Ik ook.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:08 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik hoop op veel doelpunten vandaag, en dat Chili doorgaat ipv Zwitserland
In m'n onveranderbare poultjes heb ik 2-3 spanje en 1-1 zwitserland-honduras.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:08 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik hoop op veel doelpunten vandaag, en dat Chili doorgaat ipv Zwitserland
moet kunnen tochquote:
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:11 schreef Otis2.0 het volgende:
hey wd sorry dat ik niet terugsms'te gisteren ik heb mn telefoon vanmorgen pas teruggevonden.
Nee, het buurjongentje vindt het leuk om om 7 uur met een vuvuzela in de tuin te gaan staan en als een mongool er op te gaan staan blazen. Als hij dat nog een keer flinkt, ram ik dat ding zn strot in.quote:
KK SMOESJESquote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:11 schreef Otis2.0 het volgende:
hey wd sorry dat ik niet terugsms'te gisteren ik heb mn telefoon vanmorgen pas teruggevonden.
Het is al kwart over 12.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:11 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, het buurjongentje vindt het leuk om om 7 uur met een vuvuzela in de tuin te gaan staan en als een mongool er op te gaan staan blazen. Als hij dat nog een keer flinkt, ram ik dat ding zn strot in.
http://www.vuvuzela.fm/ =#quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:11 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, het buurjongentje vindt het leuk om om 7 uur met een vuvuzela in de tuin te gaan staan en als een mongool er op te gaan staan blazen. Als hij dat nog een keer flinkt, ram ik dat ding zn strot in.
Zo loop ik niet in he, ik heb ook ivoorkust 2-0 en braz 2-1quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:11 schreef Potloodvis het volgende:
Spanje, Zwitserland en Brazilië winnen met 2-1 en Ivoorkust met 2-0.
Hij kon zelfs niet meer spelen van verliefdheid.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:13 schreef Allure_ het volgende:
Gregory blijft me maar smsen, fucking irritant.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:13 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Hij kon zelfs niet meer spelen van verliefdheid.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:38 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik vind dat kind ook nog eens een draak. Dat ze zichzelf graag op de foto terugziet is erg genoeg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat stuurde je?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:13 schreef Allure_ het volgende:
Gregory blijft me maar smsen, fucking irritant.
Ik moet het luchtbuksje uit Polen maar eens gaan op zoeken.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:13 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Schiet met de windbuks op hem dan.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Mijn ontbijt, wat doe jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
[..]
smack a bitchSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
[..]
Ze is al oranje genoeg. Waarom overkill dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I got rejected.quote:Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
Deze chickquote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:17 schreef wolvendagen het volgende:
Zal ik Greg smsen: "Groetjes van KLB SC. Kusje"
Nee. oke ik ga te ver.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:15 schreef Japsnars het volgende:
Dolgopolev is net een vrouw, wat een ultieme fag.
Hoe weet jij dat?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:18 schreef Allure_ het volgende:
Sky had ook NIKS oranjes aan gisteren, wat een wanker.
Dit jongetje dat van papa en mama weer eventjes op FOK! magquote:
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:19 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dit jongetje dat van papa en mama weer eventjes op FOK! mag
quote:
quote:
Ze zagen elkaar, ze waren te chicken om wat te zeggen.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:19 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat?
Ik had oranje bandje =$
oke wacht ik pm je evenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |