Ik vind dat kind ook nog eens een draak. Dat ze zichzelf graag op de foto terugziet is erg genoeg.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:38 schreef Japsnars het volgende:
Het PUB Userfototopic [#41]
Ik word zo gek van die gekruldemondhoek
Met z'n cap met prijstag er nog opquote:
Hehe, told you.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:38 schreef Japsnars het volgende:
Juist daarom word ik er ook gek vanquote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:38 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik vind dat kind ook nog eens een draak. Dat ze zichzelf graag op de foto terugziet is erg genoeg.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:38 schreef Japsnars het volgende:
True.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:38 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Geeft niet, er zwemmen genoeg vissen in de zee.
Ik kom toch niet in PUB, dat scheelt.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:39 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Juist daarom word ik er ook gek vanMy eyes, they're burning, argh.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:38 schreef Japsnars het volgende:
quote:
Ja maar er zijn maar een paar leuke visjes. En er komen ook steeds meer vissen die evolueren in zeekoeien, zo groot.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:38 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Geeft niet, er zwemmen genoeg vissen in de zee.
quote:
Die heb ik hier al 3x gepropageerd als nieuwe zomerhit maar niemand luisterdequote:
Oh. Let maar op, nu ik het gepost heb vindt iedereen het aan.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:42 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Die heb ik hier al 3x gepropageerd als nieuwe zomerhit maar niemand luisterde
Smaken verschillen, een homeboy van mij heeft ook zo'n kalf als vriendin. Moet hij zelf weten.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:42 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja maar er zijn maar een paar leuke visjes. En er komen ook steeds meer vissen die evolueren in zeekoeien, zo groot.
Goeie vriend ben je danquote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:43 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Smaken verschillen, een homeboy van mij heeft ook zo'n kalf als vriendin. Moet hij zelf weten.
Gelukkig welquote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:43 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Smaken verschillen, een homeboy van mij heeft ook zo'n kalf als vriendin. Moet hij zelf weten.
Niet alleen in bed.quote:
Deze manquote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:44 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Gelukkig welMaar juist daardoor ga ik ook weer twijfelen van hoe klein die kans wel niet moet zijn dat ik onder 'haar' smaak val
![]()
![]()
Die nieuwe met shaggy is aanaan als kofiquote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:45 schreef Potloodvis het volgende:
Zomerhits? Dan moet je Bob Sinclar's liedjes luisteren, dat zijn stuk voor stuk zomerhits.
Geef mij even het IQ van een vmbo'er, dan denk ik niet zo over alles naquote:
I Wanna?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:45 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Die nieuwe met shaggy is aanaan als kofi
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:45 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Hoe ze eruit ziet boeit hem volgens mij niet, als ze maar niet zeurtzuigt.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:46 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Geef mij even het IQ van een vmbo'er
Soms hebben VMBO'ers een hoger IQ dan VWO'ers hoor, alleen doen ze er niets mee.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:46 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Geef mij even het IQ van een vmbo'er, dan denk ik niet zo over alles na
Zijn er meerdere dan?quote:
Ik snap je totale issue eigenlijk niet, wat gebeurt er met de wereld als je het vraagt en ze nee zegt? Oke nou dan heb je dr niet. Maar je hebt dr nu ook niet. Sommige mensenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:46 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Geef mij even het IQ van een vmbo'er, dan denk ik niet zo over alles na
Je ging toch tot de vakantie niets meer regelen?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:48 schreef Potloodvis het volgende:
Als ik dat antwoord gisteren had geweten dan had ik nog een move op een nieuwe kunnen zetten. Die was gisteren de hele tijd over mijn buik en rug aan het wrijven na de wedstrijd buiten.
Maar was ze al een kalf toen ze wat kregen? Een maat van me heeft ook een vriendin die eerst heel mooi en slank was en nu gewoon een vette zeug omdat ze dan toch van de markt zijn en niet meer hun best hoeven te doen om bij anderen in de smaak te vallen.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:43 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Iemand moet hem gewoon peper in de mosterdpot duwen, want die man is niet vooruit te branden.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:48 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik snap je totale issue eigenlijk niet, wat gebeurt er met de wereld als je het vraagt en ze nee zegt? Oke nou dan heb je dr niet. Maar je hebt dr nu ook niet. Sommige mensen![]()
Omdat ik mijn ex terug wilde, maar als dat sowieso al niets meer gaat worden.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:48 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Je ging toch tot de vakantie niets meer regelen?
Ze is altijd al een kalf geweest, maar daarvoor had hij ook al een stevige vriendin. Zal wel zijn type zijn.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maar was ze al een kalf toen ze wat kregen? Een maat van me heeft ook een vriendin die eerst heel mooi en slank was en nu gewoon een vette zeug omdat ze dan toch van de markt zijn en niet meer hun best hoeven te doen om bij anderen in de smaak te vallen.
Ik kan nu niet bedenken dat ik ooit nog iemand anders leuk vind, maar dat is natuurlijk dikke bullshit want uiteindelijk gaan die gevoelens altijd wel na een tijd weg als je er niks mee doet. Dus ja, zoals jij het zegt is het wel logischquote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:48 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik snap je totale issue eigenlijk niet, wat gebeurt er met de wereld als je het vraagt en ze nee zegt? Oke nou dan heb je dr niet. Maar je hebt dr nu ook niet. Sommige mensen![]()
Dat eerste lijkt maar zo.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:50 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik kan nu niet bedenken dat ik ooit nog iemand anders leuk vind, maar dat is natuurlijk dikke bullshit want uiteindelijk gaan die gevoelens altijd wel na een tijd weg als je er niks mee doet. Dus ja, zoals jij het zegt is het wel logisch
Werk en dan ineens restaurant, wut wut?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:51 schreef WillFerrell het volgende:
Wat een dag nu al. Met een harde kop uit bed stappen, alle stoplichten tegen hebben, blijkt dat alle applicaties op het werk eruit liggen en er alleen maar heet water te krijgen is in het restaurant.
geen koffie?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:51 schreef WillFerrell het volgende:
Wat een dag nu al. Met een harde kop uit bed stappen, alle stoplichten tegen hebben, blijkt dat alle applicaties op het werk eruit liggen en er alleen maar heet water te krijgen is in het restaurant.
Ja op 3800 werknemers zijn er vier restaurants. Ohja en intranet ligt er uit dus ik kan het restaurantmenu niet inzien.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:51 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Werk en dan ineens restaurant, wut wut?
Rule number 1: Never fall in love at Jersey Shore.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:50 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik kan nu niet bedenken dat ik ooit nog iemand anders leuk vind, maar dat is natuurlijk dikke bullshit want uiteindelijk gaan die gevoelens altijd wel na een tijd weg als je er niks mee doet. Dus ja, zoals jij het zegt is het wel logisch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |