Waarom? Er was geen ruimte voor een nieuwe reeks zei je, maar we mochten deze SC kapen als we die behoefte voelden. Dan moet je niet jezelf ineens gaan tegenspreken.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:42 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
En anders pas ik de TT aan naar zoals ik het wil.
En die 1308 op z'n ketting staat voor het aantal bitches dat hij al bezwangert heeftquote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:47 schreef the_legend_killer het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk die gouden oorbellen
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:50 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
En die 1308 op z'n ketting staat voor het aantal bitches dat hij al bezwangert heeft
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:44 schreef Chowi het volgende:
[..]
Waarom? Er was geen ruimte voor een nieuwe reeks zei je, maar we mochten deze SC kapen als we die behoefte voelden. Dan moet je niet jezelf ineens gaan tegenspreken.
Botsauto's jonge!quote:
neee botsauto's zijn eng!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:58 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Botsauto's jonge!![]()
Ik ben die jongen die altijd heel leip half uit het karretje hangend tegen kleine kindjes opbotst
Verklaar die TT eens even, aub?quote:
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:02 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
[HCRM] Heatseeker, Chowi, Ritse en Myraela O+
Bweh.. whiskey is juist lekker zo vroegquote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:04 schreef justmattie het volgende:
Zo meteen met de klas het terras opIs elf uur te vroeg voor bier?
Nee. Kan je mij niet even meenemen? Ik heb wel zin om me te bezatten.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:04 schreef justmattie het volgende:
Het is vet warm al buiten, dus ga ik geen whisky drinkenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:04 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Bweh.. whiskey is juist lekker zo vroeg
Zit jij bij me in de klas?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:05 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee. Kan je mij niet even meenemen? Ik heb wel zin om me te bezatten.
Als ik in de morgen weleens een glas heb staan dan drink ik die altijd even uit als ik opstaquote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:05 schreef justmattie het volgende:
[..]
Het is vet warm al buiten, dus ga ik geen whisky drinken
Ja.quote:
whehe dat is voor de echte mannenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:59 schreef the_legend_killer het volgende:
Of de hele dag tegen die boksbal slaan/trappen
Draaimolen ftw!quote:
Nooit.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:04 schreef justmattie het volgende:
Die boksbal slopen jeweetquote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:09 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
whehe dat is voor de echte mannen![]()
[..]
Draaimolen ftw!
Ik pijp je, jewaids.quote:
Ik bedoelde het eigenlijk als straattaal, in de zin van 'alles goed Z.'?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:13 schreef Zeroku het volgende:
Rustig aan, gaat meer uit dan in enzo, en daarzo?
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Tell me about it.![]()
Al ruim een uur, en geloof me, mijn humeur was niet tof.
Ja, ik kom nooit op straat, dus dat had ik niet kunnen wetenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:16 schreef RitseB het volgende:
[..]
Ik bedoelde het eigenlijk als straattaal, in de zin van 'alles goed Z.'?
Watjequote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Tell me about it.![]()
Al ruim een uur, en geloof me, mijn humeur was niet tof.
Men hoort te slapen tot minstens 12 uur. De ochtend is een moment van de dag die je alleen mag meemaken als je nog moet gaan slapen. De ochtend is koud, verlaten en stil. Mijn bed is warm en lekker.quote:
Eens, alleen denkt het werk en school daar iets anders over.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Men hoort te slapen tot minstens 12 uur. De ochtend is een moment van de dag die je alleen mag meemaken als je nog moet gaan slapen. De ochtend is koud, verlaten en stil. Mijn bed is warm en lekker.
quote:
Ghihiquote:
Maar kliekjesvorming mag niet hoor en naamtopics al helemaal nietquote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:02 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
[HCRM] Heatseeker, Chowi, Ritse en Myraela O+
Ik stommequote:
Vanaf nu mag alles in ONZ, tof he?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar kliekjesvorming mag niet hoor en naamtopics al helemaal niet
My thoughts exactly.quote:
Hmmquote:
Ah, dus we mogen ook weer gewoon de UDOWU openen?quote:
Jawel dat is tof. Het maakt TT's als "huppel is lief" mogelijk. Je moet naar de kansen kijken van dit nieuwe beleidquote:
Ohnee dat was de enige regel, er mogen geen nieuwe SC's komenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:14 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ah, dus we mogen ook weer gewoon de UDOWU openen?
Ahh, maar wel een kliekjestopic voor maar 4 users?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:15 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ohnee dat was de enige regel, er mogen geen nieuwe SC's komen
Zolang je er maar niet SCquote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:17 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ahh, maar wel een kliekjestopic voor maar 4 users?
Beter gewoon weer een kliek van een stuk of 20 mensen.quote:
Hehe huppel heeft koppijnquote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:20 schreef Huppelmuts het volgende:
Verdomme dan ben je brak van een dag zuipen en dan doen ze dit![]()
Snap er helemaal niks van
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:21 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Hehe huppel heeft koppijn![]()
Mietje trouwens.Geen hoofdpijn. Ben gewoon brak.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Maar wat waren ze goed he, onze jongensquote:
Oh ja? Niet gezien. Ik kreeg een pak slaag toen.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:24 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Maar wat waren ze goed he, onze jongens
En beviel je nieuwe speeltje? Nu staand aan het fokken zeker?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:28 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Oh ja? Niet gezien. Ik kreeg een pak slaag toen.
Geef maar hier, ik kan ;t wel gebruiken.quote:
Goed hoor. Totdat 1 van de knopen me op een erg pijnlijke plek raakte. Maar dat was ook zo weer over.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:31 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
En beviel je nieuwe speeltje? Nu staand aan het fokken zeker?
Haha oke mooiquote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:32 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Goed hoor. Totdat 1 van de knopen me op een erg pijnlijke plek raakte. Maar dat was ook zo weer over.
En ik zit gewoon hoor. Ik ben wel lichtelijk beurs
c'est très bien.quote:
kom maar halenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:31 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Geef maar hier, ik kan ;t wel gebruiken.
Betaal jij de trein?quote:
whahaha grappig en neequote:
En hoe jij dan ook weer reageert op hoe er gereageerd word op SWJquote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:48 schreef naatje_1 het volgende:
Echt, hoe ze hier dan ook weer reageren op SWJHet was te verwachten en nu hebben de mods ook weer lol
Waarom niet?quote:
Doe nei tzo eng jij.quote:
Jij komt het vuurtje opstoken?quote:
zo rijk ben ik ook nietquote:
Uhuhquote:
S..S..sorryquote:
Negers zijn eng.quote:
quote:
Ik zeg.quote:
leukquote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:18 schreef Myraela het volgende:
Ik heb een fotootje gemaakt.
[ afbeelding ]
schattigquote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:18 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:18 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Een bas hoort maar 4 snaren te hebbenquote:
dan nog geniaal gespeeldquote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:00 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Een bas hoort maar 4 snaren te hebben
Ja jonge, je hebt het kapot gemaaktquote:
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:18 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft NBT eigenlijk nog een betekenis?quote:
Nee, ik maakte een typ fout bij het aanmaken van me accountquote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:24 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Heeft NBT eigenlijk nog een betekenis?
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:28 schreef NBT het volgende:
[..]
Nee, ik maakte een typ fout bij het aanmaken van me account
Ik heet overal Niet Betreden Politiequote:
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:31 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik heet overal Niet Betreden Politie
Geen idee hoe ik bij de T kwam..
Woeiquote:
jaa heb er zin in ben erg benieuwd ookquote:
Ik heb vanavond een BBQquote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:40 schreef Giertje het volgende:
[..]
jaa heb er zin in ben erg benieuwd ook
oew lekker en gezelligquote:
doe mij ook maar een bakkie leutquote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb er ook wel zin in, heb alleen nu even een middagdip
dus ff koffie zetten
Ga er wat aan doen danquote:
kan ookquote:
Dat ben ik wel, hoezo?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:01 schreef eNGine10 het volgende:
Oh ben jij niet degene die DW aan gort geslagen heeft gisteravond?
plakweer, hard gewerkt vanochtend ook.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:00 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
kan ook![]()
Waarom stink je dan?
Visboer? Varkensboer?
Oh gewoon dat schoot me ineens te binnen dat ze dat zei vanmorgen of gisterquote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat ben ik wel, hoezo?
[..]
plakweer, hard gewerkt vanochtend ook.
Mja, we zijn beide niet zo heel ervaren, dus om iemand dan meteen de graftyfus in te slaan.. neh...quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:05 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Oh gewoon dat schoot me ineens te binnen dat ze dat zei vanmorgen of gisterZe kon nog zitten dus het valt mee
![]()
Ja dat plakken heb ik ook wel een beetje maar gelukkig is het hier binnen niet al te warm.
koekjesquote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mja, we zijn beide niet zo heel ervaren, dus om iemand dan meteen de graftyfus in te slaan.. neh...
Heb zin in zelfgebakken koekjes, maar geen ingrediënten en geen oven
ik niet en als ik er een wil moet ik em zelf aanschaffen en gezien ik deze aankomende maanden belachelijk veel uitgaven heb gaat dat niet lukkenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb een combimagnetron
werkt net zo goed
mja das kut... dan moet het toch nog even wachtenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:22 schreef Giertje het volgende:
ik niet en als ik er een wil moet ik em zelf aanschaffen en gezien ik deze aankomende maanden belachelijk veel uitgaven heb gaat dat niet lukken
Nee.... Ikvind t niks,de oven functie van mn combimaggie.. Ik mis mijn oven!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb een combimagnetron
werkt net zo goed
Geen rommelmarkt in de buurt binnenkort?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:22 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik niet en als ik er een wil moet ik em zelf aanschaffen en gezien ik deze aankomende maanden belachelijk veel uitgaven heb gaat dat niet lukken
uhuh denk dat het pas ver na de zomer wordquote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mja das kut... dan moet het toch nog even wachten
dan heb je geen goeiequote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee.... Ikvind t niks,de oven functie van mn combimaggie.. Ik mis mijn oven!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nopequote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:26 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Geen rommelmarkt in de buurt binnenkort?
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dan heb je geen goeieIk heb wel een goeie, maar ik mis gewoon ruimte in dat dingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik heb geen ruimte voor een oven met mijn huidige indeling vant huis, dus een kopen heeft ook geennut
Ja.. het leven is niet goedkoopquote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:27 schreef Giertje het volgende:
uhuh denk dat het pas ver na de zomer word
binnenkort naar italie en dan als ik teurg kom nog wat bezoekjes afleggen waarbij er een zit waar ik niet bepaald naar uit kijk maar het moet gewoon
dan komt summer darkness er nog aan dat word wel leuk
en dan moet ik ook nog ergens ruimte maken voor piercings
uhuh wat voor piercing wou je nog meer behalve stretchen dan?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja.. het leven is niet goedkoop
Ik moet ook maar weer eens een piercing.. en mijn oren moeten nog gestretched worden maar ik daar moet ik echt de tijd voor nemen....
En een afspraak maken bij een goeie tattooshop
Ik wil een helix of een industrial... maar twijfel te veel of ik dat wel zou moeten doen. Ik hou niet zo van opvallend dus een helix is dan nog wel te doen.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:34 schreef Giertje het volgende:
[..]
uhuh wat voor piercing wou je nog meer behalve stretchen dan?
ja maar wel opvallend en ik ben brildragend dus daar moet ik ook rekening mee houdenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:48 schreef eNGine10 het volgende:
Even foto's gekeken maar dan vind ik die industrial mooier als ik er zo naar kijken
maakt niet uit als je een bril draagt ik heb aan beide kanten een industrial die dingen vallen totlaal niet opquote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik wil een helix of een industrial... maar twijfel te veel of ik dat wel zou moeten doen. Ik hou niet zo van opvallend dus een helix is dan nog wel te doen.
Ik wil ook nog wel een MD maar dan weet ik weer niet waar
oh ja tofquote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:52 schreef Giertje het volgende:
maakt niet uit als je een bril draagt ik heb aan beide kanten een industrial die dingen vallen totlaal niet op
industrials zijn wel vrij prijzig je bent er al snel 70 euro voor kwijtquote:
quote:
?quote:
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:03 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ja, er waren geen UDOWU'ers meer te bekennen. Dan maar een andere SC.
Ja goed over nadenken dusquote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:01 schreef Giertje het volgende:
[..]
industrials zijn wel vrij prijzig je bent er al snel 70 euro voor kwijt
Heatseeker, Chowiquote:
Wat zeggen we daarop?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:04 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Heatseeker, Chowi, Ritse
, en Myraela
.
Tadaaaa, ben ik weerquote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:03 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Huppelmuts moet toch ergens haar ei kwijtquote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:03 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dat is niet aan mij.quote:
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:05 schreef murp het volgende:
[..]
Huppelmuts moet toch ergens haar ei kwijt
Zo verklaar je even nader ofzoquote:
Haphap.quote:
Ik houd je niet tegen.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:08 schreef murp het volgende:
[..]
Ik zou nog wel willen doorgaan maar eerst effe koffie
dat zeker ik zal blij zijn als ik mijn 2de tragus en mijn andere tepel heb gepiercedquote:
ik ookquote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:13 schreef Alexxxxx het volgende:
ik vind tepelpiercings bij mannen best gay op een of andere manier
bij vrouwen is het heerlijk iddquote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik ook
maar bij vrouwen vind ik het geil... maar hell no dat ik mijn tepel laat piercen
Een vriend van mij heeft dat en hij heeft er altijd best wat sjans meequote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:13 schreef Alexxxxx het volgende:
ik vind tepelpiercings bij mannen best gay op een of andere manier
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:24 schreef Giertje het volgende:
grinnik ik heb zelfs een periode gehad dat ik een eikelpiercing wou tot ik zag hoe dat ging toen wou ik niet meer
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:24 schreef Giertje het volgende:
grinnik ik heb zelfs een periode gehad dat ik een eikelpiercing wou tot ik zag hoe dat ging toen wou ik niet meer
mja toen ik dat zag had ik dat dus ookquote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Echt de rillingen lopen me over de rug
Hoi.quote:
quote:
Kusjes.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:55 schreef RitseB het volgende:
[..]
Je bent voor de rest wel een toffe peer hoor.
Nee, HCRM.quote:
Lek? Of gewoon leeggelaten?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:37 schreef Myraela het volgende:
Godverdomme. Kom je bij de bushalte, zijn beide banden leeg van je fiets. Ik heb me wandelingetje wel weer gehad voor vandaag,
Er is vast wel wat te doen op dat eiland tochquote:
Geen idee.quote:
Kein probleimquote:
Da's ook wel aardig langquote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Geen idee.Ze gaan sowieso naar de fietsenmaker. Ik ben niet zo van de banden plakken en oppompen.
Misschien had ik hem niet 3 weken bij de bushalte moeten laten staan.
Festini perenijsjesssssquote:
Ik ben moe! Ik heb kut geslapen. Het is warm. Ik moest ver lopen en ik moet zo nog boodschappen doen. Godverdomme. Ik ga helemaal niets pompen.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:40 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Kein probleim.
[..]
Da's ook wel aardig lang. Maargoed, je had hem toch wel ff op kunnen pompen en kijken of hij leegliep
?
Sorry hoorquote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben moe! Ik heb kut geslapen. Het is warm. Ik moest ver lopen en ik moet zo nog boodschappen doen. Godverdomme. Ik ga helemaal niets pompen.
Die zijn Goddelijk, met dit weerquote:
Ohja.quote:
Welke?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:46 schreef Annnet het volgende:
Ik ging net Herman Finkers lezen in de zon.
Hophop, de douche in dan.quote:
Beestjes.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:48 schreef suikertaartje het volgende:
Wij gaan zo nog even naar het park, beestjes kijken en door het gras rennen
Vissticks.quote:
Een appel, en twee droge crackers.quote:
Liefde voor eten is ook liefde, is het niet?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:52 schreef Annnet het volgende:
Mijn hond houdt van eten en heeft een leider nodig
Was maar een grapjequote:
We gaan zo boodschappen doen.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:52 schreef RitseB het volgende:
Ik kan wel een ontzetten lekker recept voor je inscannen, moet je waarschijnlijk nog wel voor naar de supermakt.
Op Sportquote:
Dat zijn er al 8 teveel.quote:
Je hebt lef.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:25 schreef Chowi het volgende:
Ik zit met mijn laptop in bad.. Maar op een verantwoorde manier. That is, de laptop op een tafeltje naast het bad en uiteraard niet aangesloten op de accu.
.
Evengoed, als jullie niets meer van me horen is het omdat mijn laptop stuk is en ik geëlektrocuteerd in het ziekenhuis lig.
Hihi ik ga dan gewoon mobiel internetten. Ben veel te bang dat het mis gaat andersquote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:25 schreef Chowi het volgende:
Ik zit met mijn laptop in bad.. Maar op een verantwoorde manier. That is, de laptop op een tafeltje naast het bad en uiteraard niet aangesloten op de accu.
.
Evengoed, als jullie niets meer van me horen is het omdat mijn laptop stuk is en ik geëlektrocuteerd in het ziekenhuis lig.
Dat vindt de laptop toch heul nie leuk niequote:
Daarom heb ik een badeendradioquote:
Muziek op een (oude) mp3-speler. Of radio. Of CD-speler. Of walkman. Net wat je hebt.quote:
Die kan op een krukje langs de douche en dan een serie opzettenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat vindt de laptop toch heul nie leuk nie
Of gewoon opschietenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Muziek op een (oude) mp3-speler. Of radio. Of CD-speler. Of walkman. Net wat je hebt.
Als je op wil schieten kan je beter een douche nemen. Of gewoon nog wat extra deodorant opspuiten als je écht haast hebt.quote:
Dan moet je wel heel veel haast hebbenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Of gewoon nog wat extra deodorant opspuiten als je écht haast hebt.
Kan je wel soort van Titanic naspelenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:29 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Die kan op een krukje langs de douche en dan een serie opzettenMoet alleen wel constant de deur afvegen want die beslaat natuurlijk.
Een mp3-speler zou bij mij echt veel sneller in het water vallen. En ik ben, om een of andere reden, veel zuiniger op m'n iPod dan op m'n laptop.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Muziek op een (oude) mp3-speler. Of radio. Of CD-speler. Of walkman. Net wat je hebt.
Ik zeg toch, een oude mp3speler. Zo eentje waar 20 nummers op passen ofzoquote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:36 schreef Chowi het volgende:
[..]
Een mp3-speler zou bij mij echt veel sneller in het water vallen. En ik ben, om een of andere reden, veel zuiniger op m'n iPod dan op m'n laptop.
Hm. Dat is wellicht een idee voor de volgende keer.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zeg toch, een oude mp3speler. Zo eentje waar 20 nummers op passen ofzo. Of een diskman, want als die in het water pleurt kan je de CD nog makkelijk redden.
Mooi toch?quote:
Myrquote:
Wou al bijna een nieuwe openen..quote:
quote:
Nee. Zo is het goed.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:00 schreef naatje_1 het volgende:
Benieuwd wat de volgende stap is, eindelijk weer terug naar ONZ SC?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |