Broekje heeft me nooit gepast. Maar ik represent natuurlijk met het officiële shirt. Wel met ronaldinho erop, maarja niemand die het zietquote:
AIDS IN JE KONT DITquote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:45 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
haha morgen in p3 is een feest met dresscode geel. colours ofzo met allemaal latin house. Dus ik een kaartje kopen. BLIJKT HET FUCKING 18+ TE ZIJN![]()
![]()
![]()
.
linkje naar deez =$quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:45 schreef Otis2.0 het volgende:
ow en overmorgen flinke namen en the opposites FOR FREE in purra <3
Ik heb er hier nog ergens eentje liggen met Cafu achterop.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:45 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Broekje heeft me nooit gepast. Maar ik represent natuurlijk met het officiële shirt. Wel met ronaldinho erop, maarja niemand die het ziet
Split =$ Raket =$ Die ene die tintelt op je tong =$quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:44 schreef Allure_ het volgende:
[..].
Zometeen ijsjes uitdelen. Welke zijn lekker?
Oh noes, kom je niet binnen?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:45 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
haha morgen in p3 is een feest met dresscode geel. colours ofzo met allemaal latin house. Dus ik een kaartje kopen. BLIJKT HET FUCKING 18+ TE ZIJN![]()
![]()
![]()
.
Doe aan dan.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:46 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik heb er hier nog ergens eentje liggen met Cafu achterop.
Maar is dat een ijsje wat iedereen lekker vindtquote:
HAHA DEZE MAN WEET ZELF MET ZIJN SPARKLING IJSJE!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:47 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Split =$ Raket =$ Die ene die tintelt op je tong =$
NEE PERENIJSJES ZIJN GOD'S IJSJES.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:47 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Maar is dat een ijsje wat iedereen lekker vindt? Ik kan beter raketjes en calippo's halen toch
.
quote:
Dit bevalt mequote:THEATER TERRA KIKKER'S POPCONCERT (6+) Cityslam let ook op de kleintjes. Liedjes uit de Kikkermusicals van Theater Terra worden deze zomer gespeeld als Kikker’s Popconcert. De musicals zijn gebaseerd op de Kikkerboekjes van Max Velthuijs. Wie kent Kikker niet?
Raketjes zijn ook nicequote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:47 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Maar is dat een ijsje wat iedereen lekker vindt? Ik kan beter raketjes en calippo's halen toch
.
Het gaat niet om de match. Het gaat om REPRESENTEN. Ik ga gewoon zo naar skorro ik heb schijt =$ =$quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:48 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik kijk die match gewoon buiten in de achtertuin. Nee dus.
Representen voor mijn honden? Nee homeboy, dat zijn Belgische honden. Die haten op Brazilië.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:49 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Het gaat niet om de match. Het gaat om REPRESENTEN. Ik ga gewoon zo naar skorro ik heb schijt =$ =$
Je leert voor diëtiste?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:50 schreef Allure_ het volgende:
Oké, ik kijk wel. Die dikzakken eten alles. Dank voor de tips.
Die ziet er fucking gay uit.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:50 schreef Otis2.0 het volgende:
Euhj Erick E komt ook en ook gratis, dat is ook wel hard
en Waylon.
Nee perenijsjes zijn vies.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:47 schreef Allure_ het volgende:
[..]
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |