Nee, ik maakte een typ fout bij het aanmaken van me accountquote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:24 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Heeft NBT eigenlijk nog een betekenis?
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:28 schreef NBT het volgende:
[..]
Nee, ik maakte een typ fout bij het aanmaken van me account
Ik heet overal Niet Betreden Politiequote:
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:31 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik heet overal Niet Betreden Politie
Geen idee hoe ik bij de T kwam..
Woeiquote:
jaa heb er zin in ben erg benieuwd ookquote:
Ik heb vanavond een BBQquote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:40 schreef Giertje het volgende:
[..]
jaa heb er zin in ben erg benieuwd ook
oew lekker en gezelligquote:
doe mij ook maar een bakkie leutquote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb er ook wel zin in, heb alleen nu even een middagdip
dus ff koffie zetten
Ga er wat aan doen danquote:
kan ookquote:
Dat ben ik wel, hoezo?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:01 schreef eNGine10 het volgende:
Oh ben jij niet degene die DW aan gort geslagen heeft gisteravond?
plakweer, hard gewerkt vanochtend ook.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:00 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
kan ook![]()
Waarom stink je dan?
Visboer? Varkensboer?
Oh gewoon dat schoot me ineens te binnen dat ze dat zei vanmorgen of gisterquote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat ben ik wel, hoezo?
[..]
plakweer, hard gewerkt vanochtend ook.
Mja, we zijn beide niet zo heel ervaren, dus om iemand dan meteen de graftyfus in te slaan.. neh...quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:05 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Oh gewoon dat schoot me ineens te binnen dat ze dat zei vanmorgen of gisterZe kon nog zitten dus het valt mee
![]()
Ja dat plakken heb ik ook wel een beetje maar gelukkig is het hier binnen niet al te warm.
koekjesquote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mja, we zijn beide niet zo heel ervaren, dus om iemand dan meteen de graftyfus in te slaan.. neh...
Heb zin in zelfgebakken koekjes, maar geen ingrediënten en geen oven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |