Ik vind dat kind ook nog eens een draak. Dat ze zichzelf graag op de foto terugziet is erg genoeg.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:38 schreef Japsnars het volgende:
Het PUB Userfototopic [#41]
Ik word zo gek van die gekruldemondhoek
Met z'n cap met prijstag er nog opquote:
Hehe, told you.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:38 schreef Japsnars het volgende:
Juist daarom word ik er ook gek vanquote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:38 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik vind dat kind ook nog eens een draak. Dat ze zichzelf graag op de foto terugziet is erg genoeg.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:38 schreef Japsnars het volgende:
True.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:38 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Geeft niet, er zwemmen genoeg vissen in de zee.
Ik kom toch niet in PUB, dat scheelt.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:39 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Juist daarom word ik er ook gek vanMy eyes, they're burning, argh.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:38 schreef Japsnars het volgende:
quote:
Ja maar er zijn maar een paar leuke visjes. En er komen ook steeds meer vissen die evolueren in zeekoeien, zo groot.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:38 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Geeft niet, er zwemmen genoeg vissen in de zee.
quote:
Die heb ik hier al 3x gepropageerd als nieuwe zomerhit maar niemand luisterdequote:
Oh. Let maar op, nu ik het gepost heb vindt iedereen het aan.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:42 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Die heb ik hier al 3x gepropageerd als nieuwe zomerhit maar niemand luisterde
Smaken verschillen, een homeboy van mij heeft ook zo'n kalf als vriendin. Moet hij zelf weten.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:42 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja maar er zijn maar een paar leuke visjes. En er komen ook steeds meer vissen die evolueren in zeekoeien, zo groot.
Goeie vriend ben je danquote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:43 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Smaken verschillen, een homeboy van mij heeft ook zo'n kalf als vriendin. Moet hij zelf weten.
Gelukkig welquote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:43 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Smaken verschillen, een homeboy van mij heeft ook zo'n kalf als vriendin. Moet hij zelf weten.
Niet alleen in bed.quote:
Deze manquote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:44 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Gelukkig welMaar juist daardoor ga ik ook weer twijfelen van hoe klein die kans wel niet moet zijn dat ik onder 'haar' smaak val
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |