Wat, thee geen kutadem of gele tanden?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:53 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Thee > koffie. Koffie veroorzaakt een dodelijke adem en gele tanden.
Nee, thee sowieso geen slechte adem, want water met kruiden. Die gele tanden komt van de suiker, dus van thee zonder suiker krijg je dat niet.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:54 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Wat, thee geen kutadem of gele tanden?Lees je eens in.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:53 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Rule number 1: Never fall in love at Jersey Shore.
Thee zonder suiker.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:55 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Nee, thee sowieso geen slechte adem, want water met kruiden. Die gele tanden komt van de suiker, dus van thee zonder suiker krijg je dat niet.
Thee zonder suikerquote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:55 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Nee, thee sowieso geen slechte adem, want water met kruiden. Die gele tanden komt van de suiker, dus van thee zonder suiker krijg je dat niet.
Inderdaad, ik zie dan altijd zo'n mental image voor mij van een kalende man die in zijn badjas onder in de keuken zit met een sandwich en een kop koffie.quote:
quote:
Haters gonna hate.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:55 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Thee zonder suiker![]()
Lever je smaakpapillen maar in.
Die zonnebril heeft gisteren ook de meest lelijke persoon ooit gedragen.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:55 schreef Japsnars het volgende:
Ik heb gisteren de meest lelijke zonnebril ooit gedragen
Ja, die vriend had hem eerst zelf op.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:56 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Die zonnebril heeft gisteren ook de meest lelijke persoon ooit gedragen.
Ik zie er inderdaad erg onzeker en meisjesachtig uit.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:58 schreef WillFerrell het volgende:
Mensen die thee zonder suiker drinken.Ik denk dan altijd aan van die alternatievelingen met een rode skinnyjeans die heel conformerend dat ergens en public uit een hip bekertje lopen te drinken met hun mede-alternatievelingen.
Ben je misschien niet een meisje?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:59 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik zie er inderdaad erg onzeker en meisjesachtig uit.
Nu ik dit weet wel ja.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:59 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik zie er inderdaad erg onzeker en meisjesachtig uit.
Niks, gewoon je bent een meisje en ik was omringd door sausage.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:58 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Sorry, soms moet ik toch even wat werk verrichten. What's up?
Na hem een paar uur op de fiets op te hebben gehad (het was middernachtquote:
's Nachts een zonnebril op, hoe ver was je.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:00 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Na hem een paar uur op de fiets op te hebben gehad (het was middernacht) heb ik hem dan toch ook maar weer afgezet
Ik sprong gisteren nog van zo'n muurtje omlaag. Ik viel wel voorover toen ik eenmaal landde.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:00 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Na hem een paar uur op de fiets op te hebben gehad (het was middernacht) heb ik hem dan toch ook maar weer afgezet
Niet zo ver want ik was de enige die niet hoefde te atten tijdens dat drankspelquote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:01 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
's Nachts een zonnebril op, hoe ver was je.
Ja, dit klinkt best wel lekker.quote:
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:02 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Niet zo ver want ik was de enige die niet hoefde te atten tijdens dat drankspel
Faceplantquote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:02 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik sprong gisteren nog van zo'n muurtje omlaag. Ik viel wel voorover toen ik eenmaal landde.
Ik heb ook opeens oranje aanstekers en luchthoorns.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:05 schreef Allure_ het volgende:
Ik ben trouwens echt met een mega grote collectie oranje spul thuis gekomen. Geen idee waar het vandaan kwam, want ik ben met niks gegaan.
Dat is anti-rape spray.quote:
Je hebt een pompoen geneukt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |