Ik ook.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:08 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik hoop op veel doelpunten vandaag, en dat Chili doorgaat ipv Zwitserland
In m'n onveranderbare poultjes heb ik 2-3 spanje en 1-1 zwitserland-honduras.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:08 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik hoop op veel doelpunten vandaag, en dat Chili doorgaat ipv Zwitserland
moet kunnen tochquote:
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:11 schreef Otis2.0 het volgende:
hey wd sorry dat ik niet terugsms'te gisteren ik heb mn telefoon vanmorgen pas teruggevonden.
Nee, het buurjongentje vindt het leuk om om 7 uur met een vuvuzela in de tuin te gaan staan en als een mongool er op te gaan staan blazen. Als hij dat nog een keer flinkt, ram ik dat ding zn strot in.quote:
KK SMOESJESquote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:11 schreef Otis2.0 het volgende:
hey wd sorry dat ik niet terugsms'te gisteren ik heb mn telefoon vanmorgen pas teruggevonden.
Het is al kwart over 12.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:11 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, het buurjongentje vindt het leuk om om 7 uur met een vuvuzela in de tuin te gaan staan en als een mongool er op te gaan staan blazen. Als hij dat nog een keer flinkt, ram ik dat ding zn strot in.
http://www.vuvuzela.fm/ =#quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:11 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, het buurjongentje vindt het leuk om om 7 uur met een vuvuzela in de tuin te gaan staan en als een mongool er op te gaan staan blazen. Als hij dat nog een keer flinkt, ram ik dat ding zn strot in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |