Verschuil je maar achter het feit dat je een faalhaas bent. Hoef je ook geen actie te ondernemen.quote:
Meh, beter onderneem ik wel actie want anders maak ik mijzelf alleen maar gek. Maar het is een soort vicieuze cirkelquote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:29 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Verschuil je maar achter het feit dat je een faalhaas bent. Hoef je ook geen actie te ondernemen.
die op 1314-jarige vallen?quote:
Net zo lief als je ze zelf maakt. Tegen mij en bekenden zijn ze lief, maar we hebben ze eigenlijk als waakhond.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik zou zelf zo'n hond niet nemen, maar ze zijn vast wel heel lief?
Blabla.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:29 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Meh, beter onderneem ik wel actie want anders maak ik mijzelf alleen maar gek. Maar het is een soort vicieuze cirkel
Ik hossel tenminste, age of niet. =$quote:
Als je het nu niet doet, dan durf je het over een jaar ook niet. Zo blijf je een eeuwige vrijgezel.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:29 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Meh, beter onderneem ik wel actie want anders maak ik mijzelf alleen maar gek. Maar het is een soort vicieuze cirkel
Ja wátquote:
op de computerquote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:31 schreef Potloodvis het volgende:
Weet iemand trouwens waar ik een samenvatting van Denemarken tegen Japan kan zien?
lol xDquote:
Ah, kut voor jequote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:30 schreef Potloodvis het volgende:
Ik heb trouwens een 'nee' als antwoord gekregen. Jammer, maar helaas.
SO RAND0M xD :p :pquote:
http://nos.nl/wk2010/gemist/quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:31 schreef Potloodvis het volgende:
Weet iemand trouwens waar ik een samenvatting van Denemarken tegen Japan kan zien?
Ik stond ook op de 50e plek he. 2 dagen later op nummer 2. Dus waarom praten?quote:
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:30 schreef Potloodvis het volgende:
Ik heb trouwens een 'nee' als antwoord gekregen. Jammer, maar helaas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |