Ja, het contact leggen is wel het kutst maar ik kan bijvoorbeeld vragen hoe haar toets is gegaan (toetsweek) maar dan uiteindelijk het ondewerp veranderen en haar uitvragen is dan ook wel heel lastig.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:06 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Nou ja zeg, als je eenmaal aan het praten bent stelt het niets meer voor. Het moeilijkste gedeelte is om contact te leggen op een fatsoenlijke manier. Beter open je met een slecht grapje.
Lekker op/over de hei lopen/zitten.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:11 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Inderdaad, even met je gedachten ergens anders zitten.
Inderdaad, niet direct serieus beginnen. Gewoon subtiel en gezellig praten.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:12 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja, het contact leggen is wel het kutst maar ik kan bijvoorbeeld vragen hoe haar toets is gegaan (toetsweek) maar dan uiteindelijk het ondewerp veranderen en haar uitvragen is dan ook wel heel lastig.
Dat kan ook, maar tegenwoordig ga ik met de honden spelen als ik even iets wil vergeten. Die beesten geven mij alle liefde die ik nodig heb op die momenten.quote:
Ja maar zij heeft zich nu volgens mij echt volledig vastgebeten in die toetsweek, gaat steeds meteen naar huis om weer te leren, is (volgens mijquote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:13 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Inderdaad, niet direct serieus beginnen. Gewoon subtiel en gezellig praten.
Na de toets aanspreken.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:16 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja maar zij heeft zich nu volgens mij echt volledig vastgebeten in die toetsweek, gaat steeds meteen naar huis om weer te leren, is (volgens mij) niet op msn, tsja. Dan is het lastig om een moment te vinden om met haar te praten
Dat heb ik met mn verzorg paarden, gewoon even lekker hard rijden dan vergeet je ook allesquote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:14 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat kan ook, maar tegenwoordig ga ik met de honden spelen als ik even iets wil vergeten. Die beesten geven mij alle liefde die ik nodig heb op die momenten.
Ja maar dan loopt ze al gauw naar haar vriendinnen en dan heb je sowieso iedereen eromheen staan.quote:
YOU'RE NOT GONNA DO ITquote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:18 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja maar dan loopt ze al gauw naar haar vriendinnen en dan heb je sowieso iedereen eromheen staan.
Dan kun je toch vragen of je haar even kunt spreken onder 4 ogen. Net alsof ik al mijn ex-vriendinnen heb leren kennen omdat ze ergens alleen stonden.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:18 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja maar dan loopt ze al gauw naar haar vriendinnen en dan heb je sowieso iedereen eromheen staan.
Dat is standaard, als je haar in het openbaar en nuchter aanspreekt dan zal ze dat eerder waarderen.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:23 schreef Japsnars het volgende:
Als ik haar nou in de kroeg of weet ik veel waar zou tegenkomen..
Bullshit. Jij hebt altijd wel een excuus.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:23 schreef Japsnars het volgende:
Als ik haar nou in de kroeg of weet ik veel waar zou tegenkomen..
Dit.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:24 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Bullshit. Jij hebt altijd wel een excuus.
Ik zou zelf zo'n hond niet nemen, maar ze zijn vast wel heel lief?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:22 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
2 zwarte Mechelaars.Heb geen foto's van ze op de computer, maar zoals deze hieronder.
[ afbeelding ]
Inderdaad, faalhaas die ik benquote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:24 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Bullshit. Jij hebt altijd wel een excuus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |