maar dat is natuurlijk dikke bullshit want uiteindelijk gaan die gevoelens altijd wel na een tijd weg als je er niks mee doet. Dus ja, zoals jij het zegt is het wel logisch
Werk en dan ineens restaurant, wut wut?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:51 schreef WillFerrell het volgende:
Wat een dag nu al. Met een harde kop uit bed stappen, alle stoplichten tegen hebben, blijkt dat alle applicaties op het werk eruit liggen en er alleen maar heet water te krijgen is in het restaurant.
geen koffie?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:51 schreef WillFerrell het volgende:
Wat een dag nu al. Met een harde kop uit bed stappen, alle stoplichten tegen hebben, blijkt dat alle applicaties op het werk eruit liggen en er alleen maar heet water te krijgen is in het restaurant.
Ja op 3800 werknemers zijn er vier restaurants. Ohja en intranet ligt er uit dus ik kan het restaurantmenu niet inzien.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:51 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Werk en dan ineens restaurant, wut wut?
Rule number 1: Never fall in love at Jersey Shore.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:50 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik kan nu niet bedenken dat ik ooit nog iemand anders leuk vind, maar dat is natuurlijk dikke bullshit want uiteindelijk gaan die gevoelens altijd wel na een tijd weg als je er niks mee doet. Dus ja, zoals jij het zegt is het wel logisch
Wat, thee geen kutadem of gele tanden?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:53 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Thee > koffie. Koffie veroorzaakt een dodelijke adem en gele tanden.
Nee, thee sowieso geen slechte adem, want water met kruiden. Die gele tanden komt van de suiker, dus van thee zonder suiker krijg je dat niet.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:54 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Wat, thee geen kutadem of gele tanden?Lees je eens in.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:53 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Rule number 1: Never fall in love at Jersey Shore.
Thee zonder suiker.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:55 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Nee, thee sowieso geen slechte adem, want water met kruiden. Die gele tanden komt van de suiker, dus van thee zonder suiker krijg je dat niet.
Thee zonder suikerquote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:55 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Nee, thee sowieso geen slechte adem, want water met kruiden. Die gele tanden komt van de suiker, dus van thee zonder suiker krijg je dat niet.
Inderdaad, ik zie dan altijd zo'n mental image voor mij van een kalende man die in zijn badjas onder in de keuken zit met een sandwich en een kop koffie.quote:
quote:
Haters gonna hate.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:55 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Thee zonder suiker![]()
Lever je smaakpapillen maar in.
Die zonnebril heeft gisteren ook de meest lelijke persoon ooit gedragen.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:55 schreef Japsnars het volgende:
Ik heb gisteren de meest lelijke zonnebril ooit gedragen
Ja, die vriend had hem eerst zelf op.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:56 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Die zonnebril heeft gisteren ook de meest lelijke persoon ooit gedragen.
Ik zie er inderdaad erg onzeker en meisjesachtig uit.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:58 schreef WillFerrell het volgende:
Mensen die thee zonder suiker drinken.Ik denk dan altijd aan van die alternatievelingen met een rode skinnyjeans die heel conformerend dat ergens en public uit een hip bekertje lopen te drinken met hun mede-alternatievelingen.
Ben je misschien niet een meisje?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:59 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik zie er inderdaad erg onzeker en meisjesachtig uit.
Nu ik dit weet wel ja.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:59 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik zie er inderdaad erg onzeker en meisjesachtig uit.
Niks, gewoon je bent een meisje en ik was omringd door sausage.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:58 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Sorry, soms moet ik toch even wat werk verrichten. What's up?
Na hem een paar uur op de fiets op te hebben gehad (het was middernachtquote:
's Nachts een zonnebril op, hoe ver was je.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:00 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Na hem een paar uur op de fiets op te hebben gehad (het was middernacht) heb ik hem dan toch ook maar weer afgezet
Ik sprong gisteren nog van zo'n muurtje omlaag. Ik viel wel voorover toen ik eenmaal landde.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:00 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Na hem een paar uur op de fiets op te hebben gehad (het was middernacht) heb ik hem dan toch ook maar weer afgezet
Niet zo ver want ik was de enige die niet hoefde te atten tijdens dat drankspelquote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:01 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
's Nachts een zonnebril op, hoe ver was je.
Ja, dit klinkt best wel lekker.quote:
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:02 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Niet zo ver want ik was de enige die niet hoefde te atten tijdens dat drankspel
Faceplantquote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:02 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik sprong gisteren nog van zo'n muurtje omlaag. Ik viel wel voorover toen ik eenmaal landde.
Ik heb ook opeens oranje aanstekers en luchthoorns.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:05 schreef Allure_ het volgende:
Ik ben trouwens echt met een mega grote collectie oranje spul thuis gekomen. Geen idee waar het vandaan kwam, want ik ben met niks gegaan.
Dat is anti-rape spray.quote:
Je hebt een pompoen geneukt.quote:
Ik ook.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:08 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik hoop op veel doelpunten vandaag, en dat Chili doorgaat ipv Zwitserland
In m'n onveranderbare poultjes heb ik 2-3 spanje en 1-1 zwitserland-honduras.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:08 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik hoop op veel doelpunten vandaag, en dat Chili doorgaat ipv Zwitserland
moet kunnen tochquote:
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:11 schreef Otis2.0 het volgende:
hey wd sorry dat ik niet terugsms'te gisteren ik heb mn telefoon vanmorgen pas teruggevonden.
Nee, het buurjongentje vindt het leuk om om 7 uur met een vuvuzela in de tuin te gaan staan en als een mongool er op te gaan staan blazen. Als hij dat nog een keer flinkt, ram ik dat ding zn strot in.quote:
KK SMOESJESquote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:11 schreef Otis2.0 het volgende:
hey wd sorry dat ik niet terugsms'te gisteren ik heb mn telefoon vanmorgen pas teruggevonden.
Het is al kwart over 12.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:11 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, het buurjongentje vindt het leuk om om 7 uur met een vuvuzela in de tuin te gaan staan en als een mongool er op te gaan staan blazen. Als hij dat nog een keer flinkt, ram ik dat ding zn strot in.
http://www.vuvuzela.fm/ =#quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:11 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, het buurjongentje vindt het leuk om om 7 uur met een vuvuzela in de tuin te gaan staan en als een mongool er op te gaan staan blazen. Als hij dat nog een keer flinkt, ram ik dat ding zn strot in.
Zo loop ik niet in he, ik heb ook ivoorkust 2-0 en braz 2-1quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:11 schreef Potloodvis het volgende:
Spanje, Zwitserland en Brazilië winnen met 2-1 en Ivoorkust met 2-0.
Hij kon zelfs niet meer spelen van verliefdheid.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:13 schreef Allure_ het volgende:
Gregory blijft me maar smsen, fucking irritant.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:13 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Hij kon zelfs niet meer spelen van verliefdheid.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:38 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik vind dat kind ook nog eens een draak. Dat ze zichzelf graag op de foto terugziet is erg genoeg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat stuurde je?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:13 schreef Allure_ het volgende:
Gregory blijft me maar smsen, fucking irritant.
Ik moet het luchtbuksje uit Polen maar eens gaan op zoeken.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:13 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Schiet met de windbuks op hem dan.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Mijn ontbijt, wat doe jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
[..]
smack a bitchSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
[..]
Ze is al oranje genoeg. Waarom overkill dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I got rejected.quote:Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
Deze chickquote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:17 schreef wolvendagen het volgende:
Zal ik Greg smsen: "Groetjes van KLB SC. Kusje"
Nee. oke ik ga te ver.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:15 schreef Japsnars het volgende:
Dolgopolev is net een vrouw, wat een ultieme fag.
Hoe weet jij dat?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:18 schreef Allure_ het volgende:
Sky had ook NIKS oranjes aan gisteren, wat een wanker.
Dit jongetje dat van papa en mama weer eventjes op FOK! magquote:
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:19 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dit jongetje dat van papa en mama weer eventjes op FOK! mag
quote:
quote:
Ze zagen elkaar, ze waren te chicken om wat te zeggen.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:19 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat?
Ik had oranje bandje =$
oke wacht ik pm je evenquote:
Deze 'diss'quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:19 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dit jongetje dat van papa en mama weer eventjes op FOK! mag
Ik zeg net dat ik hem gezien heb. Maar ik was zelf ook niet Oranje, behalve toen ik naar huis ging, rood wit blauw in m'n porem en helemaal oranje versierd.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:19 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat?
Ik had oranje bandje =$
Internetautistenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:20 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ze zagen elkaar, ze waren te chicken om wat te zeggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
Haha nee, jullie weten het verhaal nietquote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:20 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ze zagen elkaar, ze waren te chicken om wat te zeggen.
En dan praat je niet met 'm?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:21 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik zeg net dat ik hem gezien heb. Maar ik was zelf ook niet Oranje, behalve toen ik naar huis ging, rood wit blauw in m'n porem en helemaal oranje versierd.
whaha :pquote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:21 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
nee niet doen ik spreek liever af met een groep erbij![]()
DEZEquote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:22 schreef Lakitu het volgende:
Chicks met roodwitblauw vlaggetjes op hun wangen <3
Wat negeer je mijn schreeuw om liefde?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:22 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik was gister ook niet oranje, had alleen mn oranje cowboyhat op.
Pm danquote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:22 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik ga het verhaal niet vertellen, is te beschamend.
quote:
quote:
Dat heb ik met opzet gedaan.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:13 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Zo loop ik niet in he, ik heb ook ivoorkust 2-0 en braz 2-1
welke wat waarquote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:22 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wat negeer je mijn schreeuw om liefde?
deze manquote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:26 schreef Otis2.0 het volgende:
waarom moet je pm'en over welke locatie dan
Niet gezien skatjequote:
Hij wil niet bij je zijnquote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:26 schreef Otis2.0 het volgende:
waarom moet je pm'en over welke locatie dan
hurr durrr imma hoersquote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:27 schreef Chai het volgende:
http://maps.google.co.uk/maps?f=q&source=s_q&hl=en&geocode=&q=Hardgate,+Aberdeen&sll=53.800651,-4.064941&sspn=19.543246,56.99707&ie=UTF8&hq=&hnear=Hardgate,+Aberdeen+AB11,+United+Kingdom&ll=57.129322,-2.115169&spn=0,0.055661&z=15&layer=c&cbll=57.129415,-2.115094&panoid=QggzteTMpstCiTEM6t2QzA&cbp=12,153.09,,0,14.02
Onherkenbaar?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:27 schreef Chai het volgende:
http://maps.google.co.uk/maps?f=q&source=s_q&hl=en&geocode=&q=Hardgate,+Aberdeen&sll=53.800651,-4.064941&sspn=19.543246,56.99707&ie=UTF8&hq=&hnear=Hardgate,+Aberdeen+AB11,+United+Kingdom&ll=57.129322,-2.115169&spn=0,0.055661&z=15&layer=c&cbll=57.129415,-2.115094&panoid=QggzteTMpstCiTEM6t2QzA&cbp=12,153.09,,0,14.02
hahaha WATquote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:27 schreef Chai het volgende:
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:27 schreef Chai het volgende:
waarom zou je moeten inzoomen, heb je kanker aan je ogen ofzoquote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:30 schreef Potloodvis het volgende:
Ik deed steeds niet inzoomen, dacht dat het gezicht geblurt was.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:30 schreef Allure_ het volgende:
Oké, kort verhaal dan. Ik was dus helemaal wasted en ik sta op een tribune de match te kijken. Op een gegeven moment zie ik Sky staan als een zonnestraaltje zo tussen het publiek. In een impuls gil ik dus keihard 'SKY! Autistischer kan niet. Dus toen moest ik even nadenken hoe ie ook alweer heette. Daarna keihard naar 'm schreeuwen maar die pussy hoort me niet. Ik spring van de tribune om naar hem toe te gaan. BAM! lag ik voluit op de grond. Daarna duurde het 10 minuten voordat ik uberhaupt aan de andere kant van die kanker drukte was. Het was inmiddels rust en toen ik er kwam was ie weg.
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:04 schreef Chowi het volgende:
Allure_ is volgens mij een van de weinige FOK!dames met een redelijk hoog IQ die ertoe in staat is gevatte opmerkingen te maken, scherp uit de hoek te komen én die ook nog eens knap is..
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:30 schreef Allure_ het volgende:
Oké, kort verhaal dan. Ik was dus helemaal wasted en ik sta op een tribune de match te kijken. Op een gegeven moment zie ik Sky staan als een zonnestraaltje zo tussen het publiek. In een impuls gil ik dus keihard 'SKY! Autistischer kan niet. Dus toen moest ik even nadenken hoe ie ook alweer heette. Daarna keihard naar 'm schreeuwen maar die pussy hoort me niet. Ik spring van de tribune om naar hem toe te gaan. BAM! lag ik voluit op de grond. Daarna duurde het 10 minuten voordat ik uberhaupt aan de andere kant van die kanker drukte was. Het was inmiddels rust en toen ik er kwam was ie weg.
Ik had een mental image, and it looked good.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:30 schreef Allure_ het volgende:
Schijnbaar.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:31 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
waarom zou je moeten inzoomen, heb je kanker aan je ogen ofzo
watquote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:30 schreef Allure_ het volgende:
Leuk haar. Lekker kort.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:30 schreef Allure_ het volgende:
Ik lach heel hardquote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:31 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
waarom zou je moeten inzoomen, heb je kanker aan je ogen ofzo
Ik wil jou echt meeten.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:33 schreef Allure_ het volgende:
Het was echt zo triest. Ik had niks gegeten en zoveel gedronken. Ik schaam me.
dacht ik al ja =$ =$quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:33 schreef Otis2.0 het volgende:
ey btw laki geen zin om te pmen maar daar zijn wel de SPANGE SMATJES want daar is faculteit geesteswetenschappen. <3 <3 <3
ik noteer dit evenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:33 schreef Allure_ het volgende:
Het was echt zo triest. Ik had niks gegeten en zoveel gedronken. Ik schaam me.
quote:
oh shi-quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:34 schreef Otis2.0 het volgende:
laki pm't me of ik met hem een keer naar het park wil![]()
Take him to the park dan.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:34 schreef Otis2.0 het volgende:
laki pm't me of ik met hem een keer naar het park wil![]()
dacht ik ook ja toen ik jouw post lasquote:
Net alsof Voe echt is.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:38 schreef Lakitu het volgende:
oh ja oh ja oh ja dat wou ik nog zeggen. Ik zag gister een voe echt precies, maar dan 20 jaar ouder en met een kinderwagen. Echt WAT
die zag ik ookquote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:38 schreef Lakitu het volgende:
oh ja oh ja oh ja dat wou ik nog zeggen. Ik zag gister een voe echt precies, maar dan 20 jaar ouder en met een kinderwagen. Echt WAT
WATquote:
En toen bleek dat meisje in die kinderwagen nog veel leuker dan voe te zijn?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:38 schreef Lakitu het volgende:
OMG WIE IS DEZE SICK FUCKquote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:40 schreef Japsnars het volgende:
[..]
En toen bleek dat meisje in die kinderwagen nog veel leuker dan voe te zijn?
Deze.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:44 schreef Allure_ het volgende:
[..].
Zometeen ijsjes uitdelen. Welke zijn lekker?
haha morgen in p3 is een feest met dresscode geel. colours ofzo met allemaal latin house. Dus ik een kaartje kopen. BLIJKT HET FUCKING 18+ TE ZIJNquote:
Perenijsjes.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:44 schreef Allure_ het volgende:
[..].
Broekje heeft me nooit gepast. Maar ik represent natuurlijk met het officiële shirt. Wel met ronaldinho erop, maarja niemand die het zietquote:
AIDS IN JE KONT DITquote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:45 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
haha morgen in p3 is een feest met dresscode geel. colours ofzo met allemaal latin house. Dus ik een kaartje kopen. BLIJKT HET FUCKING 18+ TE ZIJN![]()
![]()
![]()
.
linkje naar deez =$quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:45 schreef Otis2.0 het volgende:
ow en overmorgen flinke namen en the opposites FOR FREE in purra <3
Ik heb er hier nog ergens eentje liggen met Cafu achterop.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:45 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Broekje heeft me nooit gepast. Maar ik represent natuurlijk met het officiële shirt. Wel met ronaldinho erop, maarja niemand die het ziet
Split =$ Raket =$ Die ene die tintelt op je tong =$quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:44 schreef Allure_ het volgende:
[..].
Oh noes, kom je niet binnen?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:45 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
haha morgen in p3 is een feest met dresscode geel. colours ofzo met allemaal latin house. Dus ik een kaartje kopen. BLIJKT HET FUCKING 18+ TE ZIJN![]()
![]()
![]()
.
Doe aan dan.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:46 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik heb er hier nog ergens eentje liggen met Cafu achterop.
Maar is dat een ijsje wat iedereen lekker vindtquote:
HAHA DEZE MAN WEET ZELF MET ZIJN SPARKLING IJSJE!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:47 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Split =$ Raket =$ Die ene die tintelt op je tong =$
NEE PERENIJSJES ZIJN GOD'S IJSJES.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:47 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Maar is dat een ijsje wat iedereen lekker vindt? Ik kan beter raketjes en calippo's halen toch
.
quote:
Dit bevalt mequote:THEATER TERRA KIKKER'S POPCONCERT (6+) Cityslam let ook op de kleintjes. Liedjes uit de Kikkermusicals van Theater Terra worden deze zomer gespeeld als Kikker’s Popconcert. De musicals zijn gebaseerd op de Kikkerboekjes van Max Velthuijs. Wie kent Kikker niet?
Raketjes zijn ook nicequote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:47 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Maar is dat een ijsje wat iedereen lekker vindt? Ik kan beter raketjes en calippo's halen toch
.
Het gaat niet om de match. Het gaat om REPRESENTEN. Ik ga gewoon zo naar skorro ik heb schijt =$ =$quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:48 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik kijk die match gewoon buiten in de achtertuin. Nee dus.
Representen voor mijn honden? Nee homeboy, dat zijn Belgische honden. Die haten op Brazilië.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:49 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Het gaat niet om de match. Het gaat om REPRESENTEN. Ik ga gewoon zo naar skorro ik heb schijt =$ =$
Je leert voor diëtiste?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:50 schreef Allure_ het volgende:
Oké, ik kijk wel. Die dikzakken eten alles. Dank voor de tips.
Die ziet er fucking gay uit.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:50 schreef Otis2.0 het volgende:
Euhj Erick E komt ook en ook gratis, dat is ook wel hard
en Waylon.
Nee perenijsjes zijn vies.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:47 schreef Allure_ het volgende:
[..]
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |