Hihi ik ga dan gewoon mobiel internetten. Ben veel te bang dat het mis gaat andersquote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:25 schreef Chowi het volgende:
Ik zit met mijn laptop in bad.. Maar op een verantwoorde manier. That is, de laptop op een tafeltje naast het bad en uiteraard niet aangesloten op de accu.
.
Evengoed, als jullie niets meer van me horen is het omdat mijn laptop stuk is en ik geëlektrocuteerd in het ziekenhuis lig.
Dat vindt de laptop toch heul nie leuk niequote:
Daarom heb ik een badeendradioquote:
Muziek op een (oude) mp3-speler. Of radio. Of CD-speler. Of walkman. Net wat je hebt.quote:
Die kan op een krukje langs de douche en dan een serie opzettenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat vindt de laptop toch heul nie leuk nie
Of gewoon opschietenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Muziek op een (oude) mp3-speler. Of radio. Of CD-speler. Of walkman. Net wat je hebt.
Als je op wil schieten kan je beter een douche nemen. Of gewoon nog wat extra deodorant opspuiten als je écht haast hebt.quote:
Dan moet je wel heel veel haast hebbenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Of gewoon nog wat extra deodorant opspuiten als je écht haast hebt.
Kan je wel soort van Titanic naspelenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:29 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Die kan op een krukje langs de douche en dan een serie opzettenMoet alleen wel constant de deur afvegen want die beslaat natuurlijk.
Een mp3-speler zou bij mij echt veel sneller in het water vallen. En ik ben, om een of andere reden, veel zuiniger op m'n iPod dan op m'n laptop.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Muziek op een (oude) mp3-speler. Of radio. Of CD-speler. Of walkman. Net wat je hebt.
Ik zeg toch, een oude mp3speler. Zo eentje waar 20 nummers op passen ofzoquote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:36 schreef Chowi het volgende:
[..]
Een mp3-speler zou bij mij echt veel sneller in het water vallen. En ik ben, om een of andere reden, veel zuiniger op m'n iPod dan op m'n laptop.
Hm. Dat is wellicht een idee voor de volgende keer.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zeg toch, een oude mp3speler. Zo eentje waar 20 nummers op passen ofzo. Of een diskman, want als die in het water pleurt kan je de CD nog makkelijk redden.
Mooi toch?quote:
Myrquote:
Wou al bijna een nieuwe openen..quote:
quote:
Nee. Zo is het goed.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:00 schreef naatje_1 het volgende:
Benieuwd wat de volgende stap is, eindelijk weer terug naar ONZ SC?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |