neeeeee...ECHT niet?quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:01 schreef Trevland het volgende:
Ik zou het zelf niet weten en er uit eigen ervaring ook nooit achter komen
Dat is een deal.quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:04 schreef Gotrick het volgende:
Myr, wat nou als we er allebei eentje maken?
ik merk er niets van (stream)quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:05 schreef suikertaartje het volgende:
Leuk he, dat 3fm voorloopt op de televelelevelisie
Top, moeten we alleen nog even een datum prikkenquote:
Huppel meet?quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:06 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Top, moeten we alleen nog even een datum prikken
Is goedquote:
Ze hebben vast vertrouwen in ons.quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:10 schreef Gotrick het volgende:
Zo zo... wat is iedereen enthousiast over de kinderen die Myr en ik gaan maken
quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:10 schreef Gotrick het volgende:
Juistem, wat wil je.. 2 Hollanders.. daar moet wat prachtigs uit komenquote:
quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:10 schreef Gotrick het volgende:
Veel plezier met het bankhangen, mijn toekomstige partnerquote:Op donderdag 24 juni 2010 22:13 schreef Myraela het volgende:
Ik ga even bankhangen. Daarna nog even huiswerk maken en dan mijn nest in. totzo.
Sterkte dan maarquote:Op donderdag 24 juni 2010 22:14 schreef Myraela het volgende:
Kusje voor de vader van mijn toekomstige kinderen.
Weet je het zeker? Kinderen baren doet zeerquote:Op donderdag 24 juni 2010 22:14 schreef Myraela het volgende:
Kusje voor de vader van mijn toekomstige kinderen.
Want?quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:16 schreef justmattie het volgende:
Hé, het staat 1-2. Voetbal interesseert me nu even geen fuck
Maar je heb daarna wel iets heel moois op de wereld gebrachtquote:Op donderdag 24 juni 2010 22:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Weet je het zeker? Kinderen baren doet zeer
Ik heb haar ook al gewaarschuwd ja, maar luisteren ho maarquote:Op donderdag 24 juni 2010 22:17 schreef LovelyLady het volgende:
Weet je het zeker? Kinderen baren doet zeer
Ssst!quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb haar ook al gewaarschuwd ja, maar luisteren ho maar
quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:17 schreef Gotrick het volgende:
Maar je heb daarna wel iets heel moois op de wereld gebracht
Dus meer wie niet horen wil...quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb haar ook al gewaarschuwd ja, maar luisteren ho maar
Mister T. is een goed voorbeeldquote:
quote:
quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:17 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Dat vind ik nou meer een lief kind dan 'iets moois'quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:20 schreef Gotrick het volgende:
Nee hoorquote:Op donderdag 24 juni 2010 22:20 schreef Trevland het volgende:
Volgens mij als je er nu nog aan terug denkt heb je nog steeds pijn
"Iets moois" kan je op meerdere manieren lezenquote:Op donderdag 24 juni 2010 22:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat vind ik nou meer een lief kind dan 'iets moois'
Ja dat moet ik beamenquote:Op donderdag 24 juni 2010 22:17 schreef Gotrick het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stronteigenwijs, jeugd van tegenwoordig, nou ze piept wel anders als ze dat kind eruit moet persenquote:Op donderdag 24 juni 2010 22:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb haar ook al gewaarschuwd ja, maar luisteren ho maar![]()
Kut man..quote:
quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja dat moet ik beamenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
stronteigenwijs, jeugd van tegenwoordig, nou ze piept wel anders als ze dat kind eruit moet persenHij leert het wel
![]()
quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:22 schreef LovelyLady het volgende:
Ja dat moet ik beamenSanderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb nu al medelijden met haarquote:stronteigenwijs, jeugd van tegenwoordig, nou ze piept wel anders als ze dat kind eruit moet persen
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Jep, maar ja ruzie's gehad. De mooie herinneringen blijven, dat wel.quote:
Hij is geweldig, vooral als hij wakker isquote:Op donderdag 24 juni 2010 22:22 schreef Trevland het volgende:
Maar je hebt nu ook een leuk ventje(en volgens mij vooral als hij slaapt)
Neuken?quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:25 schreef justmattie het volgende:
[..]
Jep, maar ja ruzie's gehad. De mooie herinneringen blijven, dat wel.
Tofquote:Op donderdag 24 juni 2010 22:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hij is geweldig, vooral als hij wakker is![]()
Vandaag kreeg hij iets nieuws te eten, zegtie: mama, kijk eens, nieuw eten! lekker!
Ik had ook medelijden met mij, en ik wilde het ook zelfquote:
Kent die spruitjes al?quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hij is geweldig, vooral als hij wakker is![]()
Vandaag kreeg hij iets nieuws te eten, zegtie: mama, kijk eens, nieuw eten! lekker!
Ik wist niet eens dat hij het woord 'nieuw' kende en begreepquote:
Spruitjes zijn lekkerquote:
Hij lust niets meer man, bijna niets dan, dit was puur geluk vanavondquote:
Jij weer mazzelquote:Op donderdag 24 juni 2010 22:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hij lust niets meer man, bijna niets dan, dit was puur geluk vanavond
Wat gaf je hem? kaneel ijs met slagroom?quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hij lust niets meer man, bijna niets dan, dit was puur geluk vanavond
Runderstoofpotjequote:Op donderdag 24 juni 2010 22:30 schreef Gotrick het volgende:
Wat gaf je hem? kaneel ijs met slagroom?
Duik dan snel je bed in! je heb een lappie toppie...quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:34 schreef suikertaartje het volgende:
Uhoh.
Ik stort in!
Ik ben soms net een mietje
Nederland heeft gewonnenquote:
Naar bed, naar bed, zeg ik danquote:Op donderdag 24 juni 2010 22:34 schreef suikertaartje het volgende:
Uhoh.
Ik stort in!
Als ik in bed ga liggen dan slaap ik binnen 3 secondenquote:Op donderdag 24 juni 2010 22:35 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Duik dan snel je bed in! je heb een lappie toppie...
JAloersquote:Op donderdag 24 juni 2010 22:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Als ik in bed ga liggen dan slaap ik binnen 3 seconden
Kon ik dat maar..quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Als ik in bed ga liggen dan slaap ik binnen 3 seconden
Nondeju... Naatje.. jij bent echt koning van de topic killsquote:
Ja.. ik zit gewoon hier hoorquote:Op donderdag 24 juni 2010 22:41 schreef suikertaartje het volgende:ik blijk superman gewoon te kennen
dankje, denk ikquote:Op donderdag 24 juni 2010 22:41 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Nondeju... Naatje.. jij bent echt koning van de topic kills
HCRM?quote:
Die heb ik nog niet geprobeerd, maar gehaktballenquote:Op donderdag 24 juni 2010 22:35 schreef LovelyLady het volgende:
Koen vreet een hoop
vooral frikadellen zijn da bomb
Jij bent helemaal geen mietjequote:Op donderdag 24 juni 2010 22:34 schreef suikertaartje het volgende:
Uhoh.
Ik stort in!
't Was best een grote steen, nietwaar?quote:
En vent in hart en nierenquote:Op donderdag 24 juni 2010 22:35 schreef LovelyLady het volgende:
Koen vreet een hoop
vooral frikadellen zijn da bomb
Joah, lekker knus ookquote:Op donderdag 24 juni 2010 22:44 schreef Chowi het volgende:
[..]
't Was best een grote steen, nietwaar?
Ja, gezellig was dat he?quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:45 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Joah, lekker knus ook
Maar.. trek je mij er nog onder vandaan of..?
Was inderdaad tof dat je langs kwamquote:
Hijs jezelf maar eens uit de ellende, ditkeer.quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:45 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Joah, lekker knus ook
Maar.. trek je mij er nog onder vandaan of..?
En de search gebruiken?quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:46 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hijs jezelf maar eens uit de ellende, ditkeer.
Die zit met zijn zwans in mijn vagina as we speak. Dus die is even niet aanspreekbaar, zoals je misschien wel begrijpt.quote:
Of mijn pohi even doorzoeken.quote:
en R is op dit moment niet online, dus... Maar uiteindelijk gaat het natuurlijk om jouquote:Op donderdag 24 juni 2010 22:47 schreef Chowi het volgende:
[..]
Die zit met zijn zwans in mijn vagina as we speak. Dus die is even niet aanspreekbaar, zoals je misschien wel begrijpt.
Het gaat altijd om mij. Het eerste topic uit de reeks was namelijk Chowi is Chowi. En toen kwam HS erbij. En toen Ritse en Myraela. Maar de essentie van alles is altijd Chowi.quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
en R is op dit moment niet online, dus... Maar uiteindelijk gaat het natuurlijk om jou
Ja, jammer van die andere users alleen.quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:48 schreef Myraela het volgende:
Ik vond dit wel een goede plek Chowi.
Dat weet ik zo nog niet hoorquote:Op donderdag 24 juni 2010 22:49 schreef Chowi het volgende:
[..]
Het gaat altijd om mij. Het eerste topic uit de reeks was namelijk Chowi is Chowi. En toen kwam HS erbij. En toen Ritse en Myraela. Maar de essentie van alles is altijd Chowi.
Dan zet je er toch een letter bij?quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:50 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, jammer van die andere users alleen.
Thanks Trev!quote:
Ritse en Heatsoccer ofzeuwquote:Op donderdag 24 juni 2010 22:51 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Dan zet je er toch een letter bij?
R van Rick.. of de G van Gotrick.
Jij bent onwetend. Als je me beter leert kennen ga je me vanzelf aanbidden. Zo gaat dat bij iedereen.quote:
Koen eet veel (blij toe want zijn broer at heeft 3 jaar niks anders dan brood gegeten )quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Die heb ik nog niet geprobeerd, maar gehaktballen
heeft ie van mij hequote:
Stop hem in je reet, als ware een vuzuzela! ... oh wacht..quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:52 schreef naatje_1 het volgende:
maar mijn bed roept, als ware het een vuvuzela, ben weg
Gezegend de onwetendequote:Op donderdag 24 juni 2010 22:52 schreef Chowi het volgende:
[..]
Jij bent onwetend. Als je me beter leert kennen ga je me vanzelf aanbidden. Zo gaat dat bij iedereen.
Wat? het eten van frikandellen?quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Koen eet veel (blij toe want zijn broer at heeft 3 jaar niks anders dan brood gegeten )
[..]
heeft ie van mij he
Ignorance is bliss.quote:
Ik zou het niet wetenquote:Op donderdag 24 juni 2010 22:56 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ignorance is bliss.
Maar in dit geval dus niet..
Ik ben nog geen vieze tegen gekomenquote:Op donderdag 24 juni 2010 22:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat ie goed kan eten, mits lekker
Zal ik maar komen logeren dan?quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:57 schreef Gotrick het volgende:
Gvd, over 6 uurtjes moet ik er alweer uit.. geen zin an![]()
Sta tot 9 uur ook nog eens alleen..
Wat fijn! De mijne spuugt erg veel gewoon uitquote:Op donderdag 24 juni 2010 22:53 schreef LovelyLady het volgende:
Koen eet veel (blij toe want zijn broer at heeft 3 jaar niks anders dan brood gegeten )
Das goedquote:Op donderdag 24 juni 2010 23:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zal ik maar komen logeren dan?
dan ben je dicht bij mijquote:Op donderdag 24 juni 2010 23:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zal ik maar komen logeren dan?
quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:05 schreef Myraela het volgende:
Mijn exstiefvader loopt een of andere moslim taal te praten.
quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:05 schreef LovelyLady het volgende:
dan ben je dicht bij mij
gaan we lunchen in alkmaar
Ik wou soms dat wel meer echt konquote:Op donderdag 24 juni 2010 23:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaa!
Oh, kon dat maar echt!
Mja, daarom gewoon allemaal naar de Huppel BBQ kommequote:Op donderdag 24 juni 2010 23:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaa!
Oh, kon dat maar echt!
ja he?quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaa!
Oh, kon dat maar echt!
Doe ik ookquote:Op donderdag 24 juni 2010 23:08 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Mja, daarom gewoon allemaal naar de Huppel BBQ komme
ik kom ook, ik rij toch met jou mee (zei Erwinquote:Op donderdag 24 juni 2010 23:08 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Mja, daarom gewoon allemaal naar de Huppel BBQ komme
en een beetje aangeschoten worden en dan alleen nog maar giegelenquote:Op donderdag 24 juni 2010 23:08 schreef LovelyLady het volgende:
ja he?
ik wil met jou lunchen op een terrasje
roseetje erbij
je zwoel in je ogen kijken
handje vasthouden
Oh ja prima hoor.. waar woon je?quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik kom ook, ik rij toch met jou mee (zei Erwin)
helemaal superquote:Op donderdag 24 juni 2010 23:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
en een beetje aangeschoten worden en dan alleen nog maar giegelen
Zeker net 2 16 jarige meisjes zijn julliequote:Op donderdag 24 juni 2010 23:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Giechelende meidenquote:Op donderdag 24 juni 2010 23:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik luister nu de intro van Nils Hogersson. Ook al zo'n pareltje.quote:
morgen?quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
helemaal super
wanneer spreken we af?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
er is niets leuker dan je weer een beetje jeugdig voelenquote:Op donderdag 24 juni 2010 23:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zeker net 2 16 jarige meisjes zijn jullie
quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
morgen?Is goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik woon in Hoornquote:Op donderdag 24 juni 2010 23:11 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Oh ja prima hoor.. waar woon je?
Rijd misschien nog iemand mee.. maar heb van die gene nog niks persoonlijk gehoord.
maar no problemo om eerst ergens anders naar toe te komen hoor
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 24-06-2010 23:15:31 ]
quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
morgen?Hee, jij hebt met die Alexxx geneukt, toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Isolation pushes past self-hatred, guilt, and shame
To a place where suffering is just a game
But everybody's scared of this place, they're staying away
Your little house on Memory Lane.[/i]
quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
er is niets leuker dan je weer een beetje jeugdig voelenheel fijn hoor
[..]
Is goedOh, ik stuur je net een PMSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik woon in Hoorn
maar no problemo om eerst ergens anders naar toe te komen hoor
"Once upon a time a man came along that said we should be nice to eachother...
so we nailed him to a cross"
Nee dat was zij nietquote:Op donderdag 24 juni 2010 23:13 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hee, jij hebt met die Alexxx geneukt, toch?
Nee.quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:13 schreef Chowi het volgende:
Hee, jij hebt met die Alexxx geneukt, toch?
Die vond ik altijd wat minder, die van de snorkelsquote:Op donderdag 24 juni 2010 23:11 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik luister nu de intro van Nils Hogersson. Ook al zo'n pareltje..
ZO WAARquote:Op donderdag 24 juni 2010 23:13 schreef LovelyLady het volgende:
er is niets leuker dan je weer een beetje jeugdig voelenheel fijn hoor
quote:Is goedJeuj!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
hoestie?quote:
Ik denk dat het verhaal van kapitein Ortega best eens waar kan zijnquote:Op donderdag 24 juni 2010 23:16 schreef justmattie het volgende:
[..]
Die vond ik altijd wat minder, die van de snorkels
en myr en jullie kindjes dan?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
en myr en jullie kindjes dan?
Ze had nog geen tijd voor mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Once upon a time a man came along that said we should be nice to eachother...
so we nailed him to a cross"
En als ze dat wel heeft dan word ik weer aan de kant geschoven?quote:
Jij heb toch al een knuffel beer en beertje?quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En als ze dat wel heeft dan word ik weer aan de kant geschoven?
Als je de waarheid spreekt, zijn mijn bronnen dus onbetrouwbaar.quote:
quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:22 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Jij heb toch al een knuffel beer en beertje?
Daar kom je wel weer overheen joh.quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:23 schreef Chowi het volgende:
Als je de waarheid spreekt, zijn mijn bronnen dus onbetrouwbaar.
Dat laatste hoeft niet hoorquote:Op donderdag 24 juni 2010 23:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
![]()
Jij hebt wel een punt ja. Dus dan maar gewoon gescheiden slapen?
Tijd voor nieuwe bronnen..quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:23 schreef Chowi het volgende:
[..]
Als je de waarheid spreekt, zijn mijn bronnen dus onbetrouwbaar.
Ah. Zooooo! Okee, kom je dan?quote:
Ja hoor..quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:24 schreef -Datdus- het volgende:
Mag ik ook mee praten, ik verveel me een beetje.
Ik bij jou, of jij bij mij?quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ah. Zooooo! Okee, kom je dan?
We gingen net slapen, behalve Chowi dan denk ik, die zoekt nog betrouwbare bronnenquote:Op donderdag 24 juni 2010 23:24 schreef -Datdus- het volgende:
Mag ik ook mee praten, ik verveel me een beetje.
Ik bij jou dan maar he, anders ligt er straks iemand in de weg EN word je nog veel vroeger dan gepland wakker door een alarmpje dat mama roeptquote:
Hehehe.. primaquote:Op donderdag 24 juni 2010 23:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik bij jou dan maar he, anders ligt er straks iemand in de weg EN word je nog veel vroeger dan gepland wakker door een alarmpje dat mama roept
Ohquote:Op donderdag 24 juni 2010 23:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
We gingen net slapen, behalve Chowi dan denk ik, die zoekt nog betrouwbare bronnen
Ik slaap sowieso nooit.quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
We gingen net slapen, behalve Chowi dan denk ik, die zoekt nog betrouwbare bronnen
Fijn dromen koekiedoekiequote:Op donderdag 24 juni 2010 23:28 schreef Gotrick het volgende:
Hehehe.. prima![]()
Slaap lekker zwoels zwols suikersnoepje![]()
En tot zo![]()
quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:28 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Oh
Vinden jullie te acuut te kort aan zeelucht een goede reden om afwezig te zijn van school?![]()
Morgen even op het matje komen.
De voorletters van users die hier gekliekt zitten.quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:29 schreef Driepink het volgende:
ik ben te lui om dit topic door te kijken, misschien omdat ik morgen weer vroeg opmoet, maar wat betekent in godsnaam die titel van die topic ?
het lijkt wel een beetje op dat filmpje @ weblog.fok.nl over die powerpoint presentaties: gebruik nooit teveel afkortingen
Nee joh.quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:29 schreef Driepink het volgende:
ik ben te lui om dit topic door te kijken, misschien omdat ik morgen weer vroeg opmoet, maar wat betekent in godsnaam die titel van die topic ?
het lijkt wel een beetje op dat filmpje @ weblog.fok.nl over die powerpoint presentaties: gebruik nooit teveel afkortingen
EN daarachter de naam van een kliekjequote:Op donderdag 24 juni 2010 23:31 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
De voorletters van users die hier gekliekt zitten.
Slapen is dan ook voor mietjes.quote:
maar misschien vind je 's nachts niet de meest betrouwbare bronnenquote:
Jij begrijpt het.quote:
Nee, wie zegt ook dat ik dat 's nachts doe?quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
maar misschien vind je 's nachts niet de meest betrouwbare bronnen
Niemand he. Nou dahaag.quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:34 schreef Chowi het volgende:
Nee, wie zegt ook dat ik dat 's nachts doe?
Ok nu moet ik het weten het is toch je vindt je! of niet?quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
maar misschien vind je 's nachts niet de meest betrouwbare bronnen
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 00:02 schreef Myraela het volgende:
Had ik al gezegd dat mijn mama de liefste is?
Hoe komt het? Kusje op?quote:
Ga maar zoeken in USquote:Op vrijdag 25 juni 2010 00:20 schreef MarkM het volgende:
[..]
Pics van je tieten????????????????????????????????
topic 63 geloof ikquote:
k kan het ook ms hebben hoorquote:
Nee.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 00:29 schreef MarkM het volgende:
[..]
Of post je hier geen pics van je tieten?
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 00:34 schreef MarkM het volgende:
[..]
Grapje lol, ik ben net mstr, zit stiekem achter je aan hahahha.
Toffe picca, met dat cocktailglaasje.quote:
Treffende imitatiequote:Op vrijdag 25 juni 2010 00:39 schreef MarkM het volgende:
[..]
Ik heb geen vriending maar kanker kanker kanker vrouwen maken mij gek pfffrt.
Vergeet de BH's niet hequote:Op vrijdag 25 juni 2010 00:39 schreef MarkM het volgende:
[..]
Ik heb geen vriending maar kanker kanker kanker vrouwen maken mij gek pfffrt.
Ik ook. Maar wat een drama als het om vrouwen gaat.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 00:41 schreef DeLuna het volgende:
Verder vind ik mstr wel een goeie jongen hoor
LUNAAAAAAAAAAAAAquote:Op vrijdag 25 juni 2010 00:41 schreef DeLuna het volgende:
Verder vind ik mstr wel een goeie jongen hoor
Heatseeker, Chowiquote:
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 00:41 schreef MarkM het volgende:
[..]
Dude, een paarse.Dat vloek zo lekker.
![]()
![]()
Pics?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 00:43 schreef DeLuna het volgende:
[..]
![]()
Ik vond overigens toch nog een rood-witte in de kast.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 00:41 schreef MarkM het volgende:
[..]
Dude, een paarse.Dat vloek zo lekker.
![]()
![]()
HOE IS HET MET JOU DAN????quote:
Boh een pic van je bh kan toch welquote:
Inderdaad.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 00:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Boh een pic van je bh kan toch wel
Boh, zo boeiend zijn mijn bh's niet.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 00:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Boh een pic van je bh kan toch wel
BIJNA DRONKEN!!!quote:
Je weet dat de gemiddelde fokker het moet doen met een BH pic?quote:
Gefeliciteerdquote:
Goedemorgennnnn!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 08:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
En goedemorgen allemaal
Moet je vooral kinderen nemenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 08:49 schreef Myraela het volgende:
Ik vind dit hele vroeg opstaan gebeuren nog niet zo tof.
Veel gepost in je eerste jaarquote:Op vrijdag 25 juni 2010 07:56 schreef DeLuna het volgende:
Ik zit vandaag precies een jaar op FOK!
Eind 2009 had ik er nog maar 3500 ofzoquote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:12 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Veel gepost in je eerste jaar
Ja het is erg hard gegaanquote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:13 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Eind 2009 had ik er nog maar 3500 ofzo
Oh oke, leuk ofzo denk ik. Geen idee eigenlijkquote:
Dit is de nieuwe slowchatquote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:23 schreef Chowi het volgende:
Hee, toffe reeks.
Dat hoef je mij niet te vertellen; mijn naam staat in de TT.quote:
bofkontquote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:25 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dat hoef je mij niet te vertellen; mijn naam staat in de TT.
Ik verdien het wel een beetje, vind je ook niet?quote:
Dat is ook zoquote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:28 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik verdien het wel een beetje, vind je ook niet?.
Ja, van 3 tot 8, hoezo?quote:
Daarom doe ik het ook zo min mogelijk.quote:
Lapo hunt, spannend...quote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:40 schreef Chowi het volgende:
En terecht.
Zorg dat je de lapo hebt, Myr, dan kun je HCRM #2 openen.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:40 schreef Chowi het volgende:
En terecht.
Zorg dat je de lapo hebt, Myr, dan kun je HCRM #2 openen.
Ik ben je grootste fan.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:42 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
En anders pas ik de TT aan naar zoals ik het wil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |